PDA

View Full Version : 4 NOV DELFZIJL RASTEGAR vs BACUNA



citygym
03-10-2006, 10:55
4 Nov Delfzijl
Behrouz Rastegar (lomulder mt) vs Cedric Bacuna (loasana gym)
max 72,5kg
Wie wint deze partij volgens jullie en waarom!!!

jan sensei kyokushin
06-10-2006, 07:49
OSU dennis ik dacht onbeslist ze zijn technisch maar geen afmakers waarom ???? daarom :wink:

citygym
08-10-2006, 14:33
OSU dennis ik dacht onbeslist ze zijn technisch maar geen afmakers waarom ???? daarom :wink:

Osu, Cedrick heb ik nog niet zo vaak zien vechten, maar rastegar wel en dat vind ik toch wel een killer heeft zeker een lekkere ko in huis. Hij heeft vorig jaar in Delfzijl Sansaar KO geslagen!

maar wordt wel een leuke confrontatie en hebben beiden kortgeleden op KO gewonnen van Roel Rink

Osu Dennis

jan sensei kyokushin
10-10-2006, 10:58
OSU dennis ik dacht onbeslist ze zijn technisch maar geen afmakers waarom ???? daarom :wink:

Osu, Cedrick heb ik nog niet zo vaak zien vechten, maar rastegar wel en dat vind ik toch wel een killer heeft zeker een lekkere ko in huis. Hij heeft vorig jaar in Delfzijl Sansaar KO geslagen!

maar wordt wel een leuke confrontatie en hebben beiden kortgeleden op KO gewonnen van Roel Rink

Osu Dennis OSU Dennis dat wist ik was er zelf ook he ik zat op antwoordt te wachten :wink: van jou lol

snellejelle
12-10-2006, 19:17
Rasegar wint die is zo lekker goed!

muay_thai
14-10-2006, 14:51
rastegar is goed in vorm en als ie vecht zoals gewoonlijk dan veegt hij bacuna wel onderuit. -Rastegar succes vanavond in Emmen

jan sensei kyokushin
18-10-2006, 07:42
rastegar is goed in vorm en als ie vecht zoals gewoonlijk dan veegt hij bacuna wel onderuit. -Rastegar succes vanavond in Emmen :roll:

jan sensei kyokushin
21-10-2006, 07:45
rastegar is goed in vorm en als ie vecht zoals gewoonlijk dan veegt hij bacuna wel onderuit. -Rastegar succes vanavond in Emmen :roll: Osu en heeft hij gewonnen ? :wink: