PDA

View Full Version : hoe zit het met manhoefen cage rage?( spoiler)



inc
03-10-2006, 16:32
cage rage 18 gezien en zag dat ian freeman na zijn winst tegen epstein de lighhw camp is. terwijl ik er vanuit was gegaan dat manhoef dit nog was...
moest hij zijn titel om een of andere reden inleveren?

Iwan
03-10-2006, 16:37
cage rage 18 gezien en zag dat ian freeman na zijn winst tegen epstein de lighhw camp is. terwijl ik er vanuit was gegaan dat manhoef dit nog was...
moest hij zijn titel om een of andere reden inleveren?

Da's inderdaad vreemd ja...
Was wel een kicken gevecht trouwens tussen Freeman en Epstein!

Jochem
03-10-2006, 16:37
cage rage heeft 2 belts, world title en english titlevolgens mij.

Niks gehoord dat manhoef hem kwijt is, maar kan natuurlijk.

redjuh
03-10-2006, 16:38
Melvin wint over een dag of 5 de titel bij K1 hero's. dan moet ie op NYE heel hoogst waarschijnlijk tegen een hoog aangeschreven kerel knokken in het voorprogramma van de partij van de eeuw.
Cage rage moet ook door. een groot en duur gala heeft nou eenmaal een titelgevecht nodig. kortom... die zullen ze dan maar vacant hebben gesteld, en mocht Melvin daar weer willen vechten, zal z'n partij direct weer om die titel gaan, omdat hij mateloos populair is.

oke dit denk ik dus he... baseer het alleen op mijn manier van logisch denken.

Jeru
03-10-2006, 17:01
Dit ging om de Britse titel.... Ze wilden Freeman toch positief laten afsluiten :wink:

sportfan
03-10-2006, 17:39
http://www.cagerage.tv/index.php?option=com_content&task=section&id=13&Itemid=45

inc
03-10-2006, 18:02
Dit ging om de Britse titel.... Ze wilden Freeman toch positief laten afsluiten :wink:

ik was weer iets te voorbarig, had beter moeten luisteren. Thanx voor de reactie's

fireblade900
03-10-2006, 18:13
1 plaatje zegt meer dan een heel forum, lol

marcelt
04-10-2006, 00:24
Slogan op Cage RAge T-shirt: "Fighting solves everything" :?

Die kampioenengalerij van ze is ook mooi. Als je alleeen naar de koppen kijkt. Zo weggelopen uit Prison Break. Ze zien er eigenlijk geschikter uit dan de acteurs uit die serie. Wat een zootje boeven bij elkaar! :D

Yamato Damashii
04-10-2006, 11:12
Melvin wint over een dag of 5 de titel bij K1 hero's. dan moet ie op NYE heel hoogst waarschijnlijk tegen een hoog aangeschreven kerel knokken in het voorprogramma van de partij van de eeuw.


In K1 dus?

Rickson vs. Sakuraba?

remco pardoel
04-10-2006, 13:14
Ik vrees dat Sakuraba alleen een work mag vechten zonder stoten naar het hoofd..

Zou Rickson voor de laatste maal in de ring kruipen??