PDA

View Full Version : Check je instellingen!!



Ronald
04-10-2006, 00:24
Beste forummembers,

Zoals bij de meesten van jullie al wel bekend is gaan er op korte termijn op Mixfight.nl een paar dingen veranderen. Zo gaan we bijvoorbeeld over op een andere (Nederlandse) server waardoor het forum sneller en stabieler zal worden.

Daarnaast zullen we ook een ander programma gaan gebruiken waar we het forum op draaien. Voor de geïnteresseerden: nu gebruiken we phpBB; straks gebruiken we Vbulletin.

Het overgaan op het nieuwe programma brengt met zich mee dat alle gegevens overgebracht zullen worden van het oude naar het nieuwe programma. Deze overgang brengt tevens met zich mee dat we er even een momentje uit zullen zijn om e.e.a. te kunnen bewerkstelligen.

Als we eenmaal over zijn zal elk forumlid een mailtje toegestuurd krijgen met daarin het verzoek om je wachtwoord te resetten. Het is dus van belang dat je in je Profiel het goede e-mailadres hebt staan!!

Dit controleer je als volgt: Klik bovenin op "Profile"
Vul het goede e-mailadres in
Klik op SubmitDa's eigenlijk alles, maar wel heel belangrijk! Op verzoekjes via PM of mail om handmatig je wachtwoord aan te passen kunnen we helaas niet ingaan. Er is voor ons dan immers geen mogelijkheid om te checken of je daadwerkelijk bent wie je zegt te zijn; m.a.w. we kunnen dan niet checken of het wel echt jóúw account is. Klopt je e-mailadres niet, dan zit er straks niets anders op dan een nieuw accountje aan te maken.

Als je dan toch de boel aan het controleren bent, check dan gelijk even een paar andere dingen. Wat is ook alweer het adres waar je je sig of avatar had staan? Of welke tekst staat er in je sig? Hoeveel posts heb je tot nu toe ongeveer gedaan?

Uiteraard gaan we er vanuit dat de overgang zo vlekkeloos mogelijk verloopt maar bovenstaande dingen zijn wel belangrijk (vooral het e-mailadres dus). Wacht er ook niet te lang mee. De verwachting is dat het echt niet lang meer gaat duren. Het kan maar zo zijn dat er binnen een week al een vernieuwd forum staat. Het kan mij persoonlijk niet snel genoeg gaan :lol: :wink: .

Silat
04-10-2006, 01:06
dat betekend dan toch dat "het oogje" weer terug is??

Dan kan ik de Dungeon heel goed in de gaten houden :twisted:

marcelt
04-10-2006, 07:57
"Hoeveel posts heb je tot nu toe ongeveer gedaan? "

Waarvoor is dat belangrijk ronald?

Ronald
04-10-2006, 08:35
dat betekend dan toch dat "het oogje" weer terug is??
Nope. Dat was onder phpBB :wink:


"Hoeveel posts heb je tot nu toe ongeveer gedaan? "

Waarvoor is dat belangrijk ronald?
Destijds bij Shoto hebben we ook een keer zo'n migratie gehad. Ik kan me herinneren dat bij een aantal mensen toen de teller per ongeluk op 0 kwam te staan. Die hebben we toen handmatig weer aangepast. Mocht zoiets weer gebeuren dan is het handig om te weten hoeveel posts je ongeveer had.

Silat
04-10-2006, 15:24
is er bij Vbulletin niet mogelijk dan?

Wheelie
04-10-2006, 17:54
vast wel silat ;)

blazin.arr0w::::
05-10-2006, 00:39
Ik heb 120 000 posts... dank.

Mijn teller was sinds shoto op -100 000 gezet.

:wink:

Ronald
05-10-2006, 08:42
Ik heb 120 000 posts... dank.

Mijn teller was sinds shoto op -100 000 gezet.

:wink:
Ik houd jouw teller ff extra goed in de gaten :lol: :wink:

chief108
05-10-2006, 09:26
ik bewaar wel een backupdump van de database.... :wink:

Dragon Tail
08-10-2006, 12:00
done

Ronald
16-10-2006, 21:42
Ondertussen is bekend wanneer we over zullen gaan. Helaas zal het forum dan ook even moeten sluiten. Werk in uitvoering dus :wink: .

http://img445.imageshack.us/img445/9092/werkye2.jpg

Dinsdagmiddag 24 oktober zal het forum tijdelijk gesloten worden. Als alles volgens planning gaat zijn we woensdagavond de 25e weer in de lucht. New en improved :D .

Het nieuwe forum draait op dit moment in z'n testfase. Chief en Mickey zijn nog hard aan het sleutelen. Het ziet er in ieder geval top uit en draait super 8-) .

chief108
16-10-2006, 22:54
ik hoop wel dat jullie me overuren uitbetalen...
ben al een stuk langer d'r mee bezig als gepland was... :?

maar het wordt wel een leuk stukkie werk
en daar gaat het om... :wink:

Ronald
16-10-2006, 23:04
ik hoop wel dat jullie me overuren uitbetalen...
ben al een stuk langer d'r mee bezig als gepland was... :?

maar het wordt wel een leuk stukkie werk
en daar gaat het om... :wink:
't Is net als met verhuizen in real life. Maak een reële planning hoeveel geld en tijd je kwijt bent, doe dat dan x2 en je zit in de buurt van waar je uiteindelijk op uitkomt :wink: .

chief108
16-10-2006, 23:14
ik hoop wel dat jullie me overuren uitbetalen...
ben al een stuk langer d'r mee bezig als gepland was... :?

maar het wordt wel een leuk stukkie werk
en daar gaat het om... :wink:
't Is net als met verhuizen in real life. Maak een reële planning hoeveel geld en tijd je kwijt bent, doe dat dan x2 en je zit in de buurt van waar je uiteindelijk op uitkomt :wink: .
dat komt wel in de buurt ja... :?

Ronald
23-10-2006, 13:25
Ter herinnering: morgen is het zover. Morgenmiddag na de lunch zullen we tijdelijk even de site sluiten. Volgens de planning zijn we woensdagavond dan weer in de lucht :D .

Dennis
23-10-2006, 18:55
Succes morgen.

En van mij hoeft het niet tot woendagavond te duren hoor, eerder online mag ook :wink:

chief108
23-10-2006, 19:49
Succes morgen.

En van mij hoeft het niet tot woendagavond te duren hoor, eerder online mag ook :wink:
dat kan wel, maar in dat geval ben je wel al je posts kwijt en ben je een half uur per keer kwijt om in te loggen...

als dat geen probleem is.... :wink:

Dennis
23-10-2006, 22:50
Succes morgen.

En van mij hoeft het niet tot woendagavond te duren hoor, eerder online mag ook :wink:
dat kan wel, maar in dat geval ben je wel al je posts kwijt en ben je een half uur per keer kwijt om in te loggen...

als dat geen probleem is.... :wink:

Tot Woensdagavond :D