PDA

View Full Version : Gezocht Kyokushin vechters voor 4 mans toernooi 7 oktober



smatti
04-10-2006, 23:30
Voor het Combined Forces evenement in Emmen van zaterdag 7 oktober zoeken we nog twee kyokushin vechters voor wedstrijden van 2 x 2 minuten in de ring met een bonus van € 500,- voor de toernooi winnaar.
Het gewicht is +/- 65 kg en de overige deelnemers zijn Patrick Zondag van Team Hardcore en Michel Blum van Team Santing.

Suggesties?

Sjaak
04-10-2006, 23:41
Ik ga morgen effe voor je informeren, wel kort dag zeg

het is dus een 4 mans toernooi met 2 partijen van 2 x 2 minuten begrijp ik.

En alleen de winnaar krijgt 500 euro of krijgt nr 2 en de rest ook wat ?

Waar ligt Emmen :lol:

Osu
Sjaak

HUNEBED
04-10-2006, 23:54
jij had een knokker van 69 kg die tegen iedereen durft te vechten Sjaak, dus als die jongen zaterdag géén verjaardagsfeesie heeft staat-ie zaterdag gewoon te knokken in Emmen, geregeld toch ?! osu

jan sensei kyokushin
05-10-2006, 06:42
Osu dat aanbod had 35jaar eerder moeten komen :wink: sensei is nu 62 jaar lol

Sjaak
05-10-2006, 08:53
jij had een knokker van 69 kg die tegen iedereen durft te vechten Sjaak, dus als die jongen zaterdag géén verjaardagsfeesie heeft staat-ie zaterdag gewoon te knokken in Emmen, geregeld toch ?! osu

Als de voorwaardes goed zijn kan ik misschien wel helpen :wink:

Sjaak
05-10-2006, 15:27
Nou ik heb van niemand iets gehoord terwijl ik toch gisteren al heb gerageerd. Ga over een uurtje naar de dojo om les te geven tot 9 uur en daarna gelijk door naar een verjaardag dus dan kan ik niemand meer bereiken, Jammer graag volgende keer wat eerder vragen dan 2 dagen van te voren en dan komt het zeker goed, succes met je gala en je zoektocht naar kyokushin vechters

Osu Sjaak

chief108
05-10-2006, 21:12
pleur Muthy een dag in de sauna en hij zit ook weer op 65 kg... :wink:
anders staat hij toch alleen maar te zuipen zaterdag..

hoop dat je nog iemand vindt Martin!

HUNEBED
05-10-2006, 23:45
...dus dan kan ik niemand meer bereiken... Osu Sjaak

hebben ze daar geen telefoon ? dacht dat er hier alleen nog met postduif werd gewerkt....

Sjaak
06-10-2006, 07:12
...dus dan kan ik niemand meer bereiken... Osu Sjaak

hebben ze daar geen telefoon ? dacht dat er hier alleen nog met postduif werd gewerkt....

Dat klopt want ben door niemand gebeld :lol:

chief108
06-10-2006, 08:09
...dus dan kan ik niemand meer bereiken... Osu Sjaak

hebben ze daar geen telefoon ? dacht dat er hier alleen nog met postduif werd gewerkt....
nog geen vuur uitgevonden in Emmermeer??
wij werken hier ook met rooksignalen :wink:

Sjaak
06-10-2006, 08:51
nog geen vuur uitgevonden in Emmermeer??


Waar :lol:

chief108
06-10-2006, 08:54
nog geen vuur uitgevonden in Emmermeer??


Waar :lol:
HUNEBED
Green Belt
Posts: 507
Location: Emmermeer Z.O.D

Sjaak
06-10-2006, 08:57
nog geen vuur uitgevonden in Emmermeer??


Waar :lol:
HUNEBED
Green Belt
Posts: 507
Location: Emmermeer Z.O.D

Haha maar waar ligt het nou :wink:

Landkaarten kennen dit gehucht niet en navigatie's slaan op tilt als je dat intikt :lol:

jan sensei kyokushin
06-10-2006, 11:55
Osu ze willen je er niet hebben sjaak maatje met je vechters anders hadden ze wel gereageert uit goed fatzoen :roll: , of had je dat nog niet door :wink: wakker worden shihan sjaak!!!

osu

Sjaak
06-10-2006, 12:14
Osu ze willen je er niet hebben sjaak maatje met je vechters anders hadden ze wel gereageert uit goed fatzoen :roll: , of had je dat nog niet door :wink: wakker worden shihan sjaak!!!

osu

Ben bang dat je gelijk hebt, als je inderdaad vlak voor een toernooi nog 2 vechters nodig hebt en iemand bied je een oplossing dan lijkt het me dat je gelijk reageert, maar ja misschien heeft deze karate organisatie andere denkbeelden :?

Maar vindt het ook niet erg netjes en op mij hoeven ze niet meer te rekenen.

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
06-10-2006, 13:11
Osu respect is weer ver te zoeken, ik heb toch duidelijk gehoort vorige week en vele met mij bij de opening van henk zen sportschool dat wij mekaar moeten respecteren, ongeacht welke bond of organisatie en meer moeten gaan samen werken in de toekomst ,dat het kyokushin voorop staat op de eerste plaats!!!
maar het wordt nog niet begrepen denk ik . :cry:

osu

harryg
06-10-2006, 13:29
Is idd wel een beetje typisch en niet netjes dat zij niet reageren.

Sjaak
06-10-2006, 15:46
Osu respect is weer ver te zoeken, ik heb toch duidelijk gehoort vorige week en vele met mij bij de opening van henk zen sportschool dat wij mekaar moeten respecteren, ongeacht welke bond of organisatie en meer moeten gaan samen werken in de toekomst ,dat het kyokushin voorop staat op de eerste plaats!!!
maar het wordt nog niet begrepen denk ik . :cry:

osu

Jan er is gezegd wat er gezegd moest worden, ze bekijken het maar

Osu Sjaak

citygym
06-10-2006, 19:29
Osu Sjaak, ik denk niet dat het bewust is gebeurd om niet te reageren,men heeft volgens mij niet meer op mixfight gekeken na plaatsen van de topic, wat wel had moeten gebeuren maar door alle drukte met het gala enz kan ik me erg goed voorstellen dat je een ergens niet aan denkt.
Nogmaals ik weet zeker dat iedereen welkom is!

Osu Dennis

Sjaak
06-10-2006, 22:38
Osu Sjaak, ik denk niet dat het bewust is gebeurd om niet te reageren,men heeft volgens mij niet meer op mixfight gekeken na plaatsen van de topic, wat wel had moeten gebeuren maar door alle drukte met het gala enz kan ik me erg goed voorstellen dat je een ergens niet aan denkt.
Nogmaals ik weet zeker dat iedereen welkom is!

Osu Dennis

Osu Dennis, bedankt voor je reactie en ja dingen zijn niet gegaan zoals het had behoren te gaan en dat is alleen maar jammer voor alle partijen, want had er graag bij geweest met me jongens op dat gala.

Maar sensei Martin heeft kontakt met me opgenomen en alles aan me uitgelegd over hoe en wat. Het is gewoon een misverstand en we hebben alles ontspannen uitgepraat.

Succes met jullie gala, maak er iets moois van en ik hoop dat alle vechters zullen knallen, wellicht zien we elkaar een volgende keer.

Osu Sjaak

citygym
06-10-2006, 23:11
Osu Sjaak, ik denk niet dat het bewust is gebeurd om niet te reageren,men heeft volgens mij niet meer op mixfight gekeken na plaatsen van de topic, wat wel had moeten gebeuren maar door alle drukte met het gala enz kan ik me erg goed voorstellen dat je een ergens niet aan denkt.
Nogmaals ik weet zeker dat iedereen welkom is!

Osu Dennis

Osu Dennis, bedankt voor je reactie en ja dingen zijn niet gegaan zoals het had behoren te gaan en dat is alleen maar jammer voor alle partijen, want had er graag bij geweest met me jongens op dat gala.

Maar sensei Martin heeft kontakt met me opgenomen en alles aan me uitgelegd over hoe en wat. Het is gewoon een misverstand en we hebben alles ontspannen uitgepraat.

Succes met jullie gala, maak er iets moois van en ik hoop dat alle vechters zullen knallen, wellicht zien we elkaar een volgende keer.

Osu Sjaak

Osu Sjaak goed om te horen, dat het is uitgepraat Martin heeft erg veel aan zijn kop! Misschien zien we elkaar 3 december, 2 dec zit ik ergens op een gala in Brabant en zou ik evt de volgende dag jou toernooi kunnen bezoeken!

Osu Dennis

Sjaak
06-10-2006, 23:53
Osu Sjaak goed om te horen, dat het is uitgepraat Martin heeft erg veel aan zijn kop! Misschien zien we elkaar 3 december, 2 dec zit ik ergens op een gala in Brabant en zou ik evt de volgende dag jou toernooi kunnen bezoeken!

Osu Dennis

Zou heel leuk zijn Dennis,

En Martin is niet alleen een geweldige knokker hij is ook gewoon een toffe peer, komt dus allemaal goed en we gaan zeker samenwerken maar dat wordt volgend jaar

osu Sjaak

chief108
07-10-2006, 00:16
Osu Sjaak, ik denk niet dat het bewust is gebeurd om niet te reageren,men heeft volgens mij niet meer op mixfight gekeken na plaatsen van de topic, wat wel had moeten gebeuren maar door alle drukte met het gala enz kan ik me erg goed voorstellen dat je een ergens niet aan denkt.
Nogmaals ik weet zeker dat iedereen welkom is!

Osu Dennis

Osu Dennis, bedankt voor je reactie en ja dingen zijn niet gegaan zoals het had behoren te gaan en dat is alleen maar jammer voor alle partijen, want had er graag bij geweest met me jongens op dat gala.

Maar sensei Martin heeft kontakt met me opgenomen en alles aan me uitgelegd over hoe en wat. Het is gewoon een misverstand en we hebben alles ontspannen uitgepraat.

Succes met jullie gala, maak er iets moois van en ik hoop dat alle vechters zullen knallen, wellicht zien we elkaar een volgende keer.

Osu Sjaak
mooi zo...
Martin is een goeie gozer...

jan sensei kyokushin
07-10-2006, 06:30
OSU dat alles op en misverstand ruste ben ik achter af blij om en dat het uit gepraat is ,ik vind het klasse van martin dat hij sjaak gebelt heeft om alles uit teleggen martin respect van deze oude sensei ik dacht al zo is sensei martin anders niet !! zet alle punttjes altijd op de i ,en perfectsonist sorry martin excuus , dat ik het aan kaarte maar sjaak is mijn maatje al jaren ga ik voor door het vuur (als het niet te heet is ) :wink: succes met het gala martin en medewerkers maak er een geslaagt gala van
osu
(het is mijn streven en wens om zoveel mogelijk organisatie's bonden in het kyokushin- martial-arts -budo telaten samen werken in de toekomst )

Coming together is a beginning
Keeping together is a progress
Working together is a success

OSU

henk kuipers
07-10-2006, 08:53
Osu,


Zo zie je maar weer, dit is ook een beetje kyokushin geworden, direct negatief denken en een oordeel in de negatieve richting hebben.
En sensei Jan had al helemaal beter moeten weten dat Martin helemaal niet zo werkt.
Ik denk dat we ons verwachtings patroon van mensen eens bij moeten stellen, en niets meer verwachten wat je dan krijgt is mee genomen. {dit is positief bedoeld}.
Shihan Sjaak bedankt voor je reactie op dit forum en je inzet om het toernooi te redden, echt gewaardeerd OSU.

Osu

Henk

jan sensei kyokushin
07-10-2006, 10:40
osu
Sorry Henk ik wist niet dat Smatty - Martin was op het forum dat zweer ik op mijn kleinkinderen ,daarom heb ik ook en hekel aan die nick namen op de forums anders had ik niet zo uitgevallen maar er is geen mens zonder fouten of volleert,maar er kwam geen reatie op sjaak zen aanbod , nogmaals mijn excuus aan martin ik weet dat het en fijnne gozer is succes met het gala maak er wat mooi,s van .

(voor de rest ben ik het met je eens wat je schrijft henk
dit is positief gedacht en bedoelt
osu
jan

Sjaak
07-10-2006, 11:24
Shihan Sjaak bedankt voor je reactie op dit forum en je inzet om het toernooi te redden, echt gewaardeerd OSU.

Osu

Henk

Osu shihan Henk,

bedankt voor je SMS en uitleg. Moet zeggen dat ik dit wel van je waardeer en zo horen we met elkaar om te gaan.

Yep wilde zeker graag helpen het kyokushin toernooi redden maar helaas is door een misverstand het anders gelopen dan het had moeten zijn. Dat is jammer voor alle partijen maar ook voor het publiek want die hadden we een paar keiharde knalpartijen voor kunnen schotelen.

Maar goed het is niet anders en sensei Martin heeft me alles haarfijn uitgelegd. Kan gebeuren want waar gewerkt wordt worden nu eenmaal soms foutjes gemaakt. Ken ook zat mensen in het kyokushin die doen niets en ja dan kan je ook geen fouten maken. Dan prefereer ik mensen die er voor gaan en af en toe een klein steekje laten vallen,

En zolang we alles op een normale manier kunnen bepraten met respect voor elkaars standpunten betekent dat er nog steeds hoop is voor "ons" kyokushin" en voor al onze leerlingen,

We zien elkaar zeker in de toekomst op een kyokushin toernooi bij jou of bij mijn organisatie en je weet je bent welkom. Wellicht dat we elkaar heel snel treffen bij een ring in de Ahoy, je weet maar nooit :wink:

osu Sjaak

chief108
07-10-2006, 11:29
nou allemaal ff een groepsknuffel en vanavond genieten van een top gala!!! :wink:

komt allen, komt allen...

citygym
07-10-2006, 11:57
Erugh mooi dat het weer uit de wereld is! Nu hoop ik dat er ook daden gaan volgen zou erg super zijn voor het kyokushin in nederland!

Van mij ook een knuffel en tot vanavond!!!!!!

Osu Dennis

Sjaak
07-10-2006, 12:42
Erugh mooi dat het weer uit de wereld is! Nu hoop ik dat er ook daden gaan volgen zou erg super zijn voor het kyokoshin in nederland!

Van mij ook een knuffel en tot vanavond!!!!!!

Osu Dennis

Osu Dennis, mijn eerste "daad" is om jou, Henk en Martin bij deze persoonlijk uit te nodigen om met jullie leerlingen mee te doen aan het Europese Kampioenschap Kyokushin op 3 december.

Ik hoor jullie :wink: en als we met zijn allen onze schouders er onder zetten gaat het zeker lukken.

Osu Sjaak

Sjaak
07-10-2006, 17:36
osu
Sorry Henk ik wist niet dat Smatty - Martin was op het forum dat zweer ik op mijn kleinkinderen ,daarom heb ik ook en hekel aan die nick namen op de forums anders had ik niet zo uitgevallen maar er is geen mens zonder fouten of volleert,maar er kwam geen reatie op sjaak zen aanbod , nogmaals mijn excuus aan martin ik weet dat het en fijnne gozer is succes met het gala maak er wat mooi,s van .

(voor de rest ben ik het met je eens wat je schrijft henk
dit is positief gedacht en bedoelt
osu
jan

Jan bel Henk effe op en praat het samen uit

osu Sjaak

henk kuipers
09-10-2006, 21:52
Osu

Shihan Sjaak bedankt voor je uitnodiging.

Zoals je op onze website kunt zien zijn we 2 december met onze vechters in Denemarken waar Flemming de eerste IBK wedstrijden houdt.

Daar moet ik onze support aan geven.

Ben wel bereid om samen met jou en Koen en een ieder die mee leest een keer dit jaar de agenda's te trekken, zodat we allemaal rekening met elkaar PROBEREN te houden.

osu

Sjaak
09-10-2006, 22:19
Osu

Shihan Sjaak bedankt voor je uitnodiging.

Zoals je op onze website kunt zien zijn we 2 december met onze vechters in Denemarken waar Flemming de eerste IBK wedstrijden houdt.

Daar moet ik onze support aan geven.



Ik begrijp het, weet dat je welkom bent. Ja de agenda's afstemmen lijkt me niet verkeert :wink:

osu Sjaak