PDA

View Full Version : Mixfight



Wheelie
06-10-2006, 15:35
http://img237.imageshack.us/img237/1158/outnow2nl6.jpg (http://imageshack.us)

Paganstars
06-10-2006, 16:03
ligt het nou aan mij of is dit blad redelijk kyukoshin minded?

Sjaak
06-10-2006, 16:35
Nee hoor valt wel mee, maar dit gaat weer alleen over een bepaalde groep kyokushin karateka's.

Ik vind dat als je pretendeerd een groot onderzoek te doen, doe het dan goed en objectief en dan peil je meningen van alle organisatie's maar niet alleen die van steeds dezelfde mensen.

Als je objectief wil zijn moet je ook zo handelen.

Osu

jan sensei kyokushin
06-10-2006, 17:12
Osu ik kreeg net het bericht ook thuis van mixfight over het ware kyokushin waar dat gebleven is ,ik ben het met sjaak eens ze moeten en keer komen kijken bij anderen sportscholen organisatie,s en niet altijd bij de zelfde kyokushin,s scholen en organisatie,s dan moet je alle organisatie,s bezoeken en een keer en training mee maken of examen,s dan leren ze de ware kyokushin's kennen, als je wat doet doe het dan goed .

osu

marcelt
08-10-2006, 05:06
Ik vind dat er op Mixfight ook altijd een bepaalde groep kyokushin aan het werk is! :wink:

Sjaak
08-10-2006, 10:54
Ik kreeg wat berichtjes van MF mensen dat ik voor ego tripper wordt uitgemaakt in dit artikel. Ik heb het artikel zelf nog niet gelezen en heb ook totaal geen bijdrage geleverd aan dit stuk.

Vind het vreemd als je brult dat je een onderzoek doet naar alle organisatie's je een paar organisatie's gewoon overslaat en niet raadpleegd. Het is zoals altijd een paar mensen die daar in het pulletje valllen mogen hun woordje doen en de rest hoort er gewoon niet bij.

Slechte journalistiek is dit, hele slechte zelfs want als je objectief pretendeerd te zijn dan moet je iedereen zijn woordje laten doen. En ik heb nog nooit iemand gebruikt ben wel te vaak gebruikt door zogenaamde bobo's die alleen maar aan me wilde verdienen en beter van me wilde worden zonder dat ze zelf ook maar iets deden voor het kyokushin karate. Sta voor iedereen klaar en ben altijd bereid om iedereen te helpen dus waar ze dit op baseren is mij een raadsel, misschien heeft het wel met kutnijd te maken, wie zal het zeggen.

Laten de lezers maar zelf oordelen wat de waarheid is en ook zullen we wel zien wie er allemaal op het EK van 3 december is en wie niet. Tevens kan iedereen zelf zien wat elke kyokushin "insider" en "expert" zoal organiseert en doet voor het kyokushin in zijn algemeenheid.

Daden zeggen gelukkig nog steeds veel meer dan loze woorden van bobo's. Afgeven op mensen is zo makkelijk en dat is juist het grote probleem in het kyokushin van tegenwoordig. Er zijn teveel bobo's die lekker kyokushin doen vanachter hun PC, laat ze lekker hun karate gi is wat vaker aantrekken en iets meer in de spiegel kijken.

Met sportieve groeten ...

osu Sjaak

Musashi agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

jan sensei kyokushin
08-10-2006, 12:16
OSU ik wil dit er nog van zeggen ik doe 35jaar aan kyokushin het is nog nooit anders geweest het begon in de jaren 70 het heeft te maken met Geld Afgunst en jaloesie , ze willen allemaal operhoofd zijn maar dat kan nou eenmaal niet!!! dan beginnen ze mekaar voor alles uit temaken als ze in de media komen , maar laten ze mekaar eerst leren te respecteren ik leg mij er bij neer ik ben nu 62jaar straks ik hoop het te worden als de goden mij beminnen, Kyokushin,s leer mekaar eens te verdragen te respecteren iedere kyokushin van af 10kyu tot 10 dan en laat ieder in zen eiggen normen en waarden leven, word en keer volwassen werk samen dat is het doel waar naar wij streven met ons allen KAI samen werken,
maar het word door heel veel kyokushin,s nog niet begrepen of ze willen het niet begrijpen ,vriendschap zegt nog steeds voor mij meer dan geldt in het kyokushin

osu

marcelt
08-10-2006, 13:04
Ik kreeg wat berichtjes van MF mensen dat ik voor ego tripper wordt uitgemaakt in dit artikel. Ik heb het artikel zelf nog niet gelezen en heb ook totaal geen bijdrage geleverd aan dit stuk.

Vind het vreemd als je brult dat je een onderzoek doet naar alle organisatie's je een paar organisatie's gewoon overslaat en niet raadpleegd. Het is zoals altijd een paar mensen die daar in het pulletje valllen mogen hun woordje doen en de rest hoort er gewoon niet bij.

Slechte journalistiek is dit, hele slechte zelfs want als je objectief pretendeerd te zijn dan moet je iedereen zijn woordje laten doen. En ik heb nog nooit iemand gebruikt ben wel te vaak gebruikt door zogenaamde bobo's die alleen maar aan me wilde verdienen en beter van me wilde worden zonder dat ze zelf ook maar iets deden voor het kyokushin karate. Sta voor iedereen klaar en ben altijd bereid om iedereen te helpen dus waar ze dit op baseren is mij een raadsel, misschien heeft het wel met kutnijd te maken, wie zal het zeggen.

Laten de lezers maar zelf oordelen wat de waarheid is en ook zullen we wel zien wie er allemaal op het EK van 3 december is en wie niet. Tevens kan iedereen zelf zien wat elke kyokushin "insider" en "expert" zoal organiseert en doet voor het kyokushin in zijn algemeenheid.

Daden zeggen gelukkig nog steeds veel meer dan loze woorden van bobo's. Afgeven op mensen is zo makkelijk en dat is juist het grote probleem in het kyokushin van tegenwoordig. Er zijn teveel bobo's die lekker kyokushin doen vanachter hun PC, laat ze lekker hun karate gi is wat vaker aantrekken en iets meer in de spiegel kijken.

Met sportieve groeten ...

osu Sjaak


Het stuk is grotendeels niet negatief Sjaak . Er wordt gezegd dat je onvermoeibare organisator bent met veel inzet voor kyokushin. Die ook met zijn EK weer mensen samenbrengt. Verder dat je zelf bij diverse van de genoemde clubs aangesloten bent geweest en weer weg bent gegaan. Er staat heeft veel mensen samengebracht en weer afscheid van hen genomen. Volgens critici ter meerder eer en glorie van zichzelf. Dit laatste doelden die mensen waarschijnlijk op. Maar er staat ook anderen noemen dit kinnesine.

Sjaak
08-10-2006, 13:41
Het stuk is grotendeels niet negatief Sjaak . Er wordt gezegd dat je onvermoeibare organisator bent met veel inzet voor kyokushin. Die ook met zijn EK weer mensen samenbrengt. Verder dat je zelf bij diverse van de genoemde clubs aangesloten bent geweest en weer weg bent gegaan. .

Als je niet weet waar je over praat moet je zwijgen en het zeker niet openlijk publiceren want het enige wat je er mee bereikt is dat je niet serieus meer genomen wordt, Verifieer roddels en plaats feiten, dat ben je veplicht als vechtsportblad.

Even de ware feiten : Ik heb mijn sportschool Musashi opgericht in 1995 en in al die jaren ben ik onafhankelijk geweest op een hele korte periode na van 15 maanden dat ik aangesloten ben geweest bij een Japanse IKO. Ben dus niet bij diverse clubs aangesloten geweest. Er is wel een organisatie die claimt dat ik bij hun heb gezeten maar dat is een pertinente leugen, mijn sportschool is NOOIT lid geweest van die organisatie en dat is ook een van de redenen dat de samenwerking fout liep met die organisatie. Zij wilde dat ik lid werd en dat mijn toernoooien alleen maar toegankelijk zouden zijn voor leden van die groep. Ik heb dat resoluut geweigerd omdat ik onafhankelijk wilde blijven en omdat mijn toernooien altijd open zijn geweest en altijd open zullen blijven. Geen een bobo zal dat voor elkaar kunnen krijgen en voor de rest zeg ik er niets over want ik treedt niet in details en anders moet ik heel veel vuile was buiten hangen en daar begin ik niet aan, dat laat ik aan andere over die dat tot een hoger doel hebben verheven.



Er staat heeft veel mensen samengebracht en weer afscheid van hen genomen. ..

Klopt, iedereen die mij bedonderd daar neem ik afscheid van, kyokushin staat voor samenwerken met respect voor elkaar en als je je daar niet aan kan houden of je wil je verrijken over mijn rug dan ben je voor mij een gepasseerd station. Wel is gehoord van geven en nemen ?

Helaas geef ik mensen geen 2e kans en dat is een stukje zelfbescherming want als ze je een keer een mes in je rug steken dan zullen ze het ook een 2e keer doen.

Ook zal je mij geen inhoudelijke zaken zien bespreken in het openbaar over andere kyokushin karateka's met naam en toenaam want ik verlaag me niet tot zulk soort negatieve laster. Dat doen andere maar lekker en dan kunnen ze er zelfs internet sites en boeken aan wijden, In en in trieste lui zijn dat en daar wil het maar bij laten.


Volgens critici ter meerder eer en glorie van zichzelf. .

Wie zijn die critici en waar wordt deze boute uitspraak op gebaseerd ? Heb al zoveel mensen geholpen zonder er maar ooit iets voor terug te krijgen maar dat geeft niks. Dat is mijn eigen keus want ik help graag mensen en doe dat zonder probleem maar kom niet aan met fabeltjes want deze jongen is al een tijdje van de kleuterschool


Dit laatste doelden die mensen waarschijnlijk op. Maar er staat ook anderen noemen dit kinnesine.

Die "anderen" zien dat heel goed, helaas lopen er veel te veel mensen rond in het kyokushin die zakkevullers zijn en machtswellustelingen. Kijk is goed wie wat doet en waarvoor en met wat voor doel voor ogen en dan zal je zien dat er heel veel goeie jongens zijn maar dat er ook een kleine groep ratten van het ergste soort rondlopen.

Ik heb heel veel respect voor de jongens die zich inzetten voor het kyokushin karate en die kunnen altijd op mijn steun rekenen wie ze ook zijn en bij welke organisatie ze ook zijn.

Organisatie's zijn voor mij nooit belangrijk geweest, echter het kyokushin karate wel. De ratten en randverschijnselen kunnen wat mij betreft "verbranden".

Hoop dat ik zo iets duidelijker ben geweest :wink:

osu Sjaak

One World One Kyokushin

marcelt
08-10-2006, 14:24
OK duidelijk Sjaak. Op mij kom je inderdaad altijd behoorlijk integer over. De kyokushinwereld ken ik verder niet behalve wat ik las in dat lange topic, in de Mixfight en het boek van Bluming.

Er staat in de Mix Fight dat je bij Bluming, Tezuka, NKA en de familie van Oyama gezeten hebt. Vreemd dat ze dat dan klakkeloos aannemen van iemand. bij bluming heb je trouwens toch wel gezeten?

Er staat trouwens een hele toffe foto bij waarop je een stapel gasbeton breekt met je elleboog.

Sjaak
08-10-2006, 14:33
OK duidelijk Sjaak. Op mij kom je inderdaad altijd behoorlijk integer over. De kyokushinwereld ken ik verder niet behalve wat ik las in dat lange topic, in de Mixfight en het boek van Bluming.

Er staat in de Mix Fight dat je bij Bluming, Tezuka, NKA en de familie van Oyama gezeten hebt. Vreemd dat ze dat dan klakkeloos aannemen van iemand. bij bluming heb je trouwens toch wel gezeten?

Er staat trouwens een hele toffe foto bij waarop je een stapel gasbeton breekt met je elleboog.

Thanks Marcelt voor je reactie, mensen nemen veel te veel aan ........ en zoals ik al zei je moet geen dingen aannemen als professioneel blad maar verifieren.

NEE mijn sportschool Musashi is NOOIT en dan bedoel ik echt NOOIT bij Bluming aangesloten geweest netzomin als mijn leerlingen lid zijn geweest van de IBK.

Musashi is sinds de oprichting in 1995 alleen aangesloten geweest (gedurende 15 maanden) bij de IKO Tezuka groep and thats all en de rest is gewoon dikkeduimenwerk en niet waar !!!

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
08-10-2006, 16:14
osu

Deze foto Marcelt dat waren maar 20 gas- betonblokken :wink:

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Breekwedstrijden2001/images/iPic00017.jpg

http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/Breekwedstrijden2001/images/iPic00018.jpg


sensei doet er maar 15 maar die is en stuk kleiner dan sjaak :lol:

jan sensei kyokushin
08-10-2006, 17:20
osu

ik vond deze ook nog marcelt uit het oude archief 6 jaar terug

http://musashi.nl/_private/Sjaak%20breekt-1.wmv

http://musashi.nl/_private/Musashi_Promo.wmv

dit is Kyokushin dit is KAI SAMENWERKEN
ONE World ONE Kyokushin
geluid aanzetten

osu

sebastiaan
08-10-2006, 19:54
FF ander mixfight vraagje, neem aan dat de NK Grappling ede der pas volgende maand instaat no?

marcelt
08-10-2006, 21:34
osu

ik vond deze ook nog marcelt uit het oude archief 6 jaar terug

http://musashi.nl/_private/Sjaak%20breekt-1.wmv

http://musashi.nl/_private/Musashi_Promo.wmv

dit is Kyokushin dit is KAI SAMENWERKEN
ONE World ONE Kyokushin
geluid aanzetten
osu

Toffe breektest Sjaak en Jan en ook tof promo filmpje. Respect !

Sjaak
09-10-2006, 14:06
Is een oud filmpje van een demo uit april 2002 tijdens het NK jeugd, was wel leuk om te doen, moet binnekort toch maar weer een paar blokjes omhoog gaan :wink:

jan sensei kyokushin
09-10-2006, 15:45
Osu en paar gasblokjes omhoog :roll: moet je zeker van en trapoline afspringen, zo groot ben je nu ook weer niet sjaakie je begint te krimpen als je ouder word :wink: ik mag wel van boven af en viaduct komen als ik 20 door sla :roll: of trappen er bij lol

osu

Triker
09-10-2006, 18:11
In een ander topic vroeg sebastiaan:
"FF ander mixfight vraagje, neem aan dat de NK Grappling ede der pas volgende maand instaat no?"

Ik ben geen redacteur, maar een snelle rekensom laat me zien dat de sluitingsdatum van de Mixfight te kortdag was voor het NK grappling te Ede. Ik hoop dan ook dat het verslag en de foto's in de eerst volgende uitgave staat :wink: