PDA

View Full Version : Hari vs Karaev uitslag ?????



The Maniac
06-10-2006, 16:59
Kom er een beetje laat mee maar.

Ik heb wedstrijd van Hari tegen Karaev al 20 x gekeken maar er zijn maar weinig mensen die echt denken dat karaev niet in de finale hoort na zo'n overwinning hij wint gewoon op een soccer kick wat toch absoluut niet hoort in een K-1 ring. Is er al bericht over dat dit uitslag uiteindelijk teruggedraaid zal worden het is vaker gebeurt)remy vs JLB). Ik ben niet echt een Badr fan maar mensen kom op dit was gewoon een overduidelijke overtreding. Volgens mij vind de K-1 dit maar prima zo om te voorkomen dat er nog een nederlander in de finale staat.

Highline
06-10-2006, 17:12
karaev is al ingeloot voor de finale, lijkt me niet dat ze hem nu ineens eruit trekken en een hele nieuwe loting gaan doen

(karaev vecht tegen feitosa)

payap
06-10-2006, 17:32
Blunder van de scheids en jury (niet gewend van de k-1 :wink: ) maar vondt dat Badr wat overdreef dor zo te blijven liggen maar het zou toch echt een diskwalificatie moeten zijn en Badr doorgaan.

in ieder geval had de scheids de partij stil moeten leggen en Badr laten bijkomen zoals bv bij een trap in kruis.

redjuh
06-10-2006, 18:41
ik vind ook dat ie er niet hoort. aan de andere kant wat Payap zegt... hij had de 8count kunnen beaten, gaan staan en dan kunnen protesteren

The Maniac
06-10-2006, 18:54
ik vind ook dat ie er niet hoort. aan de andere kant wat Payap zegt... hij had de 8count kunnen beaten, gaan staan en dan kunnen protesteren

Ja dat had gekund maar persoonlijk vind ik dat de official gewoon daar een oog op moeten hebben en dat de vechters gewoon 100% kunnen focussen op het gevecht. Vind het dan ook niet terecht als ze dan de overtreding 5 a 6 keer laten herhalen en dan gewoon karaev de beslissing geven.

redjuh
06-10-2006, 19:36
klopt volledig. alleen de officials kijken pas later tv. daarom worden naderhand nog wel eens beslissingen teruggedraaid. een recent voorbeeld daarvan is Bonjasky - Lebanner