PDA

View Full Version : Heeft iemand uitslagen vanuit Emmen "Combined forces&qu



The Bulldog
07-10-2006, 21:49
Heeft iemand al wat gehoord uit emmen.

ben benieuwd wat de mma Partijen hebben gedaan...

En wat heeft Linda gedaan?

Indiaan
08-10-2006, 02:35
Michael Knaap gewonnen op een armklem

Furdjel de Windt gewonnen op beslissing na verlenging

Brecht Walis gewonnen op KO door een levertrap

Linda Ooms gewonnen door lowkicks

Milco Voorn verloren op beslissing van een pool

Nick Struve gewonnen ground and pound

Was een heel leuk gala, goed bezocht, leuke sfeer.

ashi76
08-10-2006, 03:01
Iemand enig idee wat Sam Turkey gedaan heeft ???

Dennuz
08-10-2006, 03:18
Iemand enig idee wat Sam Turkey gedaan heeft ???

Partij is niet doorgegaan... Weet niet waarom..

ashi76
08-10-2006, 03:23
Lekker verhaal !!!

Weet iemand hier meer van ?

Justinian
08-10-2006, 03:55
Het was een geweldig gala! Veel bekende gezichten gezien, waaronder Emile Ratelband :D Sfeer was ook top. Bij geen enkel gevecht heb ik mensen horen fluiten en dat zegt mijns inzien genoeg als je je bedenkt dat er zonder tijdslimiet op de grond werd gevochten!

Forumbroeder Nick die mijns inziens één van de mooiste takedowns maakte en het daarna bijna afmaakte met een armklem vanuit sidemount. Dit kreeg hij niet helemaal voor elkaar, dus voor de mount gegaan. Daarna nogmaals voor armklem, maar dan de gestrekte armklem. Ging helaas net iets te snel waardoor de tegenstander kans zag te ontsnappen. Uiteindelijk verloor Nick de partij op een armklem, maar het scheelde weinig.

Dan Chico tegen Furdjel voor de Nederlanse titel -75kg. Mijns inziens was dit een van de mooiste partijen van de avond. Beide heren knokten een kwartier en daarna nog een verlenging van 5 minuten! Zowel staand als op de grond mooie akties gezien. Staand kwam Chico een aantal keren goed door, maar ook Furdjel deed het daar goed vond ik. Vooraf wisten we natuurlijk dat Furdjel een grondvechter bij uitstek is, dus getraind op het tegen gaan van de shoot. Toch wist Furdjel de takedown te scoren en van daaruit een goeie positie in te nemen. Chico weet toch vaak te reversen waardoor hij in de guard van Furdjel belandt en daar goed met stoten doorkomt. En dan, ergens in de eerste ronde is het Furdjel die een sankaku aanzet uit het boekje die gewoon zit. De nek van Chico werkt echter niet mee, waardoor hij het haast onmogelijke presteert en weet te ontsnappen uit de sankaku. Verder nog veel meer mooie akties gezien, maar het gelet op het tijdstip hou ik het hier even bij ;)
Al met al een hele spannende, aantrekkelijke partij en ik denk dat beide vechters trots mogen zijn op deze partij!

Michael Knaap vocht tegen een Croaat. Na wat stoten is het de Croaat die de clinch zoekt maar Michael die het goed overneemt. Hij scoort hier met knieen naar het hoofd en dan een prachtige takedown! Vanuit de guard van de Croaat is het Michael die de partij dicteert; stoten naar het gezicht die goed doorkomen en wat hamerstoten om te irriteren. Op een gegeven moment weet Michael te passeren en de mount te pakken. Van daaruit stoten naar het hoofd en vervolgens een armklem! Strak werk van Michael die geen moment in gevaar kwam.

Verder heb ik Struve van Team Schreiber een prachtige partij zien neerzetten. Jeffrey Pedro nam, zoals ik had verwacht, Struve naar de grond en kwam in de guard van Struve. Struve werkt goed en weet Pedro volgens mij te kantelen om de partij te beeindigen met ground and pound. Leuke partij om te zien.

Milco Voorn deed het ook goed tegen een Oostblokker. Tegen het einde van de partij had Milco hem volgens mij goed onder controle met een Omoplata en gaf vanuit die positie stoten naar het hoofd. Helaas toch op punten verloren.

Linda Ooms ook een hele mooi partij neergezet en veel gescoord met lowkicks.

Sam Turkey heeft niet gevochten omdat zijn tegenstander iets te zwaar was.

citygym
08-10-2006, 08:27
Mooi gala!!!!
Partij van Linda Ooms vond ik de mooiste van de avond, erg technisch, wat kan dat meissie knokken zeg!
Gefeliciteerd en natuurlijk iedereen die ook gewonnen heeft!

Osu Dennis

Sjaak
08-10-2006, 10:01
Hoe ging het 4 mans kyokushin toernooi, is dat nog doorgegaan ?

citygym
08-10-2006, 10:17
Hoe ging het 4 mans kyokushin toernooi, is dat nog doorgegaan ?

Toernooi ging niet door omdat er maar 2 deelnemers waren!
De Partij werd gewonnen door patrick zondag (team hardcore) die 2x een wazari score doordat de tegenstander niet wist hoe je een lowkick moet blokken :wink:

Sjaak
08-10-2006, 10:26
Hoe ging het 4 mans kyokushin toernooi, is dat nog doorgegaan ?

Toernooi ging niet door omdat er maar 2 deelnemers waren!
De Partij werd gewonnen door patrick zondag (team hardcore) die 2 een wazari score doordat de tegenstander niet wist hoe je een lowkick moet blokken :wink:

Ja dat kan verdomd lastig zijn als je dat niet weet :lol:

Osu Sjaak

nick
08-10-2006, 15:11
was een top gala met een super publiek 8-)
niemand horen fluiten (behalve bij de opkomsten :lol: ) terwijl er geen tijdslimiet was op de grond. De mma partijen bevonden zich voornamelijk ook alleen maar op de grond.

Waren veel mooie partijen bij.

kortom een geslaagd gala :D

shanghai
08-10-2006, 15:46
Gerard Prins gefeliciteerd jonge, knap gedaan en 3 partijen in 3 weken waarvan 2 winst super jongen!

Linda ook feliciteerd was een super partij!

De man van 14K
08-10-2006, 19:47
Hoe ging het 4 mans kyokushin toernooi, is dat nog doorgegaan ?

Toernooi ging niet door omdat er maar 2 deelnemers waren!
De Partij werd gewonnen door patrick zondag (team hardcore) die 2 een wazari score doordat de tegenstander niet wist hoe je een lowkick moet blokken :wink:

Ja dat kan verdomd lastig zijn als je dat niet weet :lol:

Osu Sjaak

dit klinkt heel amateuristisch of ligt dat aan mij.. :?

Justinian
08-10-2006, 20:10
Het verslag staat inmiddels online: http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=26343

Dus een slotje.