PDA

View Full Version : Uitnodiging Kyokushin Tournooi : Holland Oyama Cup 2006



Bushido
09-10-2006, 12:15
OSU

Zondag 5 November vindt de Holland Oyama Cup plaats, elke vechter ongeacht stijl of bond is welkom. Er wordt gevochten volgens kyokushin regels en in de volgende gewichtsklassen. Heren -70kg, -80kg, +80kg Dames -60kg, +60kg.

Voor informatie en inschrijvingen : [email protected]

http://www.karateschool-bushido.nl/alle_bestanden/JPG/HOC2006%20Flyer.jpg

Tsuki
09-10-2006, 13:00
Strakke poster zeg....................... is dit weer anders als de organisatie waar Sjaak bij aangesloten is ?

Bushido
09-10-2006, 13:31
Thnx

Nee Sjaak heeft niks met de NKA/ IFK Holland te maken, deze bestond al voordat Sjaak zijn organisatie begon.

Mocht je vechters weten die interesse hebben, iedereen is welkom.

OSU

ashi76
09-10-2006, 16:14
Ik kom zeker ff kijken !

citygym
09-10-2006, 16:15
Top dat de NKA ook meegaat open toernooi, maar dat is volgens mij altijd al wel zo geweest!

Heel veel succes met de Oyama Cup!!!!!

Sportieve Groeten Dennis vd Giessen

Bushido
09-10-2006, 16:21
Hoi Dennis

zeker altijd al open geweest maar kan nooit kwaad om maar eens extra aandacht op te vestigen!!!!

greetz peter Bushido Breda

citygym
09-10-2006, 16:37
Top dat de NKA ook meegaat open toernooi, maar dat is volgens mij altijd al wel zo geweest!

Heel veel succes met de Oyama Cup!!!!!

Sportieve Groeten Dennis vd Giessen

Zekers Peter daar heb je gelijk in!

Gr Dennis

jan sensei kyokushin
10-10-2006, 16:15
Osu succes sensei Peter Fens met het vinden van vechters en de kampioenschappen , ik vernam dat Siewert vd Zweep afgetreden is, en jij als nieuwe voorzitter bent aangesteldt &gekozen succes met je nieuwe zetel ,IK hoop in de toekomst dat het beter wordt afgesteldt met de uitnodigingen onder de kyokushin ,s organisatie,s met gala,s en kampioenschappen ,niet en paar weken er voor maar en paar maanden !!!elkaars rooster er op aanpassen , Kai is Samen Werken wij doen het voor One World One Kyokushin , maar het gebeurt al te vaak dat iedere bond voor zen eiggen organisatie bezig is !!! dat moet eens veranderen in de toekomst ,als als als dat eens waarheid werd .




osu

citygym
10-10-2006, 16:46
Osu succes sensei Peter Fens met het vinden van vechters en de kampioenschappen , ik vernam dat Siewert vd Zweep afgetreden is, en jij als nieuwe voorzitter bent aangesteldt &gekozen succes met je nieuwe zetel ,IK hoop in de toekomst dat het beter wordt afgesteldt met de uitnodigingen onder de kyokushin ,s organisatie,s met gala,s en kampioenschappen ,niet en paar weken er voor maar en paar maanden !!!elkaars rooster er op aanpassen , Kai is Samen Werken wij doen het voor One World One Kyokushin , maar het gebeurt al te vaak dat iedere bond voor zen eiggen organisatie bezig is !!! dat moet veranderen in de toekomst :wink:

Ok Siewert afgetreden en peter de nieuwe voorzitter gefeliciteerd!
Maar jammer dat er niet eens een frisse wind komt bij de NKA het zijn altijd de oudjes die de dienst uitmaken en denk zelf dat er weinig veranderd!

Osu Dennis




osu

Bushido
12-10-2006, 13:45
Osu succes sensei Peter Fens met het vinden van vechters en de kampioenschappen , ik vernam dat Siewert vd Zweep afgetreden is, en jij als nieuwe voorzitter bent aangesteldt &gekozen succes met je nieuwe zetel ,IK hoop in de toekomst dat het beter wordt afgesteldt met de uitnodigingen onder de kyokushin ,s organisatie,s met gala,s en kampioenschappen ,niet en paar weken er voor maar en paar maanden !!!elkaars rooster er op aanpassen , Kai is Samen Werken wij doen het voor One World One Kyokushin , maar het gebeurt al te vaak dat iedere bond voor zen eiggen organisatie bezig is !!! dat moet veranderen in de toekomst :wink:

Ok Siewert afgetreden en peter de nieuwe voorzitter gefeliciteerd!
Maar jammer dat er niet eens een frisse wind komt bij de NKA het zijn altijd de oudjes die de dienst uitmaken en denk zelf dat er weinig veranderd!

Osu Dennis




osu

Osu

Ik zal sensei Peter Fens felicitaties overbrengen en wat betreft oudjes en frisse winden ik heb alle vertrouwen en hoop dat mn sensei een nieuwe impuls kan geven aan de NKA.

greetz senpai peerke

ps dennis misschien zien we elkaar de 3e dec