PDA

View Full Version : Poster MSN Fight Gala - 4 November - Delfzijl



ashi76
09-10-2006, 22:25
http://img113.imageshack.us/img113/3592/posterb1screen2dl2kleinerqo7.th.jpg (http://img113.imageshack.us/my.php?image=posterb1screen2dl2kleinerqo7.jpg)

snellejelle
09-10-2006, 23:49
Mooie poster en top partijen, wordt weer een tof gala!

LJ Silver
09-10-2006, 23:51
Mooie poster

daar zijn de meningen over verdeeld.

Sjaak
10-10-2006, 00:09
Vind hem eigenlijk wel een beetje druk

Kaun
10-10-2006, 13:55
vind juist wel tof dat er zoveel vechters opstaan,,mooie volle poster!! (to LJ silver: hele vette avatar!!)

Tom
10-10-2006, 14:04
als designer moetk zeggen dat die poster echt pijnlijk is voor mn ogen..maar ach als de info er maar duidelijk op staat :P

En ja kvind het wel goed dat iedereen er met een foto op staat! elke vechter verdient een beetje bekendheid;)

citygym
10-10-2006, 14:06
vind juist wel tof dat er zoveel vechters opstaan,,mooie volle poster!! (to LJ silver: hele vette avatar!!)

Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!

Zo op het scherm lijkt ie wat druk, maar int echt is het een hele grote poster!

jan sensei kyokushin
10-10-2006, 15:01
Vind hem eigenlijk wel een beetje druk Osu shihan sjaak DRUK ? :wink: het wordt wel DRUK 4 november in Delfzijl en 3 december bij ons bij jou musashi in strijen met de Europeshe kampioenschappen :wink:

Ronald
10-10-2006, 23:17
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Arjan
10-10-2006, 23:21
vindt het ook niet super, beetje druk en de achtergrond zegt ook niets, dat voorbeeld van Ronald is dan wel weer top... maarja de lineup ontbreekt het niet aan 8-)

snellejelle
11-10-2006, 00:28
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Smaken verschillen gelukkig ik vind de msn poster wel tof, en inderdaad de poster is erom publiek te trekken door ook alle lokale helden erop te zetten, komt er juist veel publiek, kom maar eens naar Delfzijl, altijd bom maar dan ook bom vol en een super sfeer!

jan sensei kyokushin
12-10-2006, 07:41
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Smaken verschillen gelukkig ik vind de msn poster wel tof, en inderdaad de poster is erom publiek te trekken door ook alle lokale helden erop te zetten, komt er juist veel publiek, kom maar eens naar Delfzijl, altijd bom maar dan ook bom vol en een super sfeer! :wink:

citygym
13-10-2006, 13:43
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Smaken verschillen gelukkig ik vind de msn poster wel tof, en inderdaad de poster is erom publiek te trekken door ook alle lokale helden erop te zetten, komt er juist veel publiek, kom maar eens naar Delfzijl, altijd bom maar dan ook bom vol en een super sfeer! :wink:

Kom je ook sensei Jan!!!

Osu Dennis

citygym
13-10-2006, 13:44
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Smaken verschillen gelukkig ik vind de msn poster wel tof, en inderdaad de poster is erom publiek te trekken door ook alle lokale helden erop te zetten, komt er juist veel publiek, kom maar eens naar Delfzijl, altijd bom maar dan ook bom vol en een super sfeer! :wink:

Kom je ook sensei Jan!!!

Osu Dennis :wink:

muay_thai
14-10-2006, 15:07
De+ poster de+ sfeer de+ partijen de+ drank de+ dames en de+ catering heeft iemand nog een reden om niet te komen???!!!!

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 16:17
Thanx, niet alleen de hoofdpartijen maken het gala, en waardeer ook de N en C klassers enorm en die vinden het ook tof om op een poster te staan!
Maar een poster is vooral om bezoekers te trekken en niet om vechters te plezieren :P .

Als ik je een tip mag geven... neem gewoon eens contact op met LJ Silver bij een volgend evenement en vraag voor een leuk prijsje aan hem om de poster te ontwerpen. Hieronder staat een ontwerp van hem voor een fictief evenement. Zoek de verschillen... :wink:

http://mou5e.mine.nu/online/postergala.jpg

Smaken verschillen gelukkig ik vind de msn poster wel tof, en inderdaad de poster is erom publiek te trekken door ook alle lokale helden erop te zetten, komt er juist veel publiek, kom maar eens naar Delfzijl, altijd bom maar dan ook bom vol en een super sfeer! :wink:

Kom je ook sensei Jan!!!

Osu Dennis :wink: OSU Sensei Dennis reken maar van jess en ik neem 3 andere Sensei's mee :wink:

Mike
14-10-2006, 17:57
Mooie poster!

ja schitterend :lol:

citygym
18-10-2006, 22:50
quote]

Kom je ook sensei Jan!!!

Osu Dennis :wink:[/quote] OSU Sensei Dennis reken maar van jess en ik neem 3 andere Sensei's mee :wink:[/quote]

Ok super Sensei helemaal top!

osu Dennis

Evilman
18-10-2006, 23:25
als designer moetk zeggen dat die poster echt pijnlijk is voor mn ogen..maar ach als de info er maar duidelijk op staat :P



mee eens :shock:
Dat vuur, de letters en die achtergrond kan echt niet imo!

Nickuraba
18-10-2006, 23:50
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

Highline
18-10-2006, 23:59
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

reden? gewoon nieuwsgierig ;)

citygym
19-10-2006, 13:40
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

Goeie promotie van je kluppie jongen volgens mij waren het eerst zelfs 4!

Voor de zomer al de 1e afgemeld, vorige maand nog 2 volgens trainer ziek zwak en misselijk, en vd week nr 4 blessure!

Gaat lekker bij jullie!!!!!!!!, maar gelukkig heb ik erg veel vechters achter de hand omdat er enorm veel inschrijvingen zijn binnen gekomen! en kan ik ze zo weer invullen. Maar het gebeurd helaas steed vaker dat er veelwordt afgemeld, en men beseft niet dat dit ongelofelijk vervelend is voor een promotor, en ook voor de evt tegenstanders!

Kortom een hele slechte zaak!!!!!!!!!!!!!!!!

Osu Dennis

Nickuraba
19-10-2006, 14:29
tuurlijk begrijpen ze dat wel, gelukkig is het betijds gebeurd...en nee het waren voor zover ik weet maximaal 3 jongens..meer staan er tenslotte niet op de poster...

helaas heb je zelf niet alles in de hand...het is een paar x zo dat de wedstrijden wel zijn doorgezet en dat had nare gevolgen voor de jongens van onze gym....sorry maar ik kijk er toch anders tegen aan..veiligheid boven alles

citygym
19-10-2006, 14:38
tuurlijk begrijpen ze dat wel, gelukkig is het betijds gebeurd...en nee het waren voor zover ik weet maximaal 3 jongens..meer staan er tenslotte niet op de poster...

helaas heb je zelf niet alles in de hand...het is een paar x zo dat de wedstrijden wel zijn doorgezet en dat had nare gevolgen voor de jongens van onze gym....sorry maar ik kijk er toch anders tegen aan..veiligheid boven alles

De poster was voor de zomer nog niet klaar, nr 4 was jullie B klasser! je weet wel wie ik bedoel!

Inderdaad blessures kunnen altijd vookomen, maar het was een beetje lullige reply van je! 3 vechters op de poster en ze komen alle 3 niet! Mensen gaan dan denken dat het aan mij ligt en dat is dus absoluut niet zo!

zeg dan gewoon we hadden 3 vechters opgegeven maar ze hebben alle 3 een blessure en kunnen alle 3 niet vechten, nr 4 zat met een studie!

Dat komt ff anders over dan wat jij ff neerzet!

Osu Dennis

ICON
19-10-2006, 14:38
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

Goeie promotie van je kluppie jongen volgens mij waren het eerst zelfs 4!

Voor de zomer al de 1e afgemeld, vorige maand nog 2 volgens trainer ziek zwak en misselijk, en vd week nr 4 blessure!

Gaat lekker bij jullie!!!!!!!!, maar gelukkig heb ik erg veel vechters achter de hand omdat er enorm veel inschrijvingen zijn binnen gekomen! en kan ik ze zo weer invullen. Maar het gebeurd helaas steed vaker dat er veelwordt afgemeld, en men beseft niet dat dit ongelofelijk vervelend is voor een promotor, en ook voor de evt tegenstanders!

Kortom een hele slechte zaak!!!!!!!!!!!!!!!!



Osu Dennis

jij bent echt een top marketeer

Nickuraba
19-10-2006, 14:45
tuurlijk begrijpen ze dat wel, gelukkig is het betijds gebeurd...en nee het waren voor zover ik weet maximaal 3 jongens..meer staan er tenslotte niet op de poster...

helaas heb je zelf niet alles in de hand...het is een paar x zo dat de wedstrijden wel zijn doorgezet en dat had nare gevolgen voor de jongens van onze gym....sorry maar ik kijk er toch anders tegen aan..veiligheid boven alles

De poster was voor de zomer nog niet klaar, nr 4 was jullie B klasser! je weet wel wie ik bedoel!

Inderdaad blessures kunnen altijd vookomen, maar het was een beetje lullige reply van je! 3 vechters op de poster en ze komen alle 3 niet! Mensen gaan dan denken dat het aan mij ligt en dat is dus absoluut niet zo!

zeg dan gewoon we hadden 3 vechters opgegeven maar ze hebben alle 3 een blessure en kunnen alle 3 niet vechten, nr 4 zat met een studie!

Dat komt ff anders over dan wat jij ff neerzet!

Osu Dennis

aah zo was t niet de bedoeling om het over te laten komen. K bedoelde meer zo van..3 van onze vechters alle 3 knokken niet....dus als in....geen reden om voor mij na dat gala te komen. Als partijen niet door gaan ligt dat meestal aan 1 v.d knokkende partijen niet de promotor..

my bad

Jochem
19-10-2006, 14:56
wat een lulkoek. Als iemand zich netjes ruim vantevoren afmeldt is dit juist goed. Het probleem ligt hem bij de mensen die zich niet afmelden. Zoals je zelf al aangaf, er zijn altijd mensen bereid om te knokken, mocht er iemand door blessures, studie, of een of ander kutsmoesje uitvallen. Dit integenstellig tot gewoon niet op komen dagen.

citygym
19-10-2006, 16:17
wat een lulkoek. Als iemand zich netjes ruim vantevoren afmeldt is dit juist goed. Het probleem ligt hem bij de mensen die zich niet afmelden. Zoals je zelf al aangaf, er zijn altijd mensen bereid om te knokken, mocht er iemand door blessures, studie, of een of ander kutsmoesje uitvallen. Dit integenstellig tot gewoon niet op komen dagen.

Dat bedoel ik maar daar ging het eigenlijk niet over, meer om de reply!

Arjan
20-10-2006, 01:36
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

Goeie promotie van je kluppie jongen volgens mij waren het eerst zelfs 4!

Voor de zomer al de 1e afgemeld, vorige maand nog 2 volgens trainer ziek zwak en misselijk, en vd week nr 4 blessure!

Gaat lekker bij jullie!!!!!!!!
Osu Dennis

Veiligheid boven alles? Ik kan je verzekeren dat voor elk van deze afgezegde partijen een goede reden was...

Dragon Tail
21-10-2006, 01:20
3 vechters van onze gym..alle 3 komen daar niet

Goeie promotie van je kluppie jongen volgens mij waren het eerst zelfs 4!

Voor de zomer al de 1e afgemeld, vorige maand nog 2 volgens trainer ziek zwak en misselijk, en vd week nr 4 blessure!

Gaat lekker bij jullie!!!!!!!!
Osu Dennis

Veiligheid boven alles? Ik kan je verzekeren dat voor elk van deze afgezegde partijen een goede reden was...

Maar dan vraag ik me af in hoeverre men heeft nagedacht om 4 vechters op te geven, waarvan 1 een blessure heeft en de andere 3 'goede' redenen heeft om af te zeggen.

Dat mag toch wel opvallend genoemd worden. Zo'n specifieke mededeling maakt ons dan ook niewsgierig.
Als ik 4 vechters opgeef, vallen er hooguit 2 uit. Maar alle 4 .....
:shock:

Nickuraba
21-10-2006, 01:45
een rare samenval van omstandigheden. I agree.. t staat natuurlijk voor geen meter zo, maar dit is ook nog nooit eerder gebeurd.

citygym
23-10-2006, 23:25
een rare samenval van omstandigheden. I agree.. t staat natuurlijk voor geen meter zo, maar dit is ook nog nooit eerder gebeurd.

Dat weet ik en had jullie er erg graag bij gehad!
Volgende keer beter hoop ik!

Osu Dennis

jan sensei kyokushin
25-10-2006, 23:41
jij bent echt een top marketeer

jan sensei kyokushin
27-10-2006, 22:57
In slaap gevallen Dennis nog en week te gaan jonge tot je gala .

osu

citygym
28-10-2006, 20:47
In slaap gevallen Dennis nog en week te gaan jonge tot je gala .

osu

Nee zeker niet sensei ff druk met andere dingen dan internet!

jan sensei kyokushin
29-10-2006, 22:12
Nee zeker niet sensei ff druk met andere dingen dan internet!
Osu oke jonge alles op zen tijd ,alles heeft zen tijd nodig , doe alles met belijd dan krijg je geen spijt Dennissie

wel even 3 kaarten bij de kassa leggen he dennis voor mijn sensei,s die bij mij zijn
75euro



osu

citygym
02-11-2006, 01:36
http://img349.imageshack.us/img349/5815/krantnoveu6.th.jpg (http://img349.imageshack.us/my.php?image=krantnoveu6.jpg)

Highline
02-11-2006, 02:36
aziz jahjah is er klaar voor~!

citygym
02-11-2006, 07:42
aziz jahjah is er klaar voor~!

Jahjah wij als organisatie ook!!!!

Highline
02-11-2006, 08:22
ok dan! hopelijk wordt het een mooi gala met een hoop mooie partijen!