PDA

View Full Version : Rings Enschede: 19 november a.s.,!!



Justinian
10-10-2006, 16:37
19 november a.s. is het weer zo ver: het jaarlijkse Rings gala te Enschede. De hoofdpartij dit jaar wordt gevochten door Imro Main en een Armeen, Gevorg Petrosian. Petrosian heeft 35 partijen gevochten en geen daarvan verloren! Bijna alle winstpartijen waren op KO (Zowel Röel Rink als Benito Caupain gingen in de eerste ronde ko tegen deze Armeen)! Volgens mij staat deze partij garant voor een KO, ongeacht de winnaar :lol:

Chico Martinez zal de mogelijkheid krijgen om een rematch te vechten tegen Jan Overduin. Vorig jaar verloor hij hiervan op een armbar in 30 sec. Afgelopen weekend vocht Chico echter een onbeslist tegen de mijns inziens beste mma-grondvechter in zijn gewicht: Furdjel de Windt. De partij werd op IMA-regels gevochten en na verlenging was het na 20 minuten Furdjel die de winst pakte op punten. Desalniettemin heeft Chico laten zien dat hij zijn grondwerk heeft bijgespijkerd en dat de uitkomst van deze rematch weleens heel anders zou kunnen zijn. Ben benieuwd!

Danial Sharifi en Moien Takalou vechten tegen resp. een Rus en Tom van de Berkhof. Beide vechters hebben aangegeven het voortijdig te willen beslissen! En, eerlijk gezegd, denk ik dat ze er zeker in zullen slagen!

Roy Dijkshoorn, die enkele weken geleden nog een geweldige KO scoorde zal ook aantreden. De Thaise publiekstrekker Thanit Im-On vecht ditmaal in een 4-manstoernooi en de eveneens populaire Remco Hisken vecht een rematch. Kai Mühlenbrock zal het opnemen tegen niemand minder dan Dave Vader! Een partij die waarschijnlijk niet de volle lengte gaat....... Tenslotte zal ook forummember Underdog komen om te knokken en wel tegen Ramon Temmink!!

http://www.bloodsweatandtears.nl/html/afbeeldingen/poster.jpg

Dennuz
10-10-2006, 17:23
Dit wordt zeker een super vet gala!

Ring Enschede vind ik altijd het meest sfeervolle en gezelligste gala's..

The Bulldog
10-10-2006, 17:29
Heb er zin in... :D

lunatic
10-10-2006, 19:30
succes ralf.

Tuigenke
10-10-2006, 20:08
goeie line-up en het ligt in de buurt, lijkt me een leuk gala

Ton
10-10-2006, 23:25
Vorig jaar ook een leuk gala, hoewel er voor mij iets te veel muay thai partijen in zaten.

Zou wel wat meer rings fights willen zien! Als ik het zo zie iig meer dan die 2? van vorig jaar!

Justinian
11-10-2006, 07:26
Vorig jaar ook een leuk gala, hoewel er voor mij iets te veel muay thai partijen in zaten.

Zou wel wat meer rings fights willen zien! Als ik het zo zie iig meer dan die 2? van vorig jaar!
Volgens mij sowieso een stuk of 4 a 5, dus dat zit wel goed ;)

Carmen
11-10-2006, 22:39
:D :D :D Tof, altijd mooi gala

Justinian
12-10-2006, 22:28
:D :D :D Tof, altijd mooi gala
Absoluut! Het Rings Enschede is mijns inziens een van de leukste gala's van Nederland; topsfeer, mooie partijen en een altijd uitverkochte zaal!

Vanaf vandaag zijn de kaarten overigens per pm bij mij te bestellen!

remco pardoel
13-10-2006, 18:47
Die kroon is echt VETTE SHIT
zijn het blijvende tattoo's op de borst??

Dan gaan wij dat ook invoeren!!

Remco

PigDog
13-10-2006, 22:49
Leuke line-up maar beetje ver weg helaas.

Ben je nog op de fiets, ofzo?
Tis van Hoevelaken een 45 minuten, als je rustig rijd........

:?:

Justinian
13-10-2006, 23:19
Die kroon is echt VETTE SHIT
zijn het blijvende tattoo's op de borst??

Dan gaan wij dat ook invoeren!!

Remco
Vanzelfsprekend blijvende tattoo's, met minder nemen we geen genoegen! Ik vind overigens dat jij dat ook moet invoeren en evt. zelfs met terugwerkende kracht.



*note to self: volgende week ff een afspraak maken bij Eastside tattoo...

Justinian
13-10-2006, 23:55
Leuke line-up maar beetje ver weg helaas.

Ben je nog op de fiets, ofzo?
Tis van Hoevelaken een 45 minuten, als je rustig rijd........

:?:

Heb je ook weer gelijk in! Maar 't klinkt altijd zo ver weg, en de mensen praten er ook een beetje vreemd dus 't is net of je in het buitenland bent ;)
Prachtig toch? Met een beetje levendige fantasie is het dus net of je een gala in het buitenland bezoekt. Als je hier zou blijven pitten lijkt het net alsof je even met vakantie bent geweest ;)

Dragon Tail
14-10-2006, 09:27
Leuke line-up maar beetje ver weg helaas.

Ben je nog op de fiets, ofzo?
Tis van Hoevelaken een 45 minuten, als je rustig rijd........

:?:

Heb je ook weer gelijk in! Maar 't klinkt altijd zo ver weg, en de mensen praten er ook een beetje vreemd dus 't is net of je in het buitenland bent ;)

Die opmerkingen hoor ik ook vaker.

Voor ons is jullie kant op toch even ver als voor jullie onze kant op?

Laatst vroeg iemand in de kleedkamer waar wij vandaan kwamen want wij klonken zo vreemd, Toen zei ik dat dat normaal was en wij hier allemaal zo praten en dat ik zijn taaltje vreemd vond. :lol:

Dragon Tail
14-10-2006, 09:29
Heb er zin in... :D

Wij ook.
We zitten in het 4-manstoernooi. Leuke uitdaging voor ons.

Eyecatcher
14-10-2006, 13:21
Heb er zin in... :D

Wij ook.
We zitten in het 4-manstoernooi. Leuke uitdaging voor ons.

Wij hebben er ook zeker zin in. Ozcan wordt nu klaargestoomd. Jammer dat ie niet op de poster staat. Bijzaak maar toch altijd leuk....

Carmen
14-10-2006, 13:55
:D :D :D Tof, altijd mooi gala
Absoluut! Het Rings Enschede is mijns inziens een van de leukste gala's van Nederland; topsfeer, mooie partijen en een altijd uitverkochte zaal!

Vanaf vandaag zijn de kaarten overigens per pm bij mij te bestellen!

Dat is goed om te weten, of kunnen we bij Bodygym ook kaarten kopen?

Dragon Tail
14-10-2006, 17:20
:D :D :D Tof, altijd mooi gala
Absoluut! Het Rings Enschede is mijns inziens een van de leukste gala's van Nederland; topsfeer, mooie partijen en een altijd uitverkochte zaal!

Vanaf vandaag zijn de kaarten overigens per pm bij mij te bestellen!

Dat is goed om te weten, of kunnen we bij Bodygym ook kaarten kopen?

Ook in Almelo te koop bij Scorpio Gym. Nog voordeliger als je met de supportersbus mee gaat.

fireblade900
14-10-2006, 17:57
Die kroon is echt VETTE SHIT
zijn het blijvende tattoo's op de borst??

Dan gaan wij dat ook invoeren!!

Remco

Haha, ik vond die kroon Danny ook wel goed staan !
En voor wat betreft die tattoos ; Pardoel zit toch in je hart ? Tattoo = overbodig !

Damn scoor ik ff punten hehe

Dragon Tail
14-10-2006, 19:28
Heb er zin in... :D

Wij ook.
We zitten in het 4-manstoernooi. Leuke uitdaging voor ons.

Wij hebben er ook zeker zin in. Ozcan wordt nu klaargestoomd. Jammer dat ie niet op de poster staat. Bijzaak maar toch altijd leuk....

Ik vond het ook wel jammer dat onze C-klasser niet iets hoger op de poster staat. Zeker bijzaak, maar toch altijd leuker .... :wink:

Luka
14-10-2006, 21:13
dit word weer een super gala :D..

Ramon temmink tegen ralf underdog ook vet :D.. hehe..

ben er zeker bij !!!

lijpe poster trouwens roy !

Carmen
18-10-2006, 22:24
:D :D :D Tof, altijd mooi gala
Absoluut! Het Rings Enschede is mijns inziens een van de leukste gala's van Nederland; topsfeer, mooie partijen en een altijd uitverkochte zaal!

Vanaf vandaag zijn de kaarten overigens per pm bij mij te bestellen!

Dat is goed om te weten, of kunnen we bij Bodygym ook kaarten kopen?

Ook in Almelo te koop bij Scorpio Gym. Nog voordeliger als je met de supportersbus mee gaat.


:lol: :lol:

Heb er trouwens echt zin in. Leuk zo'n thuiswedstrijd met veel bekenden :D

Triker
19-10-2006, 00:24
Altijd gezellig als er zoveel bekende fotografen zijn ;)

mama
19-10-2006, 00:26
pff dringen in de hoek
;)

Carmen
19-10-2006, 19:28
pff dringen in de hoek
;)

maar wel gezellig toch :D

Ben
19-10-2006, 19:36
jantje kick his ass :wink:

Luka
19-10-2006, 21:54
pff dringen in de hoek
;)

maar wel gezellig toch :D

lekker knus allemaal bij elkaar :P

De man van 14K
20-10-2006, 08:54
wat is de exacte line-up? gaat dave vader weer thaiboxen of free fighten?

Justinian
20-10-2006, 13:50
wat is de exacte line-up? gaat dave vader weer thaiboxen of free fighten?
Dave vecht een Thaibokspartij in Enschede.

De man van 14K
20-10-2006, 16:03
alweer? volgens mij heeft hij nu iets van 4 of 5 mauy thai partijen gedraaid maar er nog geen een gewonnen.. misschien toch maar weer gaan free fighten?

mama
20-10-2006, 17:07
Je kan niet alles winnen Rosso
succes Dave.... De aanhouder wint!

De man van 14K
20-10-2006, 17:36
nee dat snap ik maar ik vraag me gewoon af waarom Dave, die vroeger een MMA topper was nu in de B klasse (en niet eens succesvol) aan t kickboxen is en dus niet weer gaat MMA-en..

The Bulldog
20-10-2006, 19:45
nee dat snap ik maar ik vraag me gewoon af waarom Dave, die vroeger een MMA topper was nu in de B klasse (en niet eens succesvol) aan t kickboxen is en dus niet weer gaat MMA-en..

Misschien gaat dave juist voor de uitdaging...

Het is idd een heel ander spelletje staand knokken in een mma partij of een thaiboks pot neerzetten..

ik vind het wel vet..je ziet het zo vaak andersom en ook dan zie je dat de dingen anders lopen dan gedacht...

Dave succes en ik ga zeker kijken naar je partij......

Dragon Tail
21-10-2006, 00:08
pff dringen in de hoek
;)

maar wel gezellig toch :D

Zorg dat jullie je geheugenkaartjes goed opbergen, want ze willen nogal es kwijtraken :wink: :roll:

Justinian
21-10-2006, 00:28
nee dat snap ik maar ik vraag me gewoon af waarom Dave, die vroeger een MMA topper was nu in de B klasse (en niet eens succesvol) aan t kickboxen is en dus niet weer gaat MMA-en..

Misschien gaat dave juist voor de uitdaging...

Het is idd een heel ander spelletje staand knokken in een mma partij of een thaiboks pot neerzetten..

ik vind het wel vet..je ziet het zo vaak andersom en ook dan zie je dat de dingen anders lopen dan gedacht...

Dave succes en ik ga zeker kijken naar je partij......
...tenzij je je op dat moment moet opwarmen voor je eigen partij natuurlijk ;)

The Bulldog
21-10-2006, 00:36
nee dat snap ik maar ik vraag me gewoon af waarom Dave, die vroeger een MMA topper was nu in de B klasse (en niet eens succesvol) aan t kickboxen is en dus niet weer gaat MMA-en..

Misschien gaat dave juist voor de uitdaging...

Het is idd een heel ander spelletje staand knokken in een mma partij of een thaiboks pot neerzetten..

ik vind het wel vet..je ziet het zo vaak andersom en ook dan zie je dat de dingen anders lopen dan gedacht...

Dave succes en ik ga zeker kijken naar je partij......
...tenzij je je op dat moment moet opwarmen voor je eigen partij natuurlijk ;)

Dan plannen jullie dat maar eens even in de juiste volgorde :lol: .

Justinian
22-10-2006, 11:41
Ben helaas niet verantwoordelijk voor de planning Ralph ;) Hoe gaat het met de voorbereiding?

The Bulldog
22-10-2006, 12:52
Lekker hoor..
Ga er maar vanuit dat we een knal partij gaan neerzetten in enschede..Ramon houd ook van pittig knokken (zoals ik hem ken)dus moet goed komen. 8-)

Johan H
22-10-2006, 13:00
Heb er echt zin aan vorig jaar was echt een supergala...

alle vechters veel succes met hun voorbereiding en ik hoop dat het trainen beloond wordt(volgend jaar vecht justi de hoofdpartij in enschede tegen Fedor)

PigDog
23-10-2006, 22:41
alweer? volgens mij heeft hij nu iets van 4 of 5 mauy thai partijen gedraaid maar er nog geen een gewonnen.. misschien toch maar weer gaan free fighten?

Gisteren zag ik hem er toch één winnen???