PDA

View Full Version : vitali klitschko traint bij vos gym voor k1 2 december?



MB667
12-10-2006, 10:32
vitali zou een superbout vechten, en hij zou bij vos gym trainen.

Als het waar is, zou het wel vet zijn. Kan iemand dit bevestigen?

mossad
12-10-2006, 11:17
Ik kan me er niets bij voorstellen aangezien hij net hersteld is van een zware knieblessure en een gevecht met Rahman door blessures drie keer heeft moeten afzeggen. Hij heeft altijd gezegd dat de meeste blessures door zijn kickboksperiode komen. Daarbij is het zo dat als hij een comeback in het boksen zou maken, hij direct of binnen 2 wedstrijden voor de wereldtitel zou kunnen vechten.

De enige redenen die ik zou kunnen verzinnen als het waar is, is dat K-1 hem een belachelijk bedrag biedt of dat ze hem Tyson beloofd hebben.

Bart
12-10-2006, 11:18
Ik ben ook wel benieuwd.

Een goede stoot zetten kan hij in ieder geval wel. In Duitsland verdient hij bakken met geld. Daar zien die gala's er overigens ook super uit.

MB667
12-10-2006, 11:21
onzin dus. jammer dan.

king
12-10-2006, 11:37
Ik zou hem wel een keer tegen Schilt willen zien!

The Maniac
12-10-2006, 12:12
Vorig week was hij bij een show op ARD en hij zei dat hij boxen niet uit zou sluiten en dat hij niet helemaal 100 % hersteld is van zijn blessure en operatie.

redjuh
12-10-2006, 15:55
buiten zijn topprestaties in het boxen denk ik het volgende:

Just another boxer who will get his legs kicked to shit, and never enters the K1 ring ever again

mossad
12-10-2006, 16:15
buiten zijn topprestaties in het boxen denk ik het volgende:

Just another boxer who will get his legs kicked to shit, and never enters the K1 ring ever again

Vergeet niet dat Klitschko als kickbokser begonnen is. Hoewel zijn meeste wedstrijden zonder lowkicks waren is hij bekend met trapwerk. Maar nogmaals, het lijkt me sterk dat je met zo'n knie kickboksen boven boksen verkiest(ook financieel gezien).

Misschien is iemand in de war met Vitali Akhramenko.

redjuh
12-10-2006, 16:25
ahkramenko is allergisch voor grote fransmannen icm leverstoten

MB667
12-10-2006, 16:37
http://www.plus-blog.sportsnavi.com/dreamnisijima/article/1

ef babelfish erop.

mossad
12-10-2006, 18:10
http://www.plus-blog.sportsnavi.com/dreamnisijima/article/1

ef babelfish erop.

Bedankt voor de link. Ik zou het geweldig vinden als het zo is en ook heel raar dat hij dit verkiest boven een miljoentje of 4 om Rahman een pak slaag te geven.

RED SCORPION
12-10-2006, 18:30
buiten zijn topprestaties in het boxen denk ik het volgende:

Just another boxer who will get his legs kicked to shit, and never enters the K1 ring ever again

Vitali was 5 of 6 keer wereldkampioen kick-boksen, dus "get his legs kicked to shit" zit er niet in....

en snap een ding niet, bij 2-de soort bokser opa-Botha konden ze ook niet "his legs to shit kicken", dus waarom zal het bij Vitali gebeuren?

RedDawn
12-10-2006, 18:38
buiten zijn topprestaties in het boxen denk ik het volgende:

Just another boxer who will get his legs kicked to shit, and never enters the K1 ring ever again

Vitali was 5 of 6 keer wereldkampioen kick-boksen, dus "get his legs kicked to shit" zit er niet in....

en snap een ding niet, bij 2-de soort bokser opa-Botha konden ze ook niet "his legs to shit kicken", dus waarom zal het bij Vitali gebeuren?

Wereldkampioen full contact ja! Hij heeft maar een keer op lowkicks gevochten en dat was tegen William van Roosmalen. Hij verloor toen op een zware knock-out.

Vitali heeft last van zijn knieen en is daarom met boksen gestopt. niet gevochten. Waarom dan wel nu K-1? Bovendien kon hij voor een partij tegen Rahman 8 miljoen dollar krijgen. En dan heb ik het niet eens over zijn aandeel in de pay per view opbrengsten. Het lijkt me heeel sterk als de K-1 zulke bedragen kan en wil betalen!

Broodje aap verhaal dus?!

redjuh
12-10-2006, 20:03
De 3 Red's in discusse... Botha is de enige waarbij het niet is gebeurd op reguliere basis. en idd hij is nooi kampioen echt kickboxen geweest. heb het opgezocht en nergens staat het.

RED SCORPION
12-10-2006, 22:00
buiten zijn topprestaties in het boxen denk ik het volgende:

Just another boxer who will get his legs kicked to shit, and never enters the K1 ring ever again

Vitali was 5 of 6 keer wereldkampioen kick-boksen, dus "get his legs kicked to shit" zit er niet in....

en snap een ding niet, bij 2-de soort bokser opa-Botha konden ze ook niet "his legs to shit kicken", dus waarom zal het bij Vitali gebeuren?

Wereldkampioen full contact ja! Hij heeft maar een keer op lowkicks gevochten en dat was tegen William van Roosmalen. Hij verloor toen op een zware knock-out.

Vitali heeft last van zijn knieen en is daarom met boksen gestopt. niet gevochten. Waarom dan wel nu K-1? Bovendien kon hij voor een partij tegen Rahman 8 miljoen dollar krijgen. En dan heb ik het niet eens over zijn aandeel in de pay per view opbrengsten. Het lijkt me heeel sterk als de K-1 zulke bedragen kan en wil betalen!

Broodje aap verhaal dus?!

het feit is dus dat hij wel goed kan trappen, en als hij highkicks kon maken, dan kan ie ook leren low-kicks maken, en ze blokkeren.

maar inderdaad, hij had een zware knie blessure, waardoor hij niet kon boksen, dus ik denk niet dat ie nu K1 gaat doen, en als het hem om geld gaat..... tsja, ik kan me niet voorstellen dat ie voor 200.000 bij K1 kiest in plaats van 5.000.000 in boksen.

denk dat het geen broodje aap verhaal is, maar meer broodje Tyson verhaal.