PDA

View Full Version : Dinsdag 17 oktober Lumpini



Jeru
12-10-2006, 13:33
Aankomende dinsdag is in Lumpini hetvolgende gala met een aantal toppers. Ik ga er alles aan doen om hier bij te kunnen zijn. Hopelijk nog wat mooie foto's ook voor op het forum....

Event Name Weight
ก่อนเวลา 1
Yodpot Sitkruaod - Ploypaitoon Romsrithong
ก่อนเวลา 2
Phetboonchu Borplaboonchu - Yodrachan O.Kiatbunpot
1 Rungrot P.Jarernchai - Dathsuriya Sitprasert
2 Orono Majesticgym - Asthachai Fairtext
3 Chalermdath Infinity - Denkeree 13 Rianreesot
4 Nong O Sit Or. - Phokeaw Sor Boonya
5 (Main) Sanchai S.Kamsing - Noprat Kiatkamtorn (!!!!)
6 Chokchuay Phetsirigym - Makky Suriyannamchok
7 Peesatdam Rifloniasoundna - Sunami Phetsirigym

De man van 14K
12-10-2006, 13:44
lijkt me ook leuk om heen te gaan (alhoewel ik niet denk dat het erin gaat zitten)
Is het dezelfde Orono als waar Dekkers tegen gevochten heeft?

Jeru
12-10-2006, 13:51
lijkt me ook leuk om heen te gaan (alhoewel ik niet denk dat het erin gaat zitten)
Is het dezelfde Orono als waar Dekkers tegen gevochten heeft?

Nee dit is een andere Orono. Nummer 4 op de lijst in Lumpini.
Deze dag dus de kampioen tegen de nummer 6 en nummer 4 tegen de nummer 7!!

Super-feather weight (not over 130 lbs.)

Champion: Seanchai S.Khamsing
Title received on On Friday Sebtember 22,2006 by Winning over Duangsompong K.Sapaotong by point at Lumpinee Stadium.

1.Puja S.Suwanni
2.-
3.Doungsompong K.Sapaotong
4.Orono Majesticgym
5.Nongbee Kiatyongyuth
6.Noparat Kiatkhamton
7.Artchai Fairtex
8.Singdam Kiatmoo9
9.Phetnueng Sit Or.
10.Thepbuncha T.Soontonvipart

Justinian
12-10-2006, 23:36
Geniet er nog maar ff van Jeru, het is ook zo weer voorbij! Ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken trouwens. btw een tijdje geleden hoorde of las ik dat er een 'nieuw Lumpinee stadion' in aanbouw was en het oude zou worden gesloopt, althans niet meer zou worden gebruikt. Voor zover ik weet wordt er tot op heden nog steeds gevochten in het oude stadion. Mijns inziens beter, want daar heb je nog dat authentieke Thaise sfeertje.

Jeru
14-10-2006, 10:40
Geniet er nog maar ff van Jeru, het is ook zo weer voorbij! Ben benieuwd naar de foto's die je gaat maken trouwens. btw een tijdje geleden hoorde of las ik dat er een 'nieuw Lumpinee stadion' in aanbouw was en het oude zou worden gesloopt, althans niet meer zou worden gebruikt. Voor zover ik weet wordt er tot op heden nog steeds gevochten in het oude stadion. Mijns inziens beter, want daar heb je nog dat authentieke Thaise sfeertje.

Gaat goed komen Justi! Dat nieuwe stadion was idd in aanbouw maar is er nooit van gekomen. Is wel mooi idd anders zou je 2x Raja hebben eigenlijk.
Vecht trouwens nog een kampioen in de -122 klasse
Nong O Sit Or. - Phokeaw Sor Boonya
Dit is dus best wel een groot gala. Hopelijk kan ik een beetje mooie plaatsen bemachtigen.

Ronald
14-10-2006, 11:40
Gaat goed komen Justi! Dat nieuwe stadion was idd in aanbouw maar is er nooit van gekomen. Is wel mooi idd anders zou je 2x Raja hebben eigenlijk.
Maf zeg. Het is niet dat ze net de fundering hadden gelegd. Er stond best al wel het een en ander.

payap
14-10-2006, 23:45
Dit is een top gala jeru! Zorgen dat je erbij bent.

Die Saenchai sor Khamsing s dezelfe als Saenchai sor Kingstar en hij heeft al 4 of 5 maal tegen die Noppadaet gevochten. De laatste keer verloor hij er zijn titel tegen. Noppadaet moest toen zijn titel echter ogeven ivm een blessuren en Saenchai won de titel terug tegen Duangsomphong. Nu dus weer Saenchai vs Noppadaet (check wat ram muay's van royal rumble)

Die Nong o sit or is tot vechter van het jaar uitgeroepen inThailand. een hele hoge jaarlijkse prijs. Pittig baasje dus (verloor wel recentelijk van Saenchai)

En orono vs Attachai wordt ook een knaller. Orono vocht hier bij rumble of amsterdam en versloeg onlangs in zijn laatste partij kaew fairtex. kleine 2 jaar terug knie-de hij Yodsaenklai ko

Jeru
18-10-2006, 09:02
Het was echt een topavond! Lekker druk en een goeie sfeer. Helaas vochten Saenchai en Orono niet, maar ging Nopporat tegen Attachai. Er waren aardig wat upsets vandaag aangezien Attachai zijn tegenstander Nopporat flink de ring doorsloeg en in de 4e ronde hem 2 keer naar het canvas kreeg. De 2e keer definitief. Van dit heb ik gelukkig een filmpje gemaakt!
Tweede upset was dat Nong O op punten verloor van Sor Boonya en dus zijn titel kwijt is.
Heb wel wat foto's gemaakt, maar kan nu al zien dat de kwaliteit niet best is. Als ik terug ben zal ik de aanvaardbare posten inclusief het filmpje van Nopporat - Attachai.
Ik vond zelf die Infinity ook wel een goede vechter, alhoewel hij door vermoeidheid bijna zijn partij vergooide... Valt me op dat ze soms de laatste halve minuut van de partij helemaal niets meer doen en het op de jurybeslissing laten aankomen.
Volledige uitslagen:

Chokchuay Phetsirigym 100 WIN PTS
Makky Suriyannamchok 103 -
ก่อนเวลา 2
Kongpha S.Weerapon 108 WIN PTS
Ploypaitoon Romsrithong -
1 Phetboonchu Borplaboonchu 107 -
Yodrachan O.Kiatbunpot WIN PTS
2 Rungrot P.Jarernchai 120 -
Dathsuriya Sitprasert WIN TKO R.3
3 Chalermdath Infinity 124 WIN PTS
Denkeree 13 Rianreesot -
4 Nong O Sit Or. 122 -
Phokeaw Sor Boonya WIN PTS
5
(Main) Noprat Kiatkamtorn 132 -
Asthachai Fairtext WIN TKO R.4
6 Phetwassana Romsrithong 109 -
Sriharaj Phetsirigym 110 WIN TKO R.3
7 Peesatdam Rifloniasoundna 100 WIN PTS
Sunami Phetsirigym -

payap
18-10-2006, 12:44
Thanx jeru !

Had ik niet verwacht dat Nopparat zou verliezen van Attachai. Wel jammer dat Saenchai en orono niet in actie kwamen.

Overigens die orono komt in december na Nederland. Hij zal dan op 2 december deel nemen aan een muay thai tournooi.

Dat wordt echt een kraker. :P

Marco
18-10-2006, 13:30
thanks jeru ! razende reporter haha. have fun there !

blazin.arr0w::::
18-10-2006, 17:51
Nice work Jeru. Na afloop nog naar The Jug geweest?

Top reporter die Jeru.

Jeru
20-10-2006, 13:24
Na afloop nog naar The Jug geweest?


Nee, maar vandaag wel de dag begonnen met een Jug :lol: