PDA

View Full Version : sicco postma kampioen?



c.kongo
13-10-2006, 15:20
http://www.sportcentrumleek.nl/muaythai/muaythai.html

Ik las in de krant dat sicco potma nu wereld kampioen freefight is..maar volgens mij vergissen ze zich en is het ned. kampioen..
Maar goed gefeliciteerd sicco een mooie titel!

redjuh
13-10-2006, 16:27
bij de Wirrolt Frie Faait Bont?

ulysse
13-10-2006, 16:49
Lees.....
:?
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=11357

inc
13-10-2006, 17:21
bij de Wirrolt Frie Faait Bont?

:lol:

ik lach me ballen eraf....damn your funny..


:lol: :lol: :lol:

Sjaak
13-10-2006, 17:25
Wie vochten daar full kontakt karate partijen en wie heeft er gewonnen ?

chief108
13-10-2006, 17:27
Lees.....
:?
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=11357
LOL...

leuk hoe mijn biermakker Willem777 die gasten telkens weer flink op de kast jaagt... :lol:

kyokushin
13-10-2006, 17:31
de full contact karate partij was een demonstratie partij tussen een vehter uit dokkum en 1 uit bergen op zoom, en aangezien het een demonstratie partij was, is er geen winnaar.

Sjaak
13-10-2006, 17:36
de full contact karate partij was een demonstratie partij tussen een vehter uit dokkum en 1 uit bergen op zoom, en aangezien het een demonstratie partij was, is er geen winnaar.

Oh dacht dat ik op de poster had gezien dat er een kyokushin partij werd gevochten, stond volgens mij niks over een demo :?

c.kongo
13-10-2006, 17:49
Heb m een keer in Heerenveen zien vechten,onsportief mannetje toen.haren trekken tegenstander de ring uit gooien enz..wel spectaculair!

waikkal
13-10-2006, 17:50
bij de Wirrolt Frie Faait Bont?
-------------------------------------------------------------------------
Postma was in het verleden( ik weet bij god niet wat hij nu uitspookt) een ware cokesnuivende debiel, hoort niet thuis in dit semi professionele gedoe ( zie partij Alfred Neef) en voor de rest maak je maar druk om het veranderde klimaat.

mankind
13-10-2006, 18:55
Heb m een keer in Heerenveen zien vechten,onsportief mannetje toen.haren trekken tegenstander de ring uit gooien enz..wel spectaculair!

Ja daar was me broer toen bij, hij gooide die kerel toen zo op de tafel van de hells angels die daar niet blij mee waren, en achter af zijn komen bezoeken in de kleedkamers :)

Ik was er afgelopen zaterdag bij, me broer heeft een filmpje gemaakt post em binnenkort wel even.

waikkal
13-10-2006, 19:40
nee...........vergis je niet... die sicco is een ware kampioen en een uithangbord voor de vechtsport.........????????????????????

k.b sneek
16-10-2006, 21:50
bij de Wirrolt Frie Faait Bont?
-------------------------------------------------------------------------
Postma was in het verleden( ik weet bij god niet wat hij nu uitspookt) een ware cokesnuivende debiel, hoort niet thuis in dit semi professionele gedoe ( zie partij Alfred Neef) en voor de rest ma
ak je maar druk om het veranderde klimaat.


hij heeft de n.l titel mma 86 kg binnengebracht.was zeer goede party van hem en heel sportief..ga jij eens met hem de ring in snuiver.

k.b sneek
16-10-2006, 21:53
[quote=c.kongo]Heb m een keer in Heerenveen zien vechten,onsportief mannetje toen.haren trekken tegenstander de ring uit gooien enz..wel spectaculair!

Ja daar was me broer toen bij, hij gooide die kerel toen zo op de tafel van de hells angels die daar niet blij mee waren, en achter af zijn komen bezoeken in de kleedkamers :)

Ik was er afgelopen zaterdag bij, me broer heeft een filmpje gem

kom op met het filpje ..en wat er in h,veen was...geen een is nadetijd in de kleedkamer geweest.....dat maken jullie er van...

Marco
17-10-2006, 12:20
Sikko vs Jordan om de nederlandse Rings titel lijkt me wel leuk om te zien

Sjaak
17-10-2006, 14:10
Postma was in het verleden( ik weet bij god niet wat hij nu uitspookt) een ware cokesnuivende debiel, hoort niet thuis in dit semi professionele gedoe

Klinkt als opbouwende en respectvolle kritiek :?

Sjaak
17-10-2006, 14:10
Postma was in het verleden( ik weet bij god niet wat hij nu uitspookt) een ware cokesnuivende debiel, hoort niet thuis in dit semi professionele gedoe

Klinkt als opbouwende en respectvolle kritiek :?

Marco
17-10-2006, 15:45
Waikkal is correct, de feiten liegen niet, misschien dat Sikko zijn leven tegenwoordig gebetert heeft dat weet ik verder niet maar hij stond niet al te positief bekend.....en ik zal nu wel een lading kritiek over me heen krijgen maar dat zal me worst wezen. De waarheid is soms hard. :wink:

The Bulldog
17-10-2006, 15:54
Postma was in het verleden( ik weet bij god niet wat hij nu uitspookt) een ware cokesnuivende debiel, hoort niet thuis in dit semi professionele gedoe

Klinkt als opbouwende en respectvolle kritiek :?

JA en zo zijn er nog veel meer vechsporters die nu hun leven op de rit hebben maar in het verleden alles deden wat god verboden heeft...

Zo zie je maar dat de vechtsport ook goeie uitwerkingen heeft...

Marco
17-10-2006, 15:57
hij is idd niet de enige er lopen wel meer "lieverdjes" rond :roll: maar of hij tegenwoordig een heilig boontje is betwijfel ik.....

Ralph
17-10-2006, 16:38
Lees.....
:?
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=11357
LOL...

leuk hoe mijn biermakker Willem777 die gasten telkens weer flink op de kast jaagt... :lol:

Ik vond zelf deze erg sterk: "als peter dollenkamp uithaalt is een goeie dekking verspilde moeite"

k.b sneek
17-10-2006, 17:49
hij is idd niet de enige er lopen wel meer "lieverdjes" rond :roll: maar of hij tegenwoordig een heilig boontje is betwijfel ik.....

een heilig boontje of niet maar de nl.titel free-fight.mma is zeker binnen...komanders eens mee trainen we beginnen binnenkort ook met free fight.misschien wat voor jullie ...niet praten maar doen...

Marco
18-10-2006, 11:20
@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens de training.

Tsuki
18-10-2006, 11:45
Lees.....
:?
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=11357
LOL...

leuk hoe mijn biermakker Willem777 die gasten telkens weer flink op de kast jaagt... :lol:

Ik vond zelf deze erg sterk: "als peter dollenkamp uithaalt is een goeie dekking verspilde moeite"

dat commentaar van willem777 is echt hilarisch :D

k.b sneek
18-10-2006, 14:17
[quote="Marco"]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...

Dennis
18-10-2006, 14:40
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...

Make up your mind, mogen ze nu wel of niet mee trainen?

ICON
18-10-2006, 14:41
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...

lol

De man van 14K
18-10-2006, 14:42
leuk zo'n fries onderonsje, nog even en ze gaan in het fries tegen elkaar schelden :lol:

A.F.
18-10-2006, 14:46
next:

leeuwarden vs. Sneek

sicco de verschrikkelijke vs. boer Harm

Marco
18-10-2006, 17:09
ik ben blij dat kb sneek wat niveau in deze topic brengt....

Marco
18-10-2006, 17:19
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en sparringpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterdam vechters....

k.b sneek
18-10-2006, 20:00
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en sparringpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterdam vechters....


en in sneek 2 n.l titels..dollenkamp en postma niet te jaloers mensen het is de waarheid...

k.b sneek
18-10-2006, 20:01
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en sparringpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterdam vechters....


en in sneek 2 n.l titels..dollenkamp en postma niet te jaloers mensen het is de waarheid...

k.b sneek
18-10-2006, 20:01
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en sparringpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterdam vechters....


en in sneek 2 n.l titels..dollenkamp en postma niet te jaloers mensen het is de waarheid...

k.b sneek
18-10-2006, 20:03
[quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en sparringpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterdam vechters....


en in sneek 2 n.l titels..dollenkamp en postma niet te jaloers mensen het is de waarheid...

k.b sneek
18-10-2006, 20:05
[quote="k.b sneek"][quote=Marco]@kb sneek, ik heb geen behoefte om mma te trainen, bedankt voor je aanbod.
wat betreft praten en doen, dit is een forum daar mag je praten, doen doe ik tijdens

wij willen zulke rampdebielen ook niet bij kb sneek zien trainen ..jullie daar in leeuwarden allemaal praatjes makers..welk talent loop daar nu rond...


talent : Louis Didderich een knokker zonder praatjes en srinpartner van Bonjasky, Aerts en Mejirogym Amsterduote]

en in sneek 2 titels niet zo jaloers mensen het is de waarheid

k.b sneek
18-10-2006, 20:06
leuk zo'n fries onderonsje, nog even en ze gaan in het fries tegen elkaar schelden :lol:

paal sloberje...

c.kongo
18-10-2006, 20:23
Misschien een wat te gevoelige topic? :o

Marco
18-10-2006, 21:46
kb sneek alsnog gefeliciteerd met jullie titels ik misgun jullie niets dus don't worry ...........hier laat ik het bij er is al genoeg ellende in de wereld en er zijn al genoeg moddergooi topics op de diverse fora's

De man van 14K
18-10-2006, 23:33
leuk zo'n fries onderonsje, nog even en ze gaan in het fries tegen elkaar schelden :lol:

paal sloberje...

als het is wat ik denk dat het is laat ik het liever aan iemand anders over, maar bedankt voor het aanbod! :lol:

slotje? 8-)

mankind
19-10-2006, 18:16
[quote=c.kongo]Heb m een keer in Heerenveen zien vechten,onsportief mannetje toen.haren trekken tegenstander de ring uit gooien enz..wel spectaculair!

Ja daar was me broer toen bij, hij gooide die kerel toen zo op de tafel van de hells angels die daar niet blij mee waren, en achter af zijn komen bezoeken in de kleedkamers :)

Ik was er afgelopen zaterdag bij, me broer heeft een filmpje gem

kom op met het filpje ..en wat er in h,veen was...geen een is nadetijd in de kleedkamer geweest.....dat maken jullie er van...

Ik maak dat er niet van, dat is alleen wat ik gehoord heb, kzal dan wel de extreem sterke versie van het verhaal gehoord hebben. :P

Wordt er trouwens al MMA training gegeven in Sneek?