PDA

View Full Version : Gala zonder kampioenen



Sjaak
14-10-2006, 00:26
Bestaan er kickbioks gala's waar geen Nederlandse, Europese of wereldkampioenen vechten :wink:

Osu

The Bulldog
14-10-2006, 00:34
Jeugdgala`s???

Sjaak
14-10-2006, 00:40
Jeugdgala`s???

Maar dan wel onder de 6 jaar :D

Sjaak
14-10-2006, 21:37
Sjaak, niet om bijdehand te doen of om je te in de zeik te nemen ofzo, maar wat is het doel van dit topic?

Dit is dus echt een oprecht serieuze vraag.

Haha oppassen he Sebas want je weet dat ik mensen ken heel dichtbij je en heb zo je adres hoor :wink:

Zal is nadenken wat ik met deze topic bedoel :lol:

Sjaak

Sjaak
14-10-2006, 21:56
Sjaak, niet om bijdehand te doen of om je te in de zeik te nemen ofzo, maar wat is het doel van dit topic?

Dit is dus echt een oprecht serieuze vraag.

Haha oppassen he Sebas want je weet dat ik mensen ken heel dichtbij je en heb zo je adres hoor :wink:

Zal is nadenken wat ik met deze topic bedoel :lol:

Sjaak

Hahaha, kom maar op! ;)
Trouwens, diegene staat niet zo heel dichtbij mij hoor. In ieder geval een stuk verder weg dan eerder haha!

Ik heb het verhaal gehoord, hahahaa jij weet hoe je met vrouwen moet omgaan :wink: Ze was pissed of op je :lol:


Ik wacht wel op je antwoord. Denk ze ;)

Zag van de week een poster van een hier niet nader te noemen kickboksgala en hoewel ik toch wel wat namen ken kon ik er niet een van.

Maar er vochten wel 6 Nederlandse kampioenen, 2 Europese kampioenen en er was een wereldtitelgevecht.

Denken sommige organisatoren nou echt dat alle mensen het iq hebben van een waspoeier reclame blondje :wink:

En hoe kan iemand die 80 % van al zijn partijen (meer dan 10) heeft verloren nu opgaan voor een wereldtitel ?

Vind dat daar is paal en perk aan gesteld moet worden want dit is een aanfluiting voor de jongens die wel echt kampioen zijn.

HUNEBED
14-10-2006, 22:07
dat komt omdat er wel 30 verschillende bonden zijn Sjaak net zoals bij karate dus dat had je moeten weten...