PDA

View Full Version : Foto's training Henk Kuipers voor Too hot to handle!



Justinian
14-10-2006, 00:48
Henk Kuipers vs Jan Oosterbaan. De partij zal 12 november a.s. plaatsvinden en wel in de Ahoy tijdens het Too hot to handle gala. Het bijzondere van de partij is dat er op verschillende regels wordt gevochten: Kyokoshin én Kickboksregels. Voor zover mij bekend is dit de eerste keer dat in Nederland volgens dit systeem wordt gevochten, een unieke gebeurtenis dus.

Eerder deze week zagen we al de eerste foto’s van voormalig Muay Thai kampioen Jan Oosterbaan in training verschijnen op Mixfight.nl, nu volgen dan enkele foto’s van de training van Henk Kuipers. Opvallend is de vastberadenheid van Henk; Henk heeft zich tot doel gesteld deze partij te winnen en daarvoor moet alles wijken. Desgevraagd geeft Henk aan dat hij weliswaar de underdog op papier is, maar alles zal doen binnen zijn mogelijkheden een mooie en succesvolle partij neer te zetten. Uiteraard gaat hij de Ahoy in om te winnen, maar nog belangrijker dan dat is het publiek te laten zien waar Kyokoshin voor staat en een mooie partij neer te zetten. Zolang dat lukt is hij tevreden.

Speciaal voor deze wedstrijd is Henk in training met ondermeer Peter Verschuren. �Henk is in topvorm. Als Jan Oosterbaan de stoten van Henk kan incasseren dan ben ik verrast!� aldus een glimlachende Peter Verschuren terwijl hij de pads pakt en de training met Henk vervolgt…

http://img59.imageshack.us/img59/9079/henk1co6.gif (http://imageshack.us)
http://img76.imageshack.us/img76/5416/henk2qm5.gif (http://imageshack.us)

Met dank aan Martin van Emmen voor een deel van de tekst (in het Engels beschikbaar op de site van de IBK).

smatti
14-10-2006, 01:00
Ziet er scherp uit Henk!

Ik zie er erg naar uit, uniek systeem in Nederland inderdaad, en ik ben ervan overtuigd dat jullie het publiek gaan trakteren op een mooie wedstrijd...
En ja, als ik Peter zo ingepakt zie als Michelin manneke, ja dan zal er ook zeker wel wat power achter zitten :)

Sjaak
14-10-2006, 01:09
Ziet er scherp uit Henk!

Ik zie er erg naar uit, uniek systeem in Nederland inderdaad, en ik ben ervan overtuigd dat jullie het publiek gaan trakteren op een mooie wedstrijd...
En ja, als ik Peter zo ingepakt zie als Michelin manneke, ja dan zal er ook zeker wel wat power achter zitten :)

Wordt leuk, misschien kom ik wel kijken :wink:

Welke kyokushin scheidsrechter gaat deze partij lijden ?

Osu

pisou
14-10-2006, 03:40
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar, ga gewoon eens wat minder jezelf promoten want forum is voor mensen die erbij willlen horen en de taak van trainers/leraren houden zich bezg met lesgeven analyses en planning.Ik snap niet waar je de de tijd vandaar haalt omjezelf zo te profileren. J e bent een "organiser en slimme vent maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats z ijn. Buiten dat zijn mensen als Koen,Michel en ëchte corefeen bezig met praktijk en niet met zichzelf verheerlijken. Je organisatietalent is super maar iets meer dimmen want dat siert en jezelf profileren als een soort van wereldleider in het karate past niet bij een persoon als jij, want in feite ben je een wereldkampioen in je eigen woonplaats en verder niks. Rest me dat ik je wel gedreven vindt maar het staat zielig als je jezelf steeds op allerlei manieren in het voetlicht wil plaatsen... kranten, fora ...etc...het ga je goed.

Paganstars
14-10-2006, 06:09
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar, ga gewoon eens wat minder jezelf promoten want forum is voor mensen die erbij willlen horen en de taak van trainers/leraren houden zich bezg met lesgeven analyses en planning.Ik snap niet waar je de de tijd vandaar haalt omjezelf zo te profileren. J e bent een "organiser en slimme vent maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats z ijn. Buiten dat zijn mensen als Koen,Michel en ëchte corefeen bezig met praktijk en niet met zichzelf verheerlijken. Je organisatietalent is super maar iets meer dimmen want dat siert en jezelf profileren als een soort van wereldleider in het karate past niet bij een persoon als jij, want in feite ben je een wereldkampioen in je eigen woonplaats en verder niks. Rest me dat ik je wel gedreven vindt maar het staat zielig als je jezelf steeds op allerlei manieren in het voetlicht wil plaatsen... kranten, fora ...etc...het ga je goed.

NU ben ik nieuwsgierig waar jij dit op baseert??!! Kun je misschien een voorbeeld geven??

dontmindme
14-10-2006, 10:23
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar, ga gewoon eens wat minder jezelf promoten want forum is voor mensen die erbij willlen horen en de taak van trainers/leraren houden zich bezg met lesgeven analyses en planning.Ik snap niet waar je de de tijd vandaar haalt omjezelf zo te profileren. J e bent een "organiser en slimme vent maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats z ijn. Buiten dat zijn mensen als Koen,Michel en ëchte corefeen bezig met praktijk en niet met zichzelf verheerlijken. Je organisatietalent is super maar iets meer dimmen want dat siert en jezelf profileren als een soort van wereldleider in het karate past niet bij een persoon als jij, want in feite ben je een wereldkampioen in je eigen woonplaats en verder niks. Rest me dat ik je wel gedreven vindt maar het staat zielig als je jezelf steeds op allerlei manieren in het voetlicht wil plaatsen... kranten, fora ...etc...het ga je goed.

NU ben ik nieuwsgierig waar jij dit op baseert??!! Kun je misschien een voorbeeld geven??

x2

sportfan
14-10-2006, 11:11
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar, ga gewoon eens wat minder jezelf promoten want forum is voor mensen die erbij willlen horen en de taak van trainers/leraren houden zich bezg met lesgeven analyses en planning.Ik snap niet waar je de de tijd vandaar haalt omjezelf zo te profileren. J e bent een "organiser en slimme vent maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats z ijn. Buiten dat zijn mensen als Koen,Michel en ëchte corefeen bezig met praktijk en niet met zichzelf verheerlijken. Je organisatietalent is super maar iets meer dimmen want dat siert en jezelf profileren als een soort van wereldleider in het karate past niet bij een persoon als jij, want in feite ben je een wereldkampioen in je eigen woonplaats en verder niks. Rest me dat ik je wel gedreven vindt maar het staat zielig als je jezelf steeds op allerlei manieren in het voetlicht wil plaatsen... kranten, fora ...etc...het ga je goed.

Shihan Sjaak houdt van zijn sport en promoot deze dus. Prima.

nick
14-10-2006, 11:14
Volgens mij ging deze topic ergens anders over :?

Ziet er goed uit Henk.
En ja als Peter zo ingepakt staat dan moet je aan de bak :lol:

Ronald
14-10-2006, 11:45
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 12:11
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D


En forum als mixfight is de bedoeling om te antwoorden in topic,s en antwoorden terug teontvangen :roll: maar dat snapt Pisou denk ik niet Ronald, en als PIsou commetaar levert dan het liefst onder zijn eiggen naam dan is hij en kerel met ballen en geen mietje
osu

(Wie antwoordt geeft Kan antwoordt terug verlangen )
ja echt wel mooie foto,s ziet er top uit :lol:
pretige dag verder

osu

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 12:20
Ziet er scherp uit Henk!

Ik zie er erg naar uit, uniek systeem in Nederland inderdaad, en ik ben ervan overtuigd dat jullie het publiek gaan trakteren op een mooie wedstrijd...
En ja, als ik Peter zo ingepakt zie als Michelin manneke, ja dan zal er ook zeker wel wat power achter zitten :)

x2 osu

Succes Henk

pisou
14-10-2006, 12:47
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D


En forum als mixfight is de bedoeling om te antwoorden in topic,s en antwoorden terug teontvangen :roll: maar dat snapt Pisou denk ik niet Ronald, en als PIsou commetaar levert dan het liefst onder zijn eiggen naam dan is hij en kerel met ballen en geen mietje
osu

(Wie antwoordt geeft Kan antwoordt terug verlangen )
ja echt wel mooie foto,s ziet er top uit :lol:
pretige dag verder

osu


jaloezie is het en ik betuig hierbij mijn spijt, want sjaak is een pionier en in een opwelling kwam dit naar voren.

No hard feelings, ik trek mijn woorden terug


osu

pisou
14-10-2006, 12:48
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D


En forum als mixfight is de bedoeling om te antwoorden in topic,s en antwoorden terug teontvangen :roll: maar dat snapt Pisou denk ik niet Ronald, en als PIsou commetaar levert dan het liefst onder zijn eiggen naam dan is hij en kerel met ballen en geen mietje
osu

(Wie antwoordt geeft Kan antwoordt terug verlangen )
ja echt wel mooie foto,s ziet er top uit :lol:
pretige dag verder

osu


jaloezie is het en ik betuig hierbij mijn spijt, want sjaak is een pionier en in een opwelling kwam dit naar voren.

No hard feelings, ik trek mijn woorden terug

by the way antwoord i.p.v antwoordt


osu

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 12:49
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D


En forum als mixfight is de bedoeling om te antwoorden in topic,s en antwoorden terug teontvangen :roll: maar dat snapt Pisou denk ik niet Ronald, en als PIsou commetaar levert dan opent hij en nieuwe topic ,het liefst onder zijn eiggen naam dan is hij en kerel met ballen en geen mietje
osu

(Wie antwoordt geeft Kan antwoordt terug verlangen )
ja echt wel mooie foto,s ziet er top uit :lol:
pretige dag verder

osu Oke PISOU fijn dat je het toegeeft geen mens zonder fouten of zonden :wink:

pisou
14-10-2006, 12:53
g..ver.


pretige dag??????? twee tt's

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 13:02
sjaak ... je posts/items gaan alleen over jezelf. je logt in geeft commentaar...
Jammer dat je niet onder je eigen naam post als je zulke scherpe kritiek hebt...

Mooie foto's Roy :D


En forum als mixfight is de bedoeling om te antwoorden in topic,s en antwoorden terug teontvangen :roll: maar dat snapt Pisou denk ik niet Ronald, en als PIsou commetaar levert dan het liefst onder zijn eiggen naam dan is hij en kerel met ballen en geen mietje
osu

(Wie antwoordt geeft Kan antwoordt terug verlangen )
ja echt wel mooie foto,s ziet er top uit :lol:
pretige dag verder

osu


jaloezie is het en ik betuig hierbij mijn spijt, want sjaak is een pionier en in een opwelling kwam dit naar voren.

No hard feelings, ik trek mijn woorden terug

by the way antwoord i.p.v antwoordt


osu Oke Pisou fijn dat je het in ziet dat je fout zat met je post over sjaak, eerst eve nadenken he :wink:

pretigedag verder Pisou

(die post 30 heb ik niet meegekregen pisou zal ik maar zeggen ) :wink:

osu

Ronald
14-10-2006, 14:04
Apart trouwens die bovenbeenbeschermers die Peter Verschuren draagt. Heb ik niett eerder gezien. Wel handig :D

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 14:22
Apart trouwens die bovenbeenbeschermers die Peter Verschuren draagt. Heb ik niett eerder gezien. Wel handig :D Dat is voor het sparren Ronald lowkick opvangen he :wink:om zen middel heeft Peter ook en beschermer ja het ziet er tof uit zo kan je lekker beuken :wink:

ashi76
14-10-2006, 14:25
Ik denk dat Ronald zo ver ook wel was jan... ;)

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 14:27
Ik denk dat Ronald zo ver ook wel was jan... ;) :lol:

Ronald
14-10-2006, 14:44
Ik denk dat Ronald zo ver ook wel was jan... ;)
Idd :lol: :wink:

Sjaak
14-10-2006, 15:45
[b]Henk Kuipers vs Jan Oosterbaan.

Opvallend is de vastberadenheid van Henk; Henk heeft zich tot doel gesteld deze partij te winnen en daarvoor moet alles wijken. Desgevraagd geeft Henk aan dat hij weliswaar de underdog op papier is, maar alles zal doen binnen zijn mogelijkheden een mooie en succesvolle partij neer te zetten. Uiteraard gaat hij de Ahoy in om te winnen, maar nog belangrijker dan dat is het publiek te laten zien waar Kyokoshin voor staat en een mooie partij neer te zetten. Zolang dat lukt is hij tevreden.

Allereerst complimenten voor beide heren die zich goed voorbereiden maar ook voor het feit dat ze wel effe de ring instappen op deze leeftijd, Jan was afgelopen maandag trouwens jarig en gaat nu langzaam richting Abraham kijken maar hij heeft wel een vechtershart van een jonge hond :wink:

Op 1 uitspraak van Henk wil ik toch wel even commentaar geven. Ik denk namelijk dat Henk de te kloppen man en grote favoriet is in deze combi partij van kyokushin en kickboksen.

En dat is om 2 redenen :

1) Er komen eerst 2 rondes kyokushin en dat spelletje is Henk natuurlijk op zijn lijf geschreven en Jan heeft daar toch best wel moeite mee. Het is voor hem dus zaak de eerste 2 rondes te overleven om daarna in zijn eigen discipline de partij proberen te beslissen.

2) Een hoop kickboksers hebben grote problemen met kyokushin regels en dat zie ik ook terug bij Jan die volgens mij al 30 jaar kickboksen doet, maar de meeste kyokushin mannen kunnen wel een redelijk aardig partijtje kickboksen.

Als ik alles op tel is Henk zwaar favoriet voor de overwinning en Jan is voor mij de underdog.

Maar hoe het ook moge aflopen, weet zeker dat zowel Jan als Henk er 100 % voor voor zullen gaan en de echte winnaar zal denk ik het publiek worden.

Respect voor beide heren

Osu Sjaak

Cave
14-10-2006, 16:27
[b]Henk Kuipers vs Jan Oosterbaan.

Opvallend is de vastberadenheid van Henk; Henk heeft zich tot doel gesteld deze partij te winnen en daarvoor moet alles wijken. Desgevraagd geeft Henk aan dat hij weliswaar de underdog op papier is, maar alles zal doen binnen zijn mogelijkheden een mooie en succesvolle partij neer te zetten. Uiteraard gaat hij de Ahoy in om te winnen, maar nog belangrijker dan dat is het publiek te laten zien waar Kyokoshin voor staat en een mooie partij neer te zetten. Zolang dat lukt is hij tevreden.

Allereerst complimenten voor beide heren die zich goed voorbereiden maar ook voor het feit dat ze wel effe de ring instappen op deze leeftijd, Jan was afgelopen maandag trouwens jarig en gaat nu langzaam richting Abraham kijken maar hij heeft wel een vechtershart van een jonge hond :wink:

Op 1 uitspraak van Henk wil ik toch wel even commentaar geven. Ik denk namelijk dat Henk de te kloppen man en grote favoriet is in deze combi partij van kyokushin en kickboksen.

En dat is om 2 redenen :

1) Er komen eerst 2 rondes kyokushin en dat spelletje is Henk natuurlijk op zijn lijf geschreven en Jan heeft daar toch best wel moeite mee. Het is voor hem dus zaak de eerste 2 rondes te overleven om daarna in zijn eigen discipline de partij proberen te beslissen.

2) Een hoop kickboksers hebben grote problemen met kyokushin regels en dat zie ik ook terug bij Jan die volgens mij al 30 jaar kickboksen doet, maar de meeste kyokushin mannen kunnen wel een redelijk aardig partijtje kickboksen.

Als ik alles op tel is Henk zwaar favoriet voor de overwinning en Jan is voor mij de underdog.

Maar hoe het ook moge aflopen, weet zeker dat zowel Jan als Henk er 100 % voor voor zullen gaan en de echte winnaar zal denk ik het publiek worden.

Respect voor beide heren

Osu Sjaak

Dat alles gezegd hebbende zie ik één groot voordeel voor Oosterbaan: wedstrijdritme. Jan heeft de laatste maanden al weer wat partijen gedraaid en bij mijn weten (maar ik ben dan ook een Kyokushin-NOOB) Henk Kuipers niet. Kan zijn dat dat een doorslaggevende factor gaat worden. Dat en het feit dat iedereen weet dat karateka's watjes zijn :wink:


ps alle hatemail mag gewoon ge-pm'd worden, scheelt weer in tread-vervuiling :wink:

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 16:34
[b]Henk Kuipers vs Jan Oosterbaan.

Opvallend is de vastberadenheid van Henk; Henk heeft zich tot doel gesteld deze partij te winnen en daarvoor moet alles wijken. Desgevraagd geeft Henk aan dat hij weliswaar de underdog op papier is, maar alles zal doen binnen zijn mogelijkheden een mooie en succesvolle partij neer te zetten. Uiteraard gaat hij de Ahoy in om te winnen, maar nog belangrijker dan dat is het publiek te laten zien waar Kyokoshin voor staat en een mooie partij neer te zetten. Zolang dat lukt is hij tevreden.

Allereerst complimenten voor beide heren die zich goed voorbereiden maar ook voor het feit dat ze wel effe de ring instappen op deze leeftijd, Jan was afgelopen maandag trouwens jarig en gaat nu langzaam richting Abraham kijken maar hij heeft wel een vechtershart van een jonge hond :wink:

Op 1 uitspraak van Henk wil ik toch wel even commentaar geven. Ik denk namelijk dat Henk de te kloppen man en grote favoriet is in deze combi partij van kyokushin en kickboksen.

En dat is om 2 redenen :

1) Er komen eerst 2 rondes kyokushin en dat spelletje is Henk natuurlijk op zijn lijf geschreven en Jan heeft daar toch best wel moeite mee. Het is voor hem dus zaak de eerste 2 rondes te overleven om daarna in zijn eigen discipline de partij proberen te beslissen.

2) Een hoop kickboksers hebben grote problemen met kyokushin regels en dat zie ik ook terug bij Jan die volgens mij al 30 jaar kickboksen doet, maar de meeste kyokushin mannen kunnen wel een redelijk aardig partijtje kickboksen.

Als ik alles op tel is Henk zwaar favoriet voor de overwinning en Jan is voor mij de underdog.

Maar hoe het ook moge aflopen, weet zeker dat zowel Jan als Henk er 100 % voor voor zullen gaan en de echte winnaar zal denk ik het publiek worden.

Respect voor beide heren

Osu Sjaak

Dat alles gezegd hebbende zie ik één groot voordeel voor Oosterbaan: wedstrijdritme. Jan heeft de laatste maanden al weer wat partijen gedraaid en bij mijn weten (maar ik ben dan ook een Kyokushin-NOOB) Henk Kuipers niet. Kan zijn dat dat een doorslaggevende factor gaat worden. Dat en het feit dat iedereen weet dat karateka's watjes zijn :wink:


ps alle hatemail mag gewoon ge-pm'd worden, scheelt weer in tread-vervuiling :wink: Osu Cave ben je leven,s moe :wink:

Cave
14-10-2006, 16:52
Beetje maar Jan :wink:. Nee, eigenlijk ben ik bang dat ik geen kaarten meer kankrijgen voor 2H2H in Ahoy en hoop op deze manier uitgedaagd te worden voor een duel op de avond zelf zodat ik er toch nog bij kan zijn :wink:.

Even serieus: Oosterbaan pakt Kuipers op KO in de derde ronde! Als het niet eerder is :wink:. Meteen ook de reden dat die derde ronde wel nodig is :wink:

henk kuipers
14-10-2006, 20:04
Beetje maar Jan :wink:. Nee, eigenlijk ben ik bang dat ik geen kaarten meer kankrijgen voor 2H2H in Ahoy en hoop op deze manier uitgedaagd te worden voor een duel op de avond zelf zodat ik er toch nog bij kan zijn :wink:.

Even serieus: Oosterbaan pakt Kuipers op KO in de derde ronde! Als het niet eerder is :wink:. Meteen ook de reden dat die derde ronde wel nodig is :wink:

cave je kan van mij twee kaarten krijgen.

osu Henk

Dragon Tail
14-10-2006, 20:26
Apart trouwens die bovenbeenbeschermers die Peter Verschuren draagt. Heb ik niett eerder gezien. Wel handig :D

Ben je zeker nooit bij ons in de dojo geweest tijdens wedstrijdtraining? :wink: Wij gerbruiken ze al jaren.
Bel Marcel es, misschien heeft ie nog wel ergens een paar liggen.

Cave
14-10-2006, 20:52
Beetje maar Jan :wink:. Nee, eigenlijk ben ik bang dat ik geen kaarten meer kankrijgen voor 2H2H in Ahoy en hoop op deze manier uitgedaagd te worden voor een duel op de avond zelf zodat ik er toch nog bij kan zijn :wink:.

Even serieus: Oosterbaan pakt Kuipers op KO in de derde ronde! Als het niet eerder is :wink:. Meteen ook de reden dat die derde ronde wel nodig is :wink:

cave je kan van mij twee kaarten krijgen.

osu Henk

Henk hartstikke mooi gebaar maar ik werd vanmiddag verrast door mijn virendin: twee kaarten voor de arena tribune, rij vier! Keerzijde is dat ik nu een half jaar moet afwassen en het vuil buiten moet zetten :wink:.

Om even on topic te blijven: Henk, hoe denk jij om te gaan met het gebrek aan wedstrijdritme? Train je hier op of vertrouw je op je ervaring met wedstrijden?

Sjaak
14-10-2006, 21:41
Henk hartstikke mooi gebaar maar ik werd vanmiddag verrast door mijn virendin: twee kaarten voor de arena tribune, rij vier! Keerzijde is dat ik nu een half jaar moet afwassen en het vuil buiten moet zetten :wink:.



Haha nooit trouwen Cave want dat is het lot van elke man :lol:

henk kuipers
14-10-2006, 22:39
Cave,

Ik zal je vertellen als ik mijn kyokushin pak aan doe en mijn band om dan voel ik dat het goed komt.

Het is voor mij 12 jaar geleden dat ik mijn laatste kyokushin partij draaide, maar ben als mens zoveel verder door gegroeid door het leven { lees verlies vader moeder broer zus en beste vriend, plus zelf vader geworden van 5 kinderen een fantastische vrouw en succesvol }

De partij tegen Joop Kasteel in 1999 heb ik aangenomen puur omdat ik financieel aan de grond zat en het hard nodig had { niets ten nadele van Joop ook al was ik daar goed voor bereid geweest Joop was daar veel te sterk voor me} maar ik was toen 5 jaar niet actief en 20 kilo te zwaar en een conditie als een wijk agent en ging voor mijn eigen gevoel af als een gieter.

De reden dat ik de ring weer instap is echt voor mijn familie en mij zelf om dat beeld achter me te laten.

Sommigen verklaren me voor gek omdat ik alles heb wat ik mij zou kunnen wensen maar het gaat echt uit het diepst van mijn hart om mijn eigen eer.

Waarom dan niet tegen een pannekoek in mijn woonplaats Emmen winnen, maar tegen een topvechter als Jan Oosterbaan ?

EER CAVE

Dit keer kan ik geen excuses vinden, omdat ik er op mijn leeftijd alles voor doe om fit te zijn en deze partij wil winnen.

Jan en ik hebben elkaar in tussen tijd vaak ontmoet door onze gezamelijke hobby Harley Davidson en beginnen daadwerkelijk vrienden te worden, maar we gaan allebei 100 % voor de overwinning.

osu

chief108
14-10-2006, 23:52
Henk is goed bezig en heeft te gekke begeiding van oa Peter...

gaat helemaal goed komen!!!

ookal zou d'r wel een 3e ronde komen... :wink:

Bud S
15-10-2006, 11:10
Henk is goed bezig en heeft te gekke begeiding van oa Peter...

gaat helemaal goed komen!!!

ookal zou d'r wel een 3e ronde komen... :wink:

jaja blabla...
en oosterbaan zit de hele dag in z'n neus te peuteren ipv trainen zeker ?

jan sensei kyokushin
15-10-2006, 11:28
Henk is goed bezig en heeft te gekke begeiding van oa Peter...

gaat helemaal goed komen!!!

ookal zou d'r wel een 3e ronde komen... :wink:

jaja blabla...
en oosterbaan zit de hele dag in z'n neus te peuteren ipv trainen zeker ? Osu hahaha prachtig deze topic :wink: humor ten top

Cave
15-10-2006, 15:18
Cave,

Ik zal je vertellen als ik mijn kyokushin pak aan doe en mijn band om dan voel ik dat het goed komt.

Het is voor mij 12 jaar geleden dat ik mijn laatste kyokushin partij draaide, maar ben als mens zoveel verder door gegroeid door het leven { lees verlies vader moeder broer zus en beste vriend, plus zelf vader geworden van 5 kinderen een fantastische vrouw en succesvol }

De partij tegen Joop Kasteel in 1999 heb ik aangenomen puur omdat ik financieel aan de grond zat en het hard nodig had { niets ten nadele van Joop ook al was ik daar goed voor bereid geweest Joop was daar veel te sterk voor me} maar ik was toen 5 jaar niet actief en 20 kilo te zwaar en een conditie als een wijk agent en ging voor mijn eigen gevoel af als een gieter.

De reden dat ik de ring weer instap is echt voor mijn familie en mij zelf om dat beeld achter me te laten.

Sommigen verklaren me voor gek omdat ik alles heb wat ik mij zou kunnen wensen maar het gaat echt uit het diepst van mijn hart om mijn eigen eer.

Waarom dan niet tegen een pannekoek in mijn woonplaats Emmen winnen, maar tegen een topvechter als Jan Oosterbaan ?

EER CAVE

Dit keer kan ik geen excuses vinden, omdat ik er op mijn leeftijd alles voor doe om fit te zijn en deze partij wil winnen.

Jan en ik hebben elkaar in tussen tijd vaak ontmoet door onze gezamelijke hobby Harley Davidson en beginnen daadwerkelijk vrienden te worden, maar we gaan allebei 100 % voor de overwinning.

osu

Dan wens ik je bij deze veel succes! Winst is prachtig en verliezen is geen schande als je de ring in gaat! Veel succes zowel aan jou als aan Jan en maak er wat van!

Dan ga ik ondertussen de vuilniszakken aan de weg zetten.....

PigDog
16-10-2006, 00:27
Enige wat ik wel leuk vind, is dat we 1500 posts lang een karate-rel hebben gehad, waarin Henk K werd afgeschilderd als een prutser maar geen doener, maar nu wel tegen Jan O staat.
Geweldig, en respect.
Want Jan Oosterbaan laat op zijn leeftijd nog effe een spoor van vernieling na in de gevestigde thaiboxwereld (een nette omschrijving voor senioren)

Marco
17-10-2006, 12:34
Respect voor Henk dat hij tegen Oosterbaan gaat staan, Oosterbaan is alweer enige tijd in training en heeft de nodige wedstrijdritme opgedaan maar geen Karate ervaring. Qua spirit zit het bij beide mannen wel goed lijkt me. Ik gok echter op Oosterbaan ondanks dat Henk weer in het voordeel van de 1e 2 karate rondes zit....

@ Henk, je zegt dat je laatste Karate partij 12 jr geleden was maar ik heb je nog zien vechten in 1997 in Emmen op een Garuda gala met karate en pencak wedstrijden gepresenteerd door Henk Verschuur ...

Khanom Thom
17-10-2006, 13:52
Apart trouwens die bovenbeenbeschermers die Peter Verschuren draagt. Heb ik niett eerder gezien. Wel handig :D Dat is voor het sparren Ronald lowkick opvangen he :wink:om zen middel heeft Peter ook en beschermer ja het ziet er tof uit zo kan je lekker beuken :wink:

Waar kun je die bovenbeschermers eigenlijk aanschaffen... wie kan mij hieraan helpen..?
Ik heb ze namelijk nog nergens eerder gezien...!!

smatti
17-10-2006, 17:31
@Muay Boran gym,

Die kan je oa bij Martial Arts Marant bestellen, zij hebben veel spullen van Cusley!

PM me maar, wie weet treffen we dan in Ter Apel op 25 november.. :)

chief108
18-10-2006, 10:30
Die kan je oa bij Martial Arts Marant bestellen, zij hebben veel spullen van Cusley!

ehhh... :?

heb je ook een website ofzo Martin?
zie het op de site van cusley zelf niet staan trouwens...

Khanom Thom
18-10-2006, 13:32
@Muay Boran gym,

Die kan je oa bij Martial Arts Marant bestellen, zij hebben veel spullen van Cusley!

PM me maar, wie weet treffen we dan in Ter Apel op 25 november.. :)

"smatti" check je e-mail :wink: tot 25 november....

Sawadee Khrap

HUNEBED
18-10-2006, 17:58
@ Henk, je zegt dat je laatste Karate partij 12 jr geleden was maar ik heb je nog zien vechten in 1997 in Emmen op een Garuda gala met karate en pencak wedstrijden gepresenteerd door Henk Verschuur ...

is juist Marco ! maar goed da's ook alweer 9 jaar terug en was éénmalig

Bud S
18-10-2006, 18:37
@ Henk, je zegt dat je laatste Karate partij 12 jr geleden was maar ik heb je nog zien vechten in 1997 in Emmen op een Garuda gala met karate en pencak wedstrijden gepresenteerd door Henk Verschuur ...

is juist Marco ! maar goed da's ook alweer 9 jaar terug en was éénmalig

dus dit wordt dan het 3e "nog éénmaal " gevecht van henk in 12 jaar...

Marco
18-10-2006, 21:49
willem 777 is correct alleen heeft ie deze keer wel getraind :wink:

Indiaan
18-10-2006, 23:33
respect voor die ouwe mannen hoor! Ga zeker kijken!

De man van 14K
18-10-2006, 23:35
zeker respect hiervoor! vraag me wel eens af waartoe ik in staat ben op die leeftijd..