PDA

View Full Version : Vechtsport en Politiek



Sjaak
14-10-2006, 16:10
Weet je dat het steeds moeilijker wordt om buitenlandse vechters uit te nodigen voor toernooien.

'Buitenlandse zaken" gaat steeds zwaardere en gekkere eisen stellen voor de Visa aanvraag en dan met name voor vechters uit Islamitische landen zoals bv : Iran, Algerije en Pakistan,

Je moet werkelijk alles laten zien en tonen en borgverklaringen tekenen en je wordt helemaal doorgezaagd want anders krijgen deze jongens geen Visa.

Heel lastig dat de sport zo beinvloed wordt door de politiek

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
14-10-2006, 16:26
OSU Politiek en Sport ongelijk welke Sport moeten ze gescheiden houden, het gaat om de SPORT niet om de politiek :roll:

mijn mening

Cave
14-10-2006, 16:33
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch? Ik kan me ook voorstellen dat het voor profs nog lastiger is omdat die ook een werkvergunning moeten krijgen.
Dat sporters uit landen als Pakistan, Iran en Algerije meer moeite moeten doen zal te maken hebben met immigratieproblemen en natuurlijk de extra controle op personenverkeer van inwoners van deze landen met betrekking tot terrorismebestrijding. Uiterst vervelend als je daar niks mee te maken hebt en wel de hele papier winkel moet invullen :(

Sjaak
14-10-2006, 18:39
Dat sporters uit landen als Pakistan, Iran en Algerije meer moeite moeten doen zal te maken hebben met immigratieproblemen en natuurlijk de extra controle op personenverkeer van inwoners van deze landen met betrekking tot terrorismebestrijding. Uiterst vervelend als je daar niks mee te maken hebt en wel de hele papier winkel moet invullen :(

Yep zeer lastig en ook de borgstelling is een enorme druk op de uitnodigingen

Ronald
14-10-2006, 20:00
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch?
Mooi samengevat :)

Sjaak
14-10-2006, 20:05
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch?
Mooi samengevat :)

Zou er niet een klein verschil zijn ..... :?

Die sporter gaat na 7 dagen weer terug naar zijn land en ik moet toch vaststellen dat sommige "vreemdelingen" hier niet alleen heen komen om in een week de bloembollenvelden en Madurodam te bekijken. :roll:

Cave
14-10-2006, 21:45
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch?
Mooi samengevat :)

Zou er niet een klein verschil zijn ..... :?

Die sporter gaat na 7 dagen weer terug naar zijn land en ik moet toch vaststellen dat sommige "vreemdelingen" hier niet alleen heen komen om in een week de bloembollenvelden en Madurodam te bekijken. :roll:

Sporters die geen geld verdienen aan hun aanwezigheid in NL door het deelnemen in toernooien zullen volgens mij hier gewoon op een toeristenvisum binnen kunnen komen. Hierbij geldt in mijn ogen: iedere aanvraag dient hetzelfde behandeld te worden. Dat betekent: elke aanvraag moet aan dezelfde regels worden onderworpen worden wanneer deze getoetst wordt.

Dat er genoeg toeristen zijn die na verloop van hun visum graag blijven in NL kan ik begrijpen. Iedereen die een beetje gereisd heeft weet dat we het hier beter voor elkaar hebben dan in ongeveer 95% van de andere landen in de wereld. Zo goed zelfs dat NL'ers zich nu meer bezig houden met hoe de zenderindeling op tv is veranderd dan met het zorgen voor een dak boven hun hoofd en voedsel voor morgen vergaren. (Politiek correct modus off)

MJOKKIE
15-10-2006, 01:23
Aan tafel wordt niet over politiek gepraat

Chico
15-10-2006, 02:34
op verjaardagsfeestjes ook niet... tenminste mag niet van oma.. die wordt anders sjacherijnig :mrgreen:

Paganstars
15-10-2006, 06:22
op verjaardagsfeestjes ook niet... tenminste mag niet van oma.. die wordt anders sjacherijnig :mrgreen:

hahaha, mijn oma praat alleen maar over politiek :D

Sjaak
15-10-2006, 13:26
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch?
Mooi samengevat :)

Zou er niet een klein verschil zijn ..... :?

Die sporter gaat na 7 dagen weer terug naar zijn land en ik moet toch vaststellen dat sommige "vreemdelingen" hier niet alleen heen komen om in een week de bloembollenvelden en Madurodam te bekijken. :roll:

Sporters die geen geld verdienen aan hun aanwezigheid in NL door het deelnemen in toernooien zullen volgens mij hier gewoon op een toeristenvisum binnen kunnen komen. Hierbij geldt in mijn ogen: iedere aanvraag dient hetzelfde behandeld te worden. Dat betekent: elke aanvraag moet aan dezelfde regels worden onderworpen worden wanneer deze getoetst wordt.

Dat er genoeg toeristen zijn die na verloop van hun visum graag blijven in NL kan ik begrijpen.

Weet nog wel een paar straten vol in Rotterdam Zuid waar "toeristen" wonen :lol:

PigDog
15-10-2006, 14:49
Weet nog wel een paar straten vol in Rotterdam Zuid waar "toeristen" wonen :lol:

Of zijn het sporters? In de sportscholen zie ik ze namelijk het meeste............

Cave
15-10-2006, 15:56
Zolang een sporter dezelfde behandeling krijgt als een andere vreemdeling maakt het niet veel uit toch?
Mooi samengevat :)

Zou er niet een klein verschil zijn ..... :?

Die sporter gaat na 7 dagen weer terug naar zijn land en ik moet toch vaststellen dat sommige "vreemdelingen" hier niet alleen heen komen om in een week de bloembollenvelden en Madurodam te bekijken. :roll:

Sporters die geen geld verdienen aan hun aanwezigheid in NL door het deelnemen in toernooien zullen volgens mij hier gewoon op een toeristenvisum binnen kunnen komen. Hierbij geldt in mijn ogen: iedere aanvraag dient hetzelfde behandeld te worden. Dat betekent: elke aanvraag moet aan dezelfde regels worden onderworpen worden wanneer deze getoetst wordt.

Dat er genoeg toeristen zijn die na verloop van hun visum graag blijven in NL kan ik begrijpen.

Weet nog wel een paar straten vol in Rotterdam Zuid waar "toeristen" wonen :lol:

Sjaak, beste kerel, jij zit duidelijk in de verkeerde handel... begin een hotel voor die toeristen :wink:

Sjaak
15-10-2006, 21:34
[kut

Sjaak
15-10-2006, 21:35
Sjaak, beste kerel, jij zit duidelijk in de verkeerde handel... begin een hotel voor die toeristen :wink:

Haha geen gek idee Cave :lol:




Of zijn het sporters? In de sportscholen zie ik ze namelijk het meeste............

Is dat zo, in welke yoeristen stad woon jij dan want geloof daar helemaal niks van wat je nu zegt.