PDA

View Full Version : Semmy



Sjaak
14-10-2006, 20:22
Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

Succes gozer !!!

Osu Sjaak

Emilio
14-10-2006, 21:17
Sem maakt gewoon goed gebruik van zn fysieke kenmerken. En idd de K1 is geen schoonheidswedstrijd. Het gaat hier om effectiviteit. En als Sem zn stijl zo beperkt is dan zou het voor de rest toch mogelijk moeten zijn om een juiste strategie te gaan vinden.

micha
14-10-2006, 22:11
Allemaal gelul gelul hij was de beste klaar. ik denk dat hij dit jaar ook weer ver komt

HUNEBED
14-10-2006, 22:20
[quote="Emilio"] ...En als Sem zn stijl zo beperkt is /quote]

uhhhh beperkt ?

H POWER
14-10-2006, 22:49
kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????

ruby75
14-10-2006, 23:01
kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????

Typisch vechtsportminnend Nederland.. Als je wint heb je vrienden
:)

marcelt
15-10-2006, 01:12
Zoals ik al eerder meldde denk ik ook dat Sem zijn titel gaat prolongeren. Maar ik hoop dat het Ernesto wordt of anders Remy.

Ben dus juist geen echte Sem fan.

Het valt mij juist op dat een aantal Sem fans het er moeilijk mee hebben dat andere mensen andere voorkeuren hebben.

MJOKKIE
15-10-2006, 01:18
kontekruipers, een jaar geleden was het bonjasky, sefo e.d. en nou sem.....waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????

Ha Highpower, ik voel me niet aangesproken haha. We zijn mekaar weleens in de haren gevlogen omtrent Sem, maar ieder zijn eigen favoriet zeg ik maar. Ik vrees ook dat die lange, helaas, weer die beker mee naar huis neemt, maar ik hoop stiekem....

Als je zijn stijl niet cool vind of als je hem te klein/groot dik/dun/lelijk/mooi vind moet iedereen zelf weten. Daar mag je ook vooruit komen.

Een fan van Sem zal ik niet worden, maar ik respecteer zijn -moeilijk te best :D rijden- kwaliteiten. May the best man win

ashi76
15-10-2006, 10:21
waar zijn de echte schiltfans en niet diegenen die met de wind meewaaien ???????????

** Steekt hand op ** :mrgreen:

jan sensei kyokushin
15-10-2006, 12:15
OSU SEMMY WINT DE K1 2006 :D

voelt nog die knie van 3 weken geleden die hij mij gaf in klazienaveen :wink:

Cave
15-10-2006, 15:29
Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

Succes gozer !!!

Osu Sjaak

Persoonlijk denk ik dat Sem de vechter is die de grootste kans maakt om de eindoverwinning te behalen maar dat maakt hem niet tot mijn favoriet. De man maakt prima gebruik van zijn lichaam en de moeite die andere vechters hebben met zijn afmetingen: prima. Het is een ander verhaal als het aankomt op het visuele aspect.
Semmy oogt voor mij in de ring minder als een kickbokser dan een Bonjasky, een Aerts of een Le Banner. Het is juist het klinische aspect in het vechten van Sem wat mij niet tot een fan van hem maakt. Nou kun je zeggen dat een Le Banner of een Aerts ook klinisch vecht (weinig risico's nemen, vertrouwend op hun ervaring) maar deze mannen vind ik wel spectaculairder vechten dan bijvoorbeeld Sem. Het ziet er atletischer uit en dat maakt het voor mij mooier om naar te kijken.

Zo.... let the flaming begin!

ruby75
15-10-2006, 16:16
Je bent niet gecharmeerd van Foxy Foxtrot met zijn elastieke benen? :?

Arjan
15-10-2006, 16:31
Ik doe verder ook niet negatief over hem vind zn style gewoon geen zak aan... en hij maakt mensen als ray sefo kansloos die normaal zorgen voor een mooie partij. Ik vind de finale gewoon een stuk minder aantrekkelijk om te kijken als eerst... en das mijn mening, en ben niet bepaald een sem-basher....

ruby75
15-10-2006, 16:46
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor maar voor die Schilt is het nl puur business. Schoonheids-prijzen worden er niet uitgedeeld. Vind het ook geen lust voor het oog hoe hij vecht.Toch is het een van de moeilijkste en cruciale dingen. Als je in de ring andermans spelletje in de war kan schoppen om vervolgens je tegenstander jouw spel op te leggen.. Hoe lomp het er ook uit mag zien. Nee op dansles zal je hem ook niet snel zien gaan nee :lol:

Virus
15-10-2006, 16:47
Een H power die iedereen kontenkruipers noemt omdat ze nu opeens vóór Sem zijn, zal het absoluut niet eens zijn met mijn mening over Schilt, maar ik ben en blijf tenminste wel consistent in mijn woorden.

Sem Schilt mag dan wel (om met Sjaaks woorden te spreken) uit "gewapend beton" zijn gebouwd, lang zijn en de nodige kilo`s bevatten, er is wat mij betreft iets heel anders dat het aantrekkelijk maakt om naar een K1 partij te kijken.
Stijl, agressie, flair en mooie technieken zijn voor mij vooral de zaken waar het in een mooie partij om draait...

Ik vind het top voor Sem dat ie vorig jaar de K1 gewonnen heeft en het was ook zeer zeker verdiend, toch neemt dat niet weg dat ik nog nooit een partij van hem met veel plezier heb zitten bekijken. Sterker nog, ik vind het saai en kijk `t alleen als ik z`n tegenstander wel de moeite waard vind. (de moeite waard = Sefo, Leko, Hoost, Aerts, Le Banner, Bonjasky en noem de hele serie maar op....

Thomasmurda
15-10-2006, 17:53
Bespeur op diverse forums al enige tijd een anti Sem stemming en dat is nergens voor nodig. Tuurlijk kan je geen liefhebber zijn van zijn stijl maar daar gaat het hier niet om. Het gaat er om wie is de sterkste K 1 vechter en voor mij is dat overduidelijk Semmy. Hij is heel lang, weegt de nodige kilo's, is opgetrokken uit gewapend beton en heeft een groot arsenaal aan keiharde technieken waarmee die zijn tegenstanders allemaal voortijdig sloopt. Semmy is buiten de ring ook een sympathieke gozer zonder enige vorm van kapsones en dat siert hem enorm. Denk echt dat hij wederom alle 3 zijn partijen voortijdig gaat beslissen op KO en er is niemand die hem zal kunnen afhouden van zijn 2e titel op rij.

Succes gozer !!!

Osu Sjaak

Een anti Sem stemming? Eerder het tegenovergestelde, ik word juist een beetje moe van het geblaat dat Semmy zo'n topper is.

H POWER
15-10-2006, 18:05
Een H power die iedereen kontenkruipers noemt omdat ze nu opeens vóór Sem zijn, zal het absoluut niet eens zijn met mijn mening over Schilt, maar ik ben en blijf tenminste wel consistent in mijn woorden.

Sem Schilt mag dan wel (om met Sjaaks woorden te spreken) uit "gewapend beton" zijn gebouwd, lang zijn en de nodige kilo`s bevatten, er is wat mij betreft iets heel anders dat het aantrekkelijk maakt om naar een K1 partij te kijken.
Stijl, agressie, flair en mooie technieken zijn voor mij vooral de zaken waar het in een mooie partij om draait...

Ik vind het top voor Sem dat ie vorig jaar de K1 gewonnen heeft en het was ook zeer zeker verdiend, toch neemt dat niet weg dat ik nog nooit een partij van hem met veel plezier heb zitten bekijken. Sterker nog, ik vind het saai en kijk `t alleen als ik z`n tegenstander wel de moeite waard vind. (de moeite waard = Sefo, Leko, Hoost, Aerts, Le Banner, Bonjasky en noem de hele serie maar op....

Zeker saai hoe Remy in de dubbele dekking stond en binnen twee minuten helemaal in elkaar werdt getrimt, Ook saai was Feitosa die door een wel geplaatste rechtse van Semmy zijn neus brak en daarna een abnormaal harde knie op zijn hoofd kreeg en ko ging in de finale en in de eerste ronde. Toen Hoost nog even met een knie, in de tweede ronde op de dynamite show eruit gehaalt, heel saai allemaal. Dat de K-1 daarna de regels veranderde is niemand opgevallen en dat de K-1 er alles aan doet om het Semmy moeilijk te maken, het is inderdaad niet meer zo spannend als een vechter iedereen sloopt.

H POWER
15-10-2006, 18:10
Ik vergat nog even Breggy die een gebroken jukbeen opliep van een linkse directe van Semmy en die ook binnen twee minuten in de eerste ronde drie keer het kanvas cadeau kreeg, uitermate saai.
Tja dan was de partij van Remy natuurlijk geweldig het duurde maarliefst drie ronde om Gary Goodridge eruit te halen die net op vacantie was toen hij hoorde dat hij moest invallen en al een maand niks had gedaan.
Kijken of Remy tegen een frisse Leko ook zo in de ronde vliegt.

H POWER
15-10-2006, 18:11
Ik vergat nog even Breggy die een gebroken jukbeen opliep van een linkse directe van Semmy en die ook binnen twee minuten in de eerste ronde drie keer het kanvas cadeau kreeg, uitermate saai.
Tja dan was de partij van Remy natuurlijk geweldig het duurde maarliefst drie ronde om Gary Goodridge eruit te halen die net op vacantie was toen hij hoorde dat hij moest invallen en al een maand niks had gedaan.
Kijken of Remy tegen een frisse Leko ook zo in de ronde vliegt.

Ronald
15-10-2006, 18:12
Dat de K-1 daarna de regels veranderde is niemand opgevallen en dat de K-1 er alles aan doet om het Semmy moeilijk te maken, het is inderdaad niet meer zo spannend als een vechter iedereen sloopt.
Dat is me idd niet opgevallen. Welke regels zijn er veranderd H Power?

pisou
15-10-2006, 18:43
Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl. maar vorig jaar is hij wel k-1 champion geworden. Maar dit jaar is de competitie wel wat zwaarder. En ik denk dat hij het dan niet gaat redden.


zwaarder??????????/// woon je in zimbabwe of zo?

pisou
15-10-2006, 19:59
Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd

Cave
15-10-2006, 20:09
@HPower: Het is netjes van Sem dat hij snel en effectief zich van zijn tegenstanders weet te ontdoen maar het heeft weinig entertainment waarde. Niet dat K-1 vooral entertainment moet zijn maar ik kijk toch vele malen liever naar partijen zonder dan mét Sem.
Ik heb daarom vanmiddag nog eens naar de partij tegen Bregy gekeken en dan verveel ik me al heel snel. Dat Bregy snel eruit ligt is minder te danken aan Sems kwaliteiten dan aan Bregy's gebrek aan kwaliteit. Bregy dekt slecht, houdtde handen heel laag en probeert zich naar binnen te vechten door zijn hoofd naar voren te gooien en naar heuphoogte van Sem te duiken. Sem raakt Bregy netjes op zijn gezicht maar bokstechnisch is het niet sterk wat Sem laat zien. De dekking is te ver voor hem uit, de jabs zijn langzaam en er zijn geen sterke combinaties van bijv. links-rechts-middle kick.

Het zal wel tegen het zere been zijn van de Semfans maar effectiviteit staat niet gelijk aan kwaliteit. Ik wens Sem het allerbeste en mocht hij in december winnen alvast gefeliciteerd maar ik zal er geen grotere fan door worden.

pisou
15-10-2006, 20:52
Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd

Sorry hoor, maar Sem beweegt niet vloeiend. Hij happert te veel in zijn combo's. Maar als jij dat mooi vindt dan moet je er zeker van genieten.


.
en misschien ben jij iemand met super veel kennis en ervaring. Misschien dat jij de functie van Fred over kan nemen en ook als trainer. Kijken of jij zover komt met vechters als Ray.
Get real !





jullie hebben helemaal gelijk...die Sem kan er niks van en het is te hopen dat hij maar snel een andere sport kiest. Wat ben ik blij dat er nog zulke critici zijjn zoals jullie want anders waren mijn ogen niet geopend. Als jullie nu eens in de toekomst ergens op een gala vechten...laat me dat even weten...kom zeker kijken en je aanmoedigen met een bordje "zet hem op sukkel"!!!!

pisou
15-10-2006, 20:55
Ik weet niet hoe semmy het flikt met zijn houterige stijl............................................. ...........




jij hebt er echt verstand van,,,,,ga solliciteren bij fred royers, misschien dat je co-presentator/verslaggever kunt worden.


eersteklas debiele opmerking....gefeliciteerd

Sorry hoor, maar Sem beweegt niet vloeiend. Hij happert te veel in zijn combo's. Maar als jij dat mooi vindt dan moet je er zeker van genieten.
en misschien ben jij iemand met super veel kennis en ervaring. Misschien dat jij de functie van Fred over kan nemen en ook als trainer. Kijken of jij zover komt met vechters als Ray.
Get real !


misschien kan jij bij een combo????

Biiyen
15-10-2006, 21:04
Mensen hou es op met ruzie maken.....

Sem is goed want hij heeft gewonnen en dat is de maatstaf voor goed zijn ja danwel nee.

Sem is houterig, maar das normaal. De menselijke fysiek is nu eenmaal het beweegelijkst rond de 170-183 cm... oftwel optimale bouw. Daarnaast ook nog met hersensignalen die langer onderweg zijn bij lange mensen.

pisou
15-10-2006, 21:09
Mensen hou es op met ruzie maken.....

Sem is goed want hij heeft gewonnen en dat is de maatstaf voor goed zijn ja danwel nee.

Sem is houterig, maar das normaal. De menselijke fysiek is nu eenmaal het beweegelijkst rond de 170-183 cm... oftwel optimale bouw. Daarnaast ook nog met hersensignalen die langer onderweg zijn bij lange mensen.

dan ben jij waarschijnlijk langer dan 2.20 met zo'n opmerking

Sjaak
15-10-2006, 21:15
Nogmaals K1 kampioen wordt je als je een goeie knokker bent met effectieve technieken en of je nou van zijn stijl houdt of niet, het is heel effectief :wink: En in Tokyo gaat het om de knikkers en niet om de schoonheidsprijs te halen.

Daarnaast is Semmy een gozer die al in vele disciplines de absolute top geeft gehaald dus in mijn ogen is het een zeer getalenteerde jongen die er alles uithaald wat er in zit.

En sommige moeten is niet zo kinderachtig reageren als iemand wordt aangevallen, ieder zijn eigen mening toch.

Osu Sjaak

pisou
15-10-2006, 21:17
kijk,,,,sjaak die heeft er kijk op...een gezonde reactie

Sjaak
15-10-2006, 21:22
Oh ja wilde nog effe kwijt dat ik het vreemd vindt dat sommige mensen zich "vervelen" tijdens Semmy zijn partijen want vaak duren zijn partijen heel kort dus veel tijd om je te vervelen is er niet :lol:

Osu Sjaak

pisou
15-10-2006, 21:35
trein/inchecken/vliegen/hotel/fotoshoot/rulesmeeting/geleuter/dag van de wedstrijd/terug hotel/afterparty/interview/opstaan/vliegveld/mcdonald/terugreis/trein/thuis/etc/etc/

Biiyen
15-10-2006, 21:39
Mensen hou es op met ruzie maken.....

Sem is goed want hij heeft gewonnen en dat is de maatstaf voor goed zijn ja danwel nee.

Sem is houterig, maar das normaal. De menselijke fysiek is nu eenmaal het beweegelijkst rond de 170-183 cm... oftwel optimale bouw. Daarnaast ook nog met hersensignalen die langer onderweg zijn bij lange mensen.

dan ben jij waarschijnlijk langer dan 2.20 met zo'n opmerking

Nee ik heb gewoon opgelet op school

marcelt
15-10-2006, 22:21
[quote="Virus"]

Ik vind het top voor Sem dat ie vorig jaar de K1 gewonnen heeft en het was ook zeer zeker verdiend, toch neemt dat niet weg dat ik nog nooit een partij van hem met veel plezier heb zitten bekijken. [quote]

Ik wel. Tegen Ignashov. :wink:

Chico
15-10-2006, 22:35
niets dan respect voor sem schilt, zijn inzet en zijn prestaties... maar hij geen genot om naar te kijken...

marcelt
15-10-2006, 22:44
Oh ja wilde nog effe kwijt dat ik het vreemd vindt dat sommige mensen zich "vervelen" tijdens Semmy zijn partijen want vaak duren zijn partijen heel kort dus veel tijd om je te vervelen is er niet :lol: Osu Sjaak
Je vergeet de opkomsten, ouwelullen muziek cd reclame en de volgende opkomsten voordat je kan beginnen a.d. volgende partij. :?

MB667
16-10-2006, 09:51
volgens mij is H Power zelf hier de grootste kontekruiper van sem schilt.

Sem schilt is een goede vechter en heeft verdiend de k1 vorig jaar gewonnen. klaar uit, nix meer en en nix minder.

Tsuki
16-10-2006, 11:14
Of je van zijn stijl houdt of niet, hij doet het toch maar mooi wel ff. Ik kijk graag naar hem, niet vanwege zijn vloeiende stijl of mooie technieken maar wegens zijn verbetenheid en effectiviteit. Hij is het schoolvoorbeeld van doen waar je goed in bent , en voorlopig is dat winnen.

Ik begrijp nooit zo goed waar al die kritiek vandaan komt, hij wint gewoon partij op partij en de partijen die hij vecht die gaan om de knikkers. Sem benut zijn kwaliteiten en beslist veel van zijn partijen ook nog eens voortijdig, wat kan je nog meer van hem verwachten ?

The Maniac
16-10-2006, 11:19
Sem vecht gewoon vaak slim gebruikt zijn reach uitstekend met mae-giri's en zijn werkt constant met knieen aan de binnenkant enige manier om sem te verslaan is constant druk zetten zonder zelf knockie te gaan. Ik denk zelf ook dat sem dit jaar weer kampioen wordt anders Feitosa.

citygym
16-10-2006, 11:30
Lekker belangrijk, of je nou een mooie techniek hebt, een knappe jongen bent, een entertainer bent, leuk bent om naar te kijken. Het gaat maar op 1 ding en dat is het toernooi winnen! En vorig jaar was Sem zijn stijl het beste, en ben benieuwd of dit jaar iemand is die van Sem wint. ik zelf denk van niet!

Wil je goede partijen zien kan je beter naar de K1 max kijken!

Osu Dennis

H POWER
16-10-2006, 13:17
kortom....richard je een een lulhannes en unregister van dit forum want je kunt beter gras gaan maaien o.i.d. doei!

H POWER
16-10-2006, 13:20
idd """combo""" je kan zelf nog geen 1.2.3. combo maken....ik denk dat je dombo bedoelt !!!

H POWER
16-10-2006, 13:25
Daarnaast is Semmy een gozer die al in vele disciplines de absolute top geeft gehaald dus in mijn ogen is het een zeer getalenteerde jongen die er alles uithaald wat er in zit.


Dat je een knokker moet zijn om een toernooi te winnnen ben ik met je eens. En dat Semmy vorig jaar won is heel mooi, maar ik denk dat het dit jaar toch andere koek is.

En Sjaak over talent gesproken. Dat woord wordt te vaak gebruikt. Als je een partij wint of je bent ff goed bezig dan ben je al heel snel een talent. Volgens mij is het een kwestie van heel hard trainen. En je zult zien dat je het ver kan schoppen.



nog een schepje er boven op.Je bent geboren in 1972....slecht jaar want er schijnen destijds nogal wat kinderen geboren te zijn met een handicap, je laatste post getuigt daarvan, want van vechtsprt heb je geen kaas gegeten, meldt je gewoon aan bij een forum wat bij jou niveau past (www.gedragsstoornissen.nl of zo iets??)

jan sensei kyokushin
16-10-2006, 13:35
OSU het gaat vriendelijk toe in deze topic bij enkele mensen veel respect voor elkaar is er niet :cry:

Chico
16-10-2006, 13:53
@ H Power

Doe es ff normaal man...

Briant
16-10-2006, 14:22
niets dan respect voor sem schilt, zijn inzet en zijn prestaties... maar hij geen genot om naar te kijken...

x2

dat het niet (per se) mooi is om te zien (dat is dus een mening). Wil niet zeggen dat de man geen talent heeft of geen vaardigheden. Dus Respect (hoofdletter R)voor de man.

ashi76
16-10-2006, 14:46
Beste H Power,

Allereerst wil ik even kwijt dat ik je mening over Sem in 95% van de gevallen deel.

Toch verzoek ik je bij deze je postgedrag enigzinds te nuanceren.
Ik begrijp dat je het niet eens bent met sommige mensen, maar om hen nu meteen te vergelijken met een geestelijk gehandicapte of een lulhannes te noemen gaat mij wel iets te ver.

Voor dit soort uitlatingen hebben we een speciaal gedeelte op mixfight, de pit.

Op de rest van de het forum is enig zederzijds respect gewenst.

Mocht je hier verder nog iets over kwijt willen kan je me altijd een PM sturen.

Greetz,
Michael.

H POWER
16-10-2006, 15:44
Beste H Power,

Allereerst wil ik even kwijt dat ik je mening over Sem in 95% van de gevallen deel.

Toch verzoek ik je bij deze je postgedrag enigzinds te nuanceren.
Ik begrijp dat je het niet eens bent met sommige mensen, maar om hen nu meteen te vergelijken met een geestelijk gehandicapte of een lulhannes te noemen gaat mij wel iets te ver.

Voor dit soort uitlatingen hebben we een speciaal gedeelte op mixfight, de pit.

Op de rest van de het forum is enig zederzijds respect gewenst.

Mocht je hier verder nog iets over kwijt willen kan je me altijd een PM sturen.

Greetz,
Michael.



ok ok, beetje kort door de bocht, maar heb even niks te doen!!!

ashi76
16-10-2006, 18:51
Als je je heel erg verveeld mag je altijd mijn auto komen wassen Power... ;)

Sjaak
16-10-2006, 23:48
Zullen we het weer over Semmy hebben, we dwalen nu wat af geloof ik

Lionheart
17-10-2006, 01:51
Ik wil Semmy nu wel tegen een Bonjasky zien die nu in TOPvorm is met name door zijn supergoede sensei Ivan Hippolyte!

Oesh!

H POWER
17-10-2006, 02:41
Ik wil Semmy nu wel tegen een Bonjasky zien die nu in TOPvorm is met name door zijn supergoede sensei Ivan Hippolyte!

Oesh!


ja.. ik kijk er ook naar uit, misschien dat het nu wat langer duurt dan twee minuten. Moet met dat broekje van de keukenconcurrent vast gaan lukken en eerst maar even leko aan de kant, daarna feitosa en dan zal Sem z'n portie krijgen,,,,,gaat lukken met die Remy...

Sjaak
17-10-2006, 09:50
Remy wint het niet van Glaube Feitosa, dit wordt een herhaling van de finale van vorig jaar

Cave
17-10-2006, 12:10
Remy wint het niet van Glaube Feitosa, dit wordt een herhaling van de finale van vorig jaar

Nou sorry Sjaak maardaar heb je het toch mis hoor. Zal wel zijn omdat je uit Rotterdam komt, daar weten ze niks van vorm en talent :wink:.
Even serieus: de partij van Bonjasky tegen Goodridge vond ik nog niet heel sterk maar het is volgens mij wel zo dat Remy's zelfvertrouwen is toegenomen door deze partij.
In mijn ogen wint hij zeker van Leko puur vanwege het verschil in lengte en gewicht. Leko bokst beter maar Remy clincht beter en heeft tegenwoordig weer die vliegende knie "onder de knie".

Glaube Feitosa ziek ik alleen in de finale komen als de tegenstander in de halve finale al vermoeid is van het eerste gevecht. Tegen Slowinksi viel Feitosa mij heel erg tegen. Glaube was duidelijk snel vermoeid, zette niet veel druk op Slowinski en vocht redelijk rustig zijn partij uit. Naast het kennelijke geberek aan conditie vind ik Feitosa ook niet de meest bewegelijke vechter in K-1. Dit brak hem al op tegen Sem en dit zou hem tegen iemand als Bonjasky ook weleens de kop gaan kosten. Zeker als deze de halve finale haalt met Hypo in de hoek. Die man lijkt Remy er weer helemaal bovenop te gaan krijgen.

ICON
17-10-2006, 12:21
Ik wil Semmy nu wel tegen een Bonjasky zien die nu in TOPvorm is met name door zijn supergoede sensei Ivan Hippolyte!

Oesh!


ja.. ik kijk er ook naar uit, misschien dat het nu wat langer duurt dan twee minuten. Moet met dat broekje van de keukenconcurrent vast gaan lukken en eerst maar even leko aan de kant, daarna feitosa en dan zal Sem z'n portie krijgen,,,,,gaat lukken met die Remy...

lol at jouw signature.
je hebt echt niet door dat mensen hier op t forum " anti" sem zijn door die uitspraken van jou he
ik denk dat 99% hier ook trots zou zijn als sem wint. maar door die uitspraken van jou krijgen ze n hekel aan sem terwijl hij er nix aan kan doen. want zoals jouw sig zegt hij is hartstikke bescheiden.

je zal best n grote fan zijn van hem, maar je helpt hem niet echt zo

ps: ik denk dat sem hem dit jaar weer wint....

Marco
17-10-2006, 13:10
Waarom eindigen zoveel posts de laatste tijd in gezeik over en weer ...jezus jongens kap nou eens met jullie eergevoel en laat ze lekker lullen ga niet overal zo over serieus op in.....

MJOKKIE
17-10-2006, 16:04
Daarnaast is Semmy een gozer die al in vele disciplines de absolute top geeft gehaald dus in mijn ogen is het een zeer getalenteerde jongen die er alles uithaald wat er in zit.


Dat je een knokker moet zijn om een toernooi te winnnen ben ik met je eens. En dat Semmy vorig jaar won is heel mooi, maar ik denk dat het dit jaar toch andere koek is.

En Sjaak over talent gesproken. Dat woord wordt te vaak gebruikt. Als je een partij wint of je bent ff goed bezig dan ben je al heel snel een talent. Volgens mij is het een kwestie van heel hard trainen. En je zult zien dat je het ver kan schoppen.



nog een schepje er boven op.Je bent geboren in 1972....slecht jaar want er schijnen destijds nogal wat kinderen geboren te zijn met een handicap, je laatste post getuigt daarvan, want van vechtsprt heb je geen kaas gegeten, meldt je gewoon aan bij een forum wat bij jou niveau past (www.gedragsstoornissen.nl of zo iets??)

@Hpower. Ik val in herhaling, maar jij bent net een klein kind. Jij hebt een soort 'Sem-knopje', en als iemand daar op drukt dan ga jij helemaal banana's. Laat je toch niet zo opnaaien en verlaag je niet tot zulke infantiele stellingen als bovenstaand. Het staat je niet.

redjuh
17-10-2006, 16:10
Remy wint het niet van Glaube Feitosa, dit wordt een herhaling van de finale van vorig jaar

no way... Remy sloopt hem in deze vorm. en eerlijk gezegd denk ik dat JLB een 4de ronde jurybeslissing pakt over sem, waarna hij niet verder kan, en vervangen gaat worden door Peter.

ik weet dat je karategeil bent, maar dit jaar wordt het gewoon weer een kickboxer