PDA

View Full Version : Kyokushin toernooi Sneek



Sjaak
14-10-2006, 21:47
Zijn hier nog mensen die zaterdag 21 okt naar het kyokushin toernooi in Sneek gaan

Btw kan ik daar zo met me jongens heen of heb ik een paspoort nodig :lol:

Rare lui die Friezen :wink:

c.kongo
15-10-2006, 23:57
bedankt he sjaak! wordt het ook in een boerenstal gehouden? met stalen spijlen ipv een ring?

Sjaak
16-10-2006, 00:04
bedankt he sjaak! wordt het ook in een boerenstal gehouden? met stalen spijlen ipv een ring?

:D

Marco
17-10-2006, 13:38
het wordt in een weiland gehouden joh !

Sjaak
17-10-2006, 14:05
het wordt in een weiland gehouden joh !

Kom je nog kijken Marco ?

Marco
17-10-2006, 15:46
@sjaak is idd vlakbij mijn hometown maar ik heb andere verplichtingen.

jan sensei kyokushin
22-10-2006, 12:11
OSU wat is het geworden sjaak met de jongens ?

Sjaak
22-10-2006, 14:24
Osu Jan, wat een tering eind rijden zeg naar Sneek, ruim 220 km pfff

Maar het was het wel waard ondanks een verschrikkelijk lange dag.

Had 2 deelnemers, 1 jongen is helaas 4e geworden in het lichtgewicht maar die andere is kampioen geworden in de gewichtklasse 80 - 90 kg.

1e partij gewonnen op punten
2e partij gewonnen op KO na 30 sec
Finale tegen een sterke Pool gewonnen na 1 verlenging op punten.

Was een heel groot kyokushin toernooi met heel veel buitenlandse deelnemers, ik dacht zo te zien een 12 tal landen en in totaal 170 deelnemers (heb ik me laten vertellen)

Het geheel was ondanks dat het senioren toernooi 2 uur te laat begon heel strak georganiseert en alles verliep heel sportief en netjes.

Complimenten voor alle deelnemers en organisatie, volgend jaar zijn we er weer bij.

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
22-10-2006, 15:31
Osu Jan, wat een tering eind rijden zeg naar Sneek, ruim 220 km pfff

Maar het was het wel waard ondanks een verschrikkelijk lange dag.

Had 2 deelnemers, 1 jongen is helaas 4e geworden in het lichtgewicht maar die andere is kampioen geworden in de gewichtklasse 80 - 90 kg.

1e partij gewonnen op punten
2e partij gewonnen op KO na 30 sec
Finale tegen een sterke Pool gewonnen na 1 verlenging op punten.

Was een heel groot kyokushin toernooi met heel veel buitenlandse deelnemers, ik dacht zo te zien een 12 tal landen en in totaal 170 deelnemers (heb ik me laten vertellen)

Het geheel was ondanks dat het senioren toernooi 2 uur te laat begon heel strak georganiseert en alles verliep heel sportief en netjes.

Complimenten voor alle deelnemers en organisatie, volgend jaar zijn we er weer bij.

osu Sjaak Hahaha tering eind rijden!! lol als ik bij jou kom moeten wij 320 kilometer rijden dat is 640 heen en terug niet klagen Sjaakie 3 december ben ik weer bij je :wink: en het is toch knap en 1 ste plaats en een 4de feli :lol: en BIG OSU

en volgend jaar ben ik er ook als als als :wink:

Sjaak
22-10-2006, 16:18
Als je vanaf Utrecht de Flevopolder inrijdt kom je in Niemandsland, boven die lijn wonen sporadisch mensen en je voelt je gelijk in "buitenland" :wink:

Marco
22-10-2006, 22:09
Als je vanaf Utrecht de Flevopolder inrijdt kom je in Niemandsland, boven die lijn wonen sporadisch mensen en je voelt je gelijk in "buitenland" :wink:

geef toe dat je het heerlijk vindt !

Sjaak
24-10-2006, 02:19
Als je vanaf Utrecht de Flevopolder inrijdt kom je in Niemandsland, boven die lijn wonen sporadisch mensen en je voelt je gelijk in "buitenland" :wink:

geef toe dat je het heerlijk vindt !

Haha het was gewoon een aparte ervaring Marco :wink: