PDA

View Full Version : Superleague kwartier voor gala afgelast!!!!!!!!!



Immortal
15-10-2006, 11:45
Ik sprak net amir zeyada die stond klaar en opgewarmd voor ze partij tegen Peter Polak. Werd in 1 keer omgeroepen dat superleague de vechters niet meer kan betalen en het evenement werd afgelast. Toen braken er rellen enzo uit van mensen die hun geld terug wilden. Al met al einde van de superleague denk ik.

Jochem
15-10-2006, 11:59
:shock:

jan sensei kyokushin
15-10-2006, 12:13
:roll:

luc
15-10-2006, 12:18
Zat eraan te komen.
Waar rook is, is vuur.

Justinian
15-10-2006, 12:24
Damn, als dit werkelijk zo is dan is dit een 'ramp' voor de organisatie. Een kwartier voordat het gala begint mededelen dat het gala niet doorgaat... Had ik zeker niet verwacht, zeker niet van Superleague. Dat is toch wel een organisatie waarvan ik de indruk heb dat het een strak geregelde organisatie is/was. Erg jammer in ieder geval.

Ronald
15-10-2006, 12:38
:shock:

Fr3ddy
15-10-2006, 13:11
:shock: :shock:

Sjaak
15-10-2006, 13:21
Ik sprak net amir zeyada die stond klaar en opgewarmd voor ze partij tegen Peter Polak. Werd in 1 keer omgeroepen dat superleague de vechters niet meer kan betalen en het evenement werd afgelast. Toen braken er rellen enzo uit van mensen die hun geld terug wilden.

Ik keur rellen niet goed maar kan me hier dus wel degelijk iets bij voorstellen als het waar is. Tuiurlijk wil je dan je geld terug, lijkt me logisch.

Maar heb zoiets nog nooit gehoord :shock: en dit is wel heel erg want als het met geld te maken heeft was dit natuurlijk al eerder bekend als een kwartier voor het gala, heel slordig hoor

mr_oke
15-10-2006, 13:43
Superleague is geen goed organstatie ik hoorde veel verhaaltjes over deze superleague dat de vechters niet eens soms werden betaald die naam is goed maar de promotors achter deze organstatie zijn niet echt goed

redjuh
15-10-2006, 13:50
Superleague is geen goed organstatie ik hoorde veel verhaaltjes over deze superleague dat de vechters niet eens soms werden betaald die naam is goed maar de promotors achter deze organstatie zijn niet echt goed

dat blijkt

dontmindme
15-10-2006, 13:54
zonde, er zaten goeie vechters in de SL mss is er een alternatief

joske_sport
15-10-2006, 13:56
Was er dan al langer iets aan de gang bij Superleague?

redjuh
15-10-2006, 14:06
nou je gaat niet zomaar ineens een kwartier voor een gala failliet, omdat je de verkopers van worstenbroodjes niet kan betalen dunkt mij...

Sjaak
15-10-2006, 14:12
Laten we even op een officieuze of officiele reactie wachten van een van de vechters, coaches of organisatoren, ben wel heel benieuwd over hoe en wat, want dit is wel uniek lijkt me.

PigDog
15-10-2006, 14:46
Damn, da's slecht nieuws....

MJOKKIE
15-10-2006, 14:54
Er zitten teveel malafide figuren in onze sport die overal een slaatje uit denken te kunnen slaan. Daar zou eens betere controle op moeten komen, zou alleen niet weten door wie.
Ik denk dat we als vechters en als publiek ons eens achter de oren moeten krabben. Met wie doen we eigenlijk zaken? Hebben we daar wel een helder beeld van? Als vechter betekend dat goed informeren naar de achtergrond van een promotor, is hij wel wie hij is. Informeer bij collega's etc. Sluit eens professionele contracten af. Neem daarvoor een advocaat in de arm. En als publiek moeten we niet al te snel op een 'geile' poster afkomen. Daar kan je vaak maar moeilijk uit opmaken wie er bij 'Superpromotions' en al die handere 'cheesy' namen aan de touwtjes trekken.
De sport staat wat dat betreft in de kinderschoenen, maar ik denk dat we vechters en publiek ook op hun eigen verantwoordelijkheid moeten wijzen

Paganstars
15-10-2006, 15:42
Er zitten teveel malafide figuren in onze sport die overal een slaatje uit denken te kunnen slaan. Daar zou eens betere controle op moeten komen, zou alleen niet weten door wie.
Ik denk dat we als vechters en als publiek ons eens achter de oren moeten krabben. Met wie doen we eigenlijk zaken? Hebben we daar wel een helder beeld van? Als vechter betekend dat goed informeren naar de achtergrond van een promotor, is hij wel wie hij is. Informeer bij collega's etc. Sluit eens professionele contracten af. Neem daarvoor een advocaat in de arm. En als publiek moeten we niet al te snel op een 'geile' poster afkomen. Daar kan je vaak maar moeilijk uit opmaken wie er bij 'Superpromotions' en al die handere 'cheesy' namen aan de touwtjes trekken.
De sport staat wat dat betreft in de kinderschoenen, maar ik denk dat we vechters en publiek ook op hun eigen verantwoordelijkheid moeten wijzen

imo kan de vechter en het publiek niet weten dat het slecht gaat met een organisatie! Dus hen kan niks verweten worden!

Dragon Tail
15-10-2006, 18:01
Was er dan al langer iets aan de gang bij Superleague?

Was al eerder sprake van dat vechters niet alles of soms helemaal niet kregen uitbetaald ondanks vele beloftes.

Sjaak
15-10-2006, 21:23
Is er nou al wat meer bekend behalve wat geruchten ?

Immortal
15-10-2006, 21:36
Is er nou al wat meer bekend behalve wat geruchten ?

zijn geen geruchten, zoals ik al zei ik heb het uit eerste hand van Amir Zeyada.

Sjaak
15-10-2006, 21:40
Is er nou al wat meer bekend behalve wat geruchten ?

zijn geen geruchten, zoals ik al zei ik heb het uit eerste hand van Amir Zeyada.

Dat bedoel ik niet Immortal dat geloof ik gelijk ik doel meer op de reden waarom ?

En ben benieuwd of het aanwezige publiek, de vechters en de coaches dit hebben gepikt want dit kan dus echt niet.

En helaas maar malafide figuren en vechtsport gaan vaak hand in hand met elkaar, maar gelukkig niet altijd :idea:

Justinian
15-10-2006, 22:00
Is er nou al wat meer bekend behalve wat geruchten ?

zijn geen geruchten, zoals ik al zei ik heb het uit eerste hand van Amir Zeyada.
(...)En ben benieuwd of het aanwezige publiek, de vechters en de coaches dit hebben gepikt want dit kan dus echt niet.

Kennelijk niet ;)


Toen braken er rellen enzo uit van mensen die hun geld terug wilden. Al met al einde van de superleague denk ik.

A-team
15-10-2006, 22:11
Na, lekker dan ! Ook al weer voorbij. :?

marcelt
15-10-2006, 23:22
Echt heftig nieuws. Balen man geen Superleague meer.

dreamone
16-10-2006, 17:11
Er zouden een paar vechters (4?) uit Italië vechten, maar superleague had nog een uitstaande schuld bij deze vechters. Ze hebben dus vooraf aan het gevecht de helft van hun gage geëist, dit hebben zij toen gekregen. Hierna zijn zij zonder iets te laten weten vertrokken, waarschijnlijk met in gedachte; superleague kan de ****** krijgen...

Op zich zou het gala nog kunnen doorgaan met een stuk minder partijen, maar toen de andere vechters op de hoogte waren van wat er was gebeurd, eiste ook zij de helft van hun gage voor het gevecht plaats zou vinden. De NL vechters hebben dit voor zover ik weet wel gehad, en zouden dus aantreden, maar de andere vechters kregen te horen dat de promotor ze niet kon betalen vooraf en hebben zich aangekleed en zijn vertrokken. Hierna brak de hel los, en dat is wat ik ervan te horen heb gekregen van een NL vechter die daar zou aantreden.

Dit evenement zou live worden uitgezonden op heel wat kanalen over de wereld heb ik gehoord, dus zal vast wel een enorme impact/consequenties hebben voor de SL.

De man van 14K
16-10-2006, 17:33
zouden ze dat ook uitzenden op Eurosport? :wink:

angelo
17-10-2006, 01:07
Er zouden een paar vechters (4?) uit Italië vechten, maar superleague had nog een uitstaande schuld bij deze vechters. Ze hebben dus vooraf aan het gevecht de helft van hun gage geëist, dit hebben zij toen gekregen. Hierna zijn zij zonder iets te laten weten vertrokken, waarschijnlijk met in gedachte; superleague kan de ****** krijgen...

Ik ken de "Italiaanse" vechters die er waren. De gebroeders Petrosyan en kaopong lek. Petrosian is die vechter die op ons gala in Enschede tegen Imro Main zal vechten.
Ze zijn weggegaan omdat de partij op -70 was afgesproken. Hij is zelf 68 kg. Zijn tegenstander Peter Crooke woog 75kg. Hierop besloten ze niet te vechten...geen vreemde keus lijkt me....
De vechters die op die manier weg zijn weggegaan waren de Tjechen!!!
Gr.

Angelo

Sjaak
17-10-2006, 09:54
Hierna brak de hel los, en dat is wat ik ervan te horen heb gekregen van een NL vechter die daar zou aantreden.


Waren er nog goeie partijen bij in de kleedkamer, gangpad of hal en wat waren de regels ....