PDA

View Full Version : franklin vs silva SSSSSPOILERT



lio
15-10-2006, 13:28
voor de mensen die de wedstrijd nog niet hebben gezien Rich franklin vs anderson silva hieronder is de link:

http://www.dailymotion.com/visited/search/rich%20franklin/video/xi3ta_ufc64-rich-franklin-vs-anderson-sil

HUNTER
15-10-2006, 14:38
damn..... vrij duidelijk. Franklin was echt nergens!

54321
15-10-2006, 14:40
muay thai baby!!!!!!!! :lol: wel verwacht maar niet zo snel, prachtig gedaan. en franklin kon de pijn van die knieen naar het lichaam gewoon niet verbergen.

redjuh
15-10-2006, 14:42
"drop on 1 knee" and go for the takedown

PigDog
15-10-2006, 14:44
waar slaat zo'n octagon nog op? geef ze een ring en een paar bokshandschoenen......

Arjan
15-10-2006, 14:46
nooooit verwacht dat die zo kansloos zou zijn in de clinch :|
echt netjes van silva top prestatie

HUNTER
15-10-2006, 14:48
"drop on 1 knee" and go for the takedown

drop on 1 knee and get knee'd in the face :mrgreen: Silva maakte optimaal gebruik van zn lange lichaam, die krijg je echt niet zo maar neer. Helemaal als je ribben al aan gruzels liggen

redjuh
15-10-2006, 14:55
nee was alleen een quote van z'n eigen advies in tuf hehehe...

maar seriously.. Silva eeen bb onder de nogueira bro's?? zou dat echt ok equivalent staan aan hun standaard, of meer een soort wanderlei blackbelt (imo meer voor de show)?

ICON
15-10-2006, 14:56
waar slaat zo'n octagon nog op? geef ze een ring en een paar bokshandschoenen......moeten ze voortaan maar op de grond beginnen dan? :?

Arjan
15-10-2006, 14:57
franklin bleef ook met hoeken komen terwijl ze in de clinch zaten..
hij probeerde ook niet in een andere positie te komen hij kwam niet terug met knieen hij gaf geen opstoten... raar het lijkt zo wel alsof dit de eerste keer is in zn leven dat die in deze positie belandt :?

ICON
15-10-2006, 15:01
nee was alleen een quote van z'n eigen advies in tuf hehehe...

maar seriously.. Silva eeen bb onder de nogueira bro's?? zou dat echt ok equivalent staan aan hun standaard, of meer een soort wanderlei blackbelt (imo meer voor de show)?

hij is gewoon staand zo goed dat je zn grondwerk niet zo heel veel ziet, maar volgens mij kan hij er wel wat van op de grond hoor.
alleen de flying scissor heel hook had hij wat moeite mee om te verdedigen :lol:

dana white keek trouwens niet zo vrolijk. zal wel balen dat hij nu n kampioen heeft die niet zo goed te marketen is zoals franklin.
n kampioen die geen engels kan is natuurlijk lastig

Emilio
15-10-2006, 15:52
GVD ,

wat balen zeg. Rich zn knieen haalden het lichaam van silva niet eens..... dom dat hij geeneens een poging waagde om naar de grond te gaan...

Silat
15-10-2006, 15:54
ik vind het helemaal geweldig, had eigenlijk geen andere afloop verwacht. Klasse verschil was duidelijk.

Ronald
15-10-2006, 17:12
Had iemand van tevoren durven voorspellen dat het een walkover zou worden :shock: . Gaaf hoor.

Paganstars
15-10-2006, 17:55
Geniale quote van Silva pre fight; "I've come here to do my job; that is beating people up!"

Paganstars
15-10-2006, 18:00
"drop on 1 knee" and go for the takedown

drop on 1 knee and get knee'd in the face :mrgreen: Silva maakte optimaal gebruik van zn lange lichaam, die krijg je echt niet zo maar neer. Helemaal als je ribben al aan gruzels liggen

sowieso het lengte verschil is maar 1" maw 2,54 cm... vind ik nou niet echt een groot lengte verschil!

nicolas the red
15-10-2006, 18:21
miljaar, rich franklin zijn neus stond gewoon op noordoost! zeer indrukwekkend van silva. congo vond ik dan weer zwaar teleurstellen: niks takedown defense en een paar zielige guillotine pogingen die totaal nergens op sloegen. laten we hopen dat monson hetzelfde doet met tim sylvia. die boer stond weer in de ring met zijn champion belt om, idioot.

54321
15-10-2006, 19:15
miljaar, rich franklin zijn neus stond gewoon op noordoost! zeer indrukwekkend van silva. congo vond ik dan weer zwaar teleurstellen: niks takedown defense en een paar zielige guillotine pogingen die totaal nergens op sloegen. laten we hopen dat monson hetzelfde doet met tim sylvia. die boer stond weer in de ring met zijn champion belt om, idioot.

haha, ja man wat een figuur die silvia!! respect voor het feit dat hij kampioen is, maar hij ziet er wel stom uit man, elke keer zo lopen met die belt :D echt een lompe boer. hij mist allen nog een biertje en een hark in z'n hand!

Chico
16-10-2006, 00:01
Franklin stond op een gegeven moment wel met een gigantische pijnlijke blik op z'n kop te kijken halverwege het gevecht...

was echt snel over.. geloof dat silva maar 1 klap heeft gekregen ofzo.. niet echt iets wat je van een titelgevecht verwacht

redjuh
16-10-2006, 00:15
slva kwam te vroeg voor Franklin... hij vocht met zoveel blessures... enkel, rib, elleboog, plaat in ze klauw.

maar goed als ze Rich weer aan de titel willen helpen, moeten ze Matt Lindland halen. die weet wel raad met Silva

The Bulldog
16-10-2006, 08:56
slva kwam te vroeg voor Franklin... hij vocht met zoveel blessures... enkel, rib, elleboog, plaat in ze klauw.

maar goed als ze Rich weer aan de titel willen helpen, moeten ze Matt Lindland halen. die weet wel raad met Silva

of een rematch nadat Franklin een tussenpartij heeft gevochten tegen een gelijk stijl knokker als Silva..

2 mnd herstel voor de blessures en maximaal aan de bak tegen Silva...

Dan doet ie het in ieder geval zelf..

nicolas the red
16-10-2006, 09:57
franklin ging idd neer na slechts één knie op z'n neus, maar daarvoor had hij er al een stuk of 5 op de ribben gekregen. en dat doet pijn.

The Maniac
16-10-2006, 11:24
A.Silva heeft wel een betere groundgame dan wanderlei. Wanderlei is alleen goed in verdedigen van een submission attempt and de positie beschermen.

Maar man wat was Rich outclassed je zag hem gewoon bijna huilen toen die knieen nam naar het lichaam.

redjuh
16-10-2006, 12:29
@ ralf... precies

nicolas the red
16-10-2006, 12:47
ik las ook wel ergens dat franklin de avond ervoor doodziek was geworden. maar dan nog, hij wist niet eens hoe ie een thai clinch moest verdedigen.

inc
16-10-2006, 14:45
ik kan mij niet voorstellen dat rich in great shape was... Ik wil de prestatie van anderson niet weg nemen, maar een rich in shape had zichzelf niet zo makkelijk weg laten zetten.

en ja ik speel trompet in de rich bandwagon

lio
16-10-2006, 20:52
ik las ook wel ergens dat franklin de avond ervoor doodziek was geworden. maar dan nog, hij wist niet eens hoe ie een thai clinch moest verdedigen.

ja dat klopt en je ziet 't ook dat Franklin helemaal in paniek was waardoor hij niet wist wat hoe hij 't moest verdidigen. het leek alsof hij nooit in clinchen was belanden maarja

fedor
18-10-2006, 00:08
Ik telde niet minder dan 18 rake knietjes op Rich. Na knie 7 was Rich echt de weg kwijt, ogen zo groot als schotels...echt niet normaal..

Rich will return....

ICON
18-10-2006, 10:30
ik las ook wel ergens dat franklin de avond ervoor doodziek was geworden. maar dan nog, hij wist niet eens hoe ie een thai clinch moest verdedigen.

ja dat klopt en je ziet 't ook dat Franklin helemaal in paniek was waardoor hij niet wist wat hoe hij 't moest verdidigen. het leek alsof hij nooit in clinchen was belanden maarja

ik vond t ook echt vreemd. net alsof hij nog nooit in een echte muay thai clinch heeft gezeten. wie gaat er nou met zn hoofd naar beneden om te proberen om uit die clinch te komen?? niet een champ iig lijkt me.
je ziet t ook niet zo vaak in de ufc zit ik me nu te bedenken. ik kan me echt geen aprtij voor de geest halen waar ze met een echte muay thai clinch werkten

nicolas the red
18-10-2006, 11:18
meestal gaan ze dan meteen tegen de cage leunen en een hand tussen de benen steken voor een takedown

ICON
18-10-2006, 12:15
ja maar dat is dan dus ook geen echte goede muay thai clinch. als je echt goed je ellebogen in zn lichaam zet en controle houdt. is t vrij moeilijk om tussen zn benen te komen zoals je wel zag

MMA Davy
18-10-2006, 12:25
Het was vrij teleurstellend! Ik had er veel meer van verwacht....Snel snel een rematch :cry:

sebastiaan
18-10-2006, 14:43
En wat leren we hiervan? Dat Amerikanen nog steeds niet weten hoe Thaiboxen werkt, of kickboxen of muaythai for that matter..

redjuh
18-10-2006, 16:37
En wat leren we hiervan? Dat Amerikanen nog steeds niet weten hoe Thaiboxen werkt, of kickboxen of muaythai for that matter..

Franklin staat z'n mannetje wel normaal gesproken. De lijst blessures die ze van tevoren opnoemde, was niet te kort. Dat van die ziekte geloof ik ook zeker. Ik denk dat hij in goede doen zeker van Andersson kan winnen.

The Bulldog
18-10-2006, 16:46
En wat leren we hiervan? Dat Amerikanen nog steeds niet weten hoe Thaiboxen werkt, of kickboxen of muaythai for that matter..

Franklin staat z'n mannetje wel normaal gesproken. De lijst blessures die ze van tevoren opnoemde, was niet te kort. Dat van die ziekte geloof ik ook zeker. Ik denk dat hij in goede doen zeker van Andersson kan winnen.

Ook mijn kijk op zijn manier van vechten is dat hij zo allround is dat hij andersonsilva zou moeten kunnen hebben,

Nu ligt de fatale fout van het naar beneden duiken in de clinch natuurlijk niet aan een blessure.

redjuh
18-10-2006, 18:22
nee dat lag eraan dat hij geknakt was... hij zat er niet echt in... in het gevecht... met z'n hoofd en z'n hart. hij was er gewoon niet. en dat kan iedereen gebeuren. als je mentaal toch met een aantal onzekerheden te kampen hebt, en er gebeuren dan ook nog eens dingen die klote zijn (lees keiharde knieen op je lichaam), kan het knakken. toen hij op een moment achteruit liep tegen de kooi aan, zag je het in zijn ogen. just punch me and let this be over...

Remco
23-10-2006, 10:15
Vantevoren had ik de verwachting dat Anderson op KO zou winnen, maar eerder omdat er teveel gaten in de standup van Rich zitten. Een Chute-box vechter buit dat uit.

In zoverre was dit gevecht wel een verassing dat je vanaf het begin ziet dat Rich totaal niet scherp was, hij leek helemaal vast te zitten. Toen Anderson een inside-lowkick plaatste zal je heel duidelijk het verschil.

Dit clinch leek helemaal niet zo sterk te zitten. En ja, ik weet wat een muay thai clinch is. Anderson hield hem gewoon netjes op zijn plaats en na zoveel knieën op je lijf verlies je simpelweg wel wat spirit. Die 2 knieën op zijn kop waren echt zeer zwaar, wat ook te zien was na afloop: Rich leek niet meer op Rich.

Ik hoop dat Rich terugkomt omdat het een relaxte en intelligente vent is met een hoop tools om een topper te worden. Dana zal inderdaad wel balen en kan nu bijna niet anders dan meer talent binnenhalen om Silva te stoppen.