PDA

View Full Version : UFC 65 18-11-06 Beste fight card van het jaar?



redjuh
17-10-2006, 13:31
wellicht na de Pride OWGP finals....

Sylvia vs Monson (HW Title Fight)
Vera vs Mir
Hughes vs St Pierre (MW Title Fight)
Hardonk vs Imes

hoe gruwelijk....

MMA Davy
17-10-2006, 13:32
Daar heb ik zeker wel zijn in :lol: :lol:

NormaR
17-10-2006, 13:35
Met Antoni erop wat mij betreft wel :D .
Hier nog een fightclip van Brad Imes.
http://www.youtube.com/watch?v=BPp7HNGbKOk

HUNTER
17-10-2006, 13:55
idd een zeer vette line-up!!

ICON
17-10-2006, 14:02
ik hoop echt dat monson wint. maar ben er bang voor. die partij kan me niet echt boeien. de rest is wel vet.

heb je trouwens gezien dat sylvia zn belt altijd om heeft :lol: hij stond bij franklin in de hoek als verzorger en dan heeft hij hem ook om

hoop dat mir zn oude vorm terug krijgt, maar hoop en denk wel dat vera wint

The Maniac
17-10-2006, 14:08
Is zeker wel een van de beste line ups van de UFC

Toch nog de meest uitkijkend naar Hughes vs St Pierre II

redjuh
17-10-2006, 14:15
Ik denk dat Monson (the Snowman) zwaar gaat PWN3N. niemand kan een takedown van hem stoppen.

Ik hoop dat GSP gaat winnen. ik denk echter dat het een 5 rnd DEC gaat worden voor Hughes

Vera gaat door naar de top 3 in de HW

antoni vestigt zijn naam

m.g
17-10-2006, 14:55
heb je trouwens gezien dat sylvia zn belt altijd om heeft

Dat deed Tito ook altijd.

Hoop eigenlijk ook wel dat GSP en Monson winnen. Vind die monson er wel tof uitzien :lol: [/b]

Ralph
17-10-2006, 15:02
Zeker een erg vette line up! Ik denk (en hoop) dat Monson, Vera, St. Pierre en Hardonk gaan ownen.
Monson krijgt Sylvia sowieso wel op de grond en met een beetje stevige GnP moet het dan wel lukken.
Vera vind ik een erg leuke complete vechter en Mir is volgens mij nog lang de oude niet, dus ik geef Vera hier de meeste kans.
Bij Hughes vs St. Pierre kan het volgens mij beide kanten op gaan. Ik hoop alleen dat St. Pierre hard op zijn standup heeft getraind en het gevecht zoveel mogelijk staand weet te houden (zijn sprawl kan nog wel wat beter). Ik mag Hughes niet zo erg en gun het nice guy St. Pierre gewoon meer.
En Hardonk is volgens mij in no time klaar met Imes. Met zijn lowkicks trapt hij die houterige en logge Imes z'n benen in poeder en dan moet het een koekie zijn om het op de grond af te maken.

Ralph
17-10-2006, 20:15
Vette site btw: http://65.ufc.com/

nicolas the red
18-10-2006, 10:35
ondanks het gigantisch lengteverschil tussen sylvia en monson denk ik wel dat monson de takedown krijgt. een submissie zou echt te gek zijn. dan gaat sylvia weer huilen als hij z'n belt moet afgeven haha.

Tsuki
18-10-2006, 11:11
GSP heeft echt de coolste bijnaam ooit , alleen daarom moet hij al winnen. Ik moet altijd lachen als ik hem hoor praten klinkt gewoon te cool,verder een symphatieke vent en een hele gave vechter .................... en die hughes mag ik niet dus .............

NormaR
18-10-2006, 12:58
http://www.prokarateweekly.com/Story40.htm

As far as November's UFC 65 is concerned, earlier this week, it was officially confirmed that both Welterweight Champion Matt Hughes and #1 contender George St. Pierre had been medically cleared to compete at the event. That means it will headline the show, which takes place November 18th in Sacramento. Also, listed on UFC.com as of now is the HW Title fight between Tim Sylvia and Jeff Monson, which could not be left to be the headliner on its own in today's numbers-driven PPV marketplace, as we have detailed. Despite previous website confirmation, Brandon Vera vs. Frank Mir is NOT listed, but is still expected to take place. Nick Diaz vs. Graison Tibau and Brad Imes vs. Antoni Hardonk, a pair of fights we broke the annoucement about last week, are still slated as well. The big change from a previous report is that Joe Stevenson will now likely be taking on UFC newcomer Dokonjonosuke Mishima, rather than Mark Hominick. I believe the story is Hominick's recent particpation in TKO, but that's not 100% confirmed at this point. Mishima is a PRIDE veteran, who has been in the ring with some of the very best in the world at 155 lbs. (Edwards, Gomi, Aurelio). However, he hasn't fought in over a year. Back at Bushido 9 in September of '05, he sub'd Charles Bennett.

redjuh
18-10-2006, 13:34
haha Diaz en Stevenson erbij op de card... wordt al vetter !

Silat
18-10-2006, 13:46
GSP heeft echt de coolste bijnaam ooit , alleen daarom moet hij al winnen. Ik moet altijd lachen als ik hem hoor praten klinkt gewoon te cool,verder een symphatieke vent en een hele gave vechter .................... en die hughes mag ik niet dus .............

Kan ik me wel in vinden...

Ik hoop dat Sylvia er ook aan gaat.

En diaz ook, stuk voor stuk assholes.

Emilio
18-10-2006, 14:11
Ik vind zowel GSP als Hughes vet dus daar mag gewoon de beste winnen.

Die brad imes vind ik maar een lompe cowboy...

Hopelijk wordt Sylvia geslacht door die Monson. Ik vind het echt een clown als kampioen.

sebastiaan
18-10-2006, 14:36
Heel cool dat er weer een Hollander in de UFC zit!!
Als we daar ff goed huishouden kunnen we t overnemen net als K1 :P

Hardonk voor de Title!

NormaR
20-10-2006, 10:38
http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=445881

UFC 65 Rumored Full Card

--------------------------------------------------------------------------------

Matt Hughes vs. Georges St. Pierre

Tim Sylvia vs. Jeff Monson

Frank Mir vs. Brandon Vera

Graison Tibau vs. Nick Diaz

Dokonjonosuke Mishima vs. Joe Stevenson

James Irvin vs. Hector Ramirez

Josh Shockman vs. Jake O'Brien

Antoni Hardonk vs. Brad Imes

Wilson Gouveia vs. Alessio Sakara