PDA

View Full Version : neppe fans



c.kongo
19-10-2006, 23:12
wat kan ik me ergeren aan sommige vechtsport "fans"neem nou die lui op sherdog eerst zitten ze te zuigen op ritch franklin zn ballen,tot hij verliest dan is hij ineens "exposed"ik snap niet dat die gasten niet begrijpen dat een vechter ook eens ëen bad day"kan hebben of gewoon een keer kan verliezen..ook goede voorbeelden hiervan zijn arlovski (die duidelijk in een dip zit maar wel een goede vechter is) wanderlei (beest van een vechter maar ook een aantal partijen iets minder gedraaid heeft) :D

Nickuraba
20-10-2006, 00:12
de nederlanders hebben er zelfs een professie van gemaakt, zo goed zijn ze er in ahahahah

ulysse
20-10-2006, 00:23
Vergeet nooit meer het nummer waar Dik Vrij ooit mee op kwam
Als je wint, heb je vrienden, rijen dik echte vrienden!

HUNTER
20-10-2006, 00:51
Die verwende fans zouden gewoon eens 1 dagje met de verliezende sporter, die ze meestal uitfluiten, mee moeten trainen. Kijken wat er dan gebeurt.

Natuurlijk houdt iedereen van actie, en het liefst ziet men iemand eerst 2x neergaan voor hij de ander KO slaat. Echter zit dat er in 80% van de partijen niet in.

Aan de andere kant, fans betalen wel absurd hoge bedragen voor gala's tegenwoordig. Dan mag je ook iets verwachten. Maar fluit dan de promoter uit ipv de vechters, als je niet krijgt wat je verwacht