PDA

View Full Version : voorspelling pride the real deal



Hitman
21-10-2006, 13:22
Fedor vs coleman ----- Fedor By KO in 1st
shogun vs randleman ---- shogun by KO in 1st
Henderson vs belfort --- belfort by dec
barnett vs nastula ------ barnett by sub in 1st
butterbean vs o'haire --- butterbean by Ko in 1st
nakamura vs galbraiht --- nakamura by sub in 1st
villasenor vs lawler ----- villasenor by dec
baroni vs nisjhima ---- baroni by ko in 1st



ps wat ik begrepen heb begint het 03.00 uur vanacht nederlandse tijd klopt dit ??

(makkelijk voor knippen/plakken)

Fedor vs coleman
shogun vs randleman
Henderson vs belfort
barnett vs nastula
butterbean vs o'haire
nakamura vs galbraiht
villasenor vs lawler
baroni vs nisjhima

Justinian
21-10-2006, 13:51
Fedor vs Coleman
Fedor is er weliswaar een tijdje uit geweest, maar ook Coleman heeft geruime tijd niet gevochten (laatste wedstrijd scheelt maar twee maanden). Het argument dat Coleman meer ritme zou hebben gaat wat mij betreft dan ook niet op. Dat Fedor om kan gaan met worstelaars heeft hij bewezen tegen Randleman én tegen Coleman. Mijns inziens zal Fedor deze partij winnen op (t)ko of op submission. Ik denk niet dat het op een jurybeslissing aan zal komen, maar mocht dit het geval zijn dan zal de waarschijnlijk actievere Fedor ook winnen.

Shogun vs Randleman
In verband met het feit dat er in Amerika wordt gevochten zijn de regels aangepast. Mijns inziens ten nadele van Shogun; footstomps en soccerkicks zijn niet toegestaan! Hiermee worden belangrijke wapens van Shogun weggehaald. Desalniettemin blijft Shogun een complete vechter die het Randleman moeilijk kan maken. Ik verwacht dat Randleman niet bestand is tegen het geweld van de Chuteboxe-vechter. Zal waarschijnlijk een (t)ko overwinning worden voor Shogun.

Henderson vs Belfort
Belfort was een van de vechters waar ik vroeger erg graag naar keek. Met name zijn vroegere UFC-gevechten waren fantastisch. Tijdens zijn laatste partij deed hij mij hier weer aan denken, de reeks partijen daarvoor deed hij het mijns inziens niet al te best. Henderson daarentegen doet het eigenlijk altijd wel goed. Zowel staand als op de grond is het een monster. Ik verwacht dat Henderson de partij op punten wint.

Barnett vs Nastula
Barnett, voor deze man zullen de meeste mensen kiezen. Nastula is echter ook niet verkeerd. De man heeft nu een paar keer in Pride gevochten en Pride heeft hem niet ‘gebracht’. In tegendeel: de voormalig Olympisch kampioen judo mocht meteen aantreden tegen voormalig Pride kampioen Nogueira. Toch hield hij het bijna 10 minuten vol! Ik verwacht daarom zeker niet dat dit een walkover wordt voor Barnett. Ik denk wel dat Barnett de partij gaat winnen, maar hij zal z’n handen vol hebben aan Nastula (die ik toch een kleine kans geef).

Butterbean vs O'haire
Tja, wat moet je hiermee. Butterbean de bokser tegen O’haire de… euhm, de… wat doet de man eigenlijk? Ik heb het even opgezocht, een ‘show-worstelaar’. Kan er weinig zinnigs over zeggen, maar gelet op de worstel-achtergrond en het feit dat O’Haire al eens in de K-1 heeft gestaan zou je verwachten dat hij voldoende vaardigheden in huis heeft om de stoten van Butterbean te weerstaan en de partij naar de grond te brengen. O’Haire zal de partij winnen, maar hoe, geen idee.

Nakamura vs Galbraith
Hier kan ik kort over zijn: ik verwacht dat Nakamura wint op submission.

Villasenor vs Lawler
Vilasenor heeft mijns inziens de betere papieren. Zijn laatste partij in Pride verloor hij, maar dat was erg nipt en misschien wel onterecht. Dit vond ook zijn tegenstander Ryo Chonan die hem terstond een rematch aanbood. Ik verwacht dat Vilasenor de partij wint en wel op ko.

Baroni vs Nisjhima
Kan me niet voorstellen dat Baroni deze partij uit handen geeft. Ik verwacht een snelle ko van Baroni. Nisjhima kan de partij naar mijn mening alleen winnen als de partij de ‘distance’ gaat in verband met de over het algemeen niet optimale conditie van Baroni. Nogmaals, ik acht de kans klein.

Iggy
21-10-2006, 15:01
Fedor vs coleman Fedor By KO in 1st
shogun vs randleman randleman by KO in 1st
Henderson vs belfort belfort by sub 2st
barnett vs nastula barnett by KO in 1st
butterbean vs o'haire butterbean by Ko in 1st
nakamura vs galbraiht nakamura by sub in 1st
villasenor vs lawler villasenor by dec
baroni vs nisjhima baroni by ko in 1st

zeker 1 overwinning voor thehammerhouse

redjuh
21-10-2006, 16:11
Fedor vs coleman
snelle sub/ko
shogun vs randleman
slopen ronde 1
Henderson vs belfort
hendo op punten.
barnett vs nastula
lastige pot punten
butterbean vs o'haire
triest.. ko rnd 1
nakamura vs galbraiht
makkelijk op sub rnd 1
villasenor vs lawler
tko...lawler ain't no more
baroni vs nisjhima
denk dat deze jap te hard is. punten

The Bulldog
21-10-2006, 16:21
Fedor vs coleman FEdor Op tko of sub. Ik verwacht een muur waar coleman tegen aan buffelt.. een muur die heel snel de actie over neemt en zal domineren.

shogun vs randleman
Shogun op KO/TKO door zijn pure agressie zal denk ik dat ie Randle man gaat kloppen. Staand beter op de grond bewegelijker.

Henderson vs belfort
Belfort (hoop ik) Door zijn vele bokswerk een staande KO.
barnett vs nastula
Nastula SUB!!!!Kleine upset hoort erbij en hij heeft dat denk ik wel in zijn mars
butterbean vs o'haire
?????
nakamura vs galbraiht
Nakamura op Sub. zal wel wat voorbereidend werk nodig hebben maar dan alsnog.
villasenor vs lawler
Ik hoop LAwler om zijn manier van swingen...maar zou niet durfen te zeggen van te voren.
baroni vs nisjhima
Baroni op KO in 1e 3min. Anders Nisjima op dec of Sub.

m.g
21-10-2006, 16:22
Fedor vs coleman
All the way kan op sub (t)ko of punten zijn maar hij wint

shogun vs randleman
Ondanks de regelementswijzegingen pakt hij hem wel.

Henderson vs belfort
Hoop op belfort maar denk toch wel dat Henderson deze pakt.

barnett vs nastula
Deze is moeilijk te voorspellen maar ga toch voor de ervaring van Barnett

butterbean vs o'haire
Tenzij hij op z'n rug beland dan is het net een schilpad en is het gedaan met Butterbean

nakamura vs galbraiht
Hij is veel te taai voor Galbriaht

villasenor vs lawler
Hoop echt dat Lawler wint maar ben toch echt bang dat hij aan het koste eind gaat trekken.

baroni vs nisjhima
Thuis voordeel, en een snelle KO. Als alle rondes worden gevochten kan Nisjhima hem weleens winnen dan hebben die spieren van Baroni teveel zuurstof nodig!

The Maniac
21-10-2006, 16:54
Fedor-Coleman: Fedor op Knockie of Sub
Nastula-Barnett:Barbett op Sub
Butterbean-O haire:Butterbean op Knockie
Nishijima-Baroni:Baroni op Knockie
Villasenor-Lawler-Villasenor op Knockie
Shogun-Randleman:Shogun op Knockie
Nak-Galbraiht:-Nak op Sub

Lionheart
21-10-2006, 20:45
Ik denk dat Randleman wel voor een upset kan zorgen tegen Shogun!

Het wordt zowieso een knaller van een partij! :D