PDA

View Full Version : Randleman *spoiler*



Wheelie
22-10-2006, 18:32
Ik zag dit op sherdog en vond 'm wel grappig :lol:


BEFORE

http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn20061022145947m0004777m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200610/im00047770.jpg

AFTER

http://img178.imageshack.us/img178/3250/im00047774rg8.jpg

Justinian
22-10-2006, 19:27
hahaha :lol: Ik had het hem wel gegund trouwens.

Wat kan die gast hoog springen btw :lol:

Arjan
22-10-2006, 21:03
jezus wat schreeuwde hij het uit zeg :lol:

Emilio
22-10-2006, 21:24
vond het wel een gruwelijke partij zeg. hoopte echt dat hij eruit zou komen om vervolgens een brute ground and pound uit te delen.

RED SCORPION
22-10-2006, 22:58
Shogun hoefde niet eens staand in actie te komen :lol:

Highline
22-10-2006, 23:10
Wat kan die gast hoog springen btw :lol:
Ja daar zat ik ook al naar te kijken.


@highline dit is toch een positieve post van mij.

haha idd, bij deze mijn excuses uit voortgaande post ;)

Paganstars
23-10-2006, 02:59
ben er weer eens goed ziek van dat een van mijn favoriete vechters verliest tegen zo'n )!I)*)!$(&%7)(!@# braziliaans straat jochie!!

mama
31-10-2006, 19:21
ff een Kevin update
alles is heel gebleven. Hij loopt weer gewoon rond. En zit nu op Jamaica voor een wel verdiende vakantie.....
;)

Evilman
31-10-2006, 19:55
lol.. ik verwacht echt niet dat die hammerhouse gasten ooit nog wat winnen tegen de pride top. Hoelang is dat nou al geleden. Die gasten lijken mij zo beperkt .. worstelen en gnp.

OW wacht.. baroni had gewonnen :p haha
maar verder :|

ik vin het trouwens heerlijk dat randleman heeft verloren..
msgien denk je dat ook wel als je dit ziet:
http://youtube.com/watch?v=7L-whSjz1N4

enjoy

mama
31-10-2006, 20:14
nee ik vind het heel jammer dat hij verloren had.
Mag hem namelijk graag.
het filmpje kan ik niet zien ben aan het werk. Maar dat zal ik vanavond even beluisteren. Maar lopen ze allemaal niet stoer te doen voor een partij? Zie het bv shirt van Badr.
kijk trouwens maar op zijn site hoeveel hij gewonnen en verloren heeft. www.kevinrandleman.com (http://www.kevinrandleman.com)

Evilman
31-10-2006, 20:28
ja mama.. je voelt de bui al hangen ;)

The Bulldog
31-10-2006, 20:28
ik moety zeggen dat ik na het zien van de docu over zijn leven ook diep respect voor deze man heb gekregen...

op sportief gebied zeker niet mijn favoriet, maar als persoon en wat hij heeft meegemaakt..petje af..

Evilman
31-10-2006, 20:42
hm ja.. heb die ook ff gekeken. hij had t beter bij die video alleen kunnen laten haha. want iedereen die de video over rua ziet zal niet positief over m zijn.

Zelfde met hari.. die gast verneukt t ook voor zichzelf:

http://youtube.com/watch?v=QG7z9qQ7oqY

als je dit kijkt en de reacties ziet. Met zon attitude is er maar 1 weg..
en dat is die naar t canvas. En terecht ;)

mama
31-10-2006, 20:46
hahaha. ach........ ga eens zoek naar iets dat Rua wel heel positief is tegenover Kevin voor de partij. Volgens mij horen zulke dingen bij een politiek spelletje wat voor een partij gespeeld wordt
Ik denk dat je wel wat meer respect voor hem als persoon mag hebben. Als je weet wat hij het laatste jaar door gemaakt heeft. Ik vind het heel knap dat ie nog in de ring staat.

Paganstars
31-10-2006, 20:56
Kevin Randleman is gewoon een held!! hell... die kerel heeft zoveel meegemaakt prive afgelopen jaren... respect dat hij nog vecht!

mossad
31-10-2006, 21:35
hahaha. ach........ ga eens zoek naar iets dat Rua wel heel positief is tegenover Kevin voor de partij. Volgens mij horen zulke dingen bij een politiek spelletje wat voor een partij gespeeld wordt
Ik denk dat je wel wat meer respect voor hem als persoon mag hebben. Als je weet wat hij het laatste jaar door gemaakt heeft. Ik vind het heel knap dat ie nog in de ring staat.

Er zijn zat goede vechters die dit niet nodig hebben. Sommigen hebben een voorkeur voor thrashtalkers en ik hoor daar niet bij. Ik vind het soms wel vermakelijk om te horen maar meestal vind ik het dan ook heel aangenaam als ze een draai om de oren krijgen. Ik heb respect voor de atleet Randleman en wellicht is hij in de dagelijkse omgang ook een hele geschikte peer. Alleen heb ik meer met vechters zoals Fedor, Crocop, Nog en anderen die vooral heel goed kunnen vechten. Coleman is nog veel erger trouwens, die fokt zichzelf zo belachelijk op dat het lachwekkend is.

Ken jij Randleman persoonlijk trouwens? Omdat je weet dat hij op Jamaica zit.

mama
31-10-2006, 21:38
Ja ik vind het ook onzin om zo te doen. Maar ik wilde alleen maar aangeven dat Kevin niet de enige is die het doet.
Het schijnt er kennelijk bij te horen bij sommige vechters.
Ja ik heb regelmatig contact met Kevin en zijn vriendin.

Evilman
31-10-2006, 22:23
T lijkt ook vooral n amerikaans iets. Hammerhouse gasten, wolfs den? ken shamrock enzo.. en idd ortiz en ook chuck. Zal wel aan cultuurtje liggen.
Wij zijn daar veel te nuchter voor en kiezen liever voor degene die daadwerkelijk iets wegzet over t algemeen.

Jamr dat chuteboxe laatste tijd ook btje die kant op lijkt te gaan.
Hun stijl is wel vet.. maar beter laten ze hun soccerkicks en knien spreken.

Paganstars
31-10-2006, 22:31
joh dat trashtalken is al zo oud als methuselem! waarom denk je dat die amerikanen daar zo gretig mee zijn... ZE WETEN NIET BETER! Kijk naar de verkiezingen etc... ze beginnen met trashtalken op jonge leeftijd *lees 4 a 5 jaar oud op kindergarten!*

Kaun
31-10-2006, 23:03
Vind beetje manse praat niet erg,,zorgt meestal voor extra verwachtingen,,maar je moet die praatjes dan ook wel waar maken!

Shytown
01-11-2006, 06:42
lol.. ik verwacht echt niet dat die hammerhouse gasten ooit nog wat winnen tegen de pride top. Hoelang is dat nou al geleden. Die gasten lijken mij zo beperkt .. worstelen en gnp.

Volgens mij heeft Coleman dit jaar nog gewonnen van Rua en is het ook nog niet zo lang geleden dat Randleman CroCop heel hard KO sloeg...