PDA

View Full Version : Ringspeaker bij 2h2h??



dtgerald
23-10-2006, 15:25
Weet iemand wie dat is?Wustenberg weer zeker?

bryan
23-10-2006, 15:58
ik hoop het niet..... maar we komen denk ik niet onder die *********** uit..... :lol:

Remco
23-10-2006, 16:15
Ik hoop Ronald Wüstenberg.

Iwan
23-10-2006, 16:18
ik hoop het niet..... maar we komen denk ik niet onder die *********** uit..... :lol:

En een getinte kale kop dan?

Ronald
23-10-2006, 17:29
ik hoop het niet..... maar we komen denk ik niet onder die *********** uit..... :lol:
Bryan, ik begrijp dat je geen Wustenberg fan bent. Dat hoeft ook niet. Maar beledigen is onnodig (alhoewel je het misschien schertsend bedoelt). Heb 't toch ff geëdit.

Ronald
23-10-2006, 17:32
En een getinte kale kop dan?
Dat zou gááááf zijn. Komt Bas Rutten weer ringspeakeren?

dtgerald
23-10-2006, 17:35
Joop Kasteel?

blazin.arr0w::::
23-10-2006, 17:46
Pryme.

Deed het redelijk in The Sand.

redjuh
23-10-2006, 17:57
michael buffer 8-)

ashi76
23-10-2006, 18:05
Ik heb uit betrouwbare bron dat ene ashi76 het voor een vriendenprijsje ook wel wil doen... ;)

redjuh
23-10-2006, 18:08
staat er weer es en rotterdammer positief in het middelpunt

c.kongo
23-10-2006, 20:26
wustenberg :( meest slechte ringspreker ooit.. (mijn mening)

dontmindme
23-10-2006, 22:44
wustenberg :( meest slechte ringspreker ooit.. (mijn mening)

dat wil nou niet zeggen,laat ik het erop houden dat ie vergelijkbaar is met oude platendraaier

bryan
23-10-2006, 23:11
bryan wrote:
ik hoop het niet..... maar we komen denk ik niet onder die *********** uit.....

Bryan, ik begrijp dat je geen Wustenberg fan bent. Dat hoeft ook niet. Maar beledigen is onnodig (alhoewel je het misschien schertsend bedoelt). Heb 't toch ff geëdit.

het was inderdaad "grappig" bedoeld....en vind het niet echt beledigen... dan had ik wel heel wat anders gezegd... het ging meer om zijn kermis kapsel.....

Silat
24-10-2006, 01:33
Ik hoop op dezelfde als van The Road to Japan.

Remco
24-10-2006, 11:48
Voor mij gaat er niemand boven Ronald "Laat horen voor wie je bent" Wüstenberg. Zonder hem is een vleesgala geen vleesgala.

redjuh
24-10-2006, 12:38
ja hoor idd... gewoon Wustje... dan komt het wel in orde allemaal!

Evilman
26-10-2006, 03:58
wustenberg?? is dat die gast met dat vieze toupettje? met die middenscheiding? haha dies echt erg.

Joop Kasteel
26-10-2006, 04:49
Joop Kasteel?Bedankt voor het compliment maar met de "echt grote" gala 's wil ik nog een jaartje wachten(lees: oefenen). De beste in Nederland is, zonder twijfel, Ronald. Ik denk dat we niet moeten vergeten welke sfeer deze man heeft weten te bewerkstelligen, op al al die gala 's. Dus om deze man nu af te zeiken....(BOE)

Justinian
26-10-2006, 04:57
@Joop: Ik heb je nou op meerdere gala's aan het werk gezien (Emmen, Oss, Oldenzaal). Dit waren weliswaar niet de grootste gala's, maar ik vond dat het je heel goed af ging. Ik vind het daarom helemaal niet zo'n gek idee om je nu al op 2h2h aan het werk te zien! Maar wie weet volgend jaar?

Wat betreft Ronald Wustenberg: eerlijk is eerlijk, hij is wel de man met wie het allemaal begon. Uiteraard hoef je zijn stijl niet geweldig te vinden, maar een beetje respect naar de man is wel op zijn plaats. Persoonlijk vind ik hem wel wat hebben.

Joop Kasteel
26-10-2006, 05:14
@Joop: Ik heb je nou op meerdere gala's aan het werk gezien (Emmen, Oss, Oldenzaal). Dit waren weliswaar niet de grootste gala's, maar ik vond dat het je heel goed af ging. Ik vind het daarom helemaal niet zo'n gek idee om je nu al op 2h2h aan het werk te zien! Maar wie weet volgend jaar?

Wat betreft Ronald Wustenberg: eerlijk is eerlijk, hij is wel de man met wie het allemaal begon. Uiteraard hoef je zijn stijl niet geweldig te vinden, maar een beetje respect naar de man is wel op zijn plaats. Persoonlijk vind ik hem wel wat hebben.Thanxx Roy. Natuurlijk hoef je niet van de stijl van R.W te houden maar opmerkingen over zijn uiterlijk.....Voorbeeld: de voice-over bij Pride, de dame, is die fabelachtig of niet? Ik heb haar bij Pride wel eens echt gezien, geloof me: die is niet echt knap! Ik vond jouw moves ook niet verkeerd laatst in Emmen, les gehad van Hans Klok? Greettzz..JK.

Justinian
26-10-2006, 05:43
hahaha hij heeft er inderdaad wel iets van weg nu je het zo zegt:

http://www.pancrase.co.jp/data/prfl-e/img-e/pardoel.jpg http://andrejkoymasky.com/liv/fam/biok2/klok1b.jpg

Remco
26-10-2006, 17:19
Ronald wordt hier vrijwel nooit inhoudelijk bekritiseerd, maar steeds op zijn uiterlijk. Belachelijk, aangezien we niet op een schoonheidswedstrijd zijn.

Ronald heeft een duidelijke, prettige stem, loopt al jaren mee en heeft dus kijk op het wereldje. Daarnaast is hij zelf een groot liefhebber van de sport. In mijn ogen helpt dat hem bij het overdragen van het enthousiasme.

Ronald zijn commentaar staat al jaren garant voor de typische vechtsportgala-sfeer. Beroemde quotes:
- "Laat horen voor wie je bent"
- "Moedig ze nog één keer aan"
- "Hoe beter jullie ze aanmoedigen, hoe beter de acties in de ring"
- "Was dat een mooie knock-out of niet?"
- "En hij heeft alle..., alle partijen op knock-out gewonnen: ..."
- "Deze ab-so-lu-te KANJER"

Ik hoop op Ronald!

marcelt
26-10-2006, 18:30
Ronald wordt hier vrijwel nooit inhoudelijk bekritiseerd, maar steeds op zijn uiterlijk. Belachelijk, aangezien we niet op een schoonheidswedstrijd zijn.
Ronald heeft een duidelijke, prettige stem, loopt al jaren mee en heeft dus kijk op het wereldje. Daarnaast is hij zelf een groot liefhebber van de sport. In mijn ogen helpt dat hem bij het overdragen van het enthousiasme.
Ik hoop op Ronald!

Voor mij is zijn presentatie juist een bron van ergernis. HIj spreekt slecht Engels. Hij spreekt slecht Nederlands en spreekt klanken heel raar uit. Tussendoor hoor je steeds uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh als hij presenteert. In de Arena kan ik hem vaak niet verstaan door zijn rare uitspraak. Niet duidelijk en niet prettig dus vind ik.
Trouwens grappig deze discussie. Dit is minimaal de derde keer dat deze discussie gevoerd wordt. Misschien helpt het dat de grote gala's een keer een ander gaan nemen.Ik heb al eens topic gestart over Ronald omdat ik het vervelend vind dat hij zo'n vanzelfsprekendheid is bij de grote gala's.

bryan
26-10-2006, 18:33
Voor mij is zijn presentatie juist een bron van ergernis. HIj spreekt slecht Engels. Hij spreekt slecht Nederlands en spreekt klanken heel raar uit. Tussendoor hoor je steeds uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh als hij presenteert. In de Arena kan ik hem vaak niet verstaan door zijn rare uitspraak. Niet duidelijk en niet prettig dus vind ik.
Trouwens grappig deze discussie. Dit is minimaal de derde keer dat deze discussie gevoerd wordt. Misschien helpt het dat de grote gala's een keer een ander gaan nemen.Ik heb al eens topic gestart over Ronald omdat ik het vervelend vind dat hij zo'n vanzelfsprekendheid is bij de grote gala's.


helemaal mee eens... en hij doet er altijd een eeuw over om die kaartje op te lezen....

ulysse
26-10-2006, 18:44
Geef mij El Guapo maar!

Dalgliesh
26-10-2006, 19:15
Ik heb net gehoord dat mc Pryme het weer gaat doen, hij was ook ringspeaker bij the sand en is bekend om zijn jaren 80 hit Back by dope demand.

RedDawn
26-10-2006, 19:20
Ik heb net gehoord dat mc Pryme het weer gaat doen, hij was ook ringspeaker bij the sand en is bekend om zijn jaren 80 hit Back by dope demand.

Dit noem ik nu goed nieuws!

Wheelie
26-10-2006, 19:54
Ik heb net gehoord dat mc Pryme het weer gaat doen, hij was ook ringspeaker bij the sand en is bekend om zijn jaren 80 hit Back by dope demand.

cool, ik heb 'm eerder gezien in the sand maar wist niet dat hij van king bee was

ruby75
26-10-2006, 20:02
Mc Pryme is ok!
R. Wustenberg ook wel..
Ook al versta je geen bal van wat ie zegt is het een toffe peer!
Hij doet me altijd aan een levensgrote gamba denken, niet gemeen bedoeld hoor.
Allebei de ringspeakers doen het prima daar

Ronald
27-10-2006, 00:47
Ronald wordt hier vrijwel nooit inhoudelijk bekritiseerd, maar steeds op zijn uiterlijk. Belachelijk, aangezien we niet op een schoonheidswedstrijd zijn.
Ben ik echt niet met je eens. Ronald wordt in mijn ogen juist vaak voorál inhoudelijk bekritiseert.

Los daarvan vind ik dat het uiterlijk van iemand die iets presenteert ook rustig mee mag spelen. Straks wil je zeker nog lelijke rondemissen de ring ingooien Remco :w00t: ;)

Remco
27-10-2006, 01:28
Ronald een clown of een knappe vent, rondemissen als draken of engeltjes? In de Ahoy zit je zo ver weg datt dat toch niet goed te zien valt.

Ik zal de heer Pryme een kans geven, al hoop ik dat hij de aankondigingen niet gaat rappen.

dtgerald
27-10-2006, 01:50
Ronald een clown of een knappe vent, rondemissen als draken of engeltjes? In de Ahoy zit je zo ver weg datt dat toch niet goed te zien valt.

Ik zal de heer Pryme een kans geven, al hoop ik dat hij de aankondigingen niet gaat rappen.Ik vind dat je het goed kan zien in Ahoy.

marcelt
27-10-2006, 02:51
Ik heb net gehoord dat mc Pryme het weer gaat doen, hij was ook ringspeaker bij the sand en is bekend om zijn jaren 80 hit Back by dope demand.


Goed nieuws dus!

redjuh
27-10-2006, 03:32
Zou Michael Buffer erg duur zijn?

edit:
ik heb hem iig gemaild, dus misschien kom ik erachter

rockin' billy
27-10-2006, 03:45
Ik vind MC Pryme een goede keuze. Ronald was goed,is nog steeds goed maar ik denk je als internationale organisatie naar meer dingen moet kijken. Dus ook naar uiterlijk, uitstraling etc. Je ringspeaker is toch een van de visitekaartjes van je gala...
En dat MC Pryme ook nog een jeugdheld van me is maakt het feest compleet...
Kortom goede keuze van 2H2H, maar ook respect voor Ronald!

HUNTER
27-10-2006, 07:20
die MC Pryme is cool.... ik zat in the sand vlak bij hem ik ik dacht iedere keer 'ik ken m ergens van' Heb ik gewoon mn hele brugklasperiode met zijn muziek doorgebracht.... way cool :lol:

Indiaan
28-10-2006, 22:58
Pryme is top als mc! Ik vond het eerst een gedurfde stap maar toen hij eenmaal bezig was ging het echt top.

Mijn zusje heeft nog steeds een halfnaakte poster op haar kamer hangen van hem

kooivechter
29-10-2006, 02:46
Ik ben het er ook mee eens dat het niet een goede ringspeaker is. Hij stuntelt veelal in de aankondiging en hij bouwt de spanning niet op bij het presenteren van de vechters. De ringspeaker heeft een grote invloed op de sfeer op een gala, en ik vind het met Ronald er niet beter op worden. Iemand anders een keer, zou niet onverstandig zijn?

Triker
29-10-2006, 02:57
Ronald is de man om het echte werk te laten doen :)

Sjaak
29-10-2006, 03:07
Ik vind dat je het goed kan zien in Ahoy.

Zeker weten, beter dan in die klote Arena, daar heb je GVD een verrekijker nodig om te zien wat er beneden gebeurd

Sjaak
29-10-2006, 03:10
Ik ben het er ook mee eens dat het niet een goede ringspeaker is. Hij stuntelt veelal in de aankondiging en hij bouwt de spanning niet op bij het presenteren van de vechters. De ringspeaker heeft een grote invloed op de sfeer op een gala, en ik vind het met Ronald er niet beter op worden. Iemand anders een keer, zou niet onverstandig zijn?

Effe snel off topic, welkom op MF en stond jij in de Panorama ...

phranq
29-10-2006, 03:24
Zou Michael Buffer erg duur zijn?

edit:
ik heb hem iig gemaild, dus misschien kom ik erachter


Die kost $50.000,- per avond, denk dat Pryme het voor minder doet..;)

Sjaak
29-10-2006, 03:35
Ronald is een toffe peer en ik zie hem graag als presentator, hij doet het altijd heel leuk

PigDog
29-10-2006, 04:01
Pfff, gaan we weer? Ik ben het nog steeds met Remco, Joop en Roy eens. Deze man is erbij vanaf het begin, en heeft het allemaal gezien. Geef zo iemand eens een beetje credit, of kom met een betere.......

En daar wringt de schoen: er is op dit moment geen betere!
(Toch hoop ik dat Joop zich evolueert tot een begenadigd ringspeaker!)

kooivechter
29-10-2006, 04:05
nee dat was ik niet

rockin' billy
31-10-2006, 02:48
Wat denk je wat.... Vertelde net mn zusje over het gala en dat MC Pryme ring speaker word, blijkt dat hij haar gewoon een x heeft gepakt op Ibiza, lang lang geleden. Hij staat op 12 november al in de ring dus wie weet kan ik een rondje met m knallen!!