PDA

View Full Version : Mike zegt, doe mij maar een vrouw!



Triker
23-10-2006, 20:04
http://www.xs4all.nl/~triker/weblog2006/mikety.jpg

chief108
23-10-2006, 20:11
irma sloopt hem helemaal... :wink:

Kaoklai
23-10-2006, 20:23
Leuk stukje om te lezen, Tyson zou eens een biografie moeten laten schrijven, dat word geheid een bestseller over de hele wereld.

Ronald
23-10-2006, 21:20
Wie de $ 29.95 voor de PPV heeft betaald is wel een echte fan. Er was overigens veel boe-geroep te horen tijdens de exibition bout. Dat viel me wel tegen. Het was uiteraard een sparringspartijtje (met soms behoorlijk stevig klappen van de kant van Tyson) maar wat verwachtte het publiek dan van een exibition bout? :roll: Overigens, het was zelfs the main event...

Kaoklai
23-10-2006, 22:29
Wie de $ 29.95 voor de PPV heeft betaald is wel een echte fan. Er was overigens veel boe-geroep te horen tijdens de exibition bout. Dat viel me wel tegen. Het was uiteraard een sparringspartijtje (met soms behoorlijk stevig klappen van de kant van Tyson) maar wat verwachtte het publiek dan van een exibition bout? :roll: Overigens, het was zelfs the main event...


negatieve nieuws verkoopt altijd beter dan goed nieuws, en daarom zal Tyson altijd veel fans blijven hebben.
het liefst zien velen hem KO gaan...maar stiekem hopen vele fans op zijn explosieve combo's van weleer afgerond met een linkse hoek, tegen bijv ene Holyfield of Rahman..