PDA

View Full Version : aparte doch schone MMA-highlight



Kaun
26-10-2006, 00:14
Bevat veel bekende MMA-vechters,,enjoy!

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3755095816506738249&q=kid+yamamoto

Arjan
26-10-2006, 01:41
Gaaf joh die soort foto-art plaatjes... weet iemand misschien zosnel een site waar zulke plaatjes op staan? Misschien vet als achtergrond ofzo, ik heb nu al zolang dezelfde

Peete
26-10-2006, 02:39
Relaxt, mis wel wat foto's maar toch mooi om te zien

Christophe
26-10-2006, 21:24
Supermooi gedaan, alleen stom dat m'n Mexicaanse nicht gisteren vertrokken is, anders kon ze me al die spreuken even vertalen. Iemand anders die Spaans machtig is?

Chico
26-10-2006, 22:58
letterlijke vertalingen... intepretatie mag je zelf doen :mrgreen:
============

Een man die 10.000 mannen heeft verslagen in strijd is niet zo'n grote held als degene die zichzelf heeft verslagen -buda-

Kampioenen worden niet gemaakt in de gym, kampioenen zijn gemaakt van iets wat in hun zit, een wens, een droom, een illusie -mohammed ali-

Moed is de belangrijkste deugd en is de basis van alle andere deugden

de overwinning is gereserveerd voor hen die bereid zijn er hun prijs voor te betalen (sun tzu)

Als je 7 keer valt, sta dan 8 keer op (japans spreekwoord)

Links of rechts gaan is makkelijk, winnen of verliezen is makkelijk maar noch winnen, noch verliezen is erg moeilijk

Werkelijke kracht laat zich niet altijd zien in overwinningen, opstaan, opnieuw proberen en het tonen van de kracht van het hart -Rickson Gracie-

De smaak van de overwinning is veels te kort om alleen daarvoor te leven en niets anders

Jezelf belangrijk voelen maakt iemand zwaar, log en banaal, om een krijger te worden moet je licht en vloeiend zijn

Niet denken dat winnen alles is, het is belangrijker om voor iets belangrijkers te vechten dan de overwinning, zonder dat.. wat win je dan?

Moed is dat doen waar je bang voor bent, zonder angst kun je niet moedig zijn

Pijn is tijdelijk, trots en eer zijn eeuwig
==========
mooie highlight trouwens

LJ Silver
26-10-2006, 23:05
Jammer dat echt iedereen nu de soundtrack van 'Requiem for a Dream' aan het gebruiken is.

Virus
26-10-2006, 23:08
Vet gedaan!

Ikzelf heb veel MMA plaatjes / foto`s maar als je er een highlight van 6,5 minuten van kunt maken, dan heb je er echt veel...

Kaun
27-10-2006, 02:26
thnx voor de vertaling Chico!!,,zitten wel paar mooie uitspraken tussen

LJ Silver
04-11-2006, 02:30
Ik heb er nog geen HL mee gezien, maar meteen bij het zien van die film vond ik die muziek echt prachtig! Steengoeie film ook!

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67506

Mickey
04-11-2006, 02:46
Jammer dat echt iedereen nu de soundtrack van 'Requiem for a Dream' aan het gebruiken is.

Ik zat echt 2 jaar terug al met die Sound track in mn kop na een vette bball highlight.. Gemiste kans ;)