PDA

View Full Version : Zaterdag a.s. : Willy Ni vs Jan Overduin



payap
26-10-2006, 17:24
A.s. zaterdag vechten Willy Ni en Jan overduin tegen elkaar in Ede op Ede's best against the rest.

In mijn ogen een toppartij waar ik nu al naar uitkijk.

Zowel Willy Ni als Jan Overduin behoren tot de sterkste opkomende vechters van het moment en hebben al overwinningen op gerenomeerde namen op hun lijst staan !

Bij deze een poll !

Wie denken jullie dat er gaat winnen ?

payap
26-10-2006, 17:28
Uiteraard ga ik voor Willy aka Lunatic.

Hou het op winst voor Willy op GnP

The Bulldog
26-10-2006, 17:30
WILLY.....

Ik zal er zijn om het oa Willy aan het werk te zien...

TOP LINE UP..

ChimiChero
26-10-2006, 18:36
Willy

Luka
26-10-2006, 18:42
waar is de line up ?? is die al bekend??

Justinian
26-10-2006, 18:43
Hmmm Jan Overduin moet over 3 weken tegen Chico Martinez op het Rings gala in Enschede. Is het dan wel verstandig nu nog een partij te vechten i.v.m. mogelijkheid startverbod bij een ko?

Marco (scheids)
26-10-2006, 19:44
Is een van de goed gematchte partijen in Ede ....

Jammer dat ik niet een voorspelling kan/mag doen ....

HUNTER
26-10-2006, 19:44
Wordt een knalpartij tussen twee supervechters!!

Ik zie Jan staand wel wat treffers maken, maar op de grond geef ik hen niet zo heel veel kans tegen Willy. Maar goed, anything goes, ga echt geen voorspelling doen

Marco (scheids)
26-10-2006, 19:48
Nog even de line-up dan:

MMA PRO
Matthieu Lawalata vs TBA
Willy Ni vs Jan Overduin
Raymon Jarman vs Ronny Janmaat
Ufuk Isguzarer vs TBA
Ralf Schouten vs Arno Rotgans
Marco Querreveld vs Sebastiaan Rijtslag
Arno Verbaak vs Brian Maulany
Rick Pool vs Moien Takalou
John de Wilde vs David Haagsma

MMA AMATEUR
Remco v d Brinkâ vs Sven van Zanten
Jan Roorda vs Jan Wittenbrood
Lam Ho vs Moerad
Ritchy Vink vs Fatih altinay
Ricardo v Kooten vs Michael Kucharek
Bensen Ni - vs Marco Barberio

Thai boksen
Max Verschuur vs Alic

ICON
26-10-2006, 19:55
echt een vette line up. is er al een volgorde bekend??
hoe laat begint t en dergelijke? en kun je nog kaarten in de voorverkoop halen/reserveren?

A.F.
26-10-2006, 20:00
Hmmm Jan Overduin moet over 3 weken tegen Chico Martinez op het Rings gala in Enschede. Is het dan wel verstandig nu nog een partij te vechten i.v.m. mogelijkheid startverbod bij een ko?

met alle respect voor Willy... maar ik zie hem Jan niet KO slaan... eerder een submission

dus No Worry... ;)

Briant
26-10-2006, 20:11
ik denk willy op gnp. maar het wordt sowieso een zware pot. zal er bij zijn om de longen uit mn lijf te schreeuwen.

Kaun
26-10-2006, 20:36
Geen Jamie Saunders vs. Remco vd Brink?

mama
26-10-2006, 20:43
eh dat de beste moge winnen..... maar wordt een leuke pot denk ik
ben alleen bang dat ik met een van 2 ruzie krijg als ik een favoriet heb........ dus :thup:

jordamn
26-10-2006, 23:12
ik ga voor Willy Ni

Justinian
26-10-2006, 23:19
met alle respect voor Willy... maar ik zie hem Jan niet KO slaan... eerder een submission

dus No Worry... ;)
:lol: Misschien GNP?

Kameleon
26-10-2006, 23:48
Hoe kan je nou 3 weken voor het gevecht tegen Chico tegen Willy Ni gaan staan? Lekkere afspraken. maar als Jan ko gaat (en die kans is zeer groot) kan Chico mooi tegen Willy??

The Bulldog
26-10-2006, 23:54
Hoe kan je nou 3 weken voor het gevecht tegen Chico tegen Willy Ni gaan staan? Lekkere afspraken. maar als Jan ko gaat (en die kans is zeer groot) kan Chico mooi tegen Willy??
jij bedoeld dus dat je al;s vechter je maar 1x per 6/8 weken kan laten plaatsen op een gala..met als achter liggende gedachte dat je neer kan gaan in je partij???

Ben
27-10-2006, 00:49
jan gaat winnen maar hij moet wel proberen staande te blijven

Impulse
27-10-2006, 01:06
echt een vette line up. is er al een volgorde bekend??
hoe laat begint t en dergelijke? en kun je nog kaarten in de voorverkoop halen/reserveren?

Oh oh het heeft al een poos op het forum gestaan en ineens komt de vraag of er nog kaarten te krijgen zijn...... :rolleyes:

Je kan de kaarten nog bij mij reserveren maar wel op voorwaarde dat het meteen overgemaakt moet worden. Kaarten kosten in de voorverkoop € 17,50, aan de deur € 22,50.
Deuren gaan om 18:00 uur open, aanvang westrijden 19:00 uur
Adres : Sporthal de Reehorst, Bennekomseweg 26, 6717 LM EDE

Voorverkoop stop vrijdag 27 oktober ( morgen dus ) daarna zijn ze alleen nog bij de deur te krijgen

Mochten er nog mensen interesse hebben in kaarten doe mij dan ff PM

Vale Tudo
27-10-2006, 01:11
willy op submission

ICON
27-10-2006, 01:21
Oh oh het heeft al een poos op het forum gestaan en ineens komt de vraag of er nog kaarten te krijgen zijn...... :rolleyes:

Je kan de kaarten nog bij mij reserveren maar wel op voorwaarde dat het meteen overgemaakt moet worden. Kaarten kosten in de voorverkoop € 17,50, aan de deur € 22,50.
Deuren gaan om 18:00 uur open, aanvang westrijden 19:00 uur
Adres : Sporthal de Reehorst, Bennekomseweg 26, 6717 LM EDE

Voorverkoop stop vrijdag 27 oktober ( morgen dus ) daarna zijn ze alleen nog bij de deur te krijgen

Mochten er nog mensen interesse hebben in kaarten doe mij dan ff PM


ja ik weet dat t al ergens stond maar ik ben te lui om te zoeken ;)
ik haal kaarten wel aan de deur dan. danke.

Impulse
27-10-2006, 01:25
@ Icon : :D dat dacht ik al dat je een beetje lui was om te zoeken.

Zeker weten dat je de kaarten aan de deur wilt halen? Scheelt je 5 hele euries:)

ICON
27-10-2006, 01:28
ja misschien doe ik weer alsof ik de verzorger van david ben, lukte vorig jaar ook;) neej geintje. ik haal ze wel aan de deur. heb geen zin om over te maken. en ik heb nog n verjaardag dus ik hoop wel dat david voor de pauze moet vechten(hint)

Peete
27-10-2006, 04:43
Jan Overduidelijk!

Jo
27-10-2006, 04:51
Jan op zeker!

johanonfire
27-10-2006, 07:20
Jan gaat winnen op KO in de 1e ronde!!!

Justinian
27-10-2006, 07:25
Willy op submission!

m.g
27-10-2006, 08:02
ik ga voor Jantje....

Basman
27-10-2006, 15:14
Jan gaat zeker winnen, ik denk dat jan's grondwerk in deze discussie behoorlijk wordt onderschat. Bovendien vind ik deze partij helemaal niet onverantwoord gezien zijn rematch over 3 weken tegen Chico. Volgens mij stond Willy 2 weken geleden ook in Beverwijk te vechten, had hij deze partij dan moeten laten schieten. Ik denk het niet...

RisingSun
28-10-2006, 19:34
Willy vreet em op!

Paganstars
28-10-2006, 19:49
willy op submission of gnp!

Ben
29-10-2006, 00:37
is er nog iemand die ons op de hoogte houd

Wheelie
29-10-2006, 01:46
is er nog iemand die ons op de hoogte houd

ja, ik

Ben
29-10-2006, 02:11
klasse wheelie

Triker
29-10-2006, 02:14
Vertel Wheelie, vertel, vertel.... ik hou hou het niet meer langer :)

Wheelie
29-10-2006, 02:18
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67350

PigDog
29-10-2006, 03:15
jij bedoeld dus dat je al;s vechter je maar 1x per 6/8 weken kan laten plaatsen op een gala..met als achter liggende gedachte dat je neer kan gaan in je partij???


Wat een rare opmerking voor een pro-fighter.........?
Natuurlijk kun je niet te pas en te onpas gevechten aannemen, terwijl je al andere commitments hebt. Als Jan nu KO gaat hebben ze in Enschede straks een probleem. Iedereen klaagt altijd dat gala-posters veel beloven, maar op de dag van het gala zegt er weer 50 % van de vechters af, en klopt de matchmaking van geen kant. Dat is mede door deze shit.
Het wordt tijd dat er met keiharde contracten gewerkt wordt, en de verstek gaande vechter maar gaat betalen in plaats van de organisator.

Overigens is dit geen kannonade tegen Overduin, er zijn meer mensen om hem heen die hem in dit soort dingen zouden moeten begeleiden....

Ikzelf hoop dat Jan er staat over 3 weken....

The Bulldog
29-10-2006, 06:26
Wat een rare opmerking voor een pro-fighter.........?
Natuurlijk kun je niet te pas en te onpas gevechten aannemen, terwijl je al andere commitments hebt. Als Jan nu KO gaat hebben ze in Enschede straks een probleem. Iedereen klaagt altijd dat gala-posters veel beloven, maar op de dag van het gala zegt er weer 50 % van de vechters af, en klopt de matchmaking van geen kant. Dat is mede door deze shit.
Het wordt tijd dat er met keiharde contracten gewerkt wordt, en de verstek gaande vechter maar gaat betalen in plaats van de organisator.

Overigens is dit geen kannonade tegen Overduin, er zijn meer mensen om hem heen die hem in dit soort dingen zouden moeten begeleiden....

Ikzelf hoop dat Jan er staat over 3 weken....

Ik ben met je eens dat dit geen schering en inslag hoort te zijn..Maar als dit een keer voorkomt moet er niet moeilijk over gedaan worden..

Het is mij ook eens gebeurt dat ik een aanbod kreeg, heb toen met de organisatie van de maand ertop overlegd...

Ik zie nu ik de quote lees dat ik mijn antwoord beter had moete n toelichten..


ENNE JAN is niet KO gegaan dus we kunnen hem bewonderen de 19e...

HUNTER
29-10-2006, 07:05
Als Jan nu KO gaat hebben ze in Enschede straks een probleem. Iedereen klaagt altijd dat gala-posters veel beloven, maar op de dag van het gala zegt er weer 50 % van de vechters af, en klopt de matchmaking van geen kant. Dat is mede door deze shit.
Het wordt tijd dat er met keiharde contracten gewerkt wordt, en de verstek gaande vechter maar gaat betalen in plaats van de organisator.

Als de promoter de vechter nou gewoon eens genoeg betaald om er 3 maanden van te kunnen leven en goed voor te kunnen bereiden voor het gevecht? Dan kun je inderdaad eisen dat je vechter de 3 maanden van te voren de ring niet meer in gaat. Tot die tijd moet je het risico maar voor lief nemen...... Maar gelukkig is het in dit geval allemaal goed gegaan, Jan had alleen een klein sneetje onder zijn oog dus over drie weken zal hij er denk ik gewoon staan!

The Bulldog
29-10-2006, 07:15
Als de promoter de vechter nou gewoon eens genoeg betaald om er 3 maanden van te kunnen leven en goed voor te kunnen bereiden voor het gevecht? Dan kun je inderdaad eisen dat je vechter de 3 maanden van te voren de ring niet meer in gaat. Tot die tijd moet je het risico maar voor lief nemen...... Maar gelukkig is het in dit geval allemaal goed gegaan, Jan had alleen een klein sneetje onder zijn oog dus over drie weken zal hij er denk ik gewoon staan!

Ook in deze statement zit een kern van waarheid...

Jan
29-10-2006, 07:22
Ben er gewoon over 3 weken hoorrrr!!!!!!

The Bulldog
29-10-2006, 07:35
Ben er gewoon over 3 weken hoorrrr!!!!!!

Dan zien we elkaar daar!!!!

Basman
29-10-2006, 07:38
Jan, vreet Chico op jongen.

lunatic
29-10-2006, 16:26
Ben er gewoon over 3 weken hoorrrr!!!!!!

ja toch!!!
Jan succes jonge!

PigDog
29-10-2006, 19:28
Als de promoter de vechter nou gewoon eens genoeg betaald om er 3 maanden van te kunnen leven en goed voor te kunnen bereiden voor het gevecht? Dan kun je inderdaad eisen dat je vechter de 3 maanden van te voren de ring niet meer in gaat. Tot die tijd moet je het risico maar voor lief nemen...... Maar gelukkig is het in dit geval allemaal goed gegaan, Jan had alleen een klein sneetje onder zijn oog dus over drie weken zal hij er denk ik gewoon staan!


Ik denk dat je diep in je hart zelf het antwoord al weet, Hunter, je draait al te lang in dit wereldje mee: Ik denk dat de vechters naar behoren betaald worden en soms zelfs ietsje te gortig. Het is niet zomaar dat er velen niet meer vechten in Nederland omdat ze een jaarloon krijgen i.p.v. geld om 3 maanden mee rond te komen. Dat kan geen één promotor betalen, tenzij de kaarten 400 euro worden wat in andere landen wel betaald word, maar Jan Kaas wil weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je weet wat er voor een jongen als Badr Hari gevraagd wordt, schiet het schaamrood je naar de kaken. Als dit nu voetbal was, en Badr was een spits, geen probleem, daar is de sport geprofessionaliseerd en kan men op een groot aanbod van sponsors en aandeelhouders terugvallen. Maar de bloedsporten staan qua geld nog in de kinderschoenen. Zolang de parenclub en de wietbranche nog de hoofdsponsors zijn, kun je niet verlangen dat je een vechter kunt onderhouden en tevredenstellen.

Wat ik wel vind tellen is je woord. Zeker in deze tak van sport waar de spirit van de budo toch zou moeten heersen. Als je je beschikbaar stelt voor een partij, dan lijkt het me je plicht om zo fit en goed mogelijk voor de dag te komen. Dat heb je afgesproken.
Een goed voorbeeld hierover speelde afgelopen zomer in de states: een quarterback van een topteam kreeg een ongeluk op zijn motor, terwijl hij geen helm droeg (wat overigens wettelijk niet verplicht was) Hij had 70 hechtingen in zijn kop, waaronder het meerendeel in zijn gezicht. I.P.V. dat de fans het zielig vonden, viel de hele natie erover dat iemand zoiets doet.
Iemand met zo'n positie en zo'n baan moet niet van die stomme risico's nemen en onnodig zijn loopbaan op het spel zetten. Het scheelde een haartje of de club wilde hem niet meer terug hebben, of hij nu hersteld was of niet!

Jan, blij voor je dat het goed is afgelopen en tot ziens op de 19e.

Underdog: zoals je het nu uitlegt klinkt het al veel beter..... osu

Fonz
30-10-2006, 03:16
Wort een mooie pot tussen Jan en Chico. Ik denk dat Jan hem weer gaat choken!