PDA

View Full Version : Team Duncan naar Zwitserland!



Nadiaatje
27-10-2006, 19:01
Vandaag zullen verschillende vechters met een gehuurd busje afreizen richting Zwitserland.
Hier zullen ze vechten op een Shooto gala.

Hier de vechters van Team Duncan:

Prof:

* Marc Duncan (Tatsujin Dojo/Team Duncan)
VS
Marcelo Costa (Gracie Barra Caverinha Suica)

Amateur C+:

* Manderlier Nicolas (Victor Shaolin/Team Belgic)
VS
Marco Barberio (Team Duncan Holland)

* Mehdi Nemouch (Team Impactu France )
VS
Eddy ter Veen (Team Duncan Holland)

* Alexandre Bioley (Sambo Geneve)
VS
Jannis Arvanitidus (Team Duncan Holland)

* Vincent Devinq (Team Impactu France )
VS
Tin HuTatsui (Dojo Team Duncan Holland)

* Nassim Hamedani (Team Impactu France )
VS
Muatafa Ar (Team Duncan Holland)


Voor de volledige line-up kun je kijken op:
www.shooto-swiss.net

Bij deze wens ik alle vechters van Team Duncan heel veel suc6!!!

Marco (scheids)
27-10-2006, 19:27
Team Duncan succes !!!

Dennuz
27-10-2006, 19:31
Suc6 allemaal!

Tsuki
27-10-2006, 19:46
suc6 mannen , maak er wat moois van

HUNTER
27-10-2006, 20:49
Succes!!! kick some swiss ass :cool:

Nadiaatje
28-10-2006, 06:03
Hey Mensen,

Ik wordt via de sms op de hoogte gehouden van hoe de reis verloopt.
Ik kreeg om half7 een sms dat ze er nog steeds niet waren. Ze hadden een politiecontrole gehad net alsof ze een stel criminelen waren ( hahaha waarschijnlijk keken ze gewoon vet agressief! )
Maar hierdoor hebben ze natuurlijk wel enige vertraging opgelopen. Met als gevolg dat ze er pas na 21.00 waren.
En ook te laat waren voor de weging. Maar kreeg net door dat Mr.Frota nu naar het hotel kwam en ze alsnog konden wegen dus dat is wel netjes! Verder was er ook nog een kamer te kort en hadden ze allemaal honger!
Dus ze hebben nu al een hoop meegemaakt!

Groetjes Nadia
Team Duncan

Ben
28-10-2006, 06:41
team duncen veel sucses en neem de winst mee,
nadiaatje leuk dat je ons op de hoogte houd

ashi76
28-10-2006, 06:43
Kick sum ass guys !! :twak:

d0d0
28-10-2006, 08:26
Suc6 allemaal en neem de winst mee naar huis!

Paganstars
28-10-2006, 09:14
Team Duncan suc6!! Break some limbs!

Ben
29-10-2006, 02:53
het gala begint om 6uur spannend

Justinian
29-10-2006, 02:42
het gala begint om 6uur spannend
Krijg jij de uitslagen doorgestuurd Ben? Wil je ons in dat geval op de hoogte houden? Zou top zijn, ben nl. erg benieuwd!

Ben
29-10-2006, 03:16
ja is goed zo gauw me dochter belt post ik

Ben
29-10-2006, 04:27
gala was vertraagd omdat tegenstander van muatafa een
ongeluk gehad had zn partij ging niet door

Justinian
29-10-2006, 04:28
gala was vertraagd omdat tegenstander van muatafa een
ongeluk gehad had zn partij ging niet door
Hmm dat is minder...

Nadiaatje
29-10-2006, 07:06
Hallo Allemaal!

Ik heb net een telefoontje gekregen uit Zwitserland.
Van de super enthousiaste vriendin van Marc.
Marc heeft namelijk die tegenstander de hele ring doorgemept.
Hij ging om te slopen en dat is goed gelukt.
Ongeveer 20 seconde voor tijd greep de scheids in waardoor Marc won op TKO. Verder heeft Marco gewonnen op rear naked choke (pin me er niet op vast). Eddie heeft verloren waarop was me niet helemaal duidelijk. En Tin heeft verloren op punten. Mustafa zijn partij ging inderdaad niet door helaas.
Als Marc en de rest van het team terug is zullen zij waarschijnlijk uitgebreid verslag doen!

Ik ben in ieder geval super trots op jullie allemaal!
En willemijn...SUPER COACH!!!

Groetjes,
Nadia - Team Duncan

Ronald
29-10-2006, 07:10
Erg mooi van Marc. Ben benieuwd naar zijn verslag :)

d0d0
29-10-2006, 07:32
Gefeliciteerd voor de mensen die gewonnen hebben.
Zie jullie dinsdag weer!

Justinian
29-10-2006, 17:38
Top, gefeliciteerd!

lunatic
29-10-2006, 17:47
x2

Ben
29-10-2006, 18:38
ik hoop dat marc morgen zelf fff een verslag geeft

mama
29-10-2006, 20:29
Thanks Nadia
Leuk zulke "pbp's"
En idd Marc....... een verslagje graag.
en natuurlijk gefeliciteerd!!!

inc
29-10-2006, 21:52
oooh we vergeten jannis helemaal...
die heeft zijn partij gewonnen op tko!

Team duncan! iedereen gefeliciteerd win of verlies jullie zijn top. tot as dinsdag!

Nadiaatje
29-10-2006, 23:43
oooh we vergeten jannis helemaal...
die heeft zijn partij gewonnen op tko!

Team duncan! iedereen gefeliciteerd win of verlies jullie zijn top. tot as dinsdag!



ohohoho shit! Ik wist dat ik wat vergeten was...heb die post vanacht wel 10x nagelezen met het gevoel van....hmmm der klopt iets niet!
Jannis als je dit leest....SORRY SORRY SORRY!
Jij ook super gefeliciteerd en tot dinsdag neem ik aan:P

Enneh...INC...Scherp hoor...

Ben
30-10-2006, 04:35
jannis toppertje

Luka
30-10-2006, 05:10
super altijd gezellig met zn allen na zoiets heen !!!

verslagje erbij zou mooi zijn !!

Marc upload je match is als je die hebt ben benieuwt :p

Zon
30-10-2006, 18:01
Hoi Mensen,

Nadia bedankt dat je alles hebt gepost...

Ik ben trots op de vechters wat ze hebben neergezet daar in Zwitserland. Het was een lang weekend met veel wachten maar een top prestatie!!

Groeten Willemijn

remco pardoel
30-10-2006, 19:53
gefeliciteerd!
vette shit

Christophe
30-10-2006, 19:55
Gefeliciteerd Team Duncan, goed gevochten!

Duncan
31-10-2006, 20:07
Allereerst wist ik helemaal niet dat Nadia een soort van PBP aan het doen was!...was verbaasd toen ik terug was en een soort van verslag kon lezen...
Erg leuk!
We zijn overigens twee keer aangehouden door de politie! op de terugweg moesten zelfs tassen, pakjes sigaretten en portomonnee's open gemaakt worden?!

Hier dan een verslagje:

Eddy ter Veen(-70kg) vocht de tweede partij van de avond tegen een vechter uit Geneve.
Eddy nam direct het initiatief en sloot zijn opponent netjes op in de hoek waarna Eddy los had willen gaan ware het niet dat zijn opponent, die duidelijk niet staand met Eddy wilde knokken , naar voren liep om Eddy vast te pakken en Eddy hierdoor struikelde.
Doordat zijn opponent dit niet echt in de gaten had liep deze nog steeds vol overtuiging door en kwam zo schuin achter Eddy terecht en kon zo zijn rug pakken!
Na een gevecht van een minuut en nog wat seconden moest Eddy aftikken op een rear naked choke.
Erg jammer voor Eddy die het publiek niet heeft kunnen laten zien waar hij goed in is.

De tweede vechter van ons die in actie moest komen was Tin Hu, hij moest het eigenlijk opnemen tegen een Fransoos maar het Franse team had tijdens hun trip richting Zurich een auto ongeluk(geen ernstige gewonden!) gehad en ze moesten noodgedwongen weer huiswaarts keren.
Gelukkig hadden ze een Spaanse vervanger (62kg) voor Tin. En omdat Tin met kleding aan 55,7kg woog wisten wij dat dit een zware pot zou worden.
Dan de partij: Tin houdt goed druk en geeft een aantal stoten en houd de Spanjaard van een takedown af, hierop besluit de Spanjaard hem vast te lopen en
hem naar de grond te brengen. Hier voelt de Spanjaard zich als een vis in het water en controleerd het gevecht.
2e ronde: De Spanjaard wil niet meer staand en brengt na het ontvangen van enkele stootcombinaties en een levertrap Tin naar het canvas.
Hier word tot het eind van de partij geknokt. Tin’s Spaanse opponent wordt terecht de winnaar!
Kortom, mooi gevecht waarbij Tin laat zien dat hij ondanks het niveau verschil op de grond zich goed staande weet te houden.

(0-2?, daar werd ik niet echt vrolijk van en mijn tegenstander van later op de avond heeft me al twee keer de weg geblokkeerd met een domme grijns op zijn smoel!)

Dan Jannis Arvanitidis (-76kg) die twee dagen voor zijn gevecht hoorde dat zijn tegenstander door ziekte niet kon komen en of hij even -76kg wilde vechten i.p.v. -70kg?
Dit wilde Jannis wel! In het begin van de partij kwam Jannis zijn opponent gretig op Jannis af en maakte een takedown welke Jannis perfect doorstuurde en zo bovenop kwam.
Hierna was het vuurtje van de tegenstander snel geblust, Jannis trakteerde zijn opponent op een loopzuivere rechtsdirecte en deze kreeg acht-tellen rust.
Nog geen dertig seconden later lag hij wederom op het canvas door stoten van Jannis maar nu had hij niet genoeg aan acht-tellen en werd dus uitgeteld!

(1-2, pfff gelukkig, we kunnen dus ook winnen...)

Aan Marco Barberio de taak om tegen een pupil van Ludo Boulvin aan te treden.
Dit doet hij erg overtuigend! Begin wedstrijd, clinch, judo worp van Marco, side-positie, mount, backmount en een rear naked choke!
Inpakken en wegwezen. Heel goed geknokt van Marco!

(2-2, ben blij en ga vrolijk mijn muziek afgeven...dan zie ik mijn opponent weer Tong Po achtige knietjes maken en grijnzen...begin nu toch een beetje boos te worden...)

Van mijn partij kan ik geen verslag doen daar ik de volgorde van de acties niet op een rijtje heb. Zal proberen aan te geven wat er allemaal is gebeurd.

- Voor het eerst in heel lange tijd ben ik van mijn anti-staredown afgestapt om hem maar eens diep in de ogen aan te kijken.
- Al zijn takedown pogingen (8 a 9) heb ik weten tegen te houden, bij eentje kreeg hij mijn billen even aan de grond waarna ik weer opstond.
- Heb zelf twee takedowns geprobeerd welke allebei succesvol waren.
- Aan het eind van de eerste ronde had ik mount waarna ik een armbar probeerde...PING, einde ronde.
- In de tweede ronde had ik een kimura welke hij goed verdedigde maar hierbij kroop hij ook uit de ring, terug naar het midden van de ring dan maar...hier
wil hij zijn arm niet meer geven en vraag ik de scheidsrechter of we s.v.p. mogen gaan staan!?
- Heb goede lowkicks gegeven, hij begon al te grijpen en grimassen, had er meer willen geven maar hij loerde op mijn been voor de takedown.
- Ik heb tijdens het gevecht zijn neus gebroken.
- Heb verhoudingsgewijs veel meer gedaan dan hij.
- Scheids staakte de wedstrijd na ongeveer 14 min. 35 sec.
- Heb zelf een blauw oog.(dekking moet dus beter ;) )

Al met al een geslaagd en gezellig weekend!
Willemijn, Niek, Hong en Quincent bedankt voor het coachen, supporten en filmen!

Ben
01-11-2006, 02:01
ha ha mooie verslag marc zijn er meebie ook fotos gemaakt

Ronald
01-11-2006, 02:37
Mooi verslag Marc. Bedankt. Ik moest vooral lachen om de "domme grijns van je tegenstander" :D


- Voor het eerst in heel lange tijd ben ik van mijn anti-staredown afgestapt om hem maar eens diep in de ogen aan te kijken.
Hé, da's opmerkelijk. Hoe dat zo? Was het gepland of kwam het ter plekke in je op?

Duncan
02-11-2006, 00:15
Mooi verslag Marc. Bedankt. Ik moest vooral lachen om de "domme grijns van je tegenstander" :D


Hé, da's opmerkelijk. Hoe dat zo? Was het gepland of kwam het ter plekke in je op?

Was voornamelijk omdat mijn tegenstander mij sinds aankomst(vrijdag) al denigerend aankeek(ik wist trouwens pas zaterdag dat hij mijn tegenstander was, hij dus al eerder ;)) en er is een aantal keer iets in het portugees gezegd waarna er werd gelachen of gegiecheld...
Dit heeft er bij mij toe geleid dat de sportiviteit iets naar achter is geschoven en dan word het gewoon persoonlijker...

Ben
02-11-2006, 02:20
nauw ik zeg maar zo ,dat moeten je tegenstanders dus doen word jij lekker boos