PDA

View Full Version : Live Uitslagen Ede's best against the rest



Wheelie
29-10-2006, 02:38
Ik zal hier Live de uitslagen posten van het gala in Ede
Hunter, alvast bedankt voor de SMS'jes

MMA amateur

Ritchie Vink wint op triangle choke van Fatih Altinay

Wheelie
29-10-2006, 02:39
MMA pro

Marco Querreveld wint op enkellock van Sebastiaan Rijtslag

Justinian
29-10-2006, 02:41
Ben benieuwd naar de partij Moien Takalou vs Rik Pool. Moien moet de partij kunnen winnen en het is hem van harte gegund!

Wheelie
29-10-2006, 02:49
MMA amateur

Michael Kucharek wint op armbar van Ricardo van Pooten

Wheelie
29-10-2006, 03:02
MMA pro

Arno Rotgans wint in de 2e ronde op enkellock van Ralf Schouten

Wheelie
29-10-2006, 03:17
MMA amateur

Jan Roorda wint in de 2e ronde op choke van Jan Wittebrood

Wat een slugfest, vette partij

Wheelie
29-10-2006, 03:35
MMA pro

Brian Maulany wint op beslissing van Arno Verbraak

Wheelie
29-10-2006, 03:43
MMA pro

Grzegorz Tredowski wint binnen 20 sec op een hele zware KO van Matthieu Lawalata

Ton
29-10-2006, 03:53
Ajjj klote voor Metthieu!!!! Gaat laatste tijd volgens mij niet zo lekker! Ondanks dat ie altijd mooie partijen neerzette!!!!

Justinian
29-10-2006, 04:05
Voor de duidelijkheid:Arno Rotgans = forumbroeder Flipper! Gefeliciteerd!
Niet verwacht van Matthieu trouwens, jammer...

Ronald
29-10-2006, 04:11
Top Kevin en Sebas. Bedankt :)

Justinian
29-10-2006, 04:21
F5, F5, F5 ;)

Ben
29-10-2006, 04:22
mooie partijen heb je niks aan als je deze verliest sterkte
matthieu

Justinian
29-10-2006, 04:24
mooie partijen heb je niks aan als je deze verliest sterkte
matthieu
Dat ligt eraan vanuit wiens oogpunt je dat bekijkt. Matthieu draait vrijwel altijd mooie partijen en dus zal een promotor hem (ondanks wat verliespartijen) graag op zijn evenement hebben staan lijkt me. Verlies is uiteraard nooit leuk.

Ben
29-10-2006, 04:32
eens justinian maar ik bedoel hij verliest nu zn 5 de partij
achter elkaar dan moet de trainer toch ingrijpen

Wheelie
29-10-2006, 04:34
F5, F5, F5 ;)

pauze ;)

Justinian
29-10-2006, 04:36
eens justinian maar ik bedoel hij verliest nu zn 5 de partij
achter elkaar dan moet de trainer toch ingrijpen
Dat is wel spijtig idd. Denk dat zijn trainer beter kan beoordelen wat er aan de hand is en of hij zou moeten ingrijpen. Denk niet dat je sec naar winst of verlies moet kijken, maar bijvoorbeeld ook naar hoe hij de partijen heeft verloren.

Justinian
29-10-2006, 04:37
pauze ;)
hahaha ik dacht ook al :lol:

Wheelie
29-10-2006, 04:40
MMA pro

David Haagsma wint door ingrijpen van de scheids van Bensen Ni

Bensen zat op z'n knieën en verdedigde zich niet meer, mooie partij met veel slamms

Wheelie
29-10-2006, 04:41
MMA pro

Pawel Zydak wint binnen een minuut op armbar van Raymond Jarman

Justinian
29-10-2006, 04:42
Jammer voor Bensen, maar David gefeliciteerd! Had je dit keer nog een gameplan uitgetekend op het whiteboard? ;)

Justinian
29-10-2006, 04:44
damn wat is dat met de heren van Physical?? Nou ja, Willy gaat in ieder geval winnen op submission zo heb ik voorspeld ;)

Wheelie
29-10-2006, 04:44
MMA amateur

Remco v/d Brink wint op KO Sven van Zanten

Triker
29-10-2006, 05:01
Gelukkig houdt Remco de eer van Ede hoog :)

Wheelie
29-10-2006, 05:03
MMA pro

Rik Pool wint op split dec. van Moien Takalou

Justinian
29-10-2006, 05:06
MMA pro

Rik Pool wint op split dec. van Moien Takalou
DAMNIT, het had dus ook goed de andere kant op kunnen gaan!! Ah f*ck it, zie het als een opwarmer voor Enschede Moien!

Ben
29-10-2006, 05:10
damn wat is dat met de heren van Physical?? Nou ja, Willy gaat in ieder geval winnen op submission zo heb ik voorspeld ;)

ik hop jan op ko

The_Rock
29-10-2006, 05:11
Hopelijk submit Willy zijn tegenstander

Justinian
29-10-2006, 05:12
ik hop jan op ko
LMAO, ik hoop in ieder geval dat Jan heelhuids uit de partij komt zodat hij over een paar weken tegen Chico aan kan treden in Enschede (zie m'n sig) ;)

Wheelie
29-10-2006, 05:14
MMA pro

Michal Wojcik wint dmv opgave (GNP vanuit mount) van Ufuk Isgusarer

Wheelie
29-10-2006, 05:37
MMA pro

Willy Ni wint op beslissing van Jan Overduin

Super vette partij volgens Hunter

Justinian
29-10-2006, 05:38
MMA pro

Willy Ni wint op beslissing van Jan Overduin

Super vette partij volgens Hunter
Weliswaar niet op submission, maar toch winst voor Willy, top!

The_Rock
29-10-2006, 05:39
Kiiiijk!
Great job Willy!

Mensen moeten inzien dat die gozer gewoon de man is

Wheelie
29-10-2006, 06:10
Dat waren de uitslagen

Justinian
29-10-2006, 06:17
Thanks Wheelie en Hunter!!

Justinian
29-10-2006, 06:24
DAMNIT, het had dus ook goed de andere kant op kunnen gaan!! Ah f*ck it, zie het als een opwarmer voor Enschede Moien!
Ik hoor net van Danial dat Moien een gele kaart heeft gehad omdat hij (kortstondig) het bovenste touw heeft vastgepakt. Op de grond ging het gelijk op en staand domineerde Moien. Erg jammer...

The Bulldog
29-10-2006, 06:38
Ik ben net terug van het gala.
Ben voor het eerst samen met mijn zoon geweest en die heeft ook het hele gala zitten genieten.
Nog even met Jochem gesproken...

Mooie partijen, goede sfeer en mooie locatie.

Matthieu....fuck man, goed herstel...

Willy, wat een super controlle had die..echt een meesterlijke partij waarin hij Jan van de 10 minuten er 8,5 in de verdediging heeft gedruk. complete overheersing op de grond..

Voor de partij vertelde Willy me dat hij wat wilde rechtzetten na de laatste partijen.

WAT MIJ BETREFT IS DAT GELUKT WILLY!!!!!

payap
29-10-2006, 06:53
Zit na te trillen van dit gala. Super vette partijen.

Willy vs Jan was echt een schitterende partij. De hele zaal op zn kop!

Door zeer late annuleringen waren er drie Poolse vechters die alle 3 hun partij voortijdig beslisten. Laat ik het zo zeggen : ik maak voorlopig geen grappen over Polen !

En wat een power heeft Remco van de Brink. Had vewacht dat hij op de grond zijn partij zou winnen maar hij sloeg zijn tegenstander er in zo'n 15 seconden uit.

mossad
29-10-2006, 07:28
De Polen komen blijkbaar niet alleen onze banen inpikken. En ze winnen ook niet van de minsten.

Knap van Willy weer. Begint tijd te worden om hem eens op de wat grotere gala's uit te nodigen denk ik.

HUNTER
29-10-2006, 07:48
Wat een vet gala...... Damn

Zat vooraf nog even met Mathieu te praten over die Polen. 'Tsja ik ken ze niet, maar ze hebben vast twee armen en twee benen, net als wij.'

Die gasten bleken echt supervechters te zijn. Mega fysiek, echt bijna niet tegen te vechten.

Als ik dit soort gala's zie dan denk ik toch dat het vaker moet kunnen; gala's zonder thaiboksen :thup: ; waar het publiek applaudiseert voor positieverbeteringen op de grond :thup: :thup:

Verslag komt morgen denk ik, veel snelle partijen dus wat dat betreft niet zo veel werk, even afhankelijk van de foto's natuurlijk ;)

Maupie
29-10-2006, 07:49
ik heb weer genoten. Vooral de partij van Willy en Jan was een spektakel. En die Polen waren gruwelijk sterk en erg goed gewoon.

Impulse
29-10-2006, 08:14
jaaaa we hebben het als organistatie weer goed gedaan, heb f%^&$ veel stress gehad. Op sommige momenten d8 ik echt van krijg allemaal het heen en weer maar al met al een TOP avond!!!!!!

The Bulldog
29-10-2006, 08:18
Wat een vet gala...... Damn

Zat vooraf nog even met Mathieu te praten over die Polen. 'Tsja ik ken ze niet, maar ze hebben vast twee armen en twee benen, net als wij.'

Die gasten bleken echt supervechters te zijn. Mega fysiek, echt bijna niet tegen te vechten.

Als ik dit soort gala's zie dan denk ik toch dat het vaker moet kunnen; gala's zonder thaiboksen :thup: ; waar het publiek applaudiseert voor positieverbeteringen op de grond :thup: :thup:

Verslag komt morgen denk ik, veel snelle partijen dus wat dat betreft niet zo veel werk, even afhankelijk van de foto's natuurlijk ;)

Ik zag dat jullie druk in de weer waren..

En Marieke kon volgens mij vanuit haar zelf opgezochte plek ook een paar hele mooie close ups maken...

BEn met je eens dat de sfeer echt fantastisch was...
Moet toch zeker mogelijk zijn meer van dit soort gala`s..

mama
29-10-2006, 08:25
eh zelf opgezocht............. humz helaas.
mocht niet in de hoek staan vanwege het uitzicht van de vips. zit nu met een lekker stijve nek en een zere rug thuis.......
Maar voor de rest mooie partijen. Gezellig publiek enz....
Maar had ik uitzicht op jou dan Underdog?

The Bulldog
29-10-2006, 08:33
eh zelf opgezocht............. humz helaas.
mocht niet in de hoek staan vanwege het uitzicht van de vips. zit nu met een lekker stijve nek en een zere rug thuis.......
Maar voor de rest mooie partijen. Gezellig publiek enz....
Maar had ik uitzicht op jou dan Underdog?

Ik zat heel nederig direkt achter Sebastiaan op de eertse rij samen met mijn zoon.dus voor ons wel perfect zicht zo..
Ik dacht dat je aan de overkant ging zitten i.v.m. het licht.Snapte het al niet.

mama
29-10-2006, 08:41
nee het licht was zo slechter omdat ik er meer tegen in keek
maar ja.......... ze zien er wel redelijk uit
:)

Ben
29-10-2006, 17:23
kom je rug wel masseren

payap
29-10-2006, 18:30
mossad :

Knap van Willy weer. Begint tijd te worden om hem eens op de wat grotere gala's uit te nodigen denk ik.
-------------------------------------------------------------------------

Moassad is correct ! Denk dat Willy ondertussen ruimschoots heeft bewezen hier nu thuis te horen. En hij is ook nog eens een sensationele vechter voor het publiek!

Marco (scheids)
29-10-2006, 19:22
Ik heb weer genoten gisteren in Ede ... goede matchmaking en een super publiek !!

Net als de stare-down van Arno vs Ralf ..... SUPERRRRR

En de Partij Willy vs Jan krijg zelfs een vol Ahoy op de banken.....zie nu al uit naar de re-re-match !!!

En na Emmen drie weken geleden en gisteren in Ede zou ik tegen iedereen willen zeggen ... BE AWARE for the Polisch fighters !!!

The Bulldog
29-10-2006, 19:30
`DEamn nou zeg...ik was vorig jaar bij die upset van Pislik tegen die pool die nu tegen matthieu stond...
Dat weas al een macht vertoning, maar dit was echt 3 keer raak...

Marco (scheids)
29-10-2006, 19:37
Denk dat weinig mensen de KO van Matthieu hebben gezien ... gelukkig ik wel ... die Polen stoppen niet voordat de scheids ingrijpt (killer instinct), was bij die KO zo, en ook met die armbar....

lunatic
29-10-2006, 19:48
waren idd gevaarlijke gasten.
maarja, vond het echt een TOP gala!
leuke matches, super publiek, goede organisatie!!
tot volgendjaar :)

The Bulldog
29-10-2006, 19:51
Poeh nou...ik zag die arm echt compleet de andere kant opgaan..je was er net optijd bij denk ..dacht echt dat hij zijn banden opnieuw kon gaan vast zetten pffffff..

En met matthieu...hij viel onzekant op en ik zag zijn ogen al wegdraaien...Toen die klap nog een...bah bah...
Zelfs die pool die schrok toen Matthieu nog lag na zijn ontlading..

Dennuz
29-10-2006, 19:52
Damn, jammer van Moien :(..

Ben benieuwd naar de foto's, wel een top gala zo te horen..

RisingSun
29-10-2006, 20:03
Was echt weer een super gala! Mooie partijen gezien!

- Marco Querreveld na 3 jaar afwezigheid teruggekeert in de ring en met een mooie ankle lock gewonnen!

- Ricardo van Kooten heel verrassend verloren. Hij domineerde de hele partij en toch ging liep het fout af.

- Ralf en Arno top partij gevochten! Leuk die staredown, leek net een echte ruzie op straat, en na afloop weer sportiviteit ten top! 2 snelle jongens met hele snelle acties en waardoor het heel vet is om naar te kijken!

- Jan Roorda tegen Jan Wittebrood was echt een brawl! Op het laatst waren ze allebei voor 100% leeg en toch nog doorknokken. Top mentaliteit!

- Matthieu echt super jammer! Inneens was de kolkende zaal na de k.o zo stil dat je een spelt had horen vallen! Ik hoop dat de volgende partijen weer in het voordeel van Lawalata worden afgesloten!

- David Haagsma tegen Bensen Ni was net een circus act! Wat een gooi werk van beide heren! Top!

- Ufuk en Raymond helaas verloren van de Polen. Die gasten waren echt goed!

-Rick Pool vs Moien Takalou was ook een super partij! Helaas voor Moien hield hij iets te vaak de touwen vast anders was de partij voor hem geweest. Ik vind wel dat ie gele kaart terecht was.

- Remco van de Brink had een super debuut! Heel snel met een k.o afgemaakt! Zie nu al uit naar zn volgende partij!

- De hoofdpartij tussen Willy en Jan was echt een waardige afsluiter! Wat een dominatie van Willy. Het lijkt wel alsof niemand tegen hem kan blijven staan want ze gaan allemaal naar de grond! Willy op een groter gala zou zeker plaats moeten gaan vinden!

Al met al een heel leuk gala en volgens mij is het publiek bij ede's best uniek! Al het grondwerk wordt super gewaardeerd met een luid applaus! Volgend jaar ben ik er weer bij!

Justinian
29-10-2006, 20:05
Thanks voor het korte verslag Jelle!

payap
29-10-2006, 20:13
Damn! een verborgen talent komt hier naar boven !

Rising Sun zou een goede reporter zijn !!

Webhebie
29-10-2006, 20:17
Damn! een verborgen talent komt hier naar boven !

Rising Sun zou een goede reporter zijn !!

Krijg je nog concurentie ook

RisingSun
29-10-2006, 20:24
Ik had gisteren ff gespiekt bij Hunter op zn papiertje en heb toen het geheim van het reportsvak geleerd ;)

HUNTER
29-10-2006, 20:28
Ik had gisteren ff gespiekt bij Hunter op zn papiertje en heb toen het geheim van het reportsvak geleerd ;)

Er is niemand die om mijn papiertje kan spieken..... ik begrijp af en toe zelf niet eens wat ik opschrijf, zo slordig is het. :scratch:

Impulse
29-10-2006, 20:31
Er is niemand die om mijn papiertje kan spieken..... ik begrijp af en toe zelf niet eens wat ik opschrijf, zo slordig is het. :scratch:

ahahah en toch nog altijd een goed verslag weten neer te zetten:)

Luka
29-10-2006, 21:18
was echt een super gala !!!

die polen waren echt fanatiek en idd. echt een killer instinct..

Jammer van moien dat die heeft verloren.. en dat door die gele kaart.. staant domineerde hij op alle fronten helaas bleef zn tegenstander wel overeind.. op de grond ging het gelijk op..

In enschede gaat die de rus wel inpakken en terugsturen naar rusland hehe

Verder super partij van willi weer.. wat maakt die gast makkelijke take downs pff..

alex da silva
29-10-2006, 22:55
gefeliciteerd arno!!!!! trots op je broer.......