PDA

View Full Version : semmy schilt vs ignashov ???



leo1
30-10-2006, 19:30
Ik heb meerdere malen gehoord dat er een rematch zou komen..is hier iets van waar? in ieder geval go semmy!! en succes tegen le banner!!:cool2:

Ronald
31-10-2006, 00:36
Geen idee of er een rematch gepland is. Wat mij betreft is die partij op dit moment echter niet zo heel erg interessant. Ik denk dat het krachtsverschil gewoon te groot is. Niet dat ik niet zou gaan kijken als die partij er komt (zeker wel ;) ), maar ik zie Semmy liever knokken tegen één van de toppers. Helaas is Ignashov dat op dit moment niet meer...

jan sensei kyokushin
31-10-2006, 00:54
Osu .laten we eerst maar eens de K.1 Finale afwachten 2 december met SEM SCHILT TEGEN BANNER dat vind ik nu belangrijker :thup:

OSU

kmr
06-07-2007, 02:08
Een beetje een oude topic, maar ik zag dit gevecht laatst en wilde er een topic over openen.

Dit gebeurt er nou als Schilt tegen een goede vechter van zn eigen lengte vecht, zelfs tegen Hong Man Choi zag hij er niet al te denderend uit. Tegenwoordig vecht Schilt heel defensief, tegen Ignashov vocht hij aanvallend en verloor.

Mijn conclusie: zn skills zijn niet van de bovenste plank en hij heeft heeeel veel voordeel van zn lengte.

Dit is GEEN fighterbashing, ik vraag me af wat jullie vinden.

Dennis
06-07-2007, 02:38
Als je van Aerts, Hoost en Le Banner op één avond wint, dan is er geen twijfel over zijn skills lijkt me.

spacebox
06-07-2007, 02:52
Het ziet er mischien niet echt spectaculair uit. Maar hij is echt wel de sterkste vechter op dit momoent samen met Peter Aerts. Hij heeft zowat iedereen al verslagen die maar een beetje iets voorstelt in de k1. Ik zou niet weten wie hem dit jaar gaat verslaan op de grand finali of het moet Peter zijn of een lucky punch ofcorse van de een of de ander

kmr
06-07-2007, 02:55
Als je van Aerts, Hoost en Le Banner op één avond wint, dan is er geen twijfel over zijn skills lijkt me.

Tegen geen van hen heb ik hem voluit zien vechten (defensief dus) en Aerts en LeBanner komen nou eenmaal niet al te makkelijk bij zn hoofd.

:twak:

Tony
06-07-2007, 02:58
schilt is ook maar een mens. En wat noem jij een lucky punch? Lucky punches bestaan niet.

Als Mo of Sefo of Lebanner een dikke overhand right hook plaatst op Schilt's kin... is dat dan een lucky punch? Zo niet, dan is Peter Aerts niet de enige die schilt kan verslaan. ;)

bami112
06-07-2007, 03:11
Ik vind schilt ook geen vechter van de bovenste plank, hij heeft idd heel veel voordeeel met zijn lengte als hij 2 koppe kleiener was durf ik zelfs te zeggen dat hij nog in de c klasse loopt want skillt heeft ie helemaal niet (dit is ook geen fighters bashing) Hoost, aerst en bonjasy dat zijn gewoon de mannen met skills, idd toen schilt tegen Hong Man Chio stond had ie moeite omdat hij dezelfde lengte had en Choi heeft ook geen skills dus de conclusie luid. als schilt dezelfde lengte heeft als normale vechters dan heeft ie er nix te zoeken

oshu bami

FOCUS
06-07-2007, 05:04
of dat nu waar is of niet,
feit is dat hij boomlang is,
en hij wint van een hoop toppers
dus is hij een goede vechter


@Sensei Jan

Banner vs Schilt??
gewaagde voorspelling:)

Sjaak
06-07-2007, 05:07
Ik denk dat Semmy Iggy deze keer een lesje gaat leren

osu

Ronald
06-07-2007, 06:07
Als Hoost een kabouter was had ie ook geen 4x de k-1 gewonnen. Als Aerts het figuur van Akebono had had ie ook steeds verloren. Als Bonjaski wat trager was en minder atletisch had ie beter op de bank kunnen blijven werken. Als m'n tante een piemel had was het m'n oom geweest.

Waar ik moeite mee heb is dat Sem zich méér dan bewezen heeft: alle groten der Aarde verslagen en 2x kampioen. Als je dan nog niet ziet dat ie een topper is dan wil je het gewoon niet zien. En als je iets niet wilt zien, dan is een discussie verder ook weinig zinvol.

Eerlijk is eerlijk, ik vind Sem z'n stijl ook niet altijd even mooi. Maar dat doet helemaal niets af aan zijn kwaliteiten.

spacebox
06-07-2007, 06:30
En wat noem jij een lucky punch? Lucky punches bestaan niet.

Als Mo of Sefo of Lebanner een dikke overhand right hook plaatst op Schilt's kin... is dat dan een lucky punch? . ;)
Daar heb je heb je wel een punt lucky punch bestaan idd niet echt Maar feit is dat ze allen de kans haden op die punch en die is tot nu toe nog niet gekomen (teminste de laaste tijd dan ignashov bv). Maar verder haden weinigen maar enige kans, zelf Remy niet met al zijn skils. Die had het twee keer heel zwaar tegen hem. Sem viel naar mij mening ook best wel veel aan toen.

Groetjes

Stallion
06-07-2007, 06:43
Waarom vecht Schilt ineens zo defensief volgens een aantal personen.

Persoonlijk vind ik Schilt een goede vechter. Het ziet er door zijn lengte mischien niet zo flitsend uit maar het is allemaal wél techniek en effectief. Hij heeft zich al meer dan genoeg bewezen tegen de K1-top. Ik zie die Choi niet winnen van Bonjasky, Feitosa, LeBanner en Aerts. En die is toch nog 9 cm groer dan Schilt.

detje
06-07-2007, 07:02
Ik denk dat Semmy Iggy deze keer een lesje gaat leren

osu
maar niet zo'n lesje als dat iggy hem zelf vorige keer leerde door hem 3 keer tegen het dek te krijgen, ik vraag me af of er iemand anders is die dat ooit geflikt heeft bij schilt en dat heb ik het uiteraard niet over mma-wedstrijden, maar in een kickbokswedstrijd onder k1-rules

sportfan
06-07-2007, 08:23
Snap je nu waarom zulke vechters niet graag in Nederland vechten?

Tony
06-07-2007, 08:31
wat ze ook doen.. in sommige ogen kunnen ze het toch nooit goed doen... (uitzonderingen daargelaten)

54321
06-07-2007, 08:40
.

Paco
06-07-2007, 09:34
Dit gebeurt er nou als Schilt tegen een goede vechter van zn eigen lengte vecht

Bedoel je dat Ignashov van dezelfde lengte is als Schilt? Want dat scheelt zo'n 16 cm.

kmr
06-07-2007, 09:40
Bedoel je dat Ignashov van dezelfde lengte is als Schilt? Want dat scheelt zo'n 16 cm.

Ignashov is ook geen Sefo....

MB667
06-07-2007, 18:24
Ignashov zou zelfs nu Schilt de master is nog van hem winnen.

Remco
06-07-2007, 21:06
In feite probeert iedere vechter zijn fysiek zo optimaal mogelijk uit te buiten, wat zeg ik: iedere sporter doet dat.

Nu Schilt dit bijzonder goed kan, wordt hij terecht de allerbeste genoemd.

TOON
06-07-2007, 22:21
zn grootste wapen werkt helaas tegen hem...das zn lengte, hij maakt daar perfect gebruik van MET HEEL VEEL SKILLS...het jammere is echter dat het door die lengte idd vaak niet zo heel flitsend uitziet...en het nog jammere is dat veel mensen dat verwarren met een lage technische bagage...

deze discussie is volgens mij al zo oud als schilt bezig is, bekijk zn record en concludeer hieruit dat het een wereldtopper is...

ashi76
07-07-2007, 00:19
Ik vind schilt ook geen vechter van de bovenste plank, hij heeft idd heel veel voordeeel met zijn lengte als hij 2 koppe kleiener was durf ik zelfs te zeggen dat hij nog in de c klasse loopt want skillt heeft ie helemaal niet (dit is ook geen fighters bashing) Hoost, aerst en bonjasy dat zijn gewoon de mannen met skills, idd toen schilt tegen Hong Man Chio stond had ie moeite omdat hij dezelfde lengte had en Choi heeft ook geen skills dus de conclusie luid. als schilt dezelfde lengte heeft als normale vechters dan heeft ie er nix te zoeken

oshu bami

Kijk eens naar deze highlight.

http://nl.youtube.com/watch?v=fOXkzni4Qdw&mode=related&search=

Als je nu nog van mening bent dat Schilt niet kan knokken moet je jezelf nodig eens na laten kijken.

De man van 14K
07-07-2007, 00:30
Als je van Aerts, Hoost en Le Banner op één avond wint, dan is er geen twijfel over zijn skills lijkt me.


een punt zo groot als die paasei op Le Banner zn hoofd na die partij tegen Abidi..

chief108
07-07-2007, 00:43
een punt zo groot als die paasei op Le Banner zn hoofd na die partij tegen Abidi..
LOL...
en dat was zeker niet mis!!! :lol:

spacebox
07-07-2007, 01:15
Kijk eens naar deze highlight.

http://nl.youtube.com/watch?v=fOXkzni4Qdw&mode=related&search=

Als je nu nog van mening bent dat Schilt niet kan knokken moet je jezelf nodig eens na laten kijken.


Hahaha idd

Sjaak
07-07-2007, 03:59
Ik vind het ook BS eerste klas, Semmy heeft volgens mij alle toppers der aarde in meerdere disciplines verslagen en nog heb je van die zeikers die vinden dat hij niet kan knokken.

Ik vraag me oprecht af of degene die dat beweren wel helemaal sporen en uberhaupt iets van vechtsport snappen.

Voor mij is Semmy een wereldtopper en een verdomd goeie sportman die niks is komen aanwaaien.

osu !

Ulis-E
07-07-2007, 06:22
al dat gelul over geen skills... tuurlijk heeft de man skills... alleen is 't vaak zo dodelijk saai :(

cornelus
07-07-2007, 09:27
al dat gelul over geen skills... tuurlijk heeft de man skills... alleen is 't vaak zo dodelijk saai :(

dodelijk ja.. zeker als jij tegenover hem zou staan :whistling:

Sjaak
07-07-2007, 10:42
dodelijk ja.. zeker als jij tegenover hem zou staan :whistling:

:D

Fightchick
09-07-2007, 22:36
Tuurlijk is Sem een topper. Anders had ie niet 2 x de GP gewonnen. Das een vette prestatie. Maar ik vind ook dat hij vooral voordeel heeft van z'n lengte. Z'n partij tegen Mighty Mo laatst in de ArenA bijvoorbeeld was geen mooie partij. Je ziet dat hij bang is voor de KO.

De man van 14K
09-07-2007, 22:39
*zucht*

zou jij dat niet zijn als je tegen over Mighty Mo stond?

Siliconknight64
09-07-2007, 23:40
Ok iedereen die durft te beweren dat Sem geen of weinig skills heeft moet zijn / haar mond gaan spoelen met zeep en verzuurde oesters.
Sem is behalve boomlang, gewoon een brok graniet. Zijn verdediging is potdicht en hij slaat/trapt keihard, mede door zijn enorme lengte en kracht.

Het probleem tegenwoordig is dat men een vechter snel bestempelt als noskills wanneer hij geen flitsende moves maakt zoals bonjasky enz. Ik moet toegeven dat Sem niet echt flitsend vecht, maar hij blijft de komende 5 jaar aan de top, mark my words!

Effective
10-07-2007, 00:02
Kijk eens naar deze highlight.

http://nl.youtube.com/watch?v=fOXkzni4Qdw&mode=related&search=

Als je nu nog van mening bent dat Schilt niet kan knokken moet je jezelf nodig eens na laten kijken.

Amen! :D