PDA

View Full Version : Abortus



Sjaak
31-10-2006, 18:16
Hebben jullie het ook gelezen van die abortussen die in een kliniek in Barcelona gepleegd worden met "foetussen" van 31 weken :shock:

Er zijn zat gezonde kinderen met 31 weken geboren, ik vind dit de reinste moord en hoop dat deze "slagerij' heel snel aangepakt gaat worden want dit is te verschrikkelijk voor woorden wat hier gebeurd :cry:

chief108
31-10-2006, 18:28
mijn tweeling is geboren met 26 weken...

hebben een lange tijd op de IC gelegen, maar nu na 6 jaar slaan ze elke leeftijdsgenoot met gemak verrot... :thup:


wat daar dus gebeurd is geen abortus...
da's moord
nie meer, nie minder...

redjuh
31-10-2006, 19:35
De mannen van de radio hadden een x een intervieuw met een amateur aborteur. die aborteerde tot 36 weken, en zag het in de nabije toekomst mogelijk dat er tot aan het 4de levensjaar nog geaborteerd kon worden

dontmindme
05-11-2006, 00:20
mijn tweeling is geboren met 26 weken...

hebben een lange tijd op de IC gelegen, maar nu na 6 jaar slaan ze elke leeftijdsgenoot met gemak verrot... :thup:


wat daar dus gebeurd is geen abortus...
da's moord
nie meer, nie minder...

mijn zoon ook, 26 weken en 2dagen
3 maanden ic en hij is nu de grootste van de klas

Biiyen
05-11-2006, 00:40
Ik denk dat het best zal zijn dat het moet gebeuren voordat het hartje zelfstandig slaat. Daarna is moord.

chief108
05-11-2006, 02:16
Ik denk dat het best zal zijn dat het moet gebeuren voordat het hartje zelfstandig slaat. Daarna is moord.
en anders moeten ze zo'n "arts" maar even postnataal aborteren... :gunsmilie:

@dontmindme: maf is dat niet? die twee van mij doen ook niets onder voor hun leeftijdsgenootjes, hebben een enorme knokkers mentaliteit..

dontmindme
05-11-2006, 02:22
@ chief, ben zo trots op hem
de eerste keer dat ik hem mocht vasthouden was hij 997 gram en niet groter dan mijn hand, maar nu gelooft niemand dat het waar is tenzij ze foto's zien
en wat mij echt verbaast is zijn pijngrens die is echt niet normaal hoog

chief108
06-11-2006, 01:27
@ chief, ben zo trots op hem
de eerste keer dat ik hem mocht vasthouden was hij 997 gram en niet groter dan mijn hand, maar nu gelooft niemand dat het waar is tenzij ze foto's zien
en wat mij echt verbaast is zijn pijngrens die is echt niet normaal hoog
die van mij waren 735 en 900 gram en paste ook gewoon op me hand...


wat mij echt verbaast is zijn pijngrens die is echt niet normaal hoog
same here...
de kleinste is ook de hardste (van al me kids)
kan en durft alles, valt en gaat zonder janken gewoon door...

dontmindme
06-11-2006, 18:43
jezus
krijg weer flashback
dagen nachtenlang voor de couveuse zitten, toen ie eindelijk naar huis mocht moest ik kleding voor m kopen in de speelgoed winkel

MissGG
06-11-2006, 20:03
aaaaah. wat een leuke verhalen van jullie! Ik vind het ook moord, is zou ook niet weten hoe ze zoiets moeten doen. Eerst geboren laten worden en dan ..?