PDA

View Full Version : fighting club van dams



badboysforlive
04-11-2006, 20:24
snap niet dat mensen nog zaken doen met deze sport school.......deze sportschool is niet serieus te nemen...,kijk bv,naar de trainer,liegt ,en bedriegt iedereen....leerlingen,collega's...enz,nu 04/11/2006..zit hij vast voor een fraudezaak....bij hoeveel mensen heeft hij geld uit de zak gepraat met zijn gladde praatjes.....en nooit terug betaalt...BEN JIJ ER OOK 1 VAN....je kan niet groot worden over de rug van je broer,dat werkt niet.........wanneer worden mensen eens wakker,en deze sportschool niet meer serieus nemen..........oeshhhh

Marco (scheids)
04-11-2006, 20:28
En wat is nu je boodschap behalve mensen openbaar aan de schandpaal te nagelen?

alex da silva
04-11-2006, 20:30
ik snap het niet..........

badboysforlive
04-11-2006, 20:30
om mensen te laten zien dat deze sportwereld eerlijk moet gaan en met liegen en bedriegen en mensen bedreigen.....hij komt lief en aardig over,maar dat is zijn karakter helemaal niet..........vraag maar rond wie hij nog allemaal geld terug moet geven.dan praat je wel anders.oeshhhh

Marco (scheids)
04-11-2006, 20:35
om mensen te laten zien dat deze sportwereld eerlijk moet gaan en met liegen en bedriegen en mensen bedreigen.....

Je hebt het over een individu, maar gaat plots over op deze spotwereld?
Daar ben ik de weg al (weer) kwijt.


hij komt lief en aardig over,maar dat is zijn karakter helemaal niet..........vraag maar rond wie hij nog allemaal geld terug moet geven.dan praat je wel anders.oeshhhh

Ik denk dat een persoonlijk probleem met deze persoon hebt, maar vindt het te ver gaan om op een openbaar forum iemand zo neer te halen....

Wat mij betreft kan hier meteen een slotje op ....

Ben
04-11-2006, 20:38
dit moet je niet op een forum doen ga naar hem toe.
nu steek je een vuurtje aan oesh

The Bulldog
04-11-2006, 20:57
He zogenaamde badboy....

Zoals bekent zijn er 2 mensen die opereren onder fightclub van DAms...

aangezien jij refereerd naar een individu (waar of niet waar) betekend dat je de ander ook naar beneden haalt.

Buiten dat ik persoonlijk dit niet de plek vind om dergelijke zaken te bespreken is het feitelijkzo dat je met je post meerdere mensen in een kwaad daglicht zet...terwijl je zelf aangeeft dat het je om een individu te gaan is..

Wheelie
05-11-2006, 02:37
Wat mij betreft kan hier meteen een slotje op ....

Wat mij betreft ook