PDA

View Full Version : Jesse Gibbs vs Milco Voorn



The Bulldog
05-11-2006, 06:34
Wie gaat dit winnen denken jullie.

Milco is wel bekent denk ik.

Jesse is een Bjj vechter met de blauwe of paarse band.
Velen jaren ervaring in het K. Karate.

Jesse oftewel KORAL27
Veel plezier en succes met deze partij en ik zou zeggen vouw hem op..

OUS!!!

Wheelie
05-11-2006, 06:45
Ik heb even een poll toegevoegd

The Bulldog
05-11-2006, 06:47
Wat betreft ervaring zou je denken Milco , maar ik hoop echt JEsse daarom stem ik hem...

Jochem
05-11-2006, 07:01
Ik heb jesse een x zien vechten, vond hem toen niet indrukwekkend. Ben benieuwd of ie nu een betere prestatie neer gaat zetten, hij moet wel anders trekt hij het niet.

HUNTER
05-11-2006, 07:26
Denk niet dat Jesse dit trekt. Milco hield zich tegen Hakim Gouram ook zeer goed staande en ik schat Hakim toch wel iets hoger in als Jesse. Maar goed..... dat zegt natuurlijk ook niet altijd iets. Denk toch dat Milco wint

Mexperiment
05-11-2006, 07:34
Jesse, my man, all the way!!!!

redjuh
05-11-2006, 11:36
milco... gewoon te ervaren

Justinian
05-11-2006, 17:41
Ik ga voor Milco.

jan sensei kyokushin
05-11-2006, 22:43
Osu sensei jan kent Jessy Gibss nog goed uit de tijd dat Jessy aan kyokushin deed bij kamakura ,en aan wedstrijden mee deed en overwinnings haalde hij is ook al europees kampioen geweest, en goede vechter en beer van en vent .

ik geef jessy het voordeel:twak:

osu

Trismegistos
06-11-2006, 19:54
Jessie by armbar

nicolas the red
06-11-2006, 20:57
jesse is paars dacht ik

Dennuz
06-11-2006, 21:01
Heb Jesse 1x zien vechten op het gala van Deuce vorig jaar. Denk niet dat hij op kan tegen de ervaring en het geweld van Milco.

ICON
06-11-2006, 21:23
ja t zelfde als dennuz. hoop dat hij nu anders vecht als toen.

ras
06-11-2006, 21:27
MILCO VOORN!!!

DK
06-11-2006, 21:58
jesse is paars dacht ik


Milco heeft in siberie al enkele keren van een zwarte bander op submission gewonnen.

raoull
06-11-2006, 21:59
Milco natuurlijk

RisingSun
08-11-2006, 18:52
Milco all the way!

Ralph
08-11-2006, 18:53
Ik ga ook voor Milco. Die is denk ik net even te ervaren voor Jesse.

The Bulldog
12-11-2006, 23:53
Yes Jesse heel netjes man...

gefeliciteertd

Femme Fatale
13-11-2006, 00:36
Echt super goed! Gefeliciteerd Jesse!!!

Jochem
13-11-2006, 07:01
Systematisch gewerkt naar het kippevleugeltje, en wat een lomp harde sidekick. respect!

koral27
13-11-2006, 10:13
bedankt mensen !
Ik mag niet klagen over het resultaat, alhoewel ik in principe niet veel tijd om me te kunnen voorbereiden. Staand hebben we niet veel gewisseld en dat vind ik best jammer. maar o.k. eind goed al goed.
Respect voor Milco. Die man heeft veel partijen gewonnen en zichzelf vaak genoeg bewezen; hij is ook zeker nog niet klaar. Hij is ook een relaxte persoon trouwens.

Vond het cool dat ik tegen hem kon vechten op dit gala.
Best goed georganiseerd voor de vechters ook. Ik zat met Gilbert in 1 kleedkamer en het was tof om te zien hoe hij zich aan het voorbereiden was voor de partij tegen Rodney. Hij was super gefocused aan het opwarmen en zijn ontlading na de partij.... Hij zei 'ja , nu heb ik veel praatjes, maar daarnet was ik zo zenuwachtig als een motherfucker'. of iets in die richting. Zo blij als een kind. Het is echt cool om te zien hoe blij iemand kan zijn bij een winstpartij. Zowieso verdient iedereen die in een ring stapt respect of diegene nou wint of verliest. De beste verliezen ook weleens en dat is geen schande. Vaak leer je nog meer van een verlies(partij) dan van een winst (partij). En ik weet niet, maar misschien moet iedere vechtsportliefhebber een keer (als is het maar 1 x) een partij doen zodat zij voor zichzelf kunnen ervaren hoe het is.

The Bulldog
13-11-2006, 15:20
bedankt mensen !
Ik mag niet klagen over het resultaat, alhoewel ik in principe niet veel tijd om me te kunnen voorbereiden. Staand hebben we niet veel gewisseld en dat vind ik best jammer. maar o.k. eind goed al goed.
Respect voor Milco. Die man heeft veel partijen gewonnen en zichzelf vaak genoeg bewezen; hij is ook zeker nog niet klaar. Hij is ook een relaxte persoon trouwens.

Vond het cool dat ik tegen hem kon vechten op dit gala.
Best goed georganiseerd voor de vechters ook. Ik zat met Gilbert in 1 kleedkamer en het was tof om te zien hoe hij zich aan het voorbereiden was voor de partij tegen Rodney. Hij was super gefocused aan het opwarmen en zijn ontlading na de partij.... Hij zei 'ja , nu heb ik veel praatjes, maar daarnet was ik zo zenuwachtig als een motherfucker'. of iets in die richting. Zo blij als een kind. Het is echt cool om te zien hoe blij iemand kan zijn bij een winstpartij. Zowieso verdient iedereen die in een ring stapt respect of diegene nou wint of verliest. De beste verliezen ook weleens en dat is geen schande. Vaak leer je nog meer van een verlies(partij) dan van een winst (partij). En ik weet niet, maar misschien moet iedere vechtsportliefhebber een keer (als is het maar 1 x) een partij doen zodat zij voor zichzelf kunnen ervaren hoe het is.

Nou het moeite hebben met partijen krijgen zal nu toch wel afgelopen zijn lijkt me...

casca grossa
13-11-2006, 15:30
gefeliciteerd jessy!!

nicolas the red
13-11-2006, 17:26
what the hell, hoe vroeg vocht jesse dan? ik heb zijn gevecht helemaal niet gezien

Boem Boem
14-11-2006, 04:32
Jesse,

hele knappe prestatie....top!! Ik zag ook dat je behoorlijk afgevallen was, je maakte een fitte indruk!!

Succes verder in de toekomst!

osu

Chris

nicolas the red
14-11-2006, 17:38
ik hoop dat die fight hier snel gepost wordt, ik ben benieuwd