PDA

View Full Version : Ernesto,Veel Succes !!!



Hammerkick
05-11-2006, 18:06
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/ernesto%20vs%20seyoke%202.JPG
Op 2 december,gaat hij nog 1 x proberen om de K-1 te winnen,in de Tokyo dome.Ik heb heel veel waardering en respect voor deze gigant uit Hoorn.Dus,Ernesto,Heel veel succes !! Op 2 december.
Groeten Dirk.
p.s Kijk op :
http://message.axkickboxing.com/index.phtml?action=dispthread&topic=16863&junk=1127873107.90356

Wheelie
05-11-2006, 18:11
Inderdaad, veel succes ook al heb ik een andere favoriet ;)

remco pardoel
05-11-2006, 18:25
Wheelie...
Ik doe niet mee aan de K-1
dus je mag gerust voor Ernesto zijn deze keer
:-)

Ernesto, is een van de iconen van Thai boksen / K-1
Het is moeilijk om het kunstje voor een tweede keer of meer te herhalen.
Ik acht zijn kans heel groot dat ie het gaat halen
al za dit het zwaarste teoernooi allertijden zijn!

henk kuipers
05-11-2006, 18:36
Na Kaman de beste die we hebben/hadden

Thomasmurda
05-11-2006, 18:56
Erg toffe foto's!

Zuks een topper, die Ernesto!

Wheelie
05-11-2006, 19:07
Wheelie...
Ik doe niet mee aan de K-1
dus je mag gerust voor Ernesto zijn deze keer
:-)


je hebt gelijk Remco ;)

Sjaak
05-11-2006, 19:14
Ik wens Ernesto ook heel veel succes maar ben bang dat hij het niet gaat redden.

Semmy gaat wederom de titel met groot overmacht pakken

Thomasmurda
05-11-2006, 20:36
Semmy gaat wederom de titel met groot overmacht pakken

Jajaja, nu weten we 't wel.

payap
05-11-2006, 21:19
Hoop dat Hoost nog en keer de titel gaat pakken. Zou een verdiende afsluiting voor zijn prachtige carriere zijn.

Maar wordt erg zwaar. Zeker omdat poule A een stuk sterker is dan poule B en daarom geef ik Bonjasky dit jaar weer goede kansen.

Luka
06-11-2006, 04:04
Le Banner sloopt semm

Biiyen
06-11-2006, 04:19
Mij maakt het niet uit wie van de drie Nederlanders het wint. Ik gun het ze alle drie van Harte. Hoost is van de drie wel het compleetst, helaas ook het oudst.

Marco
06-11-2006, 07:13
ik hoop dat Hoost waardig afscheid kan nemen met een titel maar ik vrees dat er toch iemand anders wint....

redjuh
06-11-2006, 07:46
ik hoop dat Hoost waardig afscheid kan nemen met een titel maar ik vrees dat er toch iemand anders wint....


x2... als hij het niet wordt, gun ik het JLB het meest. gewoon 1x hij. dan alleen maar weer Nederlanders

HUNTER
06-11-2006, 07:46
Succes Ernesto.

een finale tegen Remy zou vet cool zijn!!

Henry
06-11-2006, 07:49
na kaman de beste die we hebben gehad??

Ernesto Hoost is wel klasse anders dan Kaman.

Kaman heeft nooit zulke hoge titels zo consistent telkens weer gewonnen.

Hulde aan deze meester. Ernesto Hoost bewijst het ondanks zn leeftijd iedere keer weer zonder veel poeha met geen grote bek.
Echt de houding van een vechter!

Respect. De pele/maradonna van het kickboksen!

Highline
06-11-2006, 20:15
na kaman de beste die we hebben gehad??



ff super noob style ;), kaman heeft wel van hoost gewonnen :P

nicolas the red
06-11-2006, 21:11
Kaman heeft nooit zulke hoge titels zo consistent telkens weer gewonnen.

ik denk dat ten tijde van kaman er ook nog niet zo'n prestigieuze titels bestonden

Highline
07-11-2006, 00:22
ik denk dat ten tijde van kaman er ook nog niet zo'n prestigieuze titels bestonden

denk het wel ;), kaman is toch pas 99 of 2000 gestopt? kaman woog gewoon minder en heeft een hoop andere toernooien gevochten en ook gewonnen, neem het 100 000 dollar toernooi in bercy, legendarisch wat hij daar liet zien

jojo
07-11-2006, 00:27
succes ernesto!!!!!

harry
07-11-2006, 05:24
na kaman de beste die we hebben gehad??

Ernesto Hoost is wel klasse anders dan Kaman.

Kaman heeft nooit zulke hoge titels zo consistent telkens weer gewonnen.

Hulde aan deze meester. Ernesto Hoost bewijst het ondanks zn leeftijd iedere keer weer zonder veel poeha met geen grote bek.
Echt de houding van een vechter!

Respect. De pele/maradonna van het kickboksen!

Mega respect voor Hoost, maar een klasse anders dan Kaman :whistling: een kenner zie ik wel :whistling: http://video.google.nl/videoplay?docid=1990988636987583494

MJOKKIE
07-11-2006, 05:31
Mega respect voor Hoost, maar een klasse anders dan Kaman :whistling: een kenner zie ik wel :whistling: http://video.google.nl/videoplay?docid=1990988636987583494

Je moet alles wel in zijn tijd bezien. Toe Hoost de eerste keer tegen kaman aantrad, verlies op punten was hij een beginnend A-klassertje terwijl Kaman toen al de te kloppen man was. Alles op zijn tijd zou ik zeggen. En, allebei legends of kickboxing

harry
07-11-2006, 06:23
Je moet alles wel in zijn tijd bezien. Toe Hoost de eerste keer tegen kaman aantrad, verlies op punten was hij een beginnend A-klassertje terwijl Kaman toen al de te kloppen man was. Alles op zijn tijd zou ik zeggen. En, allebei legends of kickboxing

Het zijn allebij legends!misschien heb je gelijk dat je het in het juiste tijdsbeeld moet zien, maar Kaman heeft alles gewonnen wat er te winnen viel.
Henry siteerde; Kaman heeft nooit zulke hoge titels zo consistent telkens weer gewonnen.
Hulde aan deze meester. Ernesto Hoost bewijst het ondanks zn leeftijd iedere keer weer zonder veel poeha met geen grote bek.
Echt de houding van een vechter!
Pardon...
http://www.fightingmaster.com/legends/kaman/kaman.htm
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67470

Ik bedoel dus niks ten nadele van Hoost, maar ben ook opgegroeid met Kaman:thup:

redjuh
07-11-2006, 06:29
ik ben gewoon heel blij dat ze allebei Nederland vertegenwoordigen en er beiden mede debet aan zijn dat Nederland de aardkloot roeleert op mt/kb gebied

payap
07-11-2006, 08:32
Rob kaman heeft Nederland als kickboks natie op de wereldkaart gezet. Hij was de eerste die de grote Amerikaanse kickboks kampioenen versloeg (moncayo, mcfadden, rodiquez enz) en de Thaise muaythai kampioenen (lakchart, Payap, Samartenz).

In die tijd had je ook nog niet allerlei wazige bonden die wereldtitels uitdeelde bij gevechten tussen 2 nederlandse subtoppers in nederland. WKA voor het kickboksen, PKA voor het full contact en de thaise stadions voor het muay thai (waar Kaman te zwaar voor was).

Kaman was in zijn top tijd ruim 6 jaar ongeslagen tussen het verlies tegen Lakchart in bangkok in januari 82 en zijn verlies midden 1988 in parijs tegen Krongsak (waar hij vreselijk gepikt werd). Hij versloeg toen alle grote die er waren (en andere zorgde er wel voor dat ze hem ontliepen) Lakchart 2x , Payap 2x Samart, Moncayo 2x, mcfadden, Tonus, Simmons enz enz enz.

tegen de tijd dat er de grote k1- e.d opkwamen had Kaman zijn hoogtij dagen al achter zich en toch pakte hij er nog een hoop mee.

Denk ook niet dat je de sterren onderling kan vergelijken. zelfde als wie was bete ? maradonna of cruyff of pele enz


denk dat Kaman, Hoost, Dekkers oa tot een eenzame top van wereldsterren horen!

MJOKKIE
07-11-2006, 19:03
En vergeet Hippolyte niet, de eerste 'Farang' die de titel van het Lumpini stadion wist te pakken.