PDA

View Full Version : uitslagen ADCC



remco pardoel
05-11-2006, 20:59
kan iemand een soort van pbp geven??

Marco (scheids)
06-11-2006, 03:43
Leuk, gezellig en hoog niveau !!

Remco je had genoeg jongens rondlopen die je de uitslagen wel even had kunnen sms'en..lol...

Atama
06-11-2006, 14:37
kan iemand de uitslagen hier plaatsen ?

Marco (scheids)
06-11-2006, 15:13
Ik denk dat ze er vandaag worden opgezet ..... en ik weet ze niet uit mn hoofd...lol...

lioness
06-11-2006, 15:53
Eerst en vooral, wil ik me verontschuldigen: Ik spreek het geen Nederlands, zodat moet ik de Engelse taal gebruiken:

Hello everybody!
I'm sorry that I can't tell you the results of the tournament, but I'm sure Martijn and his good referees will do that during the day. They all did a great job there, so it was a real pleasure to fight there in such a good atmosphere.

Although I first had difficulties to find the competition advertisement in the internet and although it was very hard for me to hitch-hike to Ede (because I can't afford a car as a student), I did not repent it. The tournament compensated with outstanding fights.

Keep on! And good luck to everybody who gained a "ticket" to Turku!
Sporty groeten van Duitsland -lioness- aka Verena Oberst

nicolas the red
06-11-2006, 17:07
ik kan je alleen zeggen dat onder de jongens van EXIT wim deputter 1ste is geëindigd in zijn klasse, en christophe deferme 3de is geworden in de open gewichtsklasse

verena: now that's dedication, hitchhiking all the way from germany!

Marco (scheids)
06-11-2006, 20:03
Nice you meet you Verena ... I was the referee in your matches ....
Martijn or Rafles will post the results ASAP here ....

Regards,
Marco.

mama
06-11-2006, 20:06
Netjes Wim en Chistophe!!!

Shooto Holland
06-11-2006, 20:54
Hierbij de uitslagen van gisteren (met dank aan de Shooto Commission olv Rafles la Rose):

Results ADCC Dutch Open 2006
Ede, The Netherlands, 05-11-2006
Location: Budo Academy Physical

Female:
- 60 kg
1. Kath Gifford, London Shootfighters
2. Verena Oberst, Luta Livre Würzburg
3. Ingrid Ekenberg, Gladius MMA/Shooters MMA

Male:
- 65.9 kg
1. Mike Cüppers, United Grappling Academies
2. Jordy Peute, Pardoel Sports
3. Marloes Coenen, Tatsujin Dojo/Golden Glory

- 76.9 kg
1. Wim Deputter, Exit BJJ
2. Roemer Trompert, Tatsujin Dojo Amsterdam
3. Niels Tuhumury, Olympiawaard/Rickson Gracie

- 87.9 kg
1. Martin Janson, Gladius MMA (Gotenburg)
2. Daniel Dowda, Poland
3. Hans Stringer, Cadu

- 98.9 kg
1. David Haagsma, Pardoel Sports/Gracie Barra.nl
2. Erik Veld, Tatsujin Dojo

Absolute Female
1. Marloes Coenen, Tatsujin Dojo/Golden Glory
2. Verena Oberst, Luta Livre Würzburg

Absolute Male
1. Hans Stringer, Cadu
2. Andy Jekel, Tatsujin Dojo
3. Jordy Peute

Alle vrijwilligers, scheidsrechters, vechters en fans, heel erg bedankt voor de superdag! Ik heb hele mooie wedstrijden gezien, het niveau was super hoog!

Alle winnaars, jullie zijn uitgenodigd om mee te doen aan de European Qualifiers op 24 maart in Turku, Finland. Voor meer info kunnen jullie contact opnemen met de ADCC European President Marko Leisten: [email protected]

Osu,
ADCC Holland

Martijn de Jong

The Bulldog
06-11-2006, 20:58
Allemaal gefeliciteerd...

Waar staat absolute voor als ik vragen mag..

dit in verband met de vermelding van Hans stringer in 2 klasses...
87.9 en absolute klasse

ICON
06-11-2006, 21:22
alle gewichtsklasses meen ik. heeft jordy het niet slecht gedaan met zn 63 kilotjes!! topprestatie.

The Bulldog
06-11-2006, 21:24
oke ...had al een vermoeden...bedankt voor het bevestigen...

fireblade900
06-11-2006, 21:35
Jordy heeft super gevochten !
Was erg leuk om te zien hoe een kereltje van 63kg een vent van ruim 120kg sweept.

Impulse
06-11-2006, 22:31
Jordy heeft super gevochten !
Was erg leuk om te zien hoe een kereltje van 63kg een vent van ruim 120kg sweept.

Volgens mij was dat tegen ewout. Heb een stukje van zn partij opgenomen met mn telefoon. Goed gevochten. Gewonnen op punten toch? weet het niet meer :blush:

ICON
06-11-2006, 22:38
klopt

Jopieholendrecht
07-11-2006, 02:59
Goed gedaan iedereen.

impressive van roemer om na zo lang geen competitie 2de te worden.

a.s.c.
07-11-2006, 03:05
Alle winnaars in het algemeen en Hans Stringer & Wim dePutter in het bijzonder gefeliciteerd met een uitzonderlijke prestatie ;) 1ste worden op een toernooi met zoveel kwaliteit is klasse. Ik zie trouwens dat Marloes Coenen met de mannen heeft meegedaan en derde is geworden. Ook een erg knappe prestatie. Evenals Roemer Trompert die al een tijdje geen wedstrijden heeft gedaan maar het toch presteert om tweede te worden in een een zeer zware klasse.

Nogmaals gefeliciteerd allemaal..

Aram

lioness
07-11-2006, 04:04
Yes, I was also heavily impressed by Marloes ability, fighting style and combat spirit. With these qualities in the fights with the men she demonstrated, on what first-class level girls grappling is. And her outstanding achievement in the fight in the ladies' open class against me was not only due to our difference in weight of 12 kg. I am still amazed and inspired by her turned/twistet armlock variant... even if the consequences of it will probably hurt some more time. Nevertheless, I hope that my elbow will recover soon so that I can fight in the German trials.

It was great for me to see that there are nice fighting-communities in other countries, too! Keep on rolling :-) Many greetings from Germany! -lioness-

bloody
07-11-2006, 05:33
goed gedaan iedereen

remco pardoel
07-11-2006, 16:03
Zet t filmpje er even op..
Vette shit dat iemand van amper 62 kilo een persoon van bijna zijn gewicht in het kwadraat kan / mag controleren.

Alle kampioenen.. gefeliciteerd vanaf deze plek!

Ralph
07-11-2006, 16:10
Zijn gewicht in het kwadraat zou wel heeeel knap worden.... 63 x 63 = 3969 kg :o

Erg knap van Marloes trouwens!

nicolas the red
07-11-2006, 17:42
hahahaha

een boekje algebra voor remco als kerstcadeau?

remco pardoel
07-11-2006, 19:47
wel bestellen via bol.com
:-)

maar jullie begrijpen de bedoeling

nicolas the red
07-11-2006, 19:54
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002600981&Section=BOOK

steven
08-11-2006, 04:18
Proficiat aan alle winnaars, goed gevochten. Ik vind het alleen raar dat Jordy een 3de plaats had in de open klasse, bij mijn weten heeft die verloren op submussion van Christophe. Zal wel een tikfoutje zijn. Niet slecht bedoeld e, als ge van een kerel 120 kg wint zijt ge een goede vechter

Ben
08-11-2006, 04:57
andy verloren van hans
mooie prestatie van hans

Ronald
08-11-2006, 05:29
andy verloren van hans
mooie prestatie van hans
Daar zat ik ook al naar te kijken. Als je van Andy kunt winnen dan heb je echt wat in je mars. Ik moet zeggen dat ik daardoor de partij van Dave Dalgliesh vs Hans Stringer ook anders ben gaan zien.

a.s.c.
08-11-2006, 15:12
Hoe is de partij tussen Andy Jekel en Hans gegaan?

Marco (scheids)
08-11-2006, 15:18
Na 8 minuten waren er geen punten gescoord, daarna 2x verlening van 4 minuten waarin ook geen punten zijn gescoord, toen is Hans aangewezen door de jury als winnaar omdat hij actiever vocht dan Andy.

nicolas the red
08-11-2006, 16:22
Proficiat aan alle winnaars, goed gevochten. Ik vind het alleen raar dat Jordy een 3de plaats had in de open klasse, bij mijn weten heeft die verloren op submussion van Christophe. Zal wel een tikfoutje zijn. Niet slecht bedoeld e, als ge van een kerel 120 kg wint zijt ge een goede vechter

dat mogen ze mij ook eens uitleggen :confused:

ICON
08-11-2006, 16:50
ik hoor van jordy dat hij 4e is geworden. idd van christophe verloren

Christophe
08-11-2006, 23:08
Ik ben inderdaad 3de geworden in het open gewicht, maar alle respect voor Jordy, die in een vorige partij eventjes wint van een reus van een kerel! Topvechter, en een mooi voorbeeld van hoe BJJ-techniek het kan halen van gewicht en kracht!

Was trouwens een goed georganiseerd tornooi, enorm hoog niveau en mooie partijen ... de wegblijvers hadden ongelijk!

MARLOES
08-11-2006, 23:40
Na 8 minuten waren er geen punten gescoord, daarna 2x verlening van 4 minuten waarin ook geen punten zijn gescoord, toen is Hans aangewezen door de jury als winnaar omdat hij actiever vocht dan Andy.

Ik wil 1 ding aangeven en dat is dat Andy nog geen vier weken geleden is geopereerd aan zijn knie...niet getraind had en dat ik meende dat Andy had gewonnen. Zijn tegenstander was wel actief, maar wat hij deed was niet effectief. Andy deed het tegenovergestelde. Op het einde haalde Andy hem neer en kwam achter de man, waardoor ik dacht dat hij gewonnen had. Desalniettemin heeft zijn tegenstander het goed gedaan en ik wil zijn prestatie ook niet bekritiseren. Ik weet wat Andy kan wanneer hij fit is, dan wint he-le-maal niemand van hem, dat heeft hij in het verleden wel bewezen.
Groet,
Marloes

Marco (scheids)
08-11-2006, 23:57
Ik heb met verbazing naar Andy zitten kijken dat hij zo kort na een operatie nog zo´n partij neer wist te zetten ... die man is een standbeeld !!! staand niet omver te krijgen en het leek wel of hij drukkend met zijn hoofd op de borst van Hans vanuit de guard Hans geen mogelijkheid gaf om maar iets te doen bewegen ....

The Bulldog
09-11-2006, 00:07
Andy is IDD een blok beton...
Super dat hij zo`n prestatie neer heeft kunnen zetten ...helemaal zo kort na die ingreep dan...

casca grossa
09-11-2006, 04:21
Ik wil 1 ding aangeven en dat is dat Andy nog geen vier weken geleden is geopereerd aan zijn knie...niet getraind had en dat ik meende dat Andy had gewonnen. Zijn tegenstander was wel actief, maar wat hij deed was niet effectief. Andy deed het tegenovergestelde. Op het einde haalde Andy hem neer en kwam achter de man, waardoor ik dacht dat hij gewonnen had. Desalniettemin heeft zijn tegenstander het goed gedaan en ik wil zijn prestatie ook niet bekritiseren. Ik weet wat Andy kan wanneer hij fit is, dan wint he-le-maal niemand van hem, dat heeft hij in het verleden wel bewezen.
Groet,
Marloes

ook hans was niet fit, ik denk als beide vechters fit waren de uitslag niet veel anders was geweest.

lioness
27-11-2006, 07:01
Hello again, everybody!

Does anybody have the uitslagen of the ADCC qualifier in Belgium this weekend? :please: I haven't find the results yet.

Who got the qualification for Turku? :wanted:

Thanx for your (numerous) replies! -lioness-

marcelt
27-11-2006, 07:19
Weinig rickson Gracie en Gracdie barra in de uitslagen!

nicolas the red
27-11-2006, 16:57
Hello again, everybody!

Does anybody have the uitslagen of the ADCC qualifier in Belgium this weekend? :please: I haven't find the results yet.

Who got the qualification for Turku? :wanted:

Thanx for your (numerous) replies! -lioness-
sorry it's in french

filles = women
hommes = men
all = germany

Filles -60Kgs :

1 – COUSIN Laurence (Fr)

2 – HAMARSTEN Anny (Swe)



Filles +60Kgs :

1 – KUNZ Sandra (All)

2 – RAQUIL Christina (Fr)



------





Hommes -66Kgs :

1- RENIER Nicolas (Fr)

2- HEZAM Nayeb (Fr)



Hommes -77Kgs :

1- FRACHEY Johnny (Fr)

2- CHAABI Said (Be)



Hommes -88Kgs :

1- MAKDOUMI Karim (Swe)

2- TODORCHEV Georgi (Bul)



Hommes -99Kgs :

1- GOURAM Hakim (Be)

2- HUVENEERS Bastin (Be)



Hommes +99Kgs :

1- ZIEGLER Carsten (All)

2- HERMANN Claude (Be)



Trophée de la meilleure équipe : BJJ.be Team

Christophe
27-11-2006, 19:30
Was een leuke competitie-dag. De jongens van de lage landen (Team Niek, Team Pardoel, Team Yamasaki en Team Exit) hingen zowat samen en hebben elkaar de hele tijd staan aanmoedigen ... was supercool, en we hebben het allemaal erg goed gedaan! Niek en ik hebben allebei een halve finale van de -88 categorie (toch 26 "professionele" vechters ;)) verloren, waardoor we een gedeelde derde plaats hebben.

Wel een paar gekke jongens daar: ik had een heelhook bij een Italiaan die zat (en zelfs aan 't kraken was) maar waarvoor hij niet wilde afkloppen, en Niek had ergens een heelhook én een armbar waar de desbetreffende tegenstanders niet voor wilden tikken ... crazy!!!

remco pardoel
28-11-2006, 00:30
Ik meen dat we het niet verkeerd gedaan hebben in NL
gragie barra heeft genoeg medailles mee genomen..

niekdegrijze
29-11-2006, 20:23
ADCC Belgie was echt een leuk toernooi, erg proffessioneel opgezet. Het mooie was dat de vechters echt uit heel europa kwamen. E waren bulgaren, polen sweden, belgen, fransen, italianen, spanjaarden. Er deden alleen maar drie nederlanders mee. Christophe en ik hebben allebei de halve finale bereikt in de -88 kilo klasse. Deze klasse was goed bezet met 26 vechters. de klasse -77 was nog veel groter. Veel gasten waren echt gek, ze lieten zichzelf liever blesseren dan afkloppen. Het enige minpuntje was dat de scheidsrechters niet allemaal op de hoogte waren van de adcc regels. Zo zijn Ken en ik allebei punten misgelopen.

remco pardoel
29-11-2006, 20:24
we hebben een tweede (-88 kilo), en een derde (-66 kilo) meegenomen.
zo slecht wil ik dat niet noemen

wat hebben jullie met de club me naar huis genomen MarcelT??

Jochem
29-11-2006, 21:39
vergeet niet de 1e en 3e plek bij de NL editie Remco ;)

Christophe
29-11-2006, 22:36
Verslag van Ken op http://www.ken.be/Default.aspx#a79cf68ff-79bb-43db-8d9d-cc47162c49fa

sebastiaan
30-11-2006, 01:00
Ik moet echt mee doen volgend jaar!
klinkt echt cool:)

fireblade900
30-11-2006, 03:18
Die Georgi TODORCHEV traint pas net bij gracie barra. Zijn broer(tje) is ook geen onbekende.........pffff

http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2005/uss-moskou/uitslag.htm

20 jaar en 160 Kg

Moet een goeie pot pindakaas zijn dan...........

nicolas the red
30-11-2006, 17:40
*mental note: altijd onder de 97 kg blijven*

marcelt
05-12-2006, 03:23
we hebben een tweede (-88 kilo), en een derde (-66 kilo) meegenomen.
zo slecht wil ik dat niet noemen

wat hebben jullie met de club me naar huis genomen MarcelT??

Weet niet waar je op doelt. Ben geen insider, nog nooit op een toernooi geweest. Verslijt je me voor iemand anders? Ben overigens wel net met bjj begonnen , maar heb drie lessen gehad en de leerlingen die het langst trainen bij ons, trainen drie maanden bij een Dutch Open gaat het om de top neem ik aan.
Ik schreef weinig Rickson en Barra in de uitslagen. Ik heb het niet slecht genoemd; zo pak jij het op. N.a.v. je reactie de uitslagen nog eens gekeken . Stond ook nog iemand met alleen Pardoel Sports, dus valt ook onder Barra neem ik aan. Dus toch twee keer Barra. Nee had een tijdje geleden uitslagen van een toernooi gekeken en naast Cadu werden Rickson en Barra toen redelijk wat keer vermeldt. Ik keek nu en zal veel Tatsujin en weinig Gracie en 2x Cadu vandaar mijn opmerking. N.b. Mijn leraar hoort ook bij Rickson Gracie.

Christophe
05-12-2006, 10:23
... bij een Dutch Open gaat het om de top neem ik aan.
...

Dat mag ik hopen ... ik rij niet voor niets helemaal naar Oss! ;)