PDA

View Full Version : Melvin Manhoef vs Bob Sapp - Edit: Sapp wordt Sefo...



Ronald
06-11-2006, 01:45
Uit zeer betrouwbare bron hoor ik net dat er onderhandelingen gaande zijn over een partij op K-1 regels tussen Melvin Manhoef en Bob Sapp! Deze zou plaats gaan vinden op 2 december a.s. tijdens de finale van de K-1 in Japan.
Het staat nog niet met 100% zekerheid vast, maar zoals ik het hoorde ga ik er gewoon van uit dat we ze daar straks gewoon tegen elkaar zien knokken.

Man wat een partij: 92 kilo dynamiet tegen 160 kilo spieren. En wat een fantastisch podium ook, de finale van de K-1, met al die andere Nederlanders die er ook vechten. Heel erg mooi dat we Melvin daar zeer waarschijnlijk kunnen zien schitteren.

Ondanks het gigantische gewichtsverschil zullen ze allebei denken een hele zware dobber aan elkaar hebben. Ik koppel er gelijk even een poll aan vast. Persoonlijk ga ik voor Melvin. Op KO uiteraard :D .
Nou hopen dat het er ook daadwerkelijk van komt. Vooralsnog een gerucht, maar wel eentje waarin ik niet erg twijfel aan de betrouwbaarheid daar van.

dtgerald
06-11-2006, 02:03
Go Melvin!!!!!

The Bulldog
06-11-2006, 02:03
:o PFFFFFFFFF wel weer zo`n freak match moet ik eerlijk zeggen....

Zolangs Melvin niet alleen maar explosief stoot en trapt maar ook beweegt door de ring zie ik het hem wel doen...

Respect trouwens dat hij die pot knokt... sapp is gewoon bijna 2 keer zo zwaar:gunsmilie:

Paganstars
06-11-2006, 02:05
Melvin op tko

chief108
06-11-2006, 02:09
:o PFFFFFFFFF wel weer zo`n freak match moet ik eerlijk zeggen....

Zolangs Melvin niet alleen maar explosief stoot en trapt maar ook beweegt door de ring zie ik het hem wel doen...

Respect trouwens dat hij die pot knokt... sapp is gewoon bijna 2 keer zo zwaar:gunsmilie:
:stupid:

Jeru
06-11-2006, 02:09
Onbeslist zal het niet gaan worden, want dit gaat nooit de 3 rondes duren hahaha.
Mocht het waar zijn vind ik het wel een beetje rare matchup...

Justinian
06-11-2006, 02:24
Damn, dat zou een gek beeld opleveren. Een beetje zoals Hong Man Choi vs Jerome LeBanner, alleen zal Sapp wel achter Manhoef aanstormen. Hoe dan ook, ik ga voor de meer technische, explosieve en conditioneel sterkere Manhoef!

redjuh
06-11-2006, 02:26
spektakel is iig verzekerd. En manhoef gaat hetzelfde effect bewerkstelligen als een staaf dynamiet in sapp's kont... SLOPUHHHHH!!!!!

Thomasmurda
06-11-2006, 02:33
Ik zet m'n geld dan toch echt op Manhoef. Die kerel is zo explosief, ik denk dat Sapp 'm daarnaast nauwelijks kan raken.

Ton
06-11-2006, 02:41
WOW! Manhoef op brutal KO!!!!

Glen
06-11-2006, 02:44
Weltrusten mannen, Hoost die het twee keer, met al zijn ervaring in de K1, niet red. Melvin, zo explosief als die is, mist toch elke ervaring om zo'n monster te stoppen....Alkmaar 2005 vergeten?? Tegen een gemiddelde vechter, maar wel met ervaring? (Poturak).

redjuh
06-11-2006, 02:47
dus omdat ie 2 x van hoost heeft gewonnen (waar trouwens niet alles eerlijk is gegaan) gaat ie hem pakken? weet je wat hij verder in de K1 heeft gepresteerd? Hoe vaak heeft hij de laatste tijd gevochten? en Manhoef? nee Glenn deze bet ga je zwaar verliezen

Justinian
06-11-2006, 02:56
Weltrusten mannen, Hoost die het twee keer, met al zijn ervaring in de K1, niet red. Melvin, zo explosief als die is, mist toch elke ervaring om zo'n monster te stoppen....Alkmaar 2005 vergeten?? Tegen een gemiddelde vechter, maar wel met ervaring? (Poturak).
Mwoah, Sapp heeft wel vaker verloren (Musashi, Sefo, e.a.). Melvin heeft overigens in de ArenA op ko van Tomihira gewonnen die slechts op beslissing van Sapp verloor. Ik gok toch echt op Melvin, zeker in zijn huidige vorm!

HUNTER
06-11-2006, 03:08
Zou wel heel vet zijn!!!!!!!

Manhoef wint op lowkicks denk ik

Maar ik zie eigenlijk liever Badr tegen Bob Sapp :evil:

Emilio
06-11-2006, 03:24
Manhoef op KO. die stoten van melvind zijn niet aan een gewichtsklasse gebonden. :D

Marco (scheids)
06-11-2006, 03:53
Manhoef op KO. die stoten van melvind zijn niet aan een gewichtsklasse gebonden. :D


Ik geef Melvin ook wel een kans hoor, maar houdt er wel rekening mee dat ie geen freefight handschoenen aanheeft he, maar boxhandschoenen !!

In een MMA partij zie ik Melvin zeker op KO winnen....in een K-1 partij heeft Sapp wel meer kans !!

Arjan
06-11-2006, 03:58
Gaaaf, ik denk dat het knallen word... met manhoef als winnaar natuurlijk! maarja altijd oppassen met die logge boomstronk en die idiote nekslagen van hem

Thomasmurda
06-11-2006, 03:58
Manhoef op KO. die stoten van melvind zijn niet aan een gewichtsklasse gebonden. :D


Idd!

ashi76
06-11-2006, 04:01
Vette partij voor Melvin !

De man van 14K
06-11-2006, 04:16
manhoef trekt Sapp zn kop er af (spreekwoordelijk natuurlijk ;))

Vale Tudo
06-11-2006, 04:29
manhoef op TKO. 3 knockdowns in de 1e ronde!

blazin.arr0w::::
06-11-2006, 04:33
Eerst zien, dan geloven , dan Manhoef op KO ;)

henk kuipers
06-11-2006, 05:13
ik ga voor Melvin, ondanks dat Hoost twee keer van Sapp verloren heeft.
Hoost wou Sapp pakken op een gentleman manier puur technische kickboksen, Melvin zal snel gretig bewegelijk zoals Crocop hem slopen.

Melvin 1e ronde winst op KO

Highline
06-11-2006, 05:53
Maar ik zie eigenlijk liever Badr tegen Bob Sapp :evil:

dan kan hij zich uit laten tellen omdat ie tegen de grond aan wordt gedouwd ;)

RED SCORPION
06-11-2006, 07:13
lengte en gewichts verschil is te groot, Sapp heeft nu ook betere
conditie. Sapp tko ronde 1.

Evilman
06-11-2006, 07:22
Zou wel heel vet zijn!!!!!!!

Maar ik zie eigenlijk liever Badr tegen Bob Sapp

ja ik wil bard nu wel s klappen zien krijgen van sapp.. goeie :thup:

en ja melvin.. damm t zou vet zijn als t m lukt! egt top..
inderdaad t begin doorkomen is t moeilijkst. paar klappen
van sapp doen niet veel goed denk k..
en melvin moet met zn lengte ook in de buurt kunnen komen natuurlijk.

Met 'float like a butterfly sting like a bee' moet t wel lukken! :D

F@dur
06-11-2006, 09:02
Normaal gezien Melvin maar Bobke kan mss wel 's voor een verrassing zorgen.Vergeet niet dat Bob 2x van Hoost heeft gewonnen!!!!!!Hoe dan ook,hij heeft het toch maar gedaan.....

nicolas the red
06-11-2006, 17:00
als melvin blijft bewegen dan sloopt hij sapp (zie ook crocop vs sapp)

als hij zo dom is als ernesto en er voor blijft staan boksen, dan is het sleepy time voor melvin

De man van 14K
06-11-2006, 17:09
moet je eens kijken hoe snel en explosief Manhoef is, dat houdt Sapp echt niet bij! ik denk dat hij in de eerste ronde al gestrekt gaat

nicolas the red
06-11-2006, 17:25
inderdaad, gewoon uit de buurt van die haymakers blijven en af en toe een hook op z'n oogkas en dan komt het wel goed ;)

Gordeau
06-11-2006, 19:43
Melvin Unstoppable!
http://img175.imageshack.us/img175/7895/melvin2gb3.jpg (http://imageshack.us)

Mickey
06-11-2006, 19:45
Melvin heeft mijn vote! ^^

dontmindme
06-11-2006, 20:58
die van mij ook

ruby75
06-11-2006, 21:04
Als Melvin m eerst even laat uitrazen 1 of anderhalve ronde.
Zeker geen slagenwisselingen in t begin aangaat.
Dan pakt ie m wel op zijn lichaam.
Meneer Sapp kan niks hebben op zn lever, die is totaal aangetast door wat ie in zn reet spuit..

Jones
06-11-2006, 21:14
GO MELVIN!!!!

Knalluh als een Malluh !!!!!

The Bulldog
06-11-2006, 21:20
Als Melvin m eerst even laat uitrazen 1 of anderhalve ronde.
Zeker geen slagenwisselingen in t begin aangaat.
Dan pakt ie m wel op zijn lichaam.
Meneer Sapp kan niks hebben op zn lever, die is totaal aangetast door wat ie in zn reet spuit..

:twak:
Als je iets beweerd onderbouw het dan goed...

Sapp kan niks op zijn lichaam hebben....mee eens...onderbouwing :thown:

ICON
06-11-2006, 21:51
jij dacht dat het door de bruine boterhammen kwam dan?

ruby75
06-11-2006, 22:41
Sorry hoor! Typisch ik weer met m'n vooroordelen

A.F.
07-11-2006, 04:05
de geruchten kloppen idd! de k1 is in onderhandeling om melvin tegen sapp te zetten :cool2:

MMA Davy
08-11-2006, 17:56
dit word een hele zware KO! SAPP gaat even heel hard naar de grond!

The Bulldog
08-11-2006, 18:11
jij dacht dat het door de bruine boterhammen kwam dan?

Nee , denk ik idd niet....

Maar deze dingen worden ook geroepen over Melvin...
Ik vind het puur bashen van vechters....

Daarbij...zijn het een giga hoeveelheid middelen die je lever niet aantasten...Degen die het wel doen zijn vooral pillen en niet spuiten...
vandaar dat ik de onderbouwing minder vind....

Fightchick
08-11-2006, 18:30
Ronald, Sapp 160 kilo spier????? Ik zie maar weinig spieren.....

Melvin op KO!!

Ralph
08-11-2006, 18:35
Ronald, Sapp 160 kilo spier????? Ik zie maar weinig spieren.....

Melvin op KO!!

Hij heeft toch echt maar een vetpercentage dat tussen de 8 en 10 ligt. Dus dat betekent veel spiermassa in die 160 kilo!

Desalniettemin: Melvin op KO.

The Bulldog
08-11-2006, 18:40
die sapp heeft zeker GEEN bodyvetpercentage van 10 %...
Desalnitemin heefft deze man alsnog een balachelijke hoeveelheid spieren..
gem,iddelde bison zou er voor tekenen.:D

Ik ga ook voor Melvin Manhoef....
Zo snel...zo explosief....en zo bruut...

joske_sport
08-11-2006, 18:51
Denk ook dat Manhoef wint. Sefo won ook vrij simpel van Sapp en is denk ook maar 1.80m groot...

Ralph
08-11-2006, 18:56
die sapp heeft zeker GEEN bodyvetpercentage van 10 %...


Ik heb dit van een website (http://www.metafilter.com/mefi/40072) afgeplukt:


...For the record, Sapp claims his body fat fluctuates from 11%-13%

Dus zo heel ver zat ik er ook weer niet naast. Sapp is echt een beest.

ruby75
08-11-2006, 19:00
Beste Underdog,
Het is geen gewoonte van mij om negatieve uitspraken te doen over vechters.
Ik heb respect voor iedereen die leeft voor zijn sport en de ring in durft.
Alleen vind ik het in t geval van Bob Sapp geen toeval meer dat ie niks op zijn lichaam kan verdragen.
Of hij de anabolica nu inspuit, inslikt, of via zn kont erin stopt weet ik ook niet.
Respect heb ik voor mensen die jarenlang trainen en vechten.
Mensen die technieken goed beheersen en zichzelf op hebben gewerkt om mee te kunnen doen aan top-toernooien zoals de K1 in Japan.
Bijv Peter Aerts, Enersto Hoost, Ray Sefo, Jerome Le Banner etc...
Zij hebben allemaal een gedegen vechtsport-achtergrond (ipv American Football?) en hebben mijns inziens recht op hun plek daar in Japan.
Zo'n figuur als Bob Sapp staat daar alleen maar omdat ie er groot en gevaarlijk uitziet en omdat die Japanners helemaal wild zijn van die bovenmaatse strip-helden met superkrachten.( Manga etc)
Als ik Bob Sapp zie "vechten", zie ik een gigantische reuze-baby naar voren stormen en als een malloot met zijn armen in het wilde weg roeien terwijl hij hoopt dat ie iets raakt.
Soms gaat ie ook gewoon door als de scheids er tussen probeert te komen.
Ik krijg dan het idee dat ie gewoon een waas voor zijn ogen krijgt en echt niet meer weet wat ie aan het doen is?! En als ie zelf geraakt word, zal ik je eerlijk zeggen, krijg ik bijna medelijden met hem hoe ie dan huilend op de grond blijft zitten.
Ik vind Bob Sapp een schande voor de sport, sorry dat is mijn mening.
Waarom ie niks op zijn lichaam kan hebben leek mij wel duidelijk als je zijn lichaam eens goed bekijkt, maar ik kan t mis hebben??

ruby75
08-11-2006, 19:16
ps Melvin wint

Marco
08-11-2006, 19:34
ruby is correct.

The Bulldog
08-11-2006, 19:40
Beste Underdog,
Het is geen gewoonte van mij om negatieve uitspraken te doen over vechters.
Ik heb respect voor iedereen die leeft voor zijn sport en de ring in durft.
Alleen vind ik het in t geval van Bob Sapp geen toeval meer dat ie niks op zijn lichaam kan verdragen.
Of hij de anabolica nu inspuit, inslikt, of via zn kont erin stopt weet ik ook niet.
Respect heb ik voor mensen die jarenlang trainen en vechten.
Mensen die technieken goed beheersen en zichzelf op hebben gewerkt om mee te kunnen doen aan top-toernooien zoals de K1 in Japan.
Bijv Peter Aerts, Enersto Hoost, Ray Sefo, Jerome Le Banner etc...
Zij hebben allemaal een gedegen vechtsport-achtergrond (ipv American Football?) en hebben mijns inziens recht op hun plek daar in Japan.
Zo'n figuur als Bob Sapp staat daar alleen maar omdat ie er groot en gevaarlijk uitziet en omdat die Japanners helemaal wild zijn van die bovenmaatse strip-helden met superkrachten.( Manga etc)
Als ik Bob Sapp zie "vechten", zie ik een gigantische reuze-baby naar voren stormen en als een malloot met zijn armen in het wilde weg roeien terwijl hij hoopt dat ie iets raakt.
Soms gaat ie ook gewoon door als de scheids er tussen probeert te komen.
Ik krijg dan het idee dat ie gewoon een waas voor zijn ogen krijgt en echt niet meer weet wat ie aan het doen is?! En als ie zelf geraakt word, zal ik je eerlijk zeggen, krijg ik bijna medelijden met hem hoe ie dan huilend op de grond blijft zitten.
Ik vind Bob Sapp een schande voor de sport, sorry dat is mijn mening.
Waarom ie niks op zijn lichaam kan hebben leek mij wel duidelijk als je zijn lichaam eens goed bekijkt, maar ik kan t mis hebben??

Ik ben ook zeker geen bob sap fan...
Maar iedereen gaat neer op een goeie leverstoot/trap...

Gezien Sapp door zijn giga massa zijn ellebogen niet tegen zijn lijf kan houden loopt hij zo extra risico natuurlijk..

Ik ben het ook met je eens wat betreft het gegegevn dat Sapp nog niet eens in de schaduw van klaabakken als Hoost,Aerts,Bonjasky, Le Banner e.d. mag staan...

Ronald
09-11-2006, 05:07
Ik hoor net uit dezelfde goed ingelichte bron, dat de onderhandelingen helaas niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. Sapp vs Manhoef zal dus geen doorgang vinden.

Wel is er goed nieuws voor de mensen die Sapp toch al niet zagen zitten omdat ze Melvin liever tegen een "echte" kickbokser zien vechten. Hoogstwaarschijnlijk zal Melvin op 2 december tijdens de K-1 finale nu aantreden tegen Ray Sefo.

Ray Sefo vs Melvin Manhoef... hmm... staat ook niet slecht op je affiche :D . Toppartij :cool:

chief108
09-11-2006, 05:17
dat is zeker geen slechte match...
leuk man...

Marco
09-11-2006, 06:14
Sefo is boksend ook erg sterk, zal Manhoef het denk ik pittig mee krijgen.. mooie partij, dit wordt een top k1 final

Highline
09-11-2006, 06:36
hmm sefo is toch heel wat anders dan sapp. zal leuk zijn voor melvin maar denk dat sefo te geroutineerd is

redjuh
09-11-2006, 06:56
jammer, maar wel beter. jammer omdat we melvin nu niemand KO zien slaan/schoppen, beter omdat we kickboxen te zien krijgen!

The Bulldog
09-11-2006, 14:10
Kwa lengte e.d. een leukere match denk ik...

in ieder geval een geroutineerde technische knokker...

Als MElvin hem neer krijgt presteerd hij echt wat ...

Is wel een uitdaging voor hem denk ik... iemand met zo`n harde kop neer krijgen...
Succes Manhoef..

nicolas the red
09-11-2006, 16:28
is dit k-1 of k-1 hero's? staand moet ie echt opletten voor sefo hoor, die rechtse hook van hem is één van de meest explosieve technieken in het circuit.

nick
09-11-2006, 17:07
Denk dat Sefo een betere tegenstander is voor Manhoef. Wordt nu in ieder geval echt kickboksen i.p.v een Freakshow met Sapp.

De man van 14K
09-11-2006, 17:10
evengoed geef ik Manhoef wel degelijk kans tegen Sefo! als hij niet weer zn hand in elkaar slaat en het spel tactisch speelt..

Highline
09-11-2006, 19:04
is dit k-1 of k-1 hero's? staand moet ie echt opletten voor sefo hoor, die rechtse hook van hem is één van de meest explosieve technieken in het circuit.

k-1 he ;), meestal tijdens de k-1 finale en sefo heeft volgens mij nog nooit mma gevochten

sportfan
09-11-2006, 19:23
MMA: K1 Hero's tegen Min Soo Kim (Sefo heeft toen gewonnen).

Arjan
09-11-2006, 19:37
Reset de poll dan maar want nu stem ik op sefo! Lijkt me trouwens een SUPERGAVE pot.. zie ik veel liever als Sapp.

MJOKKIE
09-11-2006, 20:32
Een droompot. Twee harde beukers tegen elkaar. Sefo heeft de routine, Melvin de gretigheid en de vorm. Sefo zal niet geintimideerd zijn door de uitstraling en power van Manhoef, wel is hij op z'n hoede. Toch denk ik dat Sefo in de problemen kan komen door het combinerend vermogen van Manhoef. Ik weet van Ernesto dat sefo niet tegen lowkicks kan. Daarentegen zal hij melvin elke beuk twee keer zo hard zal terugverkopen en hij kan er natuurlijk ook een paar nemen. Ik geef Manhoef zeker kans, misschien wint hij wel, als hij scherp en gretig is. Wat een geweldige pot, eerst maar even afwachten. Hoe sterk zijn de geruchten, heb namelijk niet alles gelezen.

king
09-11-2006, 21:01
Gilbert in topvorm maakte geen kans tegen Sefo.

Gilbert-Sefo: http://www.youtube.com/watch?v=JDaHUmN65T0

Ik ben bang dat voor Manhoef hetzelfde geldt, alhoewel ik het hem wel gun.

Jeroen
09-11-2006, 21:34
Ik geef hem aan Sefo. Hoop ook dat de kiwi wint!

Nickuraba
10-11-2006, 00:17
indien manhoef het tegen sefo op neemt, zal ik mijn geld zetten op sefo. Deze man is zoals enkele al zeiden een stuk geroutineerder in het kickbox-circuit en heeft staan te glimlachen om de beuken van mark hunt...

neey sorry ik denk dat manhoef het gaat afleggen (persoonlijk ben ik ook meer sefo fan)....maargoed had het manhoef wel gegunt ofzo

Ben
10-11-2006, 00:26
manhoef vs sapp ik zeg op zeker manhoef.
maar tegen sefo dat is toch andere koek die vent kan incasseren baba,ik hoop manhoef

MJOKKIE
10-11-2006, 00:26
Gilbert in topvorm maakte geen kans tegen Sefo.

Gilbert-Sefo: http://www.youtube.com/watch?v=JDaHUmN65T0

Ik ben bang dat voor Manhoef hetzelfde geldt, alhoewel ik het hem wel gun.

Hoezo Gilbert in topvorm?? Hij hoort 3 weken vantevoren dat ie 'verplicht' opeens een k-1partij moet draaien. Daarvoor was zijn laatste kickboks gevecht een B-partij tegen wijlen Errol van Gemd als ik me niet vergis

Kaun
10-11-2006, 00:38
Manhoef moet het vooral van zijn agressieve aanval hebben,,denk niet dat ie Sefo daarmee zal intimideren

Wheelie
10-11-2006, 00:58
Manhoef vs Sefo word echt een slugfest

Evilman
10-11-2006, 01:28
Gilbert in topvorm maakte geen kans tegen Sefo.



krijg je dat weer. yvel sloeg anders wel sem schilt tot bloedens toe gaar. en zoals net genoemd was ie niet compleet voorbereid.

in elk geval is manhoef een hele andere stijl en kan hij meer uithalen
heb ik t idee. hij moet alleen niet teveel zware blows van sefo incasseren.

Sefo is wel aantal keer op lowkicks neergegaan is t niet? :thup:

Biiyen
10-11-2006, 02:47
Manhoef vs Sefo word echt een slugfest

x2 :cool2:

Het wordt heel erg zwaar maar als Melvin blijft bewegen en Sefo bestookt met veel en vooral harde low kicks dan heeft hij wel zeker een grote kans om te winnen.

Arie
10-11-2006, 03:32
x3