PDA

View Full Version : Fotograven verdringen elkaar aan de ring?



Vine
06-11-2006, 19:00
Als je regelmatig rond de ring en in de kleedkamers loopt hoor je nog wel eens dingen die eigenlijk niet geschikt zijn om op een forum te zetten. Toch wil ik het volgende graag aan jullie voorleggen:

Zeer kort geleden zag ik Ben Pontier, fotograaf van jullie buren, in gesprek met een promotor. Hij liep er nogal op aan te dringen dat hij, samen met een andere fotograaf, als enigste aan de ring zou mogen staan bij het bewuste evenement. Nog meer fotograven zouden geweerd moeten worden volgens hem. Dat zou beter zijn voor de VIPS omdat ze op deze manier beter zicht zouden hebben op de ring. Ben Pontier bood aan om dan de gemaakte foto’s op zijn eigen server beschikbaar te stellen voor de organisatie.

Aller aardigst gebaar natuurlijk van deze Ben Pontier dat hij zo goed voor de belangen van de promotors wilt zorgen. Toch had ik het idee dat hier een politiek spelletje gespeeld werd waarbij Pontier, op een slinkse manier, het alleenrecht probeerde te krijgen over het vastleggen van een gala.

Nou kom ik eigenlijk regelmatig op alle 3 de grote fora in Nederland maar Mixfight.nl is toch wel m’n vaste plek. Eén van de dingen waarvan ik hier geniet is van de goede verslagen die hier geschreven worden. Ik zou het echt jammer vinden als door dit soort politieke gedoe er toe zou leiden dat dat minder zou worden. Daarom heb ik een paar vragen:

- Er posten hier nogal wat promotors. Wat vinden de promotors hier eigenlijk van?
- Zijn de andere fora er zich van bewust dat er zo gemanipuleerd wordt?
- Manipuleren andere fora ook op deze manier?
- Als er al minder fotograven aan de ring zouden moeten staan, zouden dan niet vooral Mixfight.nl en Kickboks.nl aan de ring moeten staan (samen met bijvoorbeeld Ringsports) omdat zij veel groter zijn en dus ook veel meer mensen bereiken?