PDA

View Full Version : COMPLETE 2H2H UP-DATE 12 NOVEMBER



2h2h
07-11-2006, 18:53
Beste vechtsportvrienden,
Na een roerige week hier wat uitleg over hoe en wat we deze week hebben mee gemaakt aan afzeggingen, eventuele vervangers etc.
Eind vorige week kregen we ineens het bericht dat Alistair Overeem niet in staat is om te vechten vanwege een elleboogblessure. Dit was vanzelfsprekend een zeer grote teleurstelling voor ons als organisatie en we zijn hier als organisatie dan ook zwaar ziek van! Beide vechters, het publiek en 2H2H keek heel erg uit naar deze partij maar aan een blessure kan niemand iets doen! Om onze geloofwaardigheid te waarborgen hebben we Alistar o.a. door sportarts Jessica Gal laten onderzoeken. Ook zij kwam met de diagnose dat Alistair simpelweg niet kan vechten.
Tot overmaat van ramp kregen we dit weekend ook nog het bericht dat Cyborg geveld thuis ligt door een virus en dus ook niet vecht.
Jullie begrijpen dat het op zo’n korte termijn zeer moeilijk is om waardige vervangers voor top vechters als Cyborg & Alistair Overeem te vinden. Toch zijn we daar nu volop mee bezig. Er zijn verschillende opties (o.a. Thompson vs Yvel of Yvel vs Faverus) maar geen van deze zijn nog rond. We hebben met verschillende partijen te maken en dat in combinatie met de tijdsdruk maakt het er niet makkelijker op.

Ook in het voorprogramma is het blessureleed ons niet bespaard gebleven;
Milco Voorn vecht nu tegen Jessie Gibbs die de geblesseerde Dion Staring vervangt. De partij tussen Karl Ammasou en Jason Jones is in zijn geheel komen te vervallen en hiervoor in de plaats zal Thiago Tavares (gym Alkmaar) het opnemen tegen de Duitse Ulas Aslan. En tot overmaat van ramp kregen wij gisteravond laat ook nog de afzegging van Jeffrey Pedro die zou vechten tegen Dunbar.
Op dit moment zijn we dus ook volop bezig om voor alle uitvallers waardige vervangers te vinden en zodra er nieuws is zullen wij dat dan ook bekend maken op de diverse fora!

team 2H2H

Voorprogramma;
1 Milco Voorn vs Jessie Gibs
2 Anil Dubar vs TBA
3 Thiago Tavares vs Ulas Aslan


Hoofdprogramma (in willekeurige volgorde);

1.Germaine de Randamie vs Joanna Generowicz
2.Michael Knaap vs Murad Chunkaiev
3 Alviar Lima vs Marco Pique
4 Samir Bennazouz vs Ashwin Balrak
5 Dave Dalgliesh vs lukasz Jurkowski
6.Barrington Patterson vs Henk Kuipers
7. Tyrone spong vs Joerie Mes
8. John Olav Einemo vs James Thompson
9. Ray Staring vs Murat Direkci
10. Rodney Faverus vs TBA
11. Ali Gunyar vs Faldir Chahbari
12. Alexander Emeilanenko vs Fabricio Werdum
13. Gilbert Yvel vs TBA
14. Brian Lo-an-joe vs Oktay Karatas

redjuh
07-11-2006, 19:05
dan valt het nog best mee allemaal!

Who dares wins
07-11-2006, 19:55
Het blijft inderdaad een Vette Line-Up.

Alleen voor de gages van Alistair en Cyborg/Ninja moet er
toch minstens 1 grote naam terugkomen, vind ik.
Maar begrijp dat het lastig is zo kort voor 12 November.

Succes en ben heel benieuwd.

Jones
07-11-2006, 20:25
Ik twijfel nog om te gaan, ik zou met 7 vrienden kaartjes halen totdat ik het bericht las dat zowel de partij van Alistair vs Gilbert als de partij Rodney vs Cyborg niet doorgaat. Tuurlijk blijft er nog wel een interessante line up over maar dit waren toch twee top partijen.

Wanneer wordt bekend gemaakt als Rodney tegen Gilbert gaat of niet???

Misschien dat we dan alsnog naar het gala gaan.

payap
07-11-2006, 20:25
Jammer van de uitvallers en vooral Gilbert vs Allistair had ik graag willen zien.

Maar hoe je het ook went of keert er staat nog steeds een schitterende line up !

De man van 14K
07-11-2006, 20:35
Het blijft inderdaad een Vette Line-Up.

Alleen voor de gages van Alistair en Cyborg/Ninja moet er
toch minstens 1 grote naam terugkomen, vind ik.
Maar begrijp dat het lastig is zo kort voor 12 November.

Succes en ben heel benieuwd.

ja nou je het zegt, je verkoopt kaartjes en maakt je begroting sluitend op een x aantal verkoop. vervolgens vallen er 1 toppartij gewoon geheel weg (je laat de 2 overgeblevenen tegen elkaar knokken) moet je eens kijken wat dat in gage scheelt.. doe maar in iedergeval 1 topper er voor terugkomen. Misschien even Shogun bellen.. ;)

ruby75
07-11-2006, 20:36
Alsnog een top-gala als je t mij vraagt! cool, heb er al zin in..

The Bulldog
07-11-2006, 21:08
Ondank de betreurenswaardige uitvallers...

zeker geen verkeerde line up...tering...

redjuh
07-11-2006, 21:11
alleen het idee dat mensen die 2de ring betald hebben wee voorveel minder op de 1ste rang kunnen zitten bevalt me totaal niet