PDA

View Full Version : Het nieuwe Hunter Mama Mag is uit



marcelt
08-11-2006, 02:19
Kreeg de nieuwe Gloves in de bus. Blijkt dat forum broeder en zuster Hunter en Mamma het leeuwendeel van de artikelen doen. Veel invloed in vechtliefhebbend NL!:rolleyes: ZAg dat er ook een Hamdi bij stond. Vast die van fighttalk. Daar heb je een goeie aan die weet er echt veel van!
Evenementen:Beverwijk, K1 Heroes, K1 GP europa, K1 Final Elimination, K1wgp, Shooto Amersfoort en Alkmaar 3 december
Personen: Orinta vd Zee, Staring,Cilla van P.Ubeda, Jeroen Post (WTF?),Olaf Bekkers, Murat Direkci, Simon rutz (column)
En nog wat artikelen. Leest lekker weg (goed gedaan Huntah), de foto's zijn ook mooi (ok mama), maar de lay out vind ik niks (sorry tim, ook forum genoot?). Wel erg veel aandacht voor K1 zie ik bij evenementen. Houden we natuurlijk wel allemaal van. Maar al over i/d Ring Sports gelezen. Wanneer komt de nieuwe RR. Moest er toch al lang zijn?

mama
08-11-2006, 02:31
Jeroen Post is vj van TMF geweest
Doet nu ook nog veel dj werk.
Aardige gozer!!

Marco
08-11-2006, 03:06
Leuke uitgave weer, Mama en Hunter zijn goed bezig ! slapen volgens mij maar 4 uur per nacht haha!

Triker
08-11-2006, 03:23
Staan goede en mooie stukken in... design ofwel grafisch ontwerp is zeker nog een puntje van aandacht. Zekers te weten dat daar de komende tijd hard aan gewerkt zal worden!

chief108
08-11-2006, 04:08
top!! :thup:

wordt steeds beter...
mooie foto's stonden er ook in!!!
top fotograaf!!!

Ronald
08-11-2006, 04:30
Heel sterk dat Gloves toegevoegd wordt aan de leesmap van Noord- en Zuid-Holland. Vechtsport raakt steeds meer ingeburgerd.

Arjan
08-11-2006, 05:17
Ik heb hem ook alweer uit, is echt een superleuk blad geworden. Vond vooral de interviews van kaas en van ray staring erg tof om te lezen!

Highline
08-11-2006, 06:13
ben ook benieuwd naar het nieuwe it's showtime promotie blad ;)

nee das flauw :P, leuk blad om te lezen, zal morgen wle in de bus liggen

marcelt
08-11-2006, 06:54
Jeroen Post is vj van TMF geweest
Doet nu ook nog veel dj werk.
Aardige gozer!!
Ik kijk nooit clips. :sick:
Trance dj?

Ronald
08-11-2006, 14:50
Ik kijk nooit clips. :sick:
Trance dj?
42 Zei je hè? :lol: ;)

chief108
08-11-2006, 15:43
Heel sterk dat Gloves toegevoegd wordt aan de leesmap van Noord- en Zuid-Holland. Vechtsport raakt steeds meer ingeburgerd.
da's wel een heel erg coole zet idd!

als (wat was het precies? zo'n) 1.000.000 mensen (toch?) dat blad telkens onder ogen krijgen en er blijven goede interesante artikelen in staan en fatsoenlijke foto's (niet alleen maar van die verrot geschopte koppies na een gevecht... zoals in alle kranten stonden na het eerste kooigevecht in Emmen en waardoor de gehele politiek vond dat "dat barbaarse gedoe" verboden moest worden :twak: )
dan kan dat zeker een erg positieve uitwerking hebben op de acceptatie van vechtsporten


Hunter's stukken vind ik altijd erg goed en leuk om te lezen en de foto's van Marieke erbij maken het helemaal af.
:stupid:

Bud S
09-11-2006, 16:43
ach man wat een gezeik weer
kapot geslagen koppen willen ze juist wel zien !
dat volk van die leesportefeuille geniet ook van foto's
van door haaien afgehapte benen, een dooie theo van gogh en pim fortuyn en de meest bizarre mismaakte mensen.
kortom die willen bloed zien

en ik ook, whaaagggg !! kom maar op met die bloemkooloren, bloedsproeiende neuzen en rondvliegende tanden.

en dat het beeld van de barbaarse vechtsporter dan bevestigd wordt blablabla...

hoe wou je het gvd dan hebben ?

barbaren zijn cool !

chief108
09-11-2006, 17:04
duh...

senstatieverhalen doen het altijd goed

maar als je dat soort vechtsport verhalen/ foto's in blaadjes gaat zetten krijg je weer van die politieke dozen die de boel gaan lopen fucken...

ga maar eens naar de bibliotheek in Emmen (da's dat grote gebouw waar je nog nooit geweest bent), hebben ze een mooie knipselkrant over het "kooigevecht schandaal in Emmen"

voor de barbaarse perikelen gaan we gewoon ff een :beerchug: pakken op een gala...

Kaoklai
09-11-2006, 21:02
duh...

senstatieverhalen doen het altijd goed

maar als je dat soort vechtsport verhalen/ foto's in blaadjes gaat zetten krijg je weer van die politieke dozen die de boel gaan lopen fucken...

ga maar eens naar de bibliotheek in Emmen (da's dat grote gebouw waar je nog nooit geweest bent), hebben ze een mooie knipselkrant over het "kooigevecht schandaal in Emmen"

voor de barbaarse perikelen gaan we gewoon ff een :beerchug: pakken op een gala...




Ik denk dat het belangrijkste is om te weten voor een leek, die in een leesmap kijkt en de Gloves leest, dat hij/zij erachter komen dat het niet alleen een kwestie is van vechten, maar dat er naast het vechten ook meerdere personen zitten in een individu.
Zoals bijv:
-De privé leven van de vechter
-beroep werk/school/Universiteit
-verliefd/verloofd/getrouwd/kinderen.
-Hobby's ( vissen,honden,schilderen enz..)
-watersporten,Muziek maken zoals Soumia bijv.

Want de overheid die heeft in het verleden de burgers wijsgemaakt dat de mensen die in een kooi staan, net androïds zijn die alleen maar gaan voor de "Kill"
geen normale mensen zijn, en alleen van bloed houden (vampiers)


Als ze in de bejaardenhuis binnekort de Gloves in handen krijgen, dan worden de knoflookzakjes bij het bedeinde weggehaald hahaha..

LJ Silver
09-11-2006, 21:52
Jeroen Post is vj van TMF geweest
Doet nu ook nog veel dj werk.
Aardige gozer!!

Jeroen beoefend al zolang als ik weet, en waarschijnlijk al lang daarvoor fanatiek Taekwon-do.

Bud S
09-11-2006, 23:31
Ik denk dat het belangrijkste is om te weten voor een leek, die in een leesmap kijkt en de Gloves leest, dat hij/zij erachter komen dat het niet alleen een kwestie is van vechten, maar dat er naast het vechten ook meerdere personen zitten in een individu.
Zoals bijv:
-De privé leven van de vechter
-beroep werk/school/Universiteit
-verliefd/verloofd/getrouwd/kinderen.
-Hobby's ( vissen,honden,schilderen enz..)
-watersporten,Muziek maken zoals Soumia bijv.



zal wel aan mij liggen maar het interesseert me geen flikker of Aerts z'n mavo diploma heeft of niet, of dat ie z'n poedel uitlaat op zondag, voordat ie een middagje bij z'n schoonouders op de bank gaat zitten balen.

't is een vechtsportblad voor vechtsport liefhebbers. je hoeft je toch niet politiek correct gaan zitten verantwoorden voor dat ene ouwe wijf die het blad per ongeluk voor de Story aanziet en vindt dat prins willem alexander toch wel erg veranderd is de laatste tijd

Kaoklai
09-11-2006, 23:41
zal wel aan mij liggen maar het interesseert me geen flikker of Aerts z'n mavo diploma heeft of niet, of dat ie z'n poedel uitlaat op zondag, voordat ie een middagje bij z'n schoonouders op de bank gaat zitten balen.

't is een vechtsportblad voor vechtsport liefhebbers. je hoeft je toch niet politiek correct gaan zitten verantwoorden voor dat ene ouwe wijf die het blad per ongeluk voor de Story aanziet en vindt dat prins willem alexander toch wel erg veranderd is de laatste tijd




Om als leek en als ervaren/onervaren vechter een impressie te krijgen van het beeld achter één bekende vechter, kan het geen kwaad om een indicatie te geven van iemand zijn Personalia, naast het vechtsportgebeuren.
zowiezo krijg je dan een beter beeld van de desbetreffende vechter, en de een word er meer gemotiveerd van, en zal proberen ook met zo een instelling te trainen/studeren/werken/vechten enz..
En de ander heeft er schijt aan en kijkt niet op of om, of er iemand basischoolniveau heeft of Cum laude is afgestudeerd.
Dus voor ieder wat wils, geen enkel individu is hetzelfde op deze wereld.


(ps) peter Aerts heeft inderdaad Mavo afgerond en daarna SIOS, en 3x K-1 Champ..en ook nog eens heel sociaal beleefd naar iedereen.

Sjaak
09-11-2006, 23:48
Mij stoort het totaal niet maar denk dat Willem wel een punt heeft dat sommige info totaal irrelevant is maar goed sommige vinden dat leuk dus vooral blijven doen.

Maar een goeie schoolopleiding maakt je zeker geen slechtere of betere vechter.

Complimeneten voor het magazine en alle medewerkers, ziet er heel netjes en verzorgd uit

Osu Sjaak

Kaoklai
09-11-2006, 23:53
:Kreeg de nieuwe Gloves in de bus. ZAg dat er ook een Hamdi bij stond. Vast die van fighttalk. Daar heb je een goeie aan die weet er echt veel van!




je bedoelt Hamdi Abouzia..ooh die halve gare Nimwegenaar hahahaha...!

nee geintje haha ..ik ben Hamdi, thnx voor het compliment, ik zal mijn best doen om met de rest van de Crew er een Top-blad van te maken.

chief108
10-11-2006, 00:24
LOL @ malle Willempie...


zal wel aan mij liggen maar het interesseert me geen flikker of Aerts z'n mavo diploma heeft of niet, of dat ie z'n poedel uitlaat op zondag, voordat ie een middagje bij z'n schoonouders op de bank gaat zitten balen.
hahaha....

volgens mij zou je het niet erg vinden om te lezen dat Aerts eigenlijk toch ook net zo'n saai kut leven als jij hebt :p

Bud S
10-11-2006, 00:39
je bedoelt Hamdi Abouzia..ooh die halve gare Nimwegenaar hahahaha...!

nee geintje haha ..ik ben Hamdi, thnx voor het compliment, ik zal mijn best doen om met de rest van de Crew er een Top-blad van te maken.

Ahaa...ik dacht al dat je dat ene bijziende ouwe wijf was...

nou succes dan maar, hoop dat jullie je een beetje in kunnen houden wat betreft de (voor mij) irrelevante info.
Daarnaast zijn die profielschetsen meestal zo oppervlakkig
dat ze het vooroordeel over het geringe intellect van de gemiddelde vechtssportbladlezer (mooi woord voor galgje) juist bevestigen.

Een vechter kan bijv. wel universitair geschoold zijn, maar als de volgende vraag dan is of ie verliefd, getrouwd of verloofd is dan hebben we te maken met de Yes onder de vechtsportbladen, met de diepgang van een bak vla.

Ik wens jullie veel wijsheid en een kritisch lezerspubliek

chief108
10-11-2006, 00:53
Ik wens jullie veel wijsheid en een kritisch lezerspubliek
volgens mij maakt het niet veel uit willem..
de meeste vechtsporters willen toch alleen plaatjes kijken

jij koopt de playboy ook niet om voor interesante artikelen...

chief108
10-11-2006, 17:34
ach man wat een gezeik weer
kapot geslagen koppen willen ze juist wel zien !
dat volk van die leesportefeuille geniet ook van foto's
van door haaien afgehapte benen, een dooie theo van gogh en pim fortuyn en de meest bizarre mismaakte mensen.
kortom die willen bloed zien

en ik ook, whaaagggg !! kom maar op met die bloemkooloren, bloedsproeiende neuzen en rondvliegende tanden.

en dat het beeld van de barbaarse vechtsporter dan bevestigd wordt blablabla...

hoe wou je het gvd dan hebben ?

barbaren zijn cool !

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=354421
:twak:

Dragon Tail
10-11-2006, 18:43
Ahaa...ik dacht al dat je dat ene bijziende ouwe wijf was...

nou succes dan maar, hoop dat jullie je een beetje in kunnen houden wat betreft de (voor mij) irrelevante info.
Daarnaast zijn die profielschetsen meestal zo oppervlakkig
dat ze het vooroordeel over het geringe intellect van de gemiddelde vechtssportbladlezer (mooi woord voor galgje) juist bevestigen.

Een vechter kan bijv. wel universitair geschoold zijn, maar als de volgende vraag dan is of ie verliefd, getrouwd of verloofd is dan hebben we te maken met de Yes onder de vechtsportbladen, met de diepgang van een bak vla.

Ik wens jullie veel wijsheid en een kritisch lezerspubliek

... en dat zegt degene die serieus genomen wilt worden met een avatar van 'Chuckie'.

Bud S
10-11-2006, 19:10
serieus genomen worden is toch wel het laatse wat ik wil,
bewaar me voor de dag dat ik een forum dermate serieus ga benaderen dat ik er zelf ook serieus genomen wil worden.
hoe was die spreuk ook alweer die ik hier laatst ergens zag
vrij vertaald "internet discussions are like olympic games for disabled, even if you win your still a retard "
dat zou je nu inmiddels toch moeten weten dragon als 1 van de opper retards...;)

chief108
10-11-2006, 19:42
serieus genomen worden is toch wel het laatse wat ik wil,

don't worry...
da zal ook heus nie zo snel gebeuren...


hoe was die spreuk ook alweer die ik hier laatst ergens zag
vrij vertaald "internet discussions are like olympic games for disabled, even if you win your still a retard "

http://jumi.lut.fi/%7Ejapalvia/pics/retard.gif

chief108
11-11-2006, 08:11
... en dat zegt degene die serieus genomen wilt worden met een avatar van 'Chuckie'.
eerst ff de feiten over Chucky op een rijtje (http://uncyclopedia.org/wiki/Chuck_Norris) voordat je de man gaat afkraken ja??

Richelieu
11-11-2006, 21:11
Ziet er goed uit dit nummer. Vond het intervieuw met Ray Staring leuk om te lezen !!!

Jeru
11-11-2006, 21:19
Haha ze doen inderdaad wel bijna alles!! Voordeel daarbij is dat je niet bang hoeft te zijn dat de auteurs niet schrijven volgens de huisstijl :deal:

Bud S
12-11-2006, 03:00
Je kan het ook een simon rutz promotie magazine kunnen noemen.
En Hamdi welk stukje heb jij geschreven? Ik zie alleen de namen van Hunter en Marieke.

de rubriek "wat is je lievelings...?"
-kleur
-dier
-liedje
-etc.

maar dat is helaas afgekeurd voor publicatie :lol: :lol: :lol:

p.s. sorry kon het niet laten...ik ben een lul

Dragon Tail
12-11-2006, 06:33
serieus genomen worden is toch wel het laatse wat ik wil,
bewaar me voor de dag dat ik een forum dermate serieus ga benaderen dat ik er zelf ook serieus genomen wil worden.
hoe was die spreuk ook alweer die ik hier laatst ergens zag
vrij vertaald "internet discussions are like olympic games for disabled, even if you win your still a retard "
dat zou je nu inmiddels toch moeten weten dragon als 1 van de opper retards...;)

Gelukkig hoef ik jouw bovenstaand quote niet serieus te nemen.