PDA

View Full Version : Romano Delos Reyes vs Marc Duncan



Nolimit
08-11-2006, 18:40
Op 19 November zal Romano het tegen Marc opnemen!
wie zal er volgens jullie gaan winnen!

De man van 14K
08-11-2006, 18:40
Romano!

payap
08-11-2006, 19:12
Wordt een mooie partij. Als ik het goed heb dan hebben ze al eens gevochten in Ede tegen elkaar op een shooto gala.

Romano had toen Duncan zo goed als out maar begon toen de clown uit te hangen waardoor Duncan de kans kreeg Romano te laten kloppen.

Denk dat Romano dit nu niet meer zal doen.

Hou het op Romano op TKO

Marco (scheids)
08-11-2006, 19:55
Ik denk dat Marc deze partij pakt....hij heeft op mij in zijn laatste partijen heel veel indruk gemaakt....

Kaun
08-11-2006, 20:25
Romano all the way,,eerste keer had Marc hem met een mooie enkelklem,,deze keer gaat de winst naar Romano!!

a.s.c.
08-11-2006, 20:34
Wordt een mooie partij. Als ik het goed heb dan hebben ze al eens gevochten in Ede tegen elkaar op een shooto gala.

Romano had toen Duncan zo goed als out maar begon toen de clown uit te hangen waardoor Duncan de kans kreeg Romano te laten kloppen.

Denk dat Romano dit nu niet meer zal doen.

Hou het op Romano op TKO


Hier ben ik het niet mee eens. Romano had Marc zeker niet (echt en eerlijk) out. Hij elleboogde Marc op zijn achterhoofd, waardoor Marc even de weg kwijt was. Maar de stoot op het achterhoofd was niet legitiem. Dat vindt ik vergelijkbaar aan iemand die een knie in het kruis krijgt. Die krijgt toch ook geen knock down tellen? Het was een mooie pot en ze waren aan elkaar gewaagd alleen denk ik toch dat Marc deze partij wederom op zijn naam gaat schrijven.

Peete
08-11-2006, 20:54
Romano dmv ko

payap
08-11-2006, 21:51
Hier ben ik het niet mee eens. Romano had Marc zeker niet (echt en eerlijk) out. Hij elleboogde Marc op zijn achterhoofd, waardoor Marc even de weg kwijt was. Maar de stoot op het achterhoofd was niet legitiem. Dat vindt ik vergelijkbaar aan iemand die een knie in het kruis krijgt. Die krijgt toch ook geen knock down tellen? Het was een mooie pot en ze waren aan elkaar gewaagd alleen denk ik toch dat Marc deze partij wederom op zijn naam gaat schrijven.

Ik zie natuurlijk veel partijen en dit is wat in ik nog in mijn herrinnering had liggen van toen.

Maar des te meer reden dus dat het nu een weer knalpartij gaat worden.

heeft iemand nog een filmpje van de eerste ontmoeting ?

inc
08-11-2006, 23:36
Hier ben ik het niet mee eens. Romano had Marc zeker niet (echt en eerlijk) out. Hij elleboogde Marc op zijn achterhoofd, waardoor Marc even de weg kwijt was. Maar de stoot op het achterhoofd was niet legitiem. Dat vindt ik vergelijkbaar aan iemand die een knie in het kruis krijgt. Die krijgt toch ook geen knock down tellen? Het was een mooie pot en ze waren aan elkaar gewaagd alleen denk ik toch dat Marc deze partij wederom op zijn naam gaat schrijven.

asc is correct en tevens juist!

Marc wint m op ground and pound...

Ronald
09-11-2006, 00:54
Ik ga ook voor Marc. Romano is zonder meer een goeie vechter, maar een technische vechter als Marc heeft aan een paar kleine kansen genoeg om een partij winnend af te sluiten. Romano houdt van showboaten en vliegt er soms echt in. Dat zorgt ervoor dat ie meestal wel een paar kleine kansen weggeeft.

Jan
09-11-2006, 02:34
Vette pot, ben benieuwd wie er gaat winnen!!!

raveboy
09-11-2006, 02:57
filmpje van de eerste keer dat zij tegen elkaar vochten.

Het is een vob file, dus je moet hem met vlc player of een dvd speler openen.
Kan iedereen meteen kijken of ze de elleboog zien op het achter hoofd van Marc, ik heb hem nog niet gezien in ieder geval.

http://www.sendspace.com/file/ex8td9

Ronald
09-11-2006, 03:14
filmpje van de eerste keer dat zij tegen elkaar vochten.
Thanks :)

Jo
09-11-2006, 03:21
Ben zeer benieuwd,hoop dat Marc gaat winnen.

Nadiaatje
09-11-2006, 03:26
Ik ga 100% voor Marc...
Iedereen haalt de partij van vorige keer erbij...
Het verschil met nu is dat er een andere Marc voor hem staat...
Marc is agressiever dan ooit en probeert nu letterlijk mensen te slopen...en dat is een groot verschil met toen!
Ik denk dat een hoop mensen zich daarin vergissen..
Ik denk dan ook dat Marc ook op Ground and Pound gaat winnen...of misschien springt de scheids er wel tussen:D

Groetjes Nadia

Dennuz
09-11-2006, 03:34
Wordt weer een mooie pot.. Ga deze keer toch voor Romano op G&P..

payap
09-11-2006, 04:04
Thanx raveboy

ben hem aan het downloaden !

payap
09-11-2006, 07:39
Net de partij gedownload en bekeken

Mooie partij die zeker een rematch verdiend

maar zie geen elleboog. Marc komt in de touwen en Romano kijkt zel eerst na de scheids voor hij verder gaat met het gevecht en met mijn inziens gewone stoten.

Wel mooi afgemaakt later met een enkelklem

Ben
10-11-2006, 00:34
op zeker marc hij gaat wat recht zetten :D

Wheelie
10-11-2006, 00:59
Ik denk dat Romano wint, mooie partij in ieder geval

Jinx
10-11-2006, 02:01
Ik ga 100% voor Marc...
Iedereen haalt de partij van vorige keer erbij...
Het verschil met nu is dat er een andere Marc voor hem staat...
Marc is agressiever dan ooit en probeert nu letterlijk mensen te slopen...en dat is een groot verschil met toen!
Ik denk dat een hoop mensen zich daarin vergissen..
Ik denk dan ook dat Marc ook op Ground and Pound gaat winnen...of misschien springt de scheids er wel tussen:D

Groetjes Nadia

Ja en Romano heeft de laatste tijd alleen maar de krant gelezen!!!

Nishiki
10-11-2006, 02:19
Ja en Romano heeft de laatste tijd alleen maar de krant gelezen!!!

Owe?? heeft die dan toch nog getraint ??

inc
10-11-2006, 03:02
zover ik weet is het niet de 19de maar as zondag! in het zonnehuis...

wordt zeker een vette pot

payap
10-11-2006, 04:11
zover ik weet is het niet de 19de maar as zondag! in het zonnehuis...

wordt zeker een vette pot

19 november tijdens rumble of amsterdam met het ladies tournement is dit gevecht.

a.s. zondag is 2h2h !

inc
10-11-2006, 06:01
klopt helemaal... foutjie

Nadiaatje
10-11-2006, 06:23
Ja en Romano heeft de laatste tijd alleen maar de krant gelezen!!!

hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel ;)
voor de rest nog steeds geen twijfel...of hij nou getraint heeft...of toch de krant heeft zitten lezen...marc wint...

payap
10-11-2006, 08:38
[QUOTE=Nadiaatje;354362]hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel ;)
QUOTE]


???? vaker op mixfight lezen nadia !

1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.

Chico
10-11-2006, 22:22
hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!
aangezien ze bij dezelfde gym zitten zou ik daar idd wel een beetje van uitgaan...

ik ga ook romano all the way :mrgreen: ko of g&p

Nishiki
10-11-2006, 22:41
[QUOTE=Nadiaatje;354362]hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel ;)
QUOTE]


???? vaker op mixfight lezen nadia !

1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.

@ die knal partij tegen Thiago: Romano had geen schijn van kans tegen hem.
Alleen die choke was aardig gelukt.

Nadiaatje
10-11-2006, 23:53
[QUOTE=Nadiaatje;354362]hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel ;)
QUOTE]


???? vaker op mixfight lezen nadia !

1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.

Vindt je dat echt verpletterend???
Het is al een tijdje duidelijk dat Lawalata niet in vorm is.
Een leerling van Marc heeft hem ook verslagen.
Jan Overduin is duidelijk in opkomst...daar is dan ook alles mee gezegd...En Thiago is dan inderdaad wel een naam...en daar verliest hij dan ook van...Maarja, Never mind....je bent voor wie je bent:D

Zon
11-11-2006, 00:19
Ik ga voor Marc.

Je kan hier lang en breed over discuseren ieder heeft zijn voorkeur.

De enige manier waarop Romano m.i. zou kunnen winnen is op KO, alleen is Marc in zijn MMA en Kickboks wedstrijden nog nooit KO gegaan (1x uitgeteld waarbij hij niet weg is geweest en dit was tegen Imro Main) Dus de kans dat Romano wint is en blijft m.i. een "boxers chance".

Groeten Willemijn

Jan
11-11-2006, 02:23
[QUOTE=Nadiaatje;354362]hahahahahah jij zal vast wel weten wat hij allemaal doet he!

nou ik bedoelde eigenlijk dat ik van Romano niet echt verpletterende dingen heb gelezen...maar jij natuurlijk vast wel ;)
QUOTE]


???? vaker op mixfight lezen nadia !

1 oktober bij slamm gala Nederland vs Thailand gewonnen van Lawalata in een knalpartij.

daar voor in een 4-mans toernooi gewonnen van Jan Overduin op TKO en in de finale na wederom een knalpartij verloren van Thiago. Maar daar vecht Marc 3 dec ook tegen.

Romano slaat echt hard!!!! Maar ik hoorde ook goeie verhalen van Marc in zwitserland.
Ben benieuwd!!!!

d0d0
11-11-2006, 09:31
asc is correct en tevens juist!

Marc wint m op ground and pound...

X2 :D

Ben
11-11-2006, 14:58
ja luitjes zo heeft ieder zn favoriet en dat de beste die dag maar mag winnen .

Ossie
11-11-2006, 19:06
Ik ga ook zeker voor Romano. Op KO

De man van 14K
11-11-2006, 19:48
Ik ga voor Marc.

Je kan hier lang en breed over discuseren ieder heeft zijn voorkeur.

De enige manier waarop Romano m.i. zou kunnen winnen is op KO, alleen is Marc in zijn MMA en Kickboks wedstrijden nog nooit KO gegaan (1x uitgeteld waarbij hij niet weg is geweest en dit was tegen Imro Main) Dus de kans dat Romano wint is en blijft m.i. een "boxers chance".

Groeten Willemijn


Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
nogmaals: Romano wint op KO

Duncan
11-11-2006, 22:13
Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
nogmaals: Romano wint op KO

Nou, als jij toch zo zeker van je zaak bent dan wil ik wel een weddenschapje met je aangaan dat ik niet K.O. ga! €20 of €50?


BTW LOL @ this topic!, Romano is een goeie gast en een goede gozer dus no BADBLOOD van deze kant hoor!
Maar weddenschap is serieus!
Nog meer mensen die willen wedden?????????????????????????????????

mama
11-11-2006, 22:24
pff moeilijk
ze zijn alle 2 lekker bezig.......
Dubbele ko of sub?
;)
Succes alle 2

De man van 14K
11-11-2006, 23:06
Nou, als jij toch zo zeker van je zaak bent dan wil ik wel een weddenschapje met je aangaan dat ik niet K.O. ga! €20 of €50?


BTW LOL @ this topic!, Romano is een goeie gast en een goede gozer dus no BADBLOOD van deze kant hoor!
Maar weddenschap is serieus!
Nog meer mensen die willen wedden?????????????????????????????????


Best apart inderdaad, dat ik zeg dat jij KO gaat terwijl jij hier ook leest.
ik hoop het niet voor jou natuurlijk, maar is puur uit sportief oogpunt beschouwd.
Sportieve en goede wedstrijd toegewenst en dat de beste .... ach je weet het wel ;)

ps ik gok nooit dus ga voor nu geen uitzondering maken, misschien dat er andere gegadigden zijn.

Nishiki
12-11-2006, 00:44
Best apart inderdaad, dat ik zeg dat jij KO gaat terwijl jij hier ook leest.
ik hoop het niet voor jou natuurlijk, maar is puur uit sportief oogpunt beschouwd.
Sportieve en goede wedstrijd toegewenst en dat de beste .... ach je weet het wel ;)

ps ik gok nooit dus ga voor nu geen uitzondering maken, misschien dat er andere gegadigden zijn.


Rosso alles moet toch de eerste keer zijn.
Neem die weddenschap dan aan,als je zo zeker van je zaak ben.

Zon
13-11-2006, 17:47
Romano is ook een verdienstelijk kickboxer daarnaast en knokte bij Vos voordat hij bij loeks kwam in de B klasse. heeft volgens mij in zijn loeks periode ook nog een B partij geknokt in engeland en gewonnen.
nogmaals: Romano wint op KO

Naar mijn idee heeft een KO niks te maken met waar je traind of getraind hebt. Maar naar uitslagen die je hebt behaald in eerder gevochten partijen.

Wanneer je gezegd zou hebben:

Romano wint op K.O. omdat hij van zijn laatste vier winst partijen alles voortijdig gewonnen heeft, dan heb je m.i. jouw post redelijk onderbouwd.
Maar dat hij bij Vos heeft getraint en in engeland in de b-klasse gewonnen heeft, heeft niets te maken met een MMA wedstrijd en/of de vorm van Romano op het moment!

Marc heeft ook een aantal jaren met Andy Souwer, Albert Kraus & Marcel Doomernik getraint....dus dan zou ik ook maar moeten zeggen dat hij op K.O. wint??? zou een beetje dom zijn...niet?

Groeten Willemijn

Kaun
13-11-2006, 18:04
Mischien staat het feit dat hij in de B-klasse voor Vos gym gevochten heeft er niet voor garant dat hij op K.O zal winnen nee,,wel is het gewoon een feit dat Romano onwijs sterk is en zeker een K.O in huis heeft