PDA

View Full Version : Badr Hari vs Paul Slowinski @ K-1 Finals



Ronald
09-11-2006, 06:29
Ik hoor net een heel leuk nieuwtje uit het zeer betrouwbare deel van het geruchtencircuit: op de K-1 finals van 2 december neemt Badr Hari het zeer waarschijnlijk op tegen Paul Slowinski.

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/paul_slowinski.jpg

Slowinski is de vechter die tijdens de Final Eliminations van 30 september van Feitosa verloor. Hij is ook de winnaar van de K-1 Grand Prix van maart in Auckland (Nieuw Zeeland). Lijkt me een goede tegenstander voor Badr.

Er komen nogal wat Nederlanders in actie op 2 december. Zo'n grote deelname is volgens mij ongekend. Ik kan het me niet herinneren dat het eerder is voorgekomen dat er zoveel op de dag van de finale in actie kwamen. Sem Schilt, Peter Aerts, Badr Hari, Melvin Manhoef, Remy Bonjaski, Ernesto Hoost... dat wordt genieten 2 december :) .

Jeru
09-11-2006, 06:32
Goh jij kent ook een boel betrouwbare mensen ;)

Ton
09-11-2006, 06:37
"i fight never again etc etc"

Ronald
09-11-2006, 06:40
Goh jij kent ook een boel betrouwbare mensen ;)
LMAO... reps voor Jeru :D

mama
09-11-2006, 06:42
Ronald is tegenwoordig veel aan het wandelen, vooral op de gang

Jeru
09-11-2006, 06:47
Ja sinds die koffiemachine is aangeschaft doen er veel geruchten de ronde :lol:
Ze kunnen dit gala trouwens beter in Nederland doen, want dat scheelt toch reiskosten voor de K-1 organisatie :whistling:

Biiyen
09-11-2006, 07:06
Dus de finale is een beetje Holland Vs The World.....

Marco
09-11-2006, 07:09
onze jongens haha, prachtig.

The Bulldog
09-11-2006, 15:18
tja leuk ...Badr....
Moet zeggen dat Manhoef in mijn ogen met zijn stijl en houding, NL meer eer aandoen op het wereld podium..

jan sensei kyokushin
09-11-2006, 16:42
Ja sinds die koffiemachine is aangeschaft doen er veel geruchten de ronde :lol:
Ze kunnen dit gala trouwens beter in Nederland doen, want dat scheelt toch reiskosten voor de K-1 organisatie :whistling: :thup: volkomen mee eens JERU wat die gala,s betreft

Sjaak
09-11-2006, 17:40
tja leuk ...Badr....
Moet zeggen dat Manhoef in mijn ogen met zijn stijl en houding, NL meer eer aandoen op het wereld podium..

Ik vindt ook dat Manhoef nu is een kans moet krijgen en zeker als je hem vergelijkt met Badr.

En wat een aansprekende naam is die Slowinski weer ..................... :whistling:

Ralph
09-11-2006, 18:12
Ik moet zeggen dat ik die Slowinski best een goeie thaiboxer vind. Hij zou alleen ff in Nederland moeten komen trainen om de absolute top te kunnen halen.

De man van 14K
09-11-2006, 18:48
ja bij tom Harinck als voorbereiding op de partij tegen Hari bijvoorbeeld..

pwie
09-11-2006, 19:16
word echt super zoveel nederlanders
hoop dat remy het wint en anders als invaller peter aerts.

Highline
09-11-2006, 20:09
ik vindt slowinksi een vrij solide vechter hoor, alleen tegen feitosa viel hij me wel wat tegen maar goed dat ligt ook aan de kwaliteiten van feitosa

Highline
10-11-2006, 00:16
Slowinski is absoluut een goede vechter, maar in mijn ogen geen afmaker. Badr moet hem kunnen pakken.

zat zojuist de final elimination te kijken met feitosa vs slowinsky en fred rooijers omschreef het ook goed, een hele goede technische vechter maar mist af en toe net de aggressie om het af te maken (iets in deze richting ;) )

Mr. T.
10-11-2006, 00:49
Ik ben benieuwd hoe deze pot zal verlopen. Ik denk dat Badr toch ook naar zichzelf toe wel wat goed te maken heeft.

Het zijn 2 goede vechters en Badr is misschien wel technischer dan Slowinski, alleen om te kunnen winnen moet je ook mentaal sterk genoeg zijn. Ik denk dat Badr het daar na zijn afgelopen ervaringen misschien best moeilijk mee zal hebben en hiermee heeft Slowinski weer een voordeel.

Dit zijn slechts speculaties, dus we zullen het zien.

ruby75
10-11-2006, 01:27
zat zojuist de final elimination te kijken met feitosa vs slowinsky en fred rooijers omschreef het ook goed, een hele goede technische vechter maar mist af en toe net de aggressie om het af te maken (iets in deze richting ;) )

Iets zegt me dat het qua agressie wel goed gaat komen! Want die weet Badr als geen ander bij zn tegenstanders los te maken...
En misschien wil een shirtje met daarop "fuck Slowinski" ook wel helpen?! haha

Dragon Tail
10-11-2006, 19:39
Iets zegt me dat het qua agressie wel goed gaat komen! Want die weet Badr als geen ander bij zn tegenstanders los te maken...
En misschien wil een shirtje met daarop "fuck Slowinski" ook wel helpen?! haha

Juist. Haha.