PDA

View Full Version : K-1 World GP 2006



Wheelie
10-11-2006, 02:09
http://img208.imageshack.us/img208/1002/top061202wgpbh2.gif

K-1 WGP Tourney:
-Jerome LeBanner vs. Semmy Schilt
-Ernesto Hoost vs. Chalid "Die Faust" Arrab
-Glaube Feitosa vs. Ruslan Karaev
-Remy Bonjasky vs. Stefan Leko
-Semi-final fight
-Final fight

Non-Tourney Bouts:
-Peter Aerts vs. Musashi
-Ray Sefo vs. Choi Hong-Man of Manhoef
-Badr Hari vs. Paul Slowinski

dontmindme
10-11-2006, 02:15
5 man in de finale trainen in nederland + 2 die een losse match vechten
unfucking real man

The Bulldog
10-11-2006, 02:20
Ik denk weer semmy, maar hoop Peter door middel van een uitvaller....ach trouwens ..Hosst mag ook zeker ...zou een super afsluiting van zijn carriere zijn natuurlijk..

Ton
10-11-2006, 02:46
Ik denk ook dat Semmy de beste loting + papieren heeft voor deze finale!
Gun het zowel Hoost, Aerts, LeBanner en Bonjasky ook!

Evilman
10-11-2006, 02:55
Xou JBL wel s willen zien als kampioen.
Die gast is de beste vechter die t nooit heeft gehaald..
maar wel close is geweest.

Knokken dus voor die titel! en niet je kop verkopen in asterix

Wheelie
10-11-2006, 03:06
Xou JBL wel s willen zien als kampioen.
Die gast is de beste vechter die t nooit heeft gehaald..
maar wel close is geweest.

Knokken dus voor die titel! en niet je kop verkopen in asterix

Ik heb ook op JLB gestemd

Ralph
10-11-2006, 03:43
Ik denk dat Leko wel een goede kans maakt dit jaar.

marcelt
10-11-2006, 05:16
Ik denk Sem, maar hoop Ernesto!

Dennis
10-11-2006, 05:37
Finale Schilt - Bonjasky
Winnaar Bonjasky

henk kuipers
10-11-2006, 06:12
Sem wordt het weer.

Hoost gun ik het maar is denk ik te oud { met alle respekt naar de beste na Kaman }

Peter als er iemand uitvalt een gevaaarlijke kandidaat maar blessure gevoelig.

Remy nog niet helemaal terug.

Stefan echt een belangrijke outsider en in topvorm.

Ghalit is denk ik te onervaren tav druk en stress tijdens zo'n grote finale, maar wel levensgevaarlijk.

Feitosa echte tournooi vechter maar loopt met het Sem syndroom, kan dus alleen winnen als Sem uitvalt.

Karaev niet

Ernesto
10-11-2006, 07:52
Ik hoop ook JLB. Sem Schilt vind ik persoonljk niets aan om te zien. JLB verdient het gewoon na al die jaren.

Arjan
10-11-2006, 08:30
JLB GUN ik het...
maar ik denk dat de strijd zich tussen Leko, Bonjaski en Schilt zal gaan bevinden... we'll see!

Lionheart
10-11-2006, 10:10
Francisco Filho is ook weer terug!!

Hij zal vanaf volgend jaar weer meedoen met de voorrondes naar de GP van 2007!!

Marco (scheids)
10-11-2006, 16:06
Leko wint m !!!

Goede tweede voor mij is Semmy !!

MB667
10-11-2006, 16:23
ik hoop hoost of aerts (via de reservefight) maar denk schilt

De man van 14K
10-11-2006, 16:34
Sem wordt het weer.

Hoost gun ik het maar is denk ik te oud { met alle respekt naar de beste na Kaman }

Feitosa loopt met het Sem syndroom, kan dus alleen winnen als Sem uitvalt.

Karaev niet

Hoost is denk ik ook te oud maar wel enorm ervaren en een echte toernooi knokker. Het zou mij niets verbazen als hij heel ver zou komen maar dan moet hij wel zijn eerste partij(en) vroeg beeidigen denk ik..

Dat is een goede, Feitosa loopt met het Sem syndroom. ik denk niet dat hij de finale zal winnen. zal er de eerste partij uitliggen.

Remy, ik hoop dat hij weer in oude vorm terugkomt en gewoon wint.
Het is m gegunt, maar netzoveel als Peter..
Maar ik gun het JBL ook wel een keer..
pf.. lastig dit,het wordt heel spannend en kan alle kanten op!

Karsten
10-11-2006, 18:43
Ben bang dat Sem het weer word....

gun het Hoost en Aerts ook!

Het liefst zou ik zien dan Jerome een keer wint...

TOON
10-11-2006, 19:06
jammer dat we niet op Aerts kunnen stemmen, denk namelijk echt dat hij wel kans heeft om in het toernooi te stromen om vervolgens die titel te pakken!!!!!

redjuh
18-11-2006, 05:48
Manhoef vecht niet... althans op de K1 site staat ie er niet meer bij en staat Sefo tegen Choi

enne ttt

Thomasmurda
18-11-2006, 06:34
Manhoef vecht niet... althans op de K1 site staat ie er niet meer bij en staat Sefo tegen Choi

enne ttt

Argh, dat zuigt zwaar, ik hoef die Choi echt niet te zien :bash:

Highline
18-11-2006, 06:39
toch weer snel een freak erbij gedouwd:twak::crying:

jopie
18-11-2006, 07:49
de finale zal gaan tussen bonjasky en schilt.
bonjasky wint.

Silat
18-11-2006, 08:06
ik denk schilt, maar hoop JBL.

redjuh
18-11-2006, 08:07
nee jopie

Quato
20-11-2006, 21:39
Toch wel bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat Remi van Sem kan winnen... Of hebben jullie de vorige partijen niet gezien? ;-)

Schat trouwens de kansen dat Hoost wint van Chalid klein in. Vond de partijen die hij afgelopen jaar heeft laten zien nou niet om naar huis te schrijven en het niveau dat hij gehad heeft is compleet zoek. Als je dat vergelijkt met het wedstrijdritme van Chalid... Maar goed, afschrijven kun je hem nog lang niet, dus wie weet!

Luka
20-11-2006, 22:26
Ik denk zelf Sem.. ook al zijn zn partijen niet hoogstaand,, Enigste die Sem van de titel kan weerhouden is JLB !!

De man van 14K
20-11-2006, 23:29
kijk kijk een objectieve GG fan uit Groningen.. niet om het een of het ander Quato maar Hoost draait al veel langer in het K1 wereldje mee dan Chalid.
Tuurlijk wordt het een zware pot en Chalid is echt een goede knokker maar Hoost erkent dat en weet precies wat hij moet doen om op het juiste niveau (of nivo?) te komen.

Wie de winnaar wordt van deze GP weet ik niet, alhoewel ik het JLB wel gun! maar Hoost voor de laatste keer.. Remy ook.. en Sem en en... pff
Belooft alleenmaar een Fantastiche finale te worden, nu maar hopen dat SBS of eurosport het live uitzendt

Chico
20-11-2006, 23:31
Waarschijnlijk wordt het sem... maar gun het jlb wel dit jaar..

vind sem z'n partijen niet zo leuk om te kijken.. hoop op jlb in de finale tegen bonjansky ofzo... lekker knallen

MB667
21-11-2006, 00:00
Manhoef in for Hong-Man in K-1
The Dutchman will meet Ray Sefo in a super-fight
Set for the 2nd day of December, the event marking the final phase of the K-1 World GP has had modifications made to the card. Initially chosen to face Ray Sefo in one of the super-fights, the giant South-Korean Choi Hong-Man was substituted by the Dutchman Melvin Manhoef. Check out the updated card:

Super-fights
Peter Aerts vs Musashi
Ray Sefo vs Melvin Manhoef
Badr Hari vs to be announced

K-1 World GP Quarterfinals
Semmy Schilt vs Jerome LeBanner
Ernesto Hoost vs Chalid "Die Faust"
Glaube Feitosa vs Ruslan Karaev
Remy Bonjaski vs Stefan Leko

Justinian
21-11-2006, 00:04
Manhoef in for Hong-Man in K-1
The Dutchman will meet Ray Sefo in a super-fight
Set for the 2nd day of December, the event marking the final phase of the K-1 World GP has had modifications made to the card. Initially chosen to face Ray Sefo in one of the super-fights, the giant South-Korean Choi Hong-Man was substituted by the Dutchman Melvin Manhoef. Check out the updated card:

Super-fights
Peter Aerts vs Musashi
Ray Sefo vs Melvin Manhoef
Badr Hari vs to be announced

K-1 World GP Quarterfinals
Semmy Schilt vs Jerome LeBanner
Ernesto Hoost vs Chalid "Die Faust"
Glaube Feitosa vs Ruslan Karaev
Remy Bonjaski vs Stefan Leko
;)
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67556&highlight=manhoef

Ik hoor net uit dezelfde goed ingelichte bron, dat de onderhandelingen helaas niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd. Sapp vs Manhoef zal dus geen doorgang vinden.

Wel is er goed nieuws voor de mensen die Sapp toch al niet zagen zitten omdat ze Melvin liever tegen een "echte" kickbokser zien vechten. Hoogstwaarschijnlijk zal Melvin op 2 december tijdens de K-1 finale nu aantreden tegen Ray Sefo.

Ray Sefo vs Melvin Manhoef... hmm... staat ook niet slecht op je affiche :D . Toppartij :cool:

ashi76
21-11-2006, 00:43
Sem neemt dit jaar de belt weer mee naar zuidlaren.
Hoost, Bonjaski en Feitosa hebben al een een goed pak rammel van hem gehad.
JLB gaat goed op zijn flikker krijgen. Daarna hoop ik dat Sem tegen Leko mag.

Ossie
21-11-2006, 00:55
Ik zou JLB graag als winnaar WILLEN zien. Maar of hij het gaat winnen durf ik te betwijfelen... Eerste pot al meteen tegen Schilt. Daar komt ie zeker met veel schade uit.

Sem maakt in principe ook wel een reele kans, maar ik hoop zo van harte dat hij niet wint. Hij zal best goed zijn en ooh zo'n aardige gast zijn blablabla. Maar ik vind zijn vechtstijl supersaai, ik vind hem lomp, en hij is net zo stijf als een robot. Hij heeft maar een ding en dat is zijn lengte.

Bud S
21-11-2006, 01:13
Ik zou JLB graag als winnaar WILLEN zien. Maar of hij het gaat winnen durf ik te betwijfelen... Eerste pot al meteen tegen Schilt. Daar komt ie zeker met veel schade uit.

Sem maakt in principe ook wel een reele kans, maar ik hoop zo van harte dat hij niet wint. Hij zal best goed zijn en ooh zo'n aardige gast zijn blablabla. Maar ik vind zijn vechtstijl supersaai, ik vind hem lomp, en hij is net zo stijf als een robot. Hij heeft maar een ding en dat is zijn lengte.

grotendeels mee eens...maar ik moet zeggen dat schilt toch wel een stukkie leuker is gaan vechten, nu ie z'n tegenstanders beter op afstand houdt en hij dus ruimte krijgt om te stoten.
JLB kan gelukkig ook een mooie stomp uitdelen en hoop ook dat ie nou eindelijk es een keer de k-1 wint.

dontmindme
21-11-2006, 01:15
Ik zou JLB graag als winnaar WILLEN zien. Maar of hij het gaat winnen durf ik te betwijfelen... Eerste pot al meteen tegen Schilt. Daar komt ie zeker met veel schade uit.

Sem maakt in principe ook wel een reele kans, maar ik hoop zo van harte dat hij niet wint. Hij zal best goed zijn en ooh zo'n aardige gast zijn blablabla. Maar ik vind zijn vechtstijl supersaai, ik vind hem lomp, en hij is net zo stijf als een robot. Hij heeft maar een ding en dat is zijn lengte.

ben het met je eens maar hij is moeilijk te verslaan gewoon
je hebt echt iemand nodig met ervaring en overwicht
ik hoop dat peter doorkomt
ik acht hem wel in staat om sem te stoppen

marcelt
21-11-2006, 07:21
Ik zou JLB graag als winnaar WILLEN zien. Maar of hij het gaat winnen durf ik te betwijfelen... Eerste pot al meteen tegen Schilt. Daar komt ie zeker met veel schade uit.

Sem maakt in principe ook wel een reele kans, maar ik hoop zo van harte dat hij niet wint. Hij zal best goed zijn en ooh zo'n aardige gast zijn blablabla. Maar ik vind zijn vechtstijl supersaai, ik vind hem lomp, en hij is net zo stijf als een robot. Hij heeft maar een ding en dat is zijn lengte.
Ben het met je eens :thup: maarre uitkijken Ossie met wat je vindt van Sem anders wordt H-Power boos en gaat lelijke dingen posten :lol:

Luka
21-11-2006, 07:44
Leko gevaarlijkste outsider ?

Vale Tudo
21-11-2006, 10:49
het zou heel vet zijn als peter aerts de kans krijgt!!

MenKat
21-11-2006, 18:09
Als ik me geld moest inzetten dan deed ik dat op Bonjasky.

Remco
21-11-2006, 18:18
Het probleem is ook dat Sem nogal wat kan hebben en het zeer moeilijk is om puntjes bij hem weg te pakken, ik zie niemand het van hem winnen.

ICON
21-11-2006, 19:24
heb sem hestemd. hoop op jlb.

Karsten
21-11-2006, 20:09
Bonjasky vs Schilt gaat op zeker naar Sem.. daar komt Remy niet eens bij aan de bak....

Chalid tegen Hoost gaat naar Hoost.... die wint het op ervaring..

Denk dat alleen Aerts en JLB in staat zijn om Sem te stoppen, Hoost wellicht ook als ie beter in vorm is dan zijn laatste partijen...

Luka
21-11-2006, 20:19
heb sem hestemd. hoop op jlb.

zelfde hier !!!

JLB is de enigste die hem kan stoppen !!

Quato
22-11-2006, 17:53
De enige die Sem kan stoppen zijn de f$#%#$^% scheidsrechters. Sinds Ignashov heeft hij op K1 gebied niks meer terecht verloren.

Daarnaast nog ff aan Rosso: ben geen complete GG fan, alleen voor Sem. Dus wie de pot tussen Hoost en Chalid wint maakt me niks uit. Denk alleen dat, gezien de wedstrijdvorm van Hoost tijdens z'n laatste partijen, dat Chalid een betere kans maakt. Maar zoals ik al zei: Hoost is nog niet af te schrijven...

Jan Roorda
22-11-2006, 19:57
Bonjasky gaat winnen..(althans..dat hoop ik)..de meest complete vechter van de K1...een spektakel om naar te kijken!

Mephisto
22-11-2006, 21:32
Ik stemde Bonjasky, ik denk dat als hij in vorm is een goede kans maakt. Na het lezen van bovenstaande posts moet ik zeggen dat ik het JLB eigenlijk wel gun, maar ik betwijfel of hij van Schilt kan winnen...

Karsten
22-11-2006, 21:54
Vind het zoiezo al wat zeggen dat JLB er zelf voor kiest om de eerste partij tegen Sem te draaien...

Stom of niet... de tijd zal het leren..

Denk alleen 1 ding, als JLB deze partij wint word ie de kampioen..

king
22-11-2006, 22:51
Vind het zoiezo al wat zeggen dat JLB er zelf voor kiest om de eerste partij tegen Sem te draaien...

Stom of niet... de tijd zal het leren..

Denk alleen 1 ding, als JLB deze partij wint word ie de kampioen..

Als JLB van Sem wil winnen zal hij risico's moeten nemen en incasseren. Ik denk dan ook dat hij bij winst zo is toegetakeld dat hij niet verder kan...

blazin.arr0w::::
23-11-2006, 01:29
Ik hoop Hoost, maar denk dat hij het gelijk in de eerste pot al zo zwaar krijgt dat het een lastige opgave wordt. Toch krijgt hij mijn stem!

Anyways, dit wordt een van de spectaculairste K1's ooit denk ik!

Lee Hottie # 1 fan
23-11-2006, 03:34
ik ga voor Feitosa. hij is compleet en levensgevaarlijk met zijn high kicks.
hij kan iedereen dus ook Semmy razendsnel raken met zijn trappen plus dat hij een keiharde rechter stoot heeft. ik weet niet of het reeel is maar "de wens is de vader van de gedachte" denk ik maar

http://www.youtube.com/watch?v=X-mnpo4RYZs

Ton
23-11-2006, 04:17
Al denk ik niet dat Feitosa deze K1 wint, toch vindt ik hem een top vechter!

Echt een aanrader voor de ARENA juni 2003!!!

citygym
23-11-2006, 17:02
Sem wint!

ICON
23-11-2006, 17:51
Al denk ik niet dat Feitosa deze K1 wint, toch vindt ik hem een top vechter!

Echt een aanrader voor de ARENA juni 2003!!!

wordt lastig om dat voor elkaar te krijgen hoor:)

angry
24-11-2006, 00:40
Ik hoop op jerome ik gun het die man echt echt een karakter vechter daar hou ik van...

Ton
24-11-2006, 06:51
Al denk ik niet dat Feitosa deze K1 wint, toch vindt ik hem een top vechter!

Echt een aanrader voor de ARENA juni 2003!!!


wordt lastig om dat voor elkaar te krijgen hoor:)

godsamme hoe kom ik in vredesnaam met mijn korsakov kop op 2003 :eek: :rolleyes: :wacko: :whistling:

Khanom Thom
24-11-2006, 09:01
SEM..!!

Wheelie
30-11-2006, 21:04
TTT

mama
30-11-2006, 21:15
was hem al aan het zoeken
;)

Luka
30-11-2006, 21:51
snap niet dat mensen op feitosa stemmen :S

Bud S
01-12-2006, 04:52
finale: le banner vs leko

echt wel !

die andere gasten kunnen namelijk echt helemaal niks :whistling:

henk kuipers
01-12-2006, 18:28
osu,

We zijn hier nu een dag en ik moet zeggen, geweldig al die Nederlandse inbreng bij K1.

Ben van morgen met mijn vrouw en Koen naar het graf geweest van Mas Oyama en dat was heel indrukwekkend allemaal, daarna zijn we naar de oude Honbu geweest waar de dochter van Oyama [ Kurstina ] en haar man Susuki nu de boel proberen te redden.

De oude honbu waar mijn leraar Jon Bluming ooit begon en waardoor we nu zo rijkelijk aanwezig zijn in de K1, is zo kleein dat je je niet kunt voorstellen dat het de bakermat is van miljoenen mensen die aan kyokushin doen of kickboxen.

Voor Koen was het helemaal een terug zien van oude glorie want hij heeft er twee keer meer dan een half jaar geleefd en getraind { Sylvie en ik zagen hem ook steeds stiller worden }.

Alle vechters waren bij de persconferentie relaxt en zelfverzekerd.

Ik zal proberen morgen na de gevechten direct een verslag hier proberen te posten als iemand mij niet voor geweest is.

Tokyo 01-12-06 17:30 uur

osu

Justinian
01-12-2006, 18:42
Thanks voor de update Henk. Ben benieuwd naar het verslag, al ga ik dat uiteraard pas lezen nadat ik de K1 's avonds op SBS heb gezien ;)

MMA Davy
01-12-2006, 18:42
Ik denk Sem!

mama
01-12-2006, 18:43
Thanks Henk
er zitten meer mixfightleden in Japan
Wat ik zo hoor hebben ze het er super..

Luka
01-12-2006, 18:49
had ook niet anders verwacht dat ze het super hebben !!! lijkt mij ook echt super om keer mee te maken..

ben benieuwt hoe het gaat.. JLB slaat binnen 30 sec SEM zwaar KO :P

harry
01-12-2006, 20:06
Zijn hier ook met een paar man *henk heb je vanmiddag gezien ush( tis supper hier he.
Quote van de dag van Sem:Jerome is gewoon 1 van de 3 haha was schitterd een vraag van 3 minuten en een antwoord van 3 seconden.
Alle gasten mega vriendelijk, probeer de fotos te uppen maar hij ziet mijn camera niet damn.
Iedereen is hier btw Ramon dekker, Overeem, Koen Scharrenberg etc. noem ze maar op 1 grote gave kliek!
Gister blauw gelegen tijdens het eten hier gaaf met die gasten ongeloofelijk.(met dank aan yep:thup: haha)
pff wel zwaar zo met een jetleg maar je moet het meemaken hier!

Al bij al MORGEN HEEFT SEM DE BELT WEER!!!:thup: (hoor het iedereen hier zeggen inclusief enkele vechters die meedraaien :rolleyes: )
Wat een line up zeg wor niet makelijk...
Zo nu ff aan de sake :wacko:

harry
01-12-2006, 20:08
Thanks Henk
er zitten meer mixfightleden in Japan
Wat ik zo hoor hebben ze het er super..

damn mijn msn valt iedere keer uit:twak:

Bud S
02-12-2006, 04:59
had ook niet anders verwacht dat ze het super hebben !!! lijkt mij ook echt super om keer mee te maken..

ben benieuwt hoe het gaat.. JLB slaat binnen 30 sec SEM zwaar KO :P


echt wel !:thup:

juvademo
05-12-2006, 02:24
luka, niet op feitosa stemmen? waarom niet?