PDA

View Full Version : Vuurpijl tussen billen loopt slecht af (hahaha)



Iwan
10-11-2006, 18:35
Vuurpijl tussen billen loopt slecht af (van FOK.nl)
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Standaard
Gepubliceerd: donderdag 9 november 2006 @ 20:00
Een 22-jarige soldaat uit Engeland is in zijn vrije tijd door een Jackass-achtige stunt in het ziekenhuis beland. De jongeman stond met een paar vrienden bij een kampvuur in het Engelse Monkwearmouthon, toen hij op het idee kwam een vuurpijl vanuit zijn achterwerk te lanceren. Een maat van hem zou het filmen met de camera van zijn mobiele telefoon.

De pijl kwam echter niet los uit de anus van de waaghals en een regen van vuur en een ontploffing troffen zijn achterste. Eerst liep hij nog weg maar na een paar meter viel hij bloedend neer. Hulpdiensten brachten hem meteen naar het ziekenhuis waar artsen ernstige, interne verwondingen vaststelden. Zo was de endeldarm van de jongeman volledig verbrand.

Volgens ooggetuigen probeerde de soldaat een stunt uit die hij ooit had gezien in het MTV-programma Jackass. Daarin schiet Steve-O wel met succes vuurwerk weg vanuit zijn achterwerk.

Het filmpje staat online, maar stelt weinig voor (slecht beeld).

Even een aanvulling: Volgens een aantal FOK!kers heeft de soldaat de vuurpijl 'verkeerd om' in zijn anus gestoken. Vandaar waarschijnlijk de grote interne schade. (En als bonus nog een filmpje van een ander geval.)

Nou, die hoeft in ieder geval z'n aarsbaard nooit meer te scheren hahaha!

chief108
10-11-2006, 18:46
gaat vaker mis, zijn best veel filmpjes van dit soort sukkels...

http://www.ebaumsworld.com/2006/07/buttrocket.html

maar blijft grappig :lol:

B3 lik3 M3
10-11-2006, 18:47
LMAO!!

Iwan
10-11-2006, 18:50
Ja, maar het is toch meesterlijk dat deze persoon hem achterstevoren in z'n reet had zitten?
Ik heb het filmpje gezien, maar die loopt de rest van z'n leven met een stoma hoor whahaha!
Hoop maar voor hem dat ie geen homo is, want kontneuken word dan ook iets heel mafs...

chief108
10-11-2006, 19:04
Ja, maar het is toch meesterlijk dat deze persoon hem achterstevoren in z'n reet had zitten?
meesterlijk???
godverdomme...

ik had de mensheid toch echt wat meer credit gegeven dan dat... :twak:

het is idd niet een echt best filmpje (http://www.metro.co.uk/video/videoPlayer.html?inMediaId=244&in_page_id=1#), maar als je weet wat er gebeurd wel erg grappig :lol:

Kim
10-11-2006, 19:25
oh mijn god ben je dan dom of wat? jezus

Dennis
10-11-2006, 19:44
Ik kan het filmpje niet zien op mijn werk, maar ik kan werkelijk niet geloven dat iemand hem achterstevoren in z'n reet stopt

Iwan
10-11-2006, 20:12
Ik kan het filmpje niet zien op mijn werk, maar ik kan werkelijk niet geloven dat iemand hem achterstevoren in z'n reet stopt

Geloof het maar maat, het doet gewoon pijn om naar te kijken...

nick
10-11-2006, 20:14
gaat vaker mis, zijn best veel filmpjes van dit soort sukkels...

http://www.ebaumsworld.com/2006/07/buttrocket.html

maar blijft grappig :lol:


HAHAHA super.

wat een dom schaap zeg.
Vindt vooral dat knalletje aan het eind leuk :D