PDA

View Full Version : YVel bij TMF



The Bulldog
11-11-2006, 01:23
Zie ik nu op TMF dat YVel er zit te chatten met sms zenders..


De vragen die hij krijgt:p ..

Hij gaf trouwens aan dat hij in de UFC niet gewenst is omdat zoals hij zelf schrijft zich niet kan gedragen in de ring...

Wel grappig dat ook op deze manier de aandacht wordt gevestigd op de sport...is eens wat anders dan het stuk in AD.

(enne Gilbert...welk onderwerp zou je kiezen voor dat goede gesprek met Cristina Aguilera:whistling: )

Arjan
11-11-2006, 02:03
Wat doet Yvel nou bij tmf :|
misschien komt het wel door Jeroen Post, ik las in de Gloves dat hij een fan van deze sport is :p

Nickuraba
11-11-2006, 02:07
post zit daar toch ook al lang nie meer

mama
11-11-2006, 02:19
Jeroen is idd al een tijdje geen vj meer bij tmf
hij is wel een fan van vechstport

The Bulldog
11-11-2006, 02:49
HOHOHOHO..... De de antwoorden waren correct en netjes...YVEL zette zichzelf bijvoorbeeld rondom iemand KO slaan heel netjes neer..

vraag was hoe dat voelde..
Hij gaf als antwoord dat hij het bij een wedstrijd geweldig vind, maar gebeurt het op de sportschool zeker NIET...

En wat is negatieve in deze mededeling...hij zegt dus eigenlijk dat negatief gedrag als dat, niet geaccepteerd wordt in de sport...
Positief dus voor de sport..

The Bulldog
11-11-2006, 02:53
Zoals je dat laatste zegt, ben ik het wel met je eens. En het siert hem op zich ook wel dat ie eerlijk is, maar ik vind het dan jammer dat ze hem uitnodigen. Liever Ernesto of Remy (ook al zijn het geen MMA-vechters).
Maar goed, als ie zelf al weet dat ie zich niet kan gedragen ben ik benieuwd wat ie voor zondag in petto heeft.

Winnen....

En een Yvel spreekt de doelgroep van TMF iets meer aan denk ik dan Hoost of bobjasky...Image verschil denk ik toch...

Hoop dat ie weer wint en zo weer door kan stoten naar de echte top op wereld nivo..

mankind
11-11-2006, 03:24
Ik zie Yvel de laatste tijd wel vaker op de NL tv, clip van luie hond (als die band zo heet), bij Wille Wartaal en nu dit.