PDA

View Full Version : Wouter Bos wordt kapot gemaakt



Sjaak
11-11-2006, 21:12
Las in de krant dat Wouter Bos vind dat hij de kans niet krijgt en dat CDA en VVD hem kapot maken. Moet dat onze nieuwe leider worden pfff wat een jankert :thown:

Als er een aandacht krijgt dat is het Bos wel.

nick
11-11-2006, 21:25
Hij ziet op dit moment door de bomen het bos niet meer ;)

The Bulldog
11-11-2006, 21:59
Is dat die zelfde krant als die over het bloedvergieten...

gewoon i.v.m. het uit verband rukken van verhalen;)

Ze moeten geen van allen zeiken , elke zender is bezig die gasten hun verhaal te laten doen..

Richelieu
11-11-2006, 22:05
Las in de krant dat Wouter Bos vind dat hij de kans niet krijgt en dat CDA en VVD hem kapot maken. Moet dat onze nieuwe leider worden pfff wat een jankert :thown:

Als er een aandacht krijgt dat is het Bos wel.

Bos is en word geen leider!!! Als het er op aan komt neemt hij zijn verantwoordelijkheden niet. Voormalig hoge werknemer bij Shell en nu sociale moraalridder..Laat me toch niet lachen...:)

Guru
12-11-2006, 02:54
Domme Wouter. Na eerst het land uitgebreid te hebben vermaakt met allerlei Houdini-achtige draaikonterij, gaat hij in een laatste poging het vege lijf te redden, de o zo uitgemolken en pathetische slachtofferrol maar opzoeken. De zoveelste kapitale fout van deze Haagsche muilezel, want kiezers houden nu eenmaal per definitie niet van losers.

En het verongelijkte 'slachtoffer' begint vanwege die enorme loze ruimte in zijn bovenkamer, ook voor het gemak maar vast om zich heen te slaan. Dreigt m.i. zelfs als onvervalst fascist, met geweld. Met ‘Franse toestanden als hij niet tot premier gekozen wordt’.

Bos is dus een enorme flapdrol. Een windbuil die m.i. nog niet eens zijn voorkeur voor de herenliefde aan het Nederlandse publiek durft te verkopen, laat staan dat hij in staat moet worden geacht oplossingen te bieden voor de gigantische problemen waar Nederland sinds een paar decennia mee worstelt.

Is Bos de premier die het Nederlandse volk als ‘Vader des Vaderlands’ aan zich weet te binden?

Wel, laat ik het maar duidelijk zeggen: nee!. Natuurlijk niet. Nu niet en nooit niet. Wouter Bos is m.i. een emotionele en intellectuele nul, die louter dankzij het beproefde trappen naar beneden en slijmen naar boven, op de hoogste plek bij de PvdA is terechtgekomen. Een jammerlijke elleboogwerker die als hem die kans werd geboden, heel Nederland met zich mee de afgrond in zou sleuren.

Enfin, ik heb het al vaker gezegd, die scheuring binnen de PvdA komt eraan. Iets waar de meer intellectuele PvdA-ers overigens al tijden op zitten te wachten. Stevige figuren als Paul Scheffer, Rob van Gijzel en Rob Oudkerk, die, wat je ook van ze vindt, tenminste wel begaan zijn met het lot van Nederland.

Arjan
12-11-2006, 03:03
Donner: Bos moet zich niet aanstellen

PvdA-lijsttrekker Wouter Bos moet zich niet zo aanstellen, als hij zegt dat het CDA en de VVD hem proberen kapot te maken. Dat zegt oud-minister van Justitie Piet Hein Donner. Die vroeg zich bij de TROS af hoe Bos ooit premier kan worden als hij nu al vindt dat hij veel te verduren heeft.

Bos beklaagde (http://frontpage.fok.nl/nieuws/70318) zich zaterdag in De Telegraaf over het gedrag van het CDA. Dat zou hem voortdurend aanvallen omdat de christendemocraten zelfs iets te verbergen hebben.

Donner zegt dat premier Balkenende, minister Verdonk en hijzelf ook de nodige kritiek over zich heen hebben gekregen.

Arjan
12-11-2006, 03:08
Verdonk haalt hard uit naar Bos

De nummer twee op de VVD-verkiezingslijst, minister Rita Verdonk, heeft vandaag hard uigehaald naar PvdA-leider Wouter Bos. Volgens Verdonk is Bos ''bang'' voor haar. Net als vandaag ook al CDA'er Donner (http://frontpage.fok.nl/nieuws/70328) liet weten, heeft Verdonk geen goed woord over voor het interview dat Bos met De Telegraaf gaf en waarin hij zegt dat CDA en VVD hem al jaren als persoon kapot (http://frontpage.fok.nl/nieuws/70318) proberen te maken.

''Dit is een huilende Wouter Bos die al weet dat hij verloren heeft. Het kabinet-Bos zal er nooit komen'', aldus Verdonk.

'IJzeren Rita' haalt ook hard uit naar de PvdA inzake het integratie- en immigratiebeleid. Ze zegt te hebben aaangetoond dat de sociaal-democraten in het verleden hebben gefaald met dat beleid. ''Door mensen klein te houden en te pamperen zijn mensen de uitkering ingeloodst en zijn achterstandswijken ontstaan.''


Bos krijgt er een beetje van langs! :lol:

Michelle
12-11-2006, 03:08
kut voor m

redjuh
12-11-2006, 04:00
kut voor m

en dat terwijl het volgens mij een latente heaumeau is...

Sjaak
12-11-2006, 05:13
Is dat die zelfde krant als die over het bloedvergieten...

gewoon i.v.m. het uit verband rukken van verhalen;)



Dacht het niet dit heeft die echt gezegd, wat een watje :thown:

aliendwurf
12-11-2006, 05:21
Dacht het niet dit heeft die echt gezegd, wat een watje :thown:

Idd,een zacht gekookt eitje is het.....

Dennis
12-11-2006, 06:28
Als er iemand veel gezeik over zich heen heeft gekregen is Balkenende het wel. Laat het een voorbeeld zijn voor Bos

PigDog
12-11-2006, 10:07
Domme Wouter. Na eerst het land uitgebreid te hebben vermaakt met allerlei Houdini-achtige draaikonterij, gaat hij in een laatste poging het vege lijf te redden, de o zo uitgemolken en pathetische slachtofferrol maar opzoeken. De zoveelste kapitale fout van deze Haagsche muilezel, want kiezers houden nu eenmaal per definitie niet van losers.

En het verongelijkte 'slachtoffer' begint vanwege die enorme loze ruimte in zijn bovenkamer, ook voor het gemak maar vast om zich heen te slaan. Dreigt m.i. zelfs als onvervalst fascist, met geweld. Met ‘Franse toestanden als hij niet tot premier gekozen wordt’.

Bos is dus een enorme flapdrol. Een windbuil die m.i. nog niet eens zijn voorkeur voor de herenliefde aan het Nederlandse publiek durft te verkopen, laat staan dat hij in staat moet worden geacht oplossingen te bieden voor de gigantische problemen waar Nederland sinds een paar decennia mee worstelt.

Is Bos de premier die het Nederlandse volk als ‘Vader des Vaderlands’ aan zich weet te binden?

Wel, laat ik het maar duidelijk zeggen: nee!. Natuurlijk niet. Nu niet en nooit niet. Wouter Bos is m.i. een emotionele en intellectuele nul, die louter dankzij het beproefde trappen naar beneden en slijmen naar boven, op de hoogste plek bij de PvdA is terechtgekomen. Een jammerlijke elleboogwerker die als hem die kans werd geboden, heel Nederland met zich mee de afgrond in zou sleuren.

Enfin, ik heb het al vaker gezegd, die scheuring binnen de PvdA komt eraan. Iets waar de meer intellectuele PvdA-ers overigens al tijden op zitten te wachten. Stevige figuren als Paul Scheffer, Rob van Gijzel en Rob Oudkerk, die, wat je ook van ze vindt, tenminste wel begaan zijn met het lot van Nederland.



Ik zie dat je veel van jezelf in de figuur Bos kwijt kan......

Makijs
12-11-2006, 18:29
Ik zie dat je veel van jezelf in de figuur Bos kwijt kan......

:D :D :D

Guru
12-11-2006, 19:42
Eerst voor Bos zijn en nu je handen ervanaf halen, mooie zet Pigdog!

Kom nou eens over de brug, we weten nog steeds niet wat je stemt, wel dat je een hetze voert tegen mensen die de Partij Voor de Vrijheid stemmen.
Verspilde energie, Pigdog.
Dat weet je best.

micha
12-11-2006, 19:45
lol@pigdog

PigDog
13-11-2006, 07:32
Kom nou eens over de brug, we weten nog steeds niet wat je stemt, wel dat je een hetze voert tegen mensen die de Partij Voor de Vrijheid stemmen.

Dat weet je best.


Ik voer geen hetze tegen de partij voor de vrijheid, Guru......
Ik vind jou gewoon zo'n dom manneke.