PDA

View Full Version : Scheidsrechters 2H2H



Sjaak
13-11-2006, 07:39
Moet zeggen dat ik de scheidrechters een hele sterke indruk vond achterlaten op dit gala, complimenten jongens heel goed gedaan

Vond wel een enkele jury beslissing dubieus maar goed dat zal je altijd wel blijven houden.

killroy
13-11-2006, 07:51
Welke beslissing doel je op??:cool2:

grt

Sjaak
13-11-2006, 08:09
Die over Knaap bv en nog een partij

HUNTER
13-11-2006, 08:10
Scheidsen waren idd goed bezig. Maar dat is meestal wel zo bij de IMA.

Qua jurering was ik het niet helemaal eens met Knaap vs Chunkaiev, en ook Lima tegen Pique vond ik een redelijk dubieuze beslissing.

chief108
13-11-2006, 08:18
Qua jurering was ik het niet helemaal eens met Knaap vs Chunkaiev,
snapte daar ook al helemaal geen zak van...
gind er al vanuit dat ik een bepaald stukje van de spelregels niet had meegekregen ofzo... :wacko:

Sjaak
13-11-2006, 08:19
en ook Lima tegen Pique vond ik een redelijk dubieuze beslissing.

Dat is inderdaad de andere partij waar ik mijn vraagtekens bij zet

ashi76
13-11-2006, 08:22
Ik vond dat Lima vooral met zijn handen beter was.
Pique ging imo te veel voor de clinch, maar deelde wel meer trappen uit.

redjuh
13-11-2006, 09:12
ik vond behalve Marco de scheidsrechters niet heel sterk. sorry maar ze lieten zich meer beinvloeden door wat er van om de ring werd gezegd dan af te gaan op hun eigen kennis...

Showman
13-11-2006, 10:32
Ik vond de partij Faldir vs Gunyar ook dubieus, wat Faldir zelf ook duidelijk aangaf na de partij. Het was een gelijk op gaande strijd waar Gunyar in mijn ogen elke ronde beter was behalve ronde 3.

MMA Davy
13-11-2006, 12:42
Ik vond de partij Faldir vs Gunyar ook dubieus, wat Faldir zelf ook duidelijk aangaf na de partij. Het was een gelijk op gaande strijd waar Gunyar in mijn ogen elke ronde beter was behalve ronde 3.


Ik vond dat Gunyar meer deed maar, Faldir maakte toch echt meer voltreffers in mijn ogen.

redjuh
13-11-2006, 14:12
Ik vond dat Gunyar meer deed maar, Faldir maakte toch echt meer voltreffers in mijn ogen.


ik heb samen met een paar mensen om me heen deze partij ook nauw gevolgd. Imo is er over de 1ste en 2de ronde weinig discussie mogelijk (voor ali) en de 3de en 4de ook niet, namelijk voor chabrani... de 5de ronde heb ik qua scores op 7-5 voor chabrani gescoord (gemaakte punten). dus op basis daarvan terechte overwinning voor chabrani

Marco (scheids)
13-11-2006, 15:45
Dank voor de complimenten voor de officials....

De scheidsrechters werkten voor het eerst met een oortje in waarmee men (Remco en ondergetekende) met de scheidsrechter kon communiceren, ik vond het iig heel prettig om Remco in mn oor te horen, er gebeuren altijd dingen die je als scheids niet meteen (bv in een hoek of andere kant waar jezelf staat) ziet en dan is het prettig dat je die dan ingefluisterd krijgt.

Loem
13-11-2006, 15:45
Ik vind zelf over het hele gala dat jury en scheidsrechters het gala goed hebben gedaan. Wat ik meestal wel vind als de IMA. Dus ook mensen van de IMA petje af en goed gedaaan.

Remco
13-11-2006, 16:52
Wel jammer dat je als gevolg van die speakertjes, voortdurend de ademhaling van de scheidsrechters hoorde. Bij Marco was dit overigens niet het geval, die had het speakertje waarschijnlijk niet oraal ingebracht.

Sjaak
13-11-2006, 16:59
Wel jammer dat je als gevolg van die speakertjes, voortdurend de ademhaling van de scheidsrechters hoorde. Bij Marco was dit overigens niet het geval, die had het speakertje waarschijnlijk niet oraal ingebracht.

Of hij heeft een hele goeie conditie of hij had ze ademhaling tijdelijk uitgeschakeld :D

Remco
13-11-2006, 17:04
Marco heeft zeker kieuwen.

paspoes
13-11-2006, 17:12
Een leuk gala. :thup:

De man van 14K
13-11-2006, 17:14
grappig tegen Brain lo anjoe dat die scheids (marco?) hem aan zijn enkels de ring terug in trachtte te slepen. was wel een grappig moment.
vond alleen bij het freefighten dat er te lang doorgegaan werd op de grond, tuurlijk gebonden aan regels maar afknellen en geen acties kan je dan niet "breaken" en staand verder laten gaan?
(ben niet helemaal thuis in mma..)

Verder Lima / Pique, pique trapte meer maar lima had meer treffers met boxen dus naar mijn idee terecht, alleen Knaap vond ik ontrecht verloren. verder top!

Jochem
13-11-2006, 17:15
Knaap vs Murad, beslissing was imo terecht, Knaap had een gele kaart moeten krijgen zelfs.

-Knaap scoorde staand volop
-Murad scoorde alle takedowns.
-Murad beste posities op de grond
-Knaap was inactief op de grond, verdiende een gele kaart. (Zodra Murad in guard kwam, armen onderdoor en wachten op restart)

mama
13-11-2006, 17:27
Dank voor de complimenten voor de officials....

De scheidsrechters werkten voor het eerst met een oortje in waarmee men (Remco en ondergetekende) met de scheidsrechter kon communiceren, ik vond het iig heel prettig om Remco in mn oor te horen, er gebeuren altijd dingen die je als scheids niet meteen (bv in een hoek of andere kant waar jezelf staat) ziet en dan is het prettig dat je die dan ingefluisterd krijgt.

hahaha ik vroeg me al af waarom Remco die microfoon zowat aan het opeten was.....

jan sensei kyokushin
13-11-2006, 17:44
Osu scheid,s gefelciteert met de goeie leiding .:thup:

MMA Davy
13-11-2006, 18:07
grappig tegen Brain lo anjoe dat die scheids (marco?) hem aan zijn enkels de ring terug in trachtte te slepen. was wel een grappig moment.
vond alleen bij het freefighten dat er te lang doorgegaan werd op de grond, tuurlijk gebonden aan regels maar afknellen en geen acties kan je dan niet "breaken" en staand verder laten gaan?
(ben niet helemaal thuis in mma..)

Verder Lima / Pique, pique trapte meer maar lima had meer treffers met boxen dus naar mijn idee terecht, alleen Knaap vond ik ontrecht verloren. verder top!

Ik vond het juist wel super, de grondgevechten op PRIDE regels! Als er niets gebeurt word er ACTION geroepen door de scheids, en anders opstaan!

Remco
13-11-2006, 18:10
Leuk ook om de invloed van de Japanse PRIDE scheidsrechters te zien: "Judge", "Judge"; en "Give up?" tegen Karakas.

Onze jongens verloren echter niet hun eigenheid. Ik was ook blij verrast met het optreden van Michel Homeijer, een scheidsrechter waar ik mij nog wel eens aan geïrriteerd heb.

ruby75
13-11-2006, 18:14
Ik vond dat Lima vooral met zijn handen beter was.
Pique ging imo te veel voor de clinch, maar deelde wel meer trappen uit.

Ik vind niet dat Pique voor de clinch ging eigenlijk..
Hij bleef gewoon voor Lima"s neus staan ipv naar achteren te gaan.
In mijn ogen liep Lima zich steeds vast.
Marco vocht een stuk all-rounder en scoorde ook meer met zn benen.
In mijn ogen was Pique de winnaar

Dragon Tail
13-11-2006, 18:20
ik heb samen met een paar mensen om me heen deze partij ook nauw gevolgd. Imo is er over de 1ste en 2de ronde weinig discussie mogelijk (voor ali) en de 3de en 4de ook niet, namelijk voor chabrani... de 5de ronde heb ik qua scores op 7-5 voor chabrani gescoord (gemaakte punten). dus op basis daarvan terechte overwinning voor chabrani

Je bedoelt toch wel Faldir Chahbari ipv (Kamal) Chabrani?

remco pardoel
13-11-2006, 18:39
Marieke ..
Ik had honger
:-)

Marco (scheids)
13-11-2006, 19:39
Wat mij betreft had de wedstrijd trouwens ook in een onbeslist mogen eindigen.

In Pride mogen wedstrijden NOOIT op een onbeslist eindigen, de jury leden MOETEN een winnaar aanwijzen ...

Ronald
13-11-2006, 19:42
In Pride mogen wedstrijden NOOIT op een onbeslist eindigen, de jury leden MOETEN een winnaar aanwijzen ...
Sorry Marco, ik had mijn post net verplaats naar die andere topic (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=355814&posted=1#post355814) toen je hier een reply gaf.

Goed dat we jouw hier hebben :) . Als er een winnaar gekozen MOET, dan had ik Knaap aangewezen.

Sjaak
13-11-2006, 19:51
Iemand die weet wie die scheids was die de kyokushin partij scheidsrechterde ?

paspoes
13-11-2006, 19:53
Pm Smatti of Henk Kuipers die weten het zeker

Marco (scheids)
13-11-2006, 19:54
Iemand die weet wie die scheids was die de kyokushin partij scheidsrechterde ?

Die KK scheids was Flemming Paulsen, zn achternaam weet ik niet zeker meer, weet wel dat hij samen met Kjetl en een nog een Deen de eerste K-1 in Kopenhagen organiseerde waar ik m nog van kende ....

Sjaak
13-11-2006, 20:02
Was dat Fleming ik dacht dat die pas rond de 45 was maar kan me vergissen .... oeps en ik wil eigenlijk ook niemand beledigen maar van vanaf de tribune leek die wat ouder.

Dat is Henk Kuipers zijn man in Denemarken, hoor goeie berichten over die man

payap
14-11-2006, 03:29
Was helaas nogal laat binnen en heb de partij van knaap niet gezien. Balen !

Pique vs Lima zakt gewoon letterlijk mijn broek van af. Lima scoorde goed met boksen en pique counterde hier af en toe goed op (rechtse erover heen en opstoten) en scoorde veel met knieen, lowkicks en gooide er ook nog wat hoge trappen naar lichaam en hoofd uit terwijl Lima zijn been niet boven zijn middel heeft uitgestoken de hele wedstrijd. En volgens mij was het een muaythai partij en geen bokspartij.

Hoop ook dat er een rematch Oktay vs Brian komt ! Wat een knalpartij zeg! van beide heren overigens!

Enne zat vlak naast kluivert en die is aardig fan zeg. Hij ging af en toe goed uit zijn dak van het ring gebeuren ! leuk te zien zoiets.

Sjaak
14-11-2006, 04:55
Enne zat vlak naast kluivert en die is aardig fan zeg. Hij ging af en toe goed uit zijn dak van het ring gebeuren ! leuk te zien zoiets.

Heb je ook gezien wat Kluivert bij hem had ....... tyfus ........pffffff

mama
14-11-2006, 05:01
je een behoorlijke ego had ie bij zich

sorry ik zie net dat we in een topic over de scheidsen zitten......... beetje ontopic blijven...
(ja moet ik ook doen)

remco pardoel
14-11-2006, 06:18
Even kortsluiten:
Wat vonden jullie in het algemeen ervan dat de scheidsrechter te verstaan was .. tijdens de partij
ervaar je het als positief of... heb je liever stilte...
of zou je meer betrokkenheid van de scheids willen horen??

misschien even een poll toevoegen
zo hebben jullie inspraak op de volgende 2h2h in Ahoy

Sjaak
14-11-2006, 06:31
Even kortsluiten:
Wat vonden jullie in het algemeen ervan dat de scheidsrechter te verstaan was .. tijdens de partij
ervaar je het als positief of... heb je liever stilte...
of zou je meer betrokkenheid van de scheids willen horen??

misschien even een poll toevoegen
zo hebben jullie inspraak op de volgende 2h2h in Ahoy

Ik vond het niet geweldig en van mij hoeft het niet als een scheids 25 x in 1 partij "take de action" roept.

Ronald
14-11-2006, 06:33
misschien even een poll toevoegen
zo hebben jullie inspraak op de volgende 2h2h in Ahoy
Misschien anders gewoon ff een nieuwe topic maken met deze poll Remco? Is nog specifieker dan de topic hier nu is.

Remco
14-11-2006, 15:32
Hoeft niet versterkt.

Fightchick
14-11-2006, 17:34
Scheidsen hebben idd goed werk geleverd. Complimenten! Maar de jury.....

Ik vond dat Lima terecht had gewonnen. Maar de vechtstyle van Piqué was wel mooier, gevarieerder.

Voor mij was Ali de winnaar ipv Faldir. Volgens mij klopte deze beslissing niet helemaal.

En Knaap was in mijn ogen ook de winnaar.