PDA

View Full Version : Ringspeaker 2H2H



Sjaak
13-11-2006, 07:42
Weet niet van andere van hem vonden maar vond hem soms heel slecht te verstaan, kan ook zijn omdat het geluid heeeeeeel hard stond.

Miste Ronald eigenlijk wel een beetje ;)

ashi76
13-11-2006, 07:52
Ik vond het echt een verademing !
Ik hoorde trouwens dat de ringspeaker die gozer van "Back by dope demand" was.
King B zou dat moeten zijn toch. :confused:
Klopt dat ?

Ik verstond hem trouwens goed.

Sjaak
13-11-2006, 07:57
Dan zal het wel aan mij hebben gelegen haha

lunatic
13-11-2006, 07:58
vond deze een stuk beter dan ronald

Justinian
13-11-2006, 08:05
Hij was idd erg goed te verstaan en deed het ook leuk vond ik.

HUNTER
13-11-2006, 08:06
Goeie ringspeaker idd. En Ashi, idd die gast van King Bee

Heerlijk hoe hij die rappers die Rodney's opkomst deden aankeek. Zo van 'Ga weg amateurs, dat kan ik veel beter'.... LOL

Justinian
13-11-2006, 08:09
Volgend jaar is hij terug: 'back by dope demand' ;)

marcelt
13-11-2006, 14:24
Ja eindelijk iemand die Engels kan uitspreken. Genoten dat Ronald er niet was.
Speaker was wel moeilijk te verstaan, maar dat lag aan het geluid. De gedraaide hardcore stond ook op pijnniveau.

Bud S
13-11-2006, 16:39
Ja eindelijk iemand die Engels kan uitspreken. Genoten dat Ronald er niet was.
Speaker was wel moeilijk te verstaan, maar dat lag aan het geluid. De gedraaide hardcore stond ook op pijnniveau.


Ik hoop dat ze nu eindelijk door hebben dat er betere ringspeakers zijn dan de allerslechtste...Ronald W.
Als je die man slechte Michael Buffer imitaties hoort doen krijg je toch plaatsvervangende schaamte ?
Daarnaast trekt ie er een gezicht bij als Joop Klepzeiker, met een moeilijke stoelgang
Maar die gast die er nu stond was top:thup: , alleen die oorbellen...:thown:

Remco
13-11-2006, 16:59
Top?

Hij heeft het naar Nederlandse maatstaven redelijk gedaan, maar voegde in mijn ogen niet veel toe. Beetje vlak. Waar Ronald altijd veel meer bezig is met de sfeer en de personen in het publiek, miste ik hier wat jus. Wel hield pryme er mooi het tempo in en zijn opmerking over het rennen naar de Febo was natuurlijk super.

chief108
13-11-2006, 20:02
Ja eindelijk iemand die Engels kan uitspreken. Genoten dat Ronald er niet was.

was een bijzonder aangename verassing idd


De gedraaide hardcore stond ook op pijnniveau.
nou...
en dan hadden we ook een stel wijn zuipende dametjes die harder gilden als een zwijn op de slachtbank (totdat het broertje van 1 van de dames zijn partij verloor.. daarna was het een stuk rustiger... :whistling: ) bij ons staan...
heb al niet zo'n top gehoor, maar heb nu nog steeds een mooie piep in me oren... :wink:

De man van 14K
13-11-2006, 20:10
goede speaker, flauwe grapjes alleen... "oh het is stil, weet iemand nog een goede mop?" mag van mij zeker blijven! leuke verandering tov wustenburg oid

Ronald
13-11-2006, 20:14
Top?

Hij heeft het naar Nederlandse maatstaven redelijk gedaan, maar voegde in mijn ogen niet veel toe. Beetje vlak. Waar Ronald altijd veel meer bezig is met de sfeer en de personen in het publiek, miste ik hier wat jus. Wel hield pryme er mooi het tempo in en zijn opmerking over het rennen naar de Febo was natuurlijk super.
Hier hetzelfde (behalve dan dat ik geen heimwee had naar Wustenberg ;) ).

ruby75
13-11-2006, 20:28
Ik vind toch good old "wusty" er meer sfeer in brengen, sorry
Leek er een beetje op of king bee flink was doorgezakt en ik verstond t ook heel slecht.
Maar dat lag er volgens mij ook aan dat t geluid niet goed of te hard stond afgesteld.

Remco
13-11-2006, 20:43
Geluid was echt slecht, dan weer heel hard, dan weer zachtjes. De teksten uit de trainingsvideo's waren niet te verstaan en niet alleen omdat Pryme erdoorheen tetterde.

De opening viel me ook wat tegen, bij de opkomst van Rodney leek men ineens een knopje voor de belichting gevonden te hebben, had die lichtshow tijdens de opening gebruikt.

Jammer ook dat de PRIDE-tune maar heel even te horen was.