PDA

View Full Version : Kranten en gala 2H2H



Sjaak
13-11-2006, 19:53
Weet niet of ik er over heen lees maar zie niks staan in de Telegraaf en het Algemeen Dagblad :(

Dit was een topgala met mooie partijen, het publiek was er in grote getale en heeft zich geweldig gedragen ....

Daar moeten ze is wat over schrijven ...... want dit was een van de betere gala's van de laatste jaren en zo zou het altijd moeten zijn want dan ga je weer met veel plezier naar dit soort gala's

Marco (scheids)
13-11-2006, 20:12
Toch even goed kijken in het AD staat wel een stukje hoor...lol....onder de kop "Thaiboksen is het leven in drie minuten" staat er verwijzing op de voorpagina.

Makijs
13-11-2006, 20:18
’Thaiboksen is het leven in drie minuten’

Door DAAN HAKKENBERG



ROTTERDAM - Een volgepakt Ahoy vergaapte zich gisteren aan freefighters en thaiboksers. ,,Barbaars? Ze kiezen er toch zelf voor?’’

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00097/freefight_97990h.jpg
Tyrone Spong deelt uit. FOTO BEN PONTIER


Dave Dalgliesh uit Amsterdam trapt de Pool Lukasz Jurkowski, die al op de grond ligt, vol op z’n hoofd. Jurkowski lijkt te bezwijken, heel even schrikken de zesduizend bezoekers van Ahoy op. Twee minuten later omhelzen de twee vechters elkaar alweer. ,,Freefight is niet hard,’’ zegt Noel Soares op de tribune. ,,De grondgevechten zijn zwaar, maar hard is het niet. Thaiboksen, vijf keer drie minuten stoten en schoppen: dat is hard.’’

Gelukkig biedt het vechtsportgala Pride & honor in Ahoy voor elk wat wils. Thaiboksgevechten worden afgewisseld met freefight. Cockie Schaap (83) vindt het ’spannend’ . ,,Ik wil het een keer meemaken. Je bent nooit te oud om te leren,’’ verklaart ze haar bezoek samen met kleindochter Annemarijn.

Geen van de zesduizend bezoekers lijkt zich te kunnen vinden in het heersende beeld van vechtsportgala’s. Niks bloeddorstigs of barbaars. ,,Topsport,’’ zegt Sharon, die met drie vriendinnen ’een dagje uit’ is. ,,Ik zou het zelf niet doen, het moet je roeping zijn.’’

De vechters zijn stuk voor stuk ’sportschooltypes’, maar dat maakt ze nog geen crimineel. Sterker nog: de Rotterdamse thaibokser Aswin Balrak , die in drie ronden afrekent met Samir Bennazouz, moet dinsdag gewoon weer aan het werk op een Utrechts advocatenkantoor.

Andrew Kadiks (16), die zelf thaibokst, is samen met zijn vader Ron. ,,Ze weten wat er kan gebeuren,’’ zegt hij over de risico’s die de vechters lopen in de ring. Zijn vader ziet het thaiboksen ’als het leven in drie minuten’. ,,Het is winnen, verliezen, vechten en vriendschap.’’

En zoonlief, mag die later ook de ring in? ,,Als hij het maar combineert met z’n studie.’’

Remco
13-11-2006, 20:20
Keurig artikeltje

Sjaak
13-11-2006, 20:25
Toch even goed kijken in het AD staat wel een stukje hoor...lol....onder de kop "Thaiboksen is het leven in drie minuten" staat er verwijzing op de voorpagina.

Ik kijk heel goed Remco, ik heb hier het AD voor me van regio Hoeksche Waard en regio Voorne Putten en daar staat niks in en niks op de voorpagina

Mag ik je er effe op wijzen dat het AD is onderverdeeld in vele regio's en wat er in het landelijk AD staat lezen de abonnees niet altijd, zijn verschillende edities.

Marco (scheids)
13-11-2006, 20:42
Moet je je niet abboneren op het Strijense suffertje Sjaak...lol...

Leuk je gisteren nog even gezien te hebben....grrrr....heb je niet gezien ....lol...

Sjaak
13-11-2006, 20:49
Moet je je niet abboneren op het Strijense suffertje Sjaak...lol...

Leuk je gisteren nog even gezien te hebben....grrrr....heb je niet gezien ....lol...

Wees blij en zeker na zo'n opmerking maar je deed het prima Marco en je collega's ook.

Mag ik weten wie die kyokushin scheids was ?

En in editie Voorne Putten heb ik inderdaad toch het artikeltje kunnen ontdekken in de krant 'dichtbij' .... wel leuk artikeltje

Marco (scheids)
13-11-2006, 20:51
Die KK scheids was Flemming Paulsen, zn achternaam weet ik niet zeker meer, weet wel dat hij samen met Kjetl en een nog een Deen de eerste K-1 in Kopenhagen organiseerde waar ik m nog van kende ....

Sjaak
13-11-2006, 21:03
Thanks Marco, had je reactie al gelezen

osu Sjaak

redjuh
15-11-2006, 03:48
NETJES!

Evilman
15-11-2006, 04:25
relaxed gast :D
wat btje communicatie al niet kan doen

Justinian
15-11-2006, 05:41
Ik vond 't een nette reactie en snel ook. Ik zal de correspondentie echter wel voortzetten en proberen om die man iets bij te brengen haha! Wellicht dat hij zijn standpunt over een verbod herziet.
Goed werk Sebas!

Ronald
15-11-2006, 07:59
Ik vond 't een nette reactie en snel ook. Ik zal de correspondentie echter wel voortzetten en proberen om die man iets bij te brengen haha! Wellicht dat hij zijn standpunt over een verbod herziet.
Ik vond 't ook wel een nette reactie, alleen heeft de man duidelijk verkeerde associaties met kooigevechten :D .

En zoals Roy ook al zegt: goed werk man!

Triker
15-11-2006, 08:37
I_LOVE_KNOCKOUTS kan zo de politiek in ;)
Je hebt weer + punten erbij gekregen kerel.

paspoes
15-11-2006, 17:02
I_LOVE_KNOCKOUTS kan zo de politiek in ;)
Je hebt weer + punten erbij gekregen kerel.

x10, next time Meneer Oosterhoff uitnodigen bij een gala.:thup:

Wheelie
15-11-2006, 17:19
Ik vond 't een nette reactie en snel ook. Ik zal de correspondentie echter wel voortzetten en proberen om die man iets bij te brengen haha! Wellicht dat hij zijn standpunt over een verbod herziet.


reps voor jou :cool2:

harry
15-11-2006, 21:21
Ik vond 't een nette reactie en snel ook. Ik zal de correspondentie echter wel voortzetten en proberen om die man iets bij te brengen haha! Wellicht dat hij zijn standpunt over een verbod herziet.

Super!

Weer wat geleerd vandaag van I love Knockouts.