PDA

View Full Version : Felicitatie topic voor 2H2H



Sjaak
13-11-2006, 20:41
Wilde deze topic openen om iets over de organisatie van 2H2H te zeggen.

Ben pas geleden nog door Bart beschuldigd van onrust stoken omdat ik vond dat de organisatie te lang wachtte met berichten van afezeggingen maar dat hebben we uitgepraat. Het is mijn inziens heel simpel is het slecht of niet goed dan mag je onderbouwde kritiek geven, daar heeft de "klant" recht op maar gaat het goed dan mag dat ook wel is benadrukt worden.

Mijn inziens was dit een topgala en een van de betere van de laatste jaren en vond het over het algemeen heel goed zelfs op vele punten, ging met een heel goed gevoel na afloop naar huis. Tuurlijk zullen er altijd kleine dingen beter kunnen maar dat zullen ze heus wel evalueren om zelfs die puntjes nog te verbeteren.

Bij deze dus mijn felicitatie's aan : Jacob, Bart, Apy, Ino , Marco en alle anderen die ik nu niet bij naam noemt die dit gala tot een groot succes hebben gemaakt.

Ook de vechters bedankt voor hun optredens en het was zeer sportief op een vechter na.

Als laatste wil ik het publiek bedanken want dat heeft zich heel netjes gedragen en jullie waren top !!

Klasse jongen en bedankt, ben er volgende keer op zeker bij

OSU !

Sjaak

Remco
13-11-2006, 20:46
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ook de fans waren keurig dit jaar en hebben alleen gefloten als dat terecht was. Het tempo zat er in tegenstelling tot vroeger ook goed in. Half tien klaar vind ik een nette tijd. Alles wat minder was, zoals:

- de kaartcontrole, met name voor de vakken;
- de worstenmeisjes;
- de idiote drankenprijzen (2,50 voor kartonnetje pepsi);
- het geluid en het licht,

waren aan Ahoy te wijten. 2H2H heeft echt laten zien dat zij nog in staat is om kwalitatief zeer sterke gala's neer te zetten.

De man van 14K
13-11-2006, 21:01
kaartcontrole, welke controle? sloeg idd. nergens op. licht was redelijk, geluid af en toe ook. verder lekker dat het niet zo onwijs druk was.
nu kon je nog rondlopen, lekker zitten zonder constant het gevoel te hebben op een hoop te liggen.ik heb me top vermaakt!

jordamn
13-11-2006, 22:28
Topgala, ik heb genoten van alle partijen, geluid, licht, filmpjes over de vechters.
Leuke sfeer, ik heb er niks slechts over te zeggen.

Maar wat een topper is Tyrone Spong!! Wie kan hem in deze gewichtsklasse nog aan in Nederland?

Gilbert Yvel, top! Leuk je te zien winnen, ik kijk erg uit naar de partij van volgend jaar.

En Oktay=knallen, ook deze partij tegen Brian. Gefeliciteerd Brian, wat een beukpartij.

En over Pique vs Lima, ik weet niet of ik het goed gezien had. Maar ik dacht dat de partij voor Pique was. Lima's slagen kwamen volgens mij vaker op de dekking aan. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd zag. Pique scoorde met lowkicks en knieen.

Marco
13-11-2006, 23:02
hoeveel toeschouwers waren er aanwezig ?

Evilman
13-11-2006, 23:13
geluid von k dik! alleen deed dj maf af en toe heel hard en dan weer minder. Maar je voelde die bass lekr trillen hoor :P ook de lichten en schermen waren aardig. Alleen jamr dat de aankondiging op de schermen van de vechters zo lame was. Zon vakje met n kleurtje wat er om heen gaat. Vin k dan weer btje lomp dat dit dan ook niet vet gedaan wordt.

Maarja.. multimediastudent let daar dan weer op he :D
En reporters mogen dus geen lekr warm eten ook al lopen ze al geurend langs je heen! GRRRR :P

A.F.
14-11-2006, 01:03
was een leuk gala!

had er iets meer van verwacht eigenlijk... iets meer show, meer pridewaardig...

waar ik me nog het meeste aan heb zitten irriteren waren weer de VIPs... die konden zich echt niet gedragen op het laatst..was een groep van die asociale apen.. die gooide een glas/fles of iets dergelijks naar een tafel een heel stuk verder, bijjjjjjjna liep de situatie daar uit de hand. Alleen niet met de groep die er verantwoordelijk voor was :twak: , gooide de hele tijd ijsblokjes en kankerzooi in de ring( partij van mes/spong) en het waren supporters van spong!?!?! dan lijkt het mij toch dat je zijn partij niet probeert te verneuken!!!!:( :mad:

jammer van joerie :crying: hij heeft wel geknokt voor wat ie waard was!! Maar je kon ook duidelijk zien dat tyrone ze fysiek veel sterker en groter was!

Justinian
14-11-2006, 01:08
jammer van joerie :crying: hij heeft wel geknokt voor wat ie waard was!! Maar je kon ook duidelijk zien dat tyrone ze fysiek veel sterker en groter was!
Idd jammer van Joerie, ik had hem de overwinning zeker gegund! Hij heeft overigens niets om zich voor te schamen, integendeel, want wat een bikkel dat hij na die harde treffers 'gewoon' weer opstond om verder te knokken.

Gilbert deed het ook erg goed. Dit was een partij die al heel lang op het verlanglijstje van het publiek stond én van Rodney!

Ronald
14-11-2006, 02:09
Hij heeft overigens niets om zich voor te schamen, integendeel, want wat een bikkel dat hij na die harde treffers 'gewoon' weer opstond om verder te knokken.
Precies. Als je zoveel karakter toont dan kun je daar alleen maar diepe bewondering voor hebben!

Triker
14-11-2006, 02:55
Klasse gala,

Zeer mooie partijen gezien.

Het licht was goed.

Het geluid was oorverdovend, maar dat kwam omdat ik continue voor de boxen stond die onder de ring stonden :)

Het publiek heeft zich super gedragen in vergelijking met het verleden bij andere gala's.

Het inchecken als pers medewerker ging probleemloos (mag ook wel eens genoemd worden).

Eten en drinken in de medewerkers ruimte was goed. Welliswaar allemaal op toen ik daar kwam, maar de Mac op de terugweg maakte alles weer goed :) (dank aan Cor, fotograaf van Kickbox.nl) (en dank aan Mama die drinken regelde voor ondergetekende aan de ring)!!!

Eigenlijk ook een speciale dank aan de organisatoren die zich voor iedereen zo goed hebben ingezet om overal aan tegemoed te komen. Ik loop alweer aardig wat jaartjes mee aan de ring, maar op dit gala zag je gewoon dat ze optimaal alles en iedereen proberen tevreden te houden, en ingrijpen als de situatie daar om vroeg.

Toch nog 1 puntje, en dat is niet richting organisator, maar de persoon die met zijn camcorder filmpjes maakt voor een fora en ondertussen vrolijk in de nabijheid van de ring staat te roken. Van een vip kan ik zoiets nog wel verwachten dat ze geen respect hebben voor de vechters, maar van een mede collega!!

Heb genoten van het gala, kijk al uit naar 2007 :)

paspoes
14-11-2006, 03:09
Precies. Als je zoveel karakter toont dan kun je daar alleen maar diepe bewondering voor hebben!

x100, Tyrone you are "the King of the Ring" Respect Man:opera:

Germaine blijft een Topper, en Respect voor haar tegenstander ze durft wel.:D

paspoes
14-11-2006, 03:12
Klasse gala,

Zeer mooie partijen gezien.

Het licht was goed.

Het geluid was oorverdovend, maar dat kwam omdat ik continue voor de boxen stond die onder de ring stonden :)

Het publiek heeft zich super gedragen in vergelijking met het verleden bij andere gala's.

Het inchecken als pers medewerker ging probleemloos (mag ook wel eens genoemd worden).

Eten en drinken in de medewerkers ruimte was goed. Welliswaar allemaal op toen ik daar kwam, maar de Mac op de terugweg maakte alles weer goed :) (dank aan Cor, fotograaf van Kickbox.nl) (en dank aan Mama die drinken regelde voor ondergetekende aan de ring)!!!

Eigenlijk ook een speciale dank aan de organisatoren die zich voor iedereen zo goed hebben ingezet om overal aan tegemoed te komen. Ik loop alweer aardig wat jaartjes mee aan de ring, maar op dit gala zag je gewoon dat ze optimaal alles en iedereen proberen tevreden te houden, en ingrijpen als de situatie daar om vroeg.

Toch nog 1 puntje, en dat is niet richting organisator, maar de persoon die met zijn camcorder filmpjes maakt voor een fora en ondertussen vrolijk in de nabijheid van de ring staat te roken. Van een vip kan ik zoiets nog wel verwachten dat ze geen respect hebben voor de vechters, maar van een mede collega!!

Heb genoten van het gala, kijk al uit naar 2007 :)

x100

king
14-11-2006, 03:43
Het gala was absoluut top. Super sfeer, enthousiast publiek en mooie partijen. Veel bekende vechters gezien trouwens. Naast de vechters die een partij hadden, zag ik onder meer Hoost, Breggy, Aerts, Leko, Badr Hari, Joop Kasteel, Bonjaski, Manhoef enz. Geweldig om al die toppers onder een dak te zien!

Waar ik trouwens weinig over lees zijn de rondemissen! In het bijzonder de dame in het groen... Damn...

aliendwurf
14-11-2006, 03:56
Wanneer wordt het uitgezonden op Eurosport?

Sjaak
14-11-2006, 05:33
Gilbert deed het ook erg goed. Dit was een partij die al heel lang op het verlanglijstje van het publiek stond én van Rodney!

Sorry hoor maar dit was geen partij en is het nooit geweest, Gilbert was veel te sterk en dan bedoel ik heeeeeeeel veeeeeel te sterk voor Rodney.

Wat een machtsvertoon van Gilbert, vond hem ook zo rustig en vol zelfvertrouwen. Doet me goed dat hij terug is !!!

Klasse Gilber gefeliciteerd

osu

Justinian
14-11-2006, 05:35
Sorry hoor maar dit was geen partij en is het nooit geweest, Gilbert was veel te sterk en dan bedoel ik heeeeeeeel veeeeeel te sterk voor Rodney.

Wat een machtsvertoon van Gilbert, vond hem ook zo rustig en vol zelfvertrouwen. Doet me goed dat hij terug is !!!

Klasse Gilber gefeliciteerd

osu
Dat hoor je me ook niet zeggen Sjaak ;) Ik schrijf alleen dat de partij al heel lang op het verlanglijstje stond! Rodney vraagt al jaren om deze partij (sinds het Shoto tijdperk)! Gilbert heeft perfect gehandeld en de partij hard, maar gecontroleerd afgemaakt.

Sjaak
14-11-2006, 05:44
Dat hoor je me ook niet zeggen Sjaak ;) Ik schrijf alleen dat de partij al heel lang op het verlanglijstje stond! Rodney vraagt al jaren om deze partij (sinds het Shoto tijdperk)! Gilbert heeft perfect gehandeld en de partij hard, maar gecontroleerd afgemaakt.

Dat heeft die zeker en ik vroeg me af of Gilbert 1 klap heeft gehad, Gilbert ving die knie op en toen was het eigenlijk over en sluiten.

Hebben we beide toch gelijk gekregen Roy ;)

dtgerald
14-11-2006, 06:20
Het was het beste 2h2h gala sinds het gala met Cahoon-Kasteel,Yvel-Schreiber enz.Ik vond het geluid ook niet super.

Sjaak
14-11-2006, 06:33
Misschien was het geluid beneden wel goed maar ik vond dat het op de tribune niet goed maar dat heb ik al aangegeven.

Kaoklai
14-11-2006, 15:05
Idd jammer van Joerie, ik had hem de overwinning zeker gegund! Hij heeft overigens niets om zich voor te schamen, integendeel, want wat een bikkel dat hij na die harde treffers 'gewoon' weer opstond om verder te knokken.

Gilbert deed het ook erg goed. Dit was een partij die al heel lang op het verlanglijstje van het publiek stond én van Rodney!




Cker Joerie hoeft zich niet te schamen, hij heeft er hard voor geknokt!!
Wat een bikkel hey!!
Maar Spong leek net een Zwaargewicht zoals hij vocht, zoveel kracht..wooww




En Yvel zie ik volgend jaar graag tegen Sem Shilt in de Arena op MMA regels.

De man van 14K
14-11-2006, 15:55
wat ik me afvroeg; waarom geen thaise muziek tijdens de thaibox partijen? vind het er toch wel bijhoren

Fightchick
14-11-2006, 17:19
Absoluut complimenten voor dit gala. Alle partijen waren top!! Prima ringspeaker ook.

mama
14-11-2006, 17:46
zo dat geluid dat onder de ring vandaan kwam was echt erg....
je dreunde zowat weg daar.
Maar licht was goed. Sfeer was goed, alleen met dat champagne gooien was ik niet zo blij mee. kreeg een lading over mijn camera. En dat is niet zo goed voor dat ding......

fedor
14-11-2006, 23:57
Ik vond het gala ook top...super partijen gezien. De sfeer zat er goed in vond ik, zeker als je de verhalen leest hoe het bij de K1 festijnen aan toe kan gaan.
Het enige waar ik me behoorlijk aan gestoord heb, was het "tuig" (heb er geen ander woord voor) dat rondom de ring zat. 40% van die gasten zaten met hun rug naar de ring gekeerd, gingen staan lullen tijdens de gevechten waardoor mensen op de tribune niets konden zien. Daarbij kwam nog 'ns dat er met van alles gegooid werd naar de ring (WTF?) Waar was de security..?Indien 1 van de gasten op de 1e of 2 ring zoiets flikt wordt je aan je oren de Ahoy uitgeknikkerd.
Gelukkig zaten 1 rij achter mij wat jongens van het Golden Glory team die op de juiste momenten even naar een paar van die bijhandjes liepen om te vragen of ze aub wilden gaan zitten :)
Voor ALI van GG-Team: Ik heb me kapot gelachen om jou..!

Tip 1 voor 2H2H: communicatie tussen speaker en mensen op de "Backoffice" kan nog wat beter.. (zie bijv. het filmpje van Joeri Mes wat een beetje in de soep liep door een te vroege opkomst!)

Tip 2 voor 2H2H: ..aub voortaan Kelly weren bij dit soort evenementen hoor..dat zat dan 4 stoelen verder van mij en ging precies tijdens ronde 1 van Spong tegen Mes heen en weer lopen om bier te kopen..

Die jongen tegen wie Knaap vocht, zag ik na het gevecht bij mij op de tribune zitten..hij liep een beetje erg mank.

Over Spong hoeven we het verder niet te hebben..was een klasbak was dat zeg..je merkte aan alles dattie het gevoel dattie ging winnen. Ik kon het niet helemaal zien..maar in 1 van de rondes deelde Mes opeens flink wat rake klappen uit...de grim-lach (geen tikfout) die Spong toen opzette..net een van z'n bulldog's..kippevel!

Alexander zal als hij is naar Amerika gaat echt moeten gaan trainen met Bas Rutten of Chuck op Take-down defense. Ook conditioning zal veel beter moeten. Zodra die 2 dingen top zijn, pakt niemand 'm in de UFC. Zoniet dan zal 'ie al moeite hebben met zo'n grondmonster als bv Jeff Munson.
Ik kwam de manager van Fedor nog even tegen..we botste bijna tegen elkaar en omdat ik zo met stomheid geslagen was wie ik voor me had, kwam er niet echt veel zinnigs uit me..(loser zal 'ie wel gedacht hebben!..). Ik kon mezelf achteraf wel voor m'n kop slaan.
Gelukkig kon ik nog net uitbrabbelen wat Fedor aan het doen was..."Training" was het antwoord, het schijnt dat Fedor misschien voor oud en nieuw gaat vechten tegen Barnett of Mark Hunt..! Toen ik alvast wat tips aan het uitdelen was hoe Fedor die beide het beste kon bestrijden kreeg ik pas door dat 'ie eigenlijk wilde gaan plassen..ik heb 'm toen maar laten gaan..

Voor mij werd de avond op het eind nog wat leuker toen ik opeens een oude schoolvriend tegen kwam die ik zeker 15 jaar niet gezien had...

Al met al een geslaagd avondje bij 2H2H...! Voor degene die er niet waren..je hebt echt wat gemist..volgend jaar gewoon een kaartje kopen :)

Sjaak
15-11-2006, 02:52
Tip 2 voor 2H2H: ..aub voortaan Kelly weren bij dit soort evenementen hoor..dat zat dan 4 stoelen verder van mij en ging precies tijdens ronde 1 van Spong tegen Mes heen en weer lopen om bier te kopen..


Niet alleen tijdens die partij hoor, heb haar/hem minimaal 50 x voorbij zien lopen na de pauze pfffff

fedor
15-11-2006, 02:59
Niet alleen tijdens die partij hoor, heb haar/hem minimaal 50 x voorbij zien lopen na de pauze pfffff

Ik dacht laat ik niet overdrijven maar je hebt idd gelijk wat een mens zeg :)

Evilman
15-11-2006, 07:16
Kut! kelly gemist?? omg.. daar had k zeker mee op de foto gewild :D
en hari gezien? bedoel je niet chalid arab?

publiek rondom tribune op bepaalde plekn was gewoon klote.
idd gewoon Staan(!) praten, dingen gooien en rug naar ring.

Ik vraag me af hoe mensen die zich er niet voor interesseren aan die VIP plekken komen. Veel van ons zouden het zwaar waarderen om daar te kunnen zitten en juist daar zit dan dat soort ondankbaar volk.

Sjaak
15-11-2006, 07:35
Ik vraag me af hoe mensen die zich er niet voor interesseren aan die VIP plekken komen.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ :pimp:

Enkele komen daar gewoon niet voor de wedstrijden maar meer om zich te "prostitueren" ............................. kijk is hoe belangrijk ik ben !!!! :thown:

Wheelie
15-11-2006, 22:51
Kut! kelly gemist?? omg.. daar had k zeker mee op de foto gewild :D


ik ook :thup:

mama
15-11-2006, 23:20
en hari gezien? bedoel je niet chalid arab?

Ja Badr was er ook. Gezien en gesproken.... ;)

king
15-11-2006, 23:20
en hari gezien? bedoel je niet chalid arab?


Nope, was toch echt Hari.